Heb 5 verzekerde auto's op dit moment. Is nog geen 1 verdwenen. Enige wat ermee gebeurde is dat 1 gekochte auto verdrievoudigde.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb ik ook regelmatig
en ik wil nog geen eigen auto verzekeren omdat ik bang ben dat ie weer weg gaat, net zoals met mijn gratis verzekerde auto
Staat er een sterretje bij die kleding in de winkel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:08 schreef Snoepje5 het volgende:
Hoe weet ik welke kleding ik heb unlocked als die popup er komt bij lvl up?
zie je aan de sterretjes als je aan het winkelen bent.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:08 schreef Snoepje5 het volgende:
Hoe weet ik welke kleding ik heb unlocked als die popup er komt bij lvl up?
Gvdquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:10 schreef Grielen het volgende:
Haha samen de high priority vehicle inleveren
Dit kost een hoop geldquote:
Je killde me nu al voor de 2e keerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:15 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Idd..alles ging goed tot daar die 2 gozers stonden
Select of Back ingedrukt houden, dan onderin naar Voice gaan en op Friends only zetten (of Crew+Friends)quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:16 schreef exile79 het volgende:
AAAAAAAAH. kan dat lawaai van andere players ook uit? Wordt helemaal gestoord.
Het is me toch wat meidquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:16 schreef BramPowert het volgende:
Wat een kneuzen die in dit topic gaan lullen over wat ze met andere gasten momenteel in de game gaan doen. Doe dat lekker in een PM, of doe het meteen goed en koop allebei lekker een headsetje voor 10 euro. Niet in dit topic.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:04 schreef kawa4 het volgende:
[..]
En je hebt wel het zelfde type auto?
Bijv. Als je een muscle car hebt kun je natuurlijk niet met een sport rade meedoen
Totdat ze het uit zetten. Je kan ze in passive mode nog wel gewoon aanrijden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:17 schreef Duuc-nl het volgende:
Hele tijd van die 3 engels gasten van 12 afknallennext time I swear...!!!
Nu zijn ze in passive mode, hoelang duurt dat?
Heel erg bedankt!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:17 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Select of Back ingedrukt houden, dan onderin naar Voice gaan en op Friends only zetten (of Crew+Friends)
Zolang ze het zelf niet uitzetten gaat het doorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:17 schreef Duuc-nl het volgende:
Hele tijd van die 3 engels gasten van 12 afknallennext time I swear...!!!
Nu zijn ze in passive mode, hoelang duurt dat?
Ja heb ze nu overreden hahaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:19 schreef kensei het volgende:
[..]
Zolang ze het zelf niet uitzetten gaat het door
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:20 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ja heb ze nu overreden haha![]()
Zo mooi dit, hele tijd schreeuwen en krijsen
Kom je welleens buiten?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:20 schreef Grazzle het volgende:
Echt de vetste foto ooit gemaakt van me character.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |