Ik vroeg inderdaad om pics omdat ik het vermoeden had dat je een gespierde hunk was.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:46 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
ik zit op 5000kcal per dag ja. Met een reden, zie m'n posthistory
zat lekker te stangen hier, maar krijg nu toch medelijden i.v.m. de goeie bedoelingen van Fera lol
[ afbeelding ]
oh die ja. die mag wel.quote:
Ksst... niks goede bedoelingen. Meisje plagen, kusje vragenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:46 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
ik zit op 5000kcal per dag ja bijna. Met een reden, zie m'n posthistory
zat lekker te stangen hier, maar krijg nu toch medelijden i.v.m. de goeie bedoelingen van Fera lol
[ afbeelding ]
dit is geen onzin. lees anders even het hele verhaal dan snap je het misschien.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:57 schreef Deshain het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg maar dat is complete onzin.
[..]
[ afbeelding ]
Heb ik gelezen, is onzin..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:55 schreef zekerWaar het volgende:
[..]
dit is geen onzin. lees anders even het hele verhaal dan snap je het misschien.
Waarschijnlijk omdat ze toen stopte met het volhouden van het verhaaltje maar 250 kcal per dag te eten maar ondertussen stiekem zakken chips,worstenbroodjes,kippenpoten, en pinderotsen wegstouwen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:56 schreef zekerWaar het volgende:
[..]
En waarom viel ze dan af volgens jou toen ze normaal en gezond ging eten?
ga jij anders even een leven zoeken als je toch niets zinnigs te melden hebt en druk maar op het kruisje rechtsboven.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:00 schreef Deshain het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze toen stopte met het volhouden van het verhaaltje maar 250 kcal per dag te eten maar ondertussen stiekem zakken chips,worstenbroodjes,kippenpoten, en pinderotsen wegstouwen.
Hunk? Ray is een BEEST.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vroeg inderdaad om pics omdat ik het vermoeden had dat je een gespierde hunk was.
Hopelijk wel een hunky beest? Want het woord 'beest' profileert nou niet echt good looks.quote:
Welke sprookjes geloof je nog meer in?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:01 schreef zekerWaar het volgende:
[..]
ga jij anders even een leven zoeken als je toch niets zinnigs te melden hebt en druk maar op het kruisje rechtsboven.
jij gelooft zeker ook niet dat als je stop met roken je erg aankomt terwijl je hetzelfde eet of zelfs minder doordat je spijsvertering in de war is? Jij hebt duidelijk er geen verstand van en je bent erg irritant. Anders ga je even wat informatie opzoeken op het internet voordat je wat uitkraamt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:04 schreef Deshain het volgende:
[..]
Welke sprookjes geloof je nog meer in?
Het kan gewoon niet wat je zegt, is fysiek onmogelijk. Vandaar ook het plaatje wat ik als reactie op je verhaal postte, dát is wat er met je gebeurd als je jezelf uithongert..
pls stopquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:06 schreef zekerWaar het volgende:
[..]
jij gelooft zeker ook niet dat als je stop met roken je erg aankomt terwijl je hetzelfde eet of zelfs minder doordat je spijsvertering in de war is? Jij hebt duidelijk er geen verstand van en je bent erg irritant. Anders ga je even wat informatie opzoeken op het internet voordat je wat uitkraamt.
Ja tijdelijk in de war + dat je impuls beheersende deel van de hersenen (pre frontale cortex) compenseert voor het missen van de bevrediging. Dat heeft er overigens geen donder mee te maken, waarom deze zijsprong?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:06 schreef zekerWaar het volgende:
[..]
jij gelooft zeker ook niet dat als je stop met roken je erg aankomt terwijl je hetzelfde eet of zelfs minder doordat je spijsvertering in de war is?
quote:Jij hebt duidelijk er geen verstand van
Omdat ik je er op wijs dat je voor de gek bent gehouden door die vriendin?quote:en je bent erg irritant.
Niet nodig, ik weet wél waar ik over praat...quote:Anders ga je even wat informatie opzoeken op het internet voordat je wat uitkraamt.
JIj gaat pillen slikken zonder te weten wat het is?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:42 schreef Ethanolic het volgende:
Ik was 95 kilo (178cm). Ik kon echt niet met mezelf leven. Iedere keer als ik in de spiegel keek moest ik huilen, ik was zwaar depressief. Toen schreef ik mij in bij een F4F en mijn coach gaf me een voeding- en trainingschema.
Het ging goed en ik verloor in 2 weken 3 kilo! Maar niet snel genoeg. Ik vroeg aan mijn coach of het niet sneller kon.
Volgende keer gaf hij me 2 potjes, met de labels eraf gehaald. Uit het blauwe potje moest ik 5 pillen per dag nemen en uit het witte potje 2 pillen per dag.
Nu 6 weken later weeg ik 80 kilo.
Iemand enig idee wat hier in zat???
Haar moeder had een tijdje hetzelfde als haar gegeten en viel echt 5 kg af binnen 3 week terwijl zij zelf gewoon op gewicht/ zelfs aankwam. Hoe wil je dit verklaren? Ook omdat ze stiekem zakken chips later naar binnen werkte?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:12 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ja tijdelijk in de war + dat je impuls beheersende deel van de hersenen (pre frontale cortex) compenseert voor het missen van de bevrediging. Dat heeft er overigens geen donder mee te maken, waarom deze zijsprong?
Een voortdurende toestand van geruime tijd zoals jij omschrijft bij 250-500 kcal (jaren) is gewoonweg niet mogelijk.
[..]
[..]
Omdat ik je er op wijs dat je voor de gek bent gehouden door die vriendin?
[..]
Niet nodig, ik weet wél waar ik over praat...
Als je het een tijdje doet kan je inderdaad op gewicht blijven (al zal je waarschijnlijk crashen zoals de moeder), niet als je het jaren doet. En zeker niet zwaarder worden, is niet mogelijk omdat er meer energie verbrandt moet worden om te functioneren.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:16 schreef zekerWaar het volgende:
[..]
Haar moeder had een tijdje hetzelfde als haar gegeten en viel echt 5 kg af binnen 3 week terwijl zij zelf gewoon op gewicht/ zelfs aankwam.
Hoeven niet per se zakken chips geweest te zijn, maar in ieder geval iets aangezien je op basis van 250 kcal gewoonweg niet genoeg brandstof hebt om je hersenen te laten werken (en dus dood gaat) in plaats van dat je dit jaren volhoudt en geen vet zou verliezen.quote:Hoe wil je dit verklaren? Ook omdat ze stiekem zakken chips later naar binnen werkte?
Doodgaan is inderdaad het gevolg van jezelf verhongeren of je nou dik of dun bent..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:25 schreef Waaghals het volgende:
Bobby Sands was ook enorm dik toen hij de hongerdood stierf.
Dat was sarcastisch, hij was natuurlijk broodmager door het niet eten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:35 schreef Deshain het volgende:
[..]
Doodgaan is inderdaad het gevolg van jezelf verhongeren of je nou dik of dun bent..
Maar dat is precies mijn punt, je gaat dood óf je valt af, je blijft niet dik én levend iig..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |