Haha, je kunt beter zeggen dat dit het enige is dat werkt en dus niks anders kan doen in het spel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:23 schreef kensei het volgende:
[..]
Je hebt het over goede foto's van je character wtf man
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:26 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Haha, je kunt beter zeggen dat dit het enige is dat werkt en dus niks anders kan doen in het spel.
Hahaha. Is mijn extra character. Zit nog midden in die tutorialquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:26 schreef Grielen het volgende:
lekker kontje pico die pics gaan in mn prive mapje
M'n auto getotalled tegen een gebouwquote:
Je tel pakken naar contacts gaan en daar op de desbetreffende nickname klikken en op send message drukkenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:42 schreef PicoMMP het volgende:
Haha met die chick krijg ik ineens smsjes en shit.![]()
Hoe sms je iemand ingame?
Thanks!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:46 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Je tel pakken naar contacts gaan en daar op de desbetreffende nickname klikken en op send message drukken(volgens mij)
Voeg mij toe danquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:47 schreef BaajGuardian het volgende:
met wie moet ik nu spelen als ik een stress-vrije job-oriented gepopulateerde session wil? (niet met kinderen, alleen volwassen fatsoenlijke fokkers aub)
ik denk dat je de verkeerde game hebtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:47 schreef BaajGuardian het volgende:
met wie moet ik nu spelen als ik een stress-vrije job-oriented gepopulateerde session wil? (niet met kinderen, alleen volwassen fatsoenlijke fokkers aub)
Dit kan ik bevestigenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:50 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Hoezo? Kensei komt buiten, dat vertelde hij net.
Ok in babytaal dan:quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik denk dat je de verkeerde game hebt
Ja dus volwassenen die niet een kinder/puberstemmetje hebben in de mic.quote:
Ga je toch lekker met jezelf spelen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ok in babytaal dan:
Ik zoek mensen om mee te spelen die:
-niet freemode doen maar jobs doen.
-niet tussen de 12 en 25 zijn qua leeftijd.
-aardig zijn.
Ja want als je 25 bent ben je natuurlijk niet volwassen, stom dat ik dat niet wist.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja dus volwassenen die niet een kinder/puberstemmetje hebben in de mic.
Ik keek net ook al in zn foboquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:58 schreef Roces18 het volgende:
sorry in babytaal;
speel alleen met hetero's.
grgr
[ afbeelding ]
Hahaha dat was ik man, zat je ook in die game waar ineens random een cargobob op het dak van het ziekenhuis spawnde?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:59 schreef MRN89 het volgende:
Fijn..eigen crew member die je neerschiet
Edit: gvd schiet ik verkeerde crew member neersorry for that (ene duck_oelewapper ofzo:P) gaat ook nergens over.
Haha dat laatste heb ik niet meer meegekregen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:59 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Hahaha dat was ik man, zat je ook in die game waar ineens random een cargobob op het dak van het ziekenhuis spawnde?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:58 schreef Roces18 het volgende:
sorry in babytaal;
grgr
[ afbeelding ]
ik ben hetero en jij bent duidelijk nog niet ouder dan 25 met zulke kleutergrapjes.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:58 schreef Roces18 het volgende:
sorry in babytaal;
grgr
[ afbeelding ]
Flikker toch op manquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik ben hetero en jij bent duidelijk nog niet ouder dan 25 met zulke kleutergrapjes.
ahahahahhahahaaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:04 schreef BaajGuardian het volgende:
dat is trouwens een super mannelijke foto dus pleurt op
Want je kan natuurlijk alleen maar samen een job doen met iemand die net zon lage mannelijke stem heeft als jijquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:06 schreef BaajGuardian het volgende:
ik lijk nieteens op trevor
Is er verder nog iemand in dit topic die niet alleen maar basisschool grappen wil maken en met een medevolwassene wil gamen?
Bedankt, doe jij ook gta 5 op de ps3?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:07 schreef dustbrain het volgende:
Ik vind Bg er in het echt eigenlijk wel cool uitzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |