Simpele druk van de evolutie, dus. Hmm, interessante gedachte.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:24 schreef jiomk het volgende:
[..]
De verklaring is dat de slimmere Joden uit Europa naar Amerika konden vluchtten. Hun iets minder slimme collega's werden door Hitler uitgeroeid. Vandaar dat het gemiddeld IQ van Joden in Amerika richting 120-125 gaat. Amerika sleept sindsdien de meeste nobelprijzen binnen.
Maar dan worden kennelijk wel alle Palestijnen op de bezette westelijke oever meegeteld als bewoners. Dat geeft een kunstmatige en onterechte verlaging van het aantal per 10 miljoen inwoners.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:30 schreef _dirkjan_ het volgende:
Trouwens scoort Israël netjes, maar niet extreem vergeleken met andere westerse landen.
[ afbeelding ]
Tjah, maar de Israëliërs kiezen natuurlijk zelf voor die 'kunstmatige verlaging' ;-)quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:25 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Maar dan worden kennelijk wel alle Palestijnen op de bezette westelijke oever meegeteld als bewoners. Dat geeft een kunstmatige en onterechte verlaging van het aantal per 10 miljoen inwoners.
Verder een leuk antwoord: de feiten weerspreken dus alle vermeende excellentie op dit vlak.
Topic kan dicht.
Nou ja kiezen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:10 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Tjah, maar de Israëliërs kiezen natuurlijk zelf voor die 'kunstmatige verlaging' ;-)
Wat ik bedoel, wanneer Israël het werkelijk een probleem zou vinden dat het aantal nobelprijzen per inwoner door het aantal Palestijnen omlaag wordt gehaald, moeten ze maar eens stoppen met het blokkeren van de oprichting van een Palestijnse staatquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:13 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou ja kiezen?
Als we terugkomen op het eerdere evolutionaire argument: maar in beperkte mate. Palestijnen en joden zijn genetisch vrijwel gelijk aan elkaar, meer dan aan andere volkeren.
Hihi, ja.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:58 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Wat ik bedoel, wanneer Israël het werkelijk een probleem zou vinden dat het aantal nobelprijzen per inwoner door het aantal Palestijnen omlaag wordt gehaald, moeten ze maar eens stoppen met het blokkeren van de oprichting van een Palestijnse staat
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:05 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hihi, ja.
Maar ik vrees dat zelfs voor de superintelligente joodse regeerders van Israel dat verband iets te ver gezocht is.
Gaza is toch teruggegeven, je weets! Wat dan wel de status is van Gaza is natuurlijk onbekend.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:20 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]. Het is trouwens óf een slechte cartograaf, óf in het kaartje is de Westbank wel bij Israël gerekend en Gaza niet. Ik vermoed het eerste..
Limburg en Zeeland hebben dezelfde status als Gazaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:25 schreef Kees22 het volgende:
Hoe dan ook blijkt dit dus een loos onzintopic, dus kunnen we net zo goed slap gaan ouwehoeren.
Of we bouwen het om tot een topic dat onderzoekt hoe en waarom de Nobelprijzen verdeeld worden zoals ze verdeeld worden.
Dat is nieuw voor mij: Limburg en Zeeland zijn provincies van het koninkrijk Nederland, Gaza is bezet gebied, weliswaar teruggegeven, maar dan toch geblokkeerd en geïsoleerd als een concentratiekamp.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:30 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Limburg en Zeeland hebben dezelfde status als Gaza![]()
Joden zijn wel degelijk een volk.quote:
Er bestaat geen Joodse volk want iedereen is joodsquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Joden zijn wel degelijk een volk.
http://www.volkskrant.nl/(...)orsprong-Joden.dhtml
Nu gaat dit over Europese Joden. Dus zeggen de Joden een volk zijn is wat ongenuanceerd. Maar zeggen dat het helemaal geen volk is is ook onzin.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:12 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Er bestaat geen Joodse volk want iedereen is joods
Volkskrantquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Waar slaat dat nu weer op...
Je wel heb net hierboven gegevenquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Je hebt geen argumenten begrijp ik?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |