Sorry maar ik snap je post niet?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:04 schreef bork het volgende:
[..]
Zijn jullie aan het dollen of hoe zit het? Je schrijft het zelf (DW) PTA / Treinentopic #639: Het spoor bijster
Hannover Consulting Fahrplan-Auskunfts-System
Begin dienstregeling 2014, dus ongeveer halverwege december voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:16 schreef greavy het volgende:
Die gaat er komen, zou dit jaar al gestart moeten zijn, maar door problemen op de lijn en met het materieel is het uitgesteld. Huidige prognose is begin 2014.
Ik leidde uit jullie discussie af dat jullie niet wisten waar HAFAS voor stond of dat jullie aan het dollen warenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Sorry maar ik snap je post niet?
2 treinen per dag per richting:quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:31 schreef MissMSX het volgende:
Als de verbinding er inderdaad volgend jaar is ga ik dan een nieuwe poging wagen. Ik vind reizen met de trein echt heel fijn
Briljant! En Girona is natuurlijk nog een stuk korter. Ik heb er nu al zin inquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
2 treinen per dag per richting:
[ afbeelding ]
Nu alleen nog een directe verbinding vanaf Amsterdam en het is helemaal feestquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Briljant! En Girona is natuurlijk nog een stuk korter. Ik heb er nu al zin in
treintje huren, alleen zelfs dan zou het met overstap worden, omdat ik geen treinstellen ken die zowel het Nederlandse als het Spaanse beveiligingssysteem aan boord hebbenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu alleen nog een directe verbinding vanaf Amsterdam en het is helemaal feest
Wij hebben NS opheldering gevraagd over het begrip "bij hoge uitzondering". Ze komen maandag met een nauwkeuriger indicatie. Zie ook: http://www.voorbeterov.nl/page9.phpquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:32 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Hij is student en heeft een OV-chipkaart, dus dan kan hij niet eens geld terug vragen toch?
[..]
Zal best, maar het verhaal dat het alleen bij uitzonderlijke situaties gebeurt is wel erg onwaarschijnlijk lijkt me dan.
Viel spass!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
EuroNicht 447 boendert inmiddels met +20 door de Nordrhein-Westfälische nacht. Proost!
veel plezier en neem er eentje opquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
EuroNicht 447 boendert inmiddels met +20 door de Nordrhein-Westfälische nacht. Proost!
Dat is gecombineerd met het overslaan van Duivendrecht. Dat wel. Niet dat ik daar een enorm voorstander van ben maar zolang dat station niet viersporig wordt is het met de hoge frequenties van rond die tijd ondoenlijk om daar te blijven stoppen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:59 schreef Peterselieman het volgende:
Dan boek je richting Amsterdam-Zuid dus een winst van 7 minuten. Is nog behoorlijk fors te noemen
is wel zonde, want Duivendrecht is een handig station om richting Bijlmer ArenA te reizen, hoewel je ook via Zuid kan als er een IC vanaf Schiphol in aantocht isquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:01 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Dat is gecombineerd met het overslaan van Duivendrecht. Dat wel. Niet dat ik daar een enorm voorstander van ben maar zolang dat station niet viersporig wordt is het met de hoge frequenties van rond die tijd ondoenlijk om daar te blijven stoppen.
Vanuit Almere is het op zich geen ramp aangezien er best wat plannen zijn om de busdiensten op Amsterdam te verrobuusten en versnellen. Die bussen rijden allemaal naar Amstel en Bijlmer Arena. Daarnaast gaan de sprinters frequenter rijden terwijl ze niet trager worden dan ze nu al zijn. Van verder is het wel vervelend maar dat is dan inderdaad terugsteken vanaf station Zuid met de trein of metro.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is wel zonde, want Duivendrecht is een handig station om richting Bijlmer ArenA te reizen, hoewel je ook via Zuid kan als er een IC vanaf Schiphol in aantocht is
Wat een heerlijke systeemautistentermquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:13 schreef Mr_Klaasje het volgende:
de busdiensten op Amsterdam te verobuusten
Dat woord verzin ik. In ieder geval minder vertragingsgevoelig maken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een heerlijke systeemautistenterm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |