Was net te laat om je te helpenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:39 schreef Grielen het volgende:
Ik ben gekilled. Maar die kerel is zelf 3 keer doodgegaan
Ik kom je ophalen met m'n auto. Die staat nog verderopquote:
Mijn auto is gejatquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:40 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik kom je ophalen met m'n auto. Die staat nog verderop
Ja dat zag ik hahaquote:
Waarom werd ik neergeschoten door een NPC?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:45 schreef MRN89 het volgende:
Wtf mijn controller reageert niet meer ?
Mijn poppetje begon automatisch rondjes om je auto te rennen ?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:47 schreef Grielen het volgende:
[..]
Waarom werd ik neergeschoten door een NPC?
custom vehicles zijn je eigen auto's.. O.a. de futo die onder sport valt....quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:43 schreef 7nightwing7 het volgende:
Geld gestort op de bank. Speel een paar uur later, geld wegNiks van een transactie bekend. En weet iemand hoe ik kan racen met een custom vehicle ?
Hey ik zat bij jou. sympathiek dat je me liet leven toen je achter je auto verscholen zat bij ammunation.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:52 schreef Roces18 het volgende:
Ach ja ik ga wat anders doen. Die missies werken amper en als ze al werken zijn ze eentonig. Volg de gele dotjes, vermoord de rode dotjes. Het is net Pac Man, alleen ziet het er anders uit. Online wilt iedereen elkaar afslachten om niets. Zomaar een bounty op je omdat je een auto steeltEn zo kan ik wel even doorgaan. Ja, ik ga mijn tijd hier niet meer aan verdoen.
Ah ja, ik had een bounty dus was aan het wachten op iemand anders.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hey ik zat bij jou. sympathiek dat je me liet leven toen je achter je auto verscholen zat bij ammunation.
Wanneer kan je die kiezen tijdens een race ? Want ik zie alleen de standaard auto's of de optie random. Custom zie ik nergens staan ?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:48 schreef Marco001 het volgende:
[..]
custom vehicles zijn je eigen auto's.. O.a. de futo die onder sport valt....
Dat moet de host van de game aanzetten,quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:57 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Wanneer kan je die kiezen tijdens een race ? Want ik zie alleen de standaard auto's of de optie random. Custom zie ik nergens staan ?
Ja dat blijft kut. Denk niet dat iedereen het altijd expres doet...als er meerdere personen in de buurt zijn bijv.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:59 schreef MRN89 het volgende:
Fijn..eigen crew member die je neerschiet
Custom cars staan on.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:59 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Dat moet de host van de game aanzetten,
Toestaan eigen auto aan of uit
Moet je wel 1 van de autos hebben die gebruikt gaat worden in die racequote:
En je hebt wel het zelfde type auto?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |