SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klik hier voor Vogel's verzamelde werken!
[ Bericht 0% gewijzigd door Morpheus2002 op 09-10-2013 16:53:44 ]
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Fokking eng als grote 21-jarige student, kan zomaar verkracht worden. Ik ben te lekker om veilig over straat te kunnen
gasten van github hebben die cinemagraph gemaaktquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:18 schreef d4v1d het volgende:
Waarom staat er een github logo op dat glas
[/nerd]
Ahquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:22 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
gasten van github hebben die cinemagraph gemaakt
Werken ze niet?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
pics werken alleen niet maar okay
http://www.thuisserver.ne(...)rue&id=4205&s=tlnwyr
http://www.thuisserver.ne(...)rue&id=4206&s=l76gr7
wel eens naar http://www.hetzner.de/en/ gekeken als alternatief voor ovh?quote:
Hetzner kan pas als ik 18 ben over 2 maanden. Dan stap ik ook gelijk over. Die nfo heeft veel te weinig ramquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:35 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
wel eens naar http://www.hetzner.de/en/ gekeken als alternatief voor ovh?
of http://www.nfoservers.com/order-virtual-dedicated-server.php
add memoryquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:42 schreef shaderon het volgende:
[..]
Hetzner kan pas als ik 18 ben over 2 maanden. Dan stap ik ook gelijk over. Die nfo heeft veel te weinig ram
Minimaal 32 GB is toch wel een mustquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:44 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
add memory, maar is wel afhankelijk van de server hoeveel je mag toevoegen
Nja 2 maanden zijn zo voorbij.
Zijn wat dat betreft zoveel providers, lastig om er een te vinden die niet te duur is maar ook niet te slecht.
Ik moet met smart screens om leren gaan voor de opleiding dus moesten we een smartscreenprogramma downloaden op de pc maar nu staat hij de hele tijd op de achtergrond aan en ik krijg hem niet uit en ik heb al drie weken een irritante swipe knop links in mijn beeldquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:47 schreef Ame_thyst het volgende:
tenminste toen ik naar school ging was nog niet alles "smart"screens en beamers
haha ja top programma's zijn dat, maar je moet dus een touchscreen oefenen met je cursor wutquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik moet met smart screens om leren gaan voor de opleiding dus moesten we een smartscreenprogramma downloaden op de pc maar nu staat hij de hele tijd op de achtergrond aan en ik krijg hem niet uit en ik heb al drie weken een irritante swipe knop links in mijn beeld
technisch gezien nog altijd dezelfde serverquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:50 schreef vogelkooi het volgende:
hoe lang zal deze server het houden?
Haha inderdaad jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:53 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
haha ja top programma's zijn dat, maar je moet dus een touchscreen oefenen met je cursor wut
word*quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wordt er zo rustig van, dat groen
msconfig.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik moet met smart screens om leren gaan voor de opleiding dus moesten we een smartscreenprogramma downloaden op de pc maar nu staat hij de hele tijd op de achtergrond aan en ik krijg hem niet uit en ik heb al drie weken een irritante swipe knop links in mijn beeld
Ja mijn broertje had daar laatst een toets over en toen bood ik aan om hem te overhoren dus ging ik snel die regels ervoor leren. Ken ze wel maar heb geen zin om er over na de moeten denkenquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat. Je slaat wartaal uit
quote:
Naar de tab "startup" en dan die smartscreen zooi uitvinken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja dat volg ik wel maar wat ik dan moet doen niet
OOOOOOOOHHH jullie zijn heldenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Naar de tab "startup" en dan die smartscreen zooi uitvinken.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:07 schreef Ame_thyst het volgende:
okey de remy ftp unleashed map draait nu hier:
198.20.105.156:25565
niet allemaal tegelijk bedankt
Engelse kolonin.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
wtf 30% van Korea is Christelijk wtf wtf hoe dat dan?
Beste stukje is nog van Lil Wayne.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kijk die up- en downvotes eens
... ff serieusquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Van wat ik heb gehoord is Praxis beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Dat bedoelde ik serieusquote:
Mwah niet in de buurt neequote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik serieusOf heb je geen praxis waar je woont?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:33 schreef TJV het volgende:
Kan ermee door.
[ afbeelding ]IS hier meer van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
Nee, maar ze willen niet met mij doorgaan, ik werk te sloomquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wacht je werkt toch bij de AH?
Nee maar vrienden van mij die bij AH of Jumbo werken hoeven dus niet zoveel te vullen.. Ik hoor 70 colli per uur te vullen, dat is meer dan 1 doos per minuut, en we moeten ook nog restanten laten controleren, rotzooi opruimen enzo, komt neer op 80/90 colli per uur.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:05 schreef Timwonnacott het volgende:
Ontslagen als vakkenvuller, dat is wel eenof 10 waard.
quote:
2 dagen terug jongen!quote:Twee maandjes geen mc meer gespeeld. En de drang om weer te spelen blijft uit. Maar dat komt waarschijnlijk wel weer.
70 colli? Vers of houdbaar? Dat is gewoon niet mogelijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:12 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nee maar vrienden van mij die bij AH of Jumbo werken hoeven dus niet zoveel te vullen.. Ik hoor 70 colli per uur te vullen, dat is meer dan 1 doos per minuut, en we moeten ook nog restanten laten controleren, rotzooi opruimen enzo, komt neer op 80/90 colli per uur.
En ik moest standaard onbetaald overwerken, kankerlijers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |