Het zijn gewoon mensen hoor, zoals jij en ik. Verder niks bijzonders aan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:44 schreef zwaaien het volgende:
Ik blijf het Joodse Volk bewonderen voor haar prestaties in deze wereld, ze excelleert op ongeveer alle gebied, van kunst tot wetenschap, van commercie tot filosofie.
Zeg Zwaaien ( of moet ik bij je andere kloonnamen noemen?), begin je nu ook F&L in te pikken met je zionisme?? Jezus Cristus.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:44 schreef zwaaien het volgende:
Vier van de vijf Nobelprijs winnaars van de laatste twee dagen zijn van Joodse afkomst. God heeft duidelijk een doel met het Joodse Volk.
Nobelprijs Natuurkunde :
François Englert (België) : Joods
Peter Higgs
Nobelprijs Chemie :
Martin Karplus : Joods
Michael Levitt : Joods
Arieh Warshel : Joods
Ik blijf het Joodse Volk bewonderen voor haar prestaties in deze wereld, ze excelleert op ongeveer alle gebied, van kunst tot wetenschap, van commercie tot filosofie.
Wat heeft dit met zionisme te maken?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:20 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Zeg Zwaaien ( of moet ik bij je andere kloonnamen noemen?), begin je nu ook F&L in te pikken met je zionisme?? Jezus Cristus.
Wanneer ga je nou eens op aliyah ? Kun je de wapens pakken en Peres zijn kont kussen.
Jouw extreme liefde voor de fysieke natie Israel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:34 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Wat heeft dit met zionisme te maken?
Heeft weinig te maken met God. Meer met de vervolgingen en restricties die de joden als volk zich heen hebben gehad zodat enkel de slimste konden overleven.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:44 schreef zwaaien het volgende:
Vier van de vijf Nobelprijs winnaars van de laatste twee dagen zijn van Joodse afkomst. God heeft duidelijk een doel met het Joodse Volk.
Nobelprijs Natuurkunde :
François Englert (België) : Joods
Peter Higgs
Nobelprijs Chemie :
Martin Karplus : Joods
Michael Levitt : Joods
Arieh Warshel : Joods
Uiteraard zijn Joden gewoon mensen, maar ze zijn als volk wel bovengemiddeld ontwikkeld in vergelijking met de andere volkerenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:55 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Het zijn gewoon mensen hoor, zoals jij en ik. Verder niks bijzonders aan.
Ze zijn alleen verdeelt geraakt over de wereld, maar sinds 1948 keren ze langzaam weer terug, stam voor stam, totdat alle 12 stammen weer terug zijn(dit hoeft natuurlijk niet perse elke joodse persoon die er is te zijn).quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:07 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Kijk, een stel Arabieren, een stel Russen en een stel negers uit alle windstreken die elke een andere taal spreken, elk ander voedsel eten en dergelijke zijn gewoon niet één volk.
Ook als je ze bij elkaar in een land plemt wordt dat niet 1, 2, 3 één volk. Wat Israël betreft, die werken wel hard aan natievorming (oftwel Arabische Joden assimileren naar de Ashkenazische cultuur) maar dan krijg je een nieuw Israëlisch volk en geen Joods volk zoals ze beweren te zijn.
Joodse sprookjes.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:02 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Ze zijn alleen verdeelt geraakt over de wereld, maar sinds 1948 keren ze langzaam weer terug, stam voor stam, totdat alle 12 stammen weer terug zijn(dit hoeft natuurlijk niet perse elke joodse persoon die er is te zijn).
Waar ze ook vandaan komen ze stammen allemaal af van het joodse volk van +/- 2000 jaar geleden.
Joden zijn stiekem super saiyans?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:34 schreef k3vil het volgende:
* k3vil kijkt naar topictitel
Ik kan wel een verklaring geven waarom dit zo is, maar ik verwacht niet serieus genomen te worden.
Enigszins offtopic, maar: Olie en strategische belangen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:38 schreef sjoemie1985 het volgende:
Maar dan mogen jullie eens uitleggen dat alles toch vaak daar om het middenoosten draait in de wereld.
zoals nu ook met Syrië en egypte enzo en de pallestijnen.
kunnen jullie daar een verklaring voor geven?
Het hemelt een bepaald volk ongegeneerd op. Iig duidelijk anders dan een ander volk dan het jouwe afkraken (op vaak uiterlijke kenmerken). Wat mij betreft kan het door de beugel maar verdient het geen stijlprijzen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:26 schreef Jigzoz het volgende:
De OP is trouwens echt old school racistisch. Mag dat?
Het blanke volk excelleert ook bij de Nobelprijzen. Het zwarte volk doet het goed in de criminaliteit. Het joodse volk is goed in geld verzamelen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het hemelt een bepaald volk ongegeneerd op. Iig duidelijk anders dan een ander volk dan het jouwe afkraken (op vaak uiterlijke kenmerken). Wat mij betreft kan het door de beugel maar verdient het geen stijlprijzen.
Het Waarnemen van de Werkelijkheid richt zich op de wortel van al onze problemen: de ontwikkeling van het onjuiste gebruik van onze egoïstische aard. Alle oplossingen liggen in het bereiken van een altruïstische manier om onze egoïstische aard te gebruikenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:38 schreef sjoemie1985 het volgende:
Maar dan mogen jullie eens uitleggen dat alles toch vaak daar om het middenoosten draait in de wereld.
eerder 2600 jaar geleden dankzij de babyloniers.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:02 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Ze zijn alleen verdeelt geraakt over de wereld, maar sinds 1948 keren ze langzaam weer terug, stam voor stam, totdat alle 12 stammen weer terug zijn(dit hoeft natuurlijk niet perse elke joodse persoon die er is te zijn).
Waar ze ook vandaan komen ze stammen allemaal af van het joodse volk van +/- 2000 jaar geleden.
Dit dus:quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:38 schreef sjoemie1985 het volgende:
Olie, meer olie, en dan nog meer olie, Suezkanaal (1 van de belangrijkste scheepvaartaders ter wereld, anders moet je om Afrika heen varen) en aanwezigheid van het door de machtigste staat ter wereld, de USA, ondersteunde Israël wat voor een nogal explosieve situatie zorgt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Enigszins offtopic, maar: Olie en strategische belangen?
Voor mij mag hij zoveel ophemelen als dat hij belieft maar vwb het schuingedrukte vraag ik mij af of je het Aziatische ras niet over het hoofd ziet en met name de Chinezen en de Japanners die erom bekend staan qua intellectuele prestaties vaak met de eer te gaan strijken. En dat betekend niet altijd dat men dus een Nobelprijs wint want er zijn meer prijzen dan de Nobelprijs alleen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:34 schreef Perrin het volgende:
Alvast bij voorbaat een waarschuwing om de discussie hier een beetje netjes te houden.
En verder: de OP blinkt niet bepaald uit in bescheidenheid. Joden lijken me daarentegen duidelijk oververtegenwoordigd op gebied van menselijke intellectuele prestaties, dat dan weer wel.
Een blijk van lof zou misschien iets minder triomfantelijk kunnen
in feite is het land waar isreal nu op gebouwd is alleen maar dorre en droge grond waar niemand ooit naar om gekeken heeft tot dat het tot een staat/ land is gemaakt in 1948 waar alle joden konden wonen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Enigszins offtopic, maar: Olie en strategische belangen?
Klopt grotendeels, Israel is echter niet geheel zonder grondstofbronnen.. Maar je oorspronkelijke vraag waarom er altijd zoveel gedoe was rondom dat gebied ging over het hele Midden-Oosten, niet alleen over Israel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:07 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
in feite is het land waar isreal nu op gebouwd is alleen maar dorre en droge grond waar niemand ooit naar om gekeken heeft tot dat het tot een staat/ land is gemaakt in 1948 waar alle joden konden wonen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |