Om de brand straks te blussen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom staan er zes glazen water op die tafel bij Nico?
Dat is wel een meisjesfilm, dus JR moet wel heel veel scoren.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
als meisjes graag de Lion King kijken maakt JR-Style dus nog grote kans.
JR-Style is de hosselbaas van FOK!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
als meisjes graag de Lion King kijken maakt JR-Style dus nog grote kans.
Zijn hele deviantart account is een ode aan de Lion King.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is wel een meisjesfilm, dus JR moet wel heel veel scoren.
Ik heb ze gezien ja. Mooi hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn hele deviantart account is een ode aan de Lion King.
Ik ken wel vrouwtjes die dat een droomman vinden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn hele deviantart account is een ode aan de Lion King.
Rokenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
Kijk toen paften ze nog lekker in films.
Ja iddquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
Waar maak je je druk om. Sjezus het is een boek.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
Als deze mensen Game of Thrones gaan kijken
Vast een kekke blog.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zij is een schrijfster? Oké.
Zij heeft fans?
dat, duidelijke hipster. Wel wat oud.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:16 schreef Paxcon het volgende:
het liefst voor het een hype wordthipster dus
Trendsetter + schrijfsterquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:16 schreef Chai het volgende:
'Ik lees ze voordat het een hype wordt. '
Wannabe.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat, duidelijke hipster. Wel wat oud.
Maar dan mislukt. Echte hipsters lezen dingen die nooit een hype worden, want boeken die een hype worden zijn te commercieel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat, duidelijke hipster. Wel wat oud.
Ik wilde net zeggen: ligt het nou aan mij of zien die vrouwen er allemaal een stuk ouder uit dan dat ze zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:17 schreef JimboSlice het volgende:
die van 29 lijkt 39, die van 39 lijkt 51.
Ze verward het met een butt-plug.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die mevrouw wil ook een toyboy
Let op uw zaak mr. Vermeer.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Shoot-out, handen bij de knoppen.
Die op bridget wil lijken..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Suus was de vrouw direct naast Matthijs toch?
Uiteraardquote:
Nou, jammer he. Sinaasappelsapje?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik neem wel een borrel bij Mylou die ondertussen naar de bekende weg vraagt.
Doe maar een dubbele whiskey, neat.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nou, jammer he. Sinaasappelsapje?
Sinaasappelsapquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nou, jammer he. Sinaasappelsapje?
Jij houdt niet van sinaasappelsap?quote:
Die appeltjes van Oranje worden door zwarte Pieten geplukt, het is gewoon puur racisme.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij houdt niet van sinaasappelsap?
Ik kijk P&W zelden..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die appeltjes van Oranje worden door zwarte Pieten geplukt, het is gewoon puur racisme.
Of had je laatst P&W niet gezien?
Minder interessante programma's, slechtere kijkcijfers dus nog wat snijden...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
Als het even tegenzit (of meezit hoe je het bekijkt) is er binnenkort misschien helemaal geen DWDD meer:
En:quote:De Bosatlas 'van boven': Jelle Brandt Corstius - 10-10-2013
In de nieuwste editie van De Bosatlas wordt naar aanleiding van het succesvolle tv-programma een andere kijk op ons land gegeven: Nederland van boven. Natuurlijk staan er kaarten in, maar die worden aangevuld met schitterende luchtfoto’s, opmerkelijke feitjes over ons belgedrag, ons vliegverkeer, de opwarming van de aarde en meer. Het eerste exemplaar is vanmiddag in ontvangst genomen door Jelle Brandt Corstius.
20 jaar Viktor&Rolf: Karin Swerink, Han Nefkens en Marte Mei van Haaster – 10-10-2013
In 1993, tijdens het Festival International de la Mode, werd Viktor&Rolf geboren, de naam waarmee het duo de wereld zou gaan veroveren. Beroemdheden als prinses Mabel en Natalie Portman willen de prachtige en eigenzinnige creaties van het ontwerpersduo dragen. Wat maakt Viktor&Rolf zo goed? Aan tafel drie grote bewonderaars van deze modeontwerpers: hoofdredacteur van de VOGUE Karin Swerink, kunstverzamelaar Han Nefkens en model Marte Mei van Haaster.
20 jaar Viktor&Rolf: Viktor Horsting en Rolf Snoeren – 10-10-2013
Dit jaar viert modemerk Viktor&Rolf het 20-jarig bestaan. Voor het eerst in 13 jaar gaf het ontwerpersduo afgelopen zomer een coutureshow, zoals zij dat in hun beginjaren ook deden. De internationale pers was lovend. Het duo behoort tot de belangrijkste modeontwerpers ter wereld. Ze maakten collecties voor grote merken en hun creaties worden gedragen door beroemdheden als prinses Mabel. Hoe hebben de mannen de afgelopen 20 jaar beleefd, en hoe was dat voor hun moeders? Aan tafel: Viktor Horsting en Rolf Snoeren en hun moeders Marlies Horsting en Gini Snoeren.
Van Gerwen - Van Barneveldquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:03 schreef Specularium het volgende:
Dan moeten Geer en Goor de avond maar weer redden.
Op hun moeders na weten er weinig wie wie is.quote:
Nee het word erg truttigquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:59 schreef Karina het volgende:
Zijn ze DWDD in een vrouwenprogramma aan het veranderen?
Afgelopen dagen:
koken
Bridget Jones
en dan vandaag weer mode.
Of is dat een sexistische opmerking van mij
Omdat Matthijs het ook moet kunnen volgen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:10 schreef DuvelDuvel het volgende:
Waarom praat er niemand bij DWDD over echt actuele dingen. Conflict met Rusland, shutdown, huizenmarkt, bericht over IMF vandaag, bezuinigen NPO, Volkert vd g, aanslag Mallorca etc.
Die onzin die nu voorbij komt is voor niemand interessant.
Dat!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Omdat Matthijs het ook moet kunnen volgen.
Precies, halve wereld staat in de fik maar we gaan het over Viktor en Razende Rolf hebben.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:10 schreef DuvelDuvel het volgende:
Waarom praat er niemand bij DWDD over echt actuele dingen. Conflict met Rusland, shutdown, huizenmarkt, bericht over IMF vandaag, bezuinigen NPO, Volkert vd g, aanslag Mallorca etc.
Die onzin die nu voorbij komt is voor niemand interessant.
Heb je geen lachband nodig bij de TV draait door.quote:
En vervelend dat hij recht onder haar neus zit.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:31 schreef Tem het volgende:
Claudia heeft wel een flinke anus, zo te zien.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:33 schreef NoCigar het volgende:
[..]
En vervelend dat hij recht onder haar neus zit.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:33 schreef NoCigar het volgende:
[..]
En vervelend dat hij recht onder haar neus zit.
De meesten hier zijn al een tijdje droog achter de oren.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:34 schreef Paxcon het volgende:
Niet de 53e druk gebruikt hebben op school
Geboren in 1989?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:34 schreef Paxcon het volgende:
Niet de 53e druk gebruikt hebben op school
Bij de meeste mensen lijkt me.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
Mijn haren gaan recht overeind staan als Claudia lacht
Ik heb zelfs spontaan last van haaruitval.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
Boven of onder?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
Ik vind het ook saai de laatste tijdquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:59 schreef Karina het volgende:
Zijn ze DWDD in een vrouwenprogramma aan het veranderen?
Afgelopen dagen:
koken
Bridget Jones
en dan vandaag weer mode.
Of is dat een sexistische opmerking van mij
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:42 schreef OProg het volgende:
Na de ruzie doen we dan aan goedmaaksex.
Dat is geen mode man, dat is stoerheidquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een foto van een badjas.
Als dat zo zou zijn zat er vanavond een indiaan bij PenW over discriminatie.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
Die rode gezichten waren zeker regenboogpieten.
Niks mis met klukkluk!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:50 schreef OProg het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn zat er vanavond een indiaan bij PenW over discriminatie.
Alsof mode ontwerpen een wedstrijd isquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:50 schreef marcodej het volgende:
Het feit dat iets anders is, maakt het niet per sé beter ofzo.
Nee, klopt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof mode ontwerpen een wedstrijd is
Die fascineert mij ook wel lichtelijk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:51 schreef marcodej het volgende:
De adamsappel van Adolf is een beetje eng.
Niet echt, voegt totaal niks toe aan de wereld.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat een gezanik in dit topic zeg, laat ze lekker toffe dingen maken die te duur zijn, jullie hoeven ze toch niet te kopen.
Ik ben blij dat dit soort dingen gedaan worden, maakt de wereld een stukje toffer
Dat zou een enorm gemis zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat een gezanik in dit topic zeg, laat ze lekker toffe dingen maken die te duur zijn, jullie hoeven ze toch niet te kopen.
Ik ben blij dat dit soort dingen gedaan worden, maakt de wereld een stukje toffer. Zonder hun was die rok met gaten er niet geweest.
Ik had vroeger wel een spijkerbroek met gatenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Zonder hun was die rok met gaten er niet geweest.
het voegt sowieso toe dat er hier over nagedacht wordt...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet echt, voegt totaal niks toe aan de wereld.
Fijn, nodig ze uit en heb een gesprek. Nu nodig je ze uit zodat een stel andere onbenullen ze veren in de reet kunnen steken om als grote afsluiter zelf nog hun producten te mogen verkopenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben blij dat dit soort dingen gedaan worden, maakt de wereld een stukje toffer. Zonder hun was die rok met gaten er niet geweest.
Dat was ook in de tijd dat er muizen in de kledingkast zaten?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had vroeger wel een spijkerbroek met gatenDie was heul niet zo duur.
Nee scharen in de keukenla.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:53 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat was ook in de tijd dat er muizen in de kledingkast zaten?
Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fijn, nodig ze uit en heb een gesprek. Nu nodig je ze uit zodat een stel andere onbenullen ze veren in de reet kunnen steken om als grote afsluiter zelf nog hun producten te mogen verkopen
Gewoon een hele uitzending verprutsen aan deze debielen... Ik zap weg in ieder geval.
Lag je te scharen in de keukenla?quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]Toen ik het teruglas dacht ik: kut daar komt commentaar op.
Deze post raakt kant noch wal. Zelf mogen ze van mij part zo arrogant doen als ze willen, alsnog boeit hun mode mij dan niks maar oké. Dit heeft een totaal andere opzet, en maakt het echt ondragelijk voor mij als buitenstander met 0,0 interesse in het onderwerp.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.
Enkel bij jou andersquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:55 schreef Bosbeetle het volgende:
dat 2 mannetjes die kleding maken zoveel aversie los kunnen maken
Lijkt meer iets van de plaatselijke feestwinkel.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:56 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Matthijs heeft zelf ook iets conceptueels aan zie ik.
Ze is wel aantrekkelijk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
He? Zij is topmodel.
Ik zie het niet.
Dan moet je beter kijken. Typisch modelletje.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
He? Zij is topmodel.
Ik zie het niet.
Volgensmij is dit item opgezet volgens het idee Victor en rolf timmeren 20 jaar internationaal aan de weg... ze zijn daarin vrij uniek in nederland laten we er wat aandacht aan besteden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze post raakt kant noch wal. Zelf mogen ze van mij part zo arrogant doen als ze willen, alsnog boeit hun mode mij dan niks maar oké. Dit heeft een totaal andere opzet, en maakt het echt ondragelijk voor mij als buitenstander met 0,0 interesse in het onderwerp.
Beetje grote neus en lelijke tanden. Maar ze zal wel een mooi lichaam hebben dan.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan moet je beter kijken. Typisch modelletje.
#tijdvanmijnlevenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:57 schreef OProg het volgende:
Een punaise in je voorhoofd was voor haar supercool?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel bij jou andersJe hebt het er maar druk mee.
Als je van de Bejaffra Look houdt dan wel ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje grote neus en lelijke tanden. Maar ze zal wel een mooi lichaam hebben dan.
Ik wel. Maar de meeste catwalkmodellen zijn geen Doutzens of Adriana's. Maar gewoon meisjes met een ietwat apart en veelzijdig hoofd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
He? Zij is topmodel.
Ik zie het niet.
Wat is Bejaffra.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als je van de Bejaffra Look houdt dan wel ja.
Dat is nog altijd interessanter dan deze mode nonsens.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:58 schreef marcodej het volgende:
Straks Geer en Goor, die voegen pas wat toe aan mijn leven.
NEINEINEINEIN!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Volgensmij is dit item opgezet volgens het idee Victor en rolf timmeren 20 jaar internationaal aan de weg... ze zijn daarin vrij uniek in nederland laten we er wat aandacht aan besteden.
Omdat DWDD geen cultuurprogramma is.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:00 schreef Bosbeetle het volgende:
waarom kijken jullie allemaal een cultuur programma, als cultuur bij voornamelijk gezanik opwekt
Je hebt het er maar druk mee.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:00 schreef Bosbeetle het volgende:
waarom kijken jullie allemaal een cultuur programma, als cultuur bij voornamelijk gezanik opwekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |