Dus je wordt weer user of wa?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dichterbij het zwart, gewoon zoals het hoort.

Klinkt gevaarlijk. Dus je werkt nu voor Danny?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, dat niet, juist dingen bij gekregen, maar daar kan ik wel wat mee.

Blijft een mbo'er.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Een van de weinige mensen die niet per definitie al een hekel aan je heeft afvallen, dat noem ik pas dom

Keiharde baas uit lang vervlogen tijden of niet? Zie hem alleen maar zeuren over newbiesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, ik kan het wel met 'm eens zijn ergens.

Niet zo makkelijk scoren. Je trapt nu in Dven zijn tactiek om de aandacht van zijn Feyenoord/Ajaxschap af te halenquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Waarvan akte.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, ik kan het wel met 'm eens zijn ergens.

Ook dat, maar GTA V is in mijn ogen nou niet echt de meest fantastische vorm van multiplayer, zat bende die ik ook liever anders had gezien.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Keiharde baas uit lang vervlogen tijden of niet? Zie hem alleen maar zeuren over newbies.
Bedankt, ik waardeer het.quote:

quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alleen arbeiders kijken daar naar.

ja, kut man.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik moet ook nog een nieuwe jas man

dat draag ik bij voorbaat nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stone Island ja toch!
Nee even serieus ik ben zeer tevreden over mijn G-star winterjas.

Ik vind jassen voornamelijk erg prijzigquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, kut man.
ik zie niks leuks nergens.

Zullen we shoppen in adam samen>?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, kut man.
ik zie niks leuks nergens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |