abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 oktober 2013 @ 09:34:50 #101
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_132030766
quote:
10s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 09:31 schreef Scorpie het volgende:
Je zou bijna denken dat de crisis voorbij is, al dat gezeik over Zwarte Piet. Je ziet wel weer waar de prioriteiten liggen.
Die gast heeft toch geen werk, die heeft de hele dag niets beters te doen :').

Verrassend B-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_132031054
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 09:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Die gast heeft toch geen werk, die heeft de hele dag niets beters te doen :').

Verrassend B-).
Ik zie voor me hoe het UWV de man dwingt Piet te worden of zijn uitkering kwijt te raken ;)

Maar helaas :(

pi_132031186
http://www.intochtsinterklaas2013.nl/
quote:
Laatste nieuws: De landelijke Intocht Sinterklaas 2013 is dit jaar in Groningen. Het stoomschip van Sinterklaas meert op zaterdag 16 november 2013 in de stad aan. Dit is tijdens een persconferentie door burgemeester Rehwinkel bekend gemaakt.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  donderdag 10 oktober 2013 @ 09:57:05 #104
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_132031196
quote:
Ah, das mooi, daar wonen toch geen negers :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_132031591
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 09:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ah, das mooi, daar wonen toch geen negers :P.
Kijk eens om je heen. Maar ik denk dat ook zij daar te nuchter voor zijn. Ik begrijp alleen niet dat een enkeling het kan verpesten voor de rest.

Begin moedeloos te worden van die racisme troef. Het is niet opgezet met een discriminerende gedachte omdat pagekleding.

Ik begin er zelf voor te worden alle culturen te gebruiken als knecht van Sinterklaas behalve de donkere. Maak er maar een verhaal van naar de kinderen toe dat ze in Spanje allemaal ander werk hebben gevonden, en dat sinterklaas dus op zoek moest naar andere knechten.

Schrap alle donkere mensen dan ook maar van de reclameborden want ze konden wel eens denken dat we hun gezicht misbruikten voor eigen bedrijven...slavenhandel zeg ik je!!. Blanken zijn immers allemaal slecht toch? De grootste racisten zitten toch wel in dat clubje.

Zou het wel fijn vinden wanneer er wat meer belangrijke dingen naar Groningen gaan. Meer werkgelegenheid die kant op dus ben eigenlijk helemaal voor. Negeer dat Amsterdam a.u.b met belangrijke dingen.

Laten die idioten zich eens druk maken over die seksslaven daar, of over de mensen die op straat moeten slapen omdat de huren daar niet meer op te brengen zijn i.p.v deze kolder

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 10-10-2013 10:29:33 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 10:29:28 #106
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_132031865
Dit gaat over de televisie-uitzending van de NTR. Maar dat was al in april besloten.

http://www.ntr.nl/nieuws/(...)it+jaar+in+Groningen (09-04-2013)
pi_132031938
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:15 schreef paddy het volgende:

Zou het wel fijn vinden wanneer er wat meer belangrijke dingen naar Groningen gaan. Meer werkgelegenheid die kant op dus ben eigenlijk helemaal voor. Negeer dat Amsterdam a.u.b met belangrijke dingen.
Eeehm, nee. Groningen is voor rust en leegte. Als je drukte wil ga je maar naar de randstad.
pi_132031984
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:32 schreef Grouch het volgende:

[..]

Eeehm, nee. Groningen is voor rust en leegte. Als je drukte wil ga je maar naar de randstad.
Dorpen lopen leeg. Nee, negeer dat Amsterdam en verdeel het werk over de steden waar men niet doorlopend loopt te janken over discriminatie. Groningen in dit geval. Enschede heb je die drama ook niet. Nooit meegemaakt. Daar viert men feest ongeacht afkomst. Gewoon lekker samen.
pi_132032077
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:34 schreef paddy het volgende:

[..]

Dorpen lopen leeg. Nee, negeer dat Amsterdam en verdeel het werk over de steden waar men niet doorlopend loopt te janken over discriminatie. Groningen in dit geval. Enschede heb je die drama ook niet. Nooit meegemaakt. Daar viert men feest ongeacht afkomst. Gewoon lekker samen.
En nu wil jij dus dat alles hetzelfde wordt als Amsterdam. Druk, vol met zeikerds. Allemaal voor "de werkgelegenheid".
Nee. Laat die maar lekker op kluitjes blijven zitten en zich niet verspreiden.
pi_132032237
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:38 schreef Grouch het volgende:

[..]

En nu wil jij dus dat alles hetzelfde wordt als Amsterdam. Druk, vol met zeikerds. Allemaal voor "de werkgelegenheid".
Verdelen over steden zodat omliggende dorpen minder last krijgen van de vergrijzing omdat jeugd gaat wonen waar werk te vinden is

Volgens mij is het mijn schuld dat we nu offtopic gaan :+
  † In Memoriam † donderdag 10 oktober 2013 @ 10:56:01 #111
137949 Disana
pi_132032505
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:38 schreef Grouch het volgende:

[..]

Ik vind het fijn wonen in Groningen. Moet maar geen tweede Amsterdam worden.
pi_132032568
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:45 schreef paddy het volgende:

Ach, deze zwartepietendiscussie bestaat al 50 jaar. Er is tot dusver niets nieuws in dit topic gezegd ;)
pi_132032972
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:56 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind het fijn wonen in Groningen. Moet maar geen tweede Amsterdam worden.
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:45 schreef paddy het volgende:

[..]

Verdelen over steden zodat omliggende dorpen minder last krijgen van de vergrijzing omdat jeugd gaat wonen waar werk te vinden is

† In Memoriam † donderdag 10 oktober 2013 @ 11:16:37 #114
137949 Disana
pi_132033030
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 11:14 schreef paddy het volgende:

[..]

[..]

Ik begrijp je wel, er zou hier best meer werkgelegenheid mogen zijn en de randstad zou wel een beetje ontlast mogen worden (files). Maar mensen willen gewoon niet hierheen, getuige ook het fiasco van de PTT destijds. Dik duur gebouw maar men wil er niet in.
pi_132033719
Negers moeten maar gewoon een keer accepteren dat ze hier niet in Afrika zijn, en lekker onze tradities maar moeten ondergaan. De rest van de zeikende Nederlanders die zogenaamd politiek correct willen zijn moeten maar eens ten rade gaan waarom of alles en iedereen moet wijken voor hun mening altijd.

Als je geen intocht wilt zien dan ga je toch lekker niet, en als je je ergert aan zwarte piet dan zet je de tv maar niet aan of je zapt weg. Stel idioten.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  Moderator donderdag 10 oktober 2013 @ 11:49:08 #116
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132033907
quote:
2s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 11:42 schreef Voorschrift het volgende:
Negers moeten maar gewoon een keer accepteren dat ze hier niet in Afrika zijn, en lekker onze tradities maar moeten ondergaan.
moeten nog wel :')
pistool tegen het hoofd en pepernoten vreten ofzo?

het zal je ongetwijfeld niet aanstaan maar negers zijn in Nederland net zo vrij als jou en als iemand ergens over wil klagen of voorin de bus wil zitten dan kan dat in Nederland gewoon

das nogal een belangrijke traditie hier namelijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_132033940
quote:
Negers moeten maar gewoon een keer accepteren dat ze hier niet in Afrika zijn, en lekker onze tradities maar moeten ondergaan. De rest van de zeikende Nederlanders die zogenaamd politiek correct willen zijn moeten maar eens ten rade gaan waarom of alles en iedereen moet wijken voor hun mening altijd.

Als je geen intocht wilt zien dan ga je toch lekker niet, en als je je ergert aan zwarte piet dan zet je de tv maar niet aan of je zapt weg. Stel idioten.
Zoals blanken in Afrika zich maar moeten schikken aan de tradities daar? :')
  Moderator donderdag 10 oktober 2013 @ 11:50:28 #118
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132033946
nu blijf ik erbij dat er niets racistisch aan is maar het valt wel op dat de raarste racisten iedere keer komen bovendrijven als dit soort topics maar lang genoeg duren ... :r
pi_132034021
quote:
Negers moeten maar gewoon een keer accepteren dat ze hier niet in Afrika zijn,
Jij ook toch ? Iedereeen

quote:
en lekker onze tradities maar moeten ondergaan.
In deze zin zeg je dat Nederlandse negers niet tot de groep "onze" hoort.
Dat kon je 100 jaar terug zeggen, maar nu allang niet meer.
Wat mij lijkt, tradities zijn er voor om afgeschaft te worden ooit.
Maar je ontzegt mensen op basis van hun ras bepaalde rechten ?
Apartheid van Zuid-Afrika is nog steeds je ideaal ?
.

quote:
De rest van de zeikende Nederlanders die zogenaamd politiek correct willen zijn moeten maar eens ten rade gaan waarom of alles en iedereen moet wijken voor hun mening altijd.
Je zit te liegen.? Of je denkt echt zo verwrongen?

quote:
Zo is het.... Niet kijken als je het niet leuk vindt. Of niet dit topic lezen als je het zo ergerlijk vind
pi_132034082
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:34 schreef paddy het volgende:

[..]

:D Werk verdelen? Lekker jaren '70 maakbaarheidsprincipes much? Denk je dat allerlei internationale banken en advocatenkantoren zich willen vestigen in Enschede of Zwolle ofzo?
pi_132034172
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 11:50 schreef sp3c het volgende:
nu blijf ik erbij dat er niets racistisch aan is maar het valt wel op dat de raarste racisten iedere keer komen bovendrijven als dit soort topics maar lang genoeg duren ... :r
Yip...... de felle reacties zijn dubieus. Kennelijk wordt elk jaar een zenuw geraakt .
Voer voor psychologen. Onderhuidse discriminerende sentimenten komen boven drijven.
Mensen hebben eindelijk een goede reden om dat 'legaal' te uiten.
http://www.joop.nl/leven/(...)_zwarte_piet_betoog/
pi_132034189
quote:

Doe eens gewoon. Ik erger me kapot aan dat kliekje, maar in Groningen wonen genoeg nuchtere negers. Nu ben je net zo aan het generaliseren als dat kliekje
  † In Memoriam † donderdag 10 oktober 2013 @ 11:58:45 #123
137949 Disana
pi_132034231
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 11:57 schreef paddy het volgende:

[..]

Heb ik het niet over. Wat begrijp je niet aan "verdelen"? Jullie kunnen het allemaal wel lekker vinden, maar dorpen lopen leeg. Steeds meer jongelui verhuizen naar het midden of westen. Ik heb nergens gezegd dat het een tweede Amsterdam moet worden. Zal ook niet gebeuren want je kan niet zomaar verhuizen naar een andere stad

Ik had het niet tegen jou. Doe toch niet altijd zo stekelig.
  Moderator donderdag 10 oktober 2013 @ 11:59:45 #124
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132034261
ik raak in de war, ik zat net ook in een ander topic dat hetzelfde was maar nog wel over zwarte piet enzo ging en nu zit ik weer hier en gaat het over werk verdelen in Amsterdam aan de waddenzee -O-
pi_132034275
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 11:58 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik had het niet tegen jou. Doe toch niet altijd zo stekelig.
Dit was een oude reactie. de nieuwe had je al op gereageerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')