Pun intended, neem ik aan? Goeiequote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
niemand claimt dat uberhaupt, er zijn een stel zeurpieten die het racistisch vinden, niet dat ze het ongrondwettelijk vinden
De herhaal Pietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:15 schreef matthijst het volgende:
Mag deze nog een keer dan
[ afbeelding ]
hahahaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:21 schreef TLC het volgende:
Komen er eens snachts zwarte mensen in je huis om wat achter te laten ipv iets mee te nemen is het weer niet goed
dat een handvol mensen het als discriminerend ervaren maakt het nog geen discriminatiequote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:29 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
discriminatie. mag niet in nederland. zij ervaren het als discriminerend.
je bent de derde die die grap maakt geloof ikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:21 schreef TLC het volgende:
Komen er eens snachts zwarte mensen in je huis om wat achter te laten ipv iets mee te nemen is het weer niet goed
Ok, ik probeer volgend jaar de eerste te zijn danquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
je bent de derde die die grap maakt geloof ik
dit jaar
Zwarte Piet is een verloste slaaf die vrijwillig zijn redder dient.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:45 schreef matthijst het volgende:
'T is wel populair bij allochtonen merk ik, die zpir actie. En dan maakt het weinig uit of ze zelf donker getint zijn; schijnbaar is zwarte piet een of ander symbool waar ze nu al hun opgekropte racisme ervaringen op kwijt kunnen.
Aangehouden op het station? --> zwarte piet is racisme
Gevolgd in de winkel? --> zwarte piet is racisme
Relatief veel allochtonen bij opsporing verzocht --> zwarte piet is racisme
joh?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:45 schreef matthijst het volgende:
'T is wel populair bij allochtonen merk ik, die zpir actie.
Precies.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:54 schreef sp3c het volgende:
zo werkt een discussieforum nu eenmaal
bovendien is het niet 1 iemand, dit verhaal/topic komt al jarenlang terug rond deze tijd, volgend jaar gaat er weer een andere 'activist' mee aan de haal en dan doen we het gewoon dunnetjes over
ja die verklaring kregen wij ook, dude is gewoon zwart omdat hij door de schoorsteen naar beneden moet met al de kadootjesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:43 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Precies.
Elk jaar hetzelfde gezever, met voornamelijk heel veel onwetendheid.
Bijvoorbeeld over Hadji Firoez in Iran, een zwarte man met een rood gewaad en een rode puntmuts met witte helpers. Hij leest gedichten voor en geeft cadeautjes. Allemaal op 21 maart, het begin van het nieuwe jaar: Nowroez.
En Sinterklazen of soortgelijke figuren, met hun helpers, komen in heel Europa voor.
Het leukste vind in de volgende verklaring voor de zwarte Pieten: het zijn duiveltjes uit de hel die voor straf goede daden moeten doen! Dat moet voor een duivel toch wel heel pijnlijk zijn: iets goed moeten doen.
Overigens kreeg ik in mijn jeugd de verklaring, dat hij zwart was vanwege de schoorsteen. Terwijl we tegelijk zilverpapier spaarden voor de arme negertjes in Afrika. Dus geen enkele link tussen zwarte Piet en negers en ook niet tussen negers en slavernij. (Immers: negers in Afrika zijn niet gevangen als slaven.)
Maar goed: volgend jaar verder opnieuw.
Een soort mijnwerker schoorsteenveger, dus.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja die verklaring kregen wij ook, dude is gewoon zwart omdat hij door de schoorsteen naar beneden moet met al de kadootjes
made sense to me
zie niet in waarom je het veel ingewikkelder dan dat zou moeten maken
je kunt het proberen te editten maar het internet en dus de NSA heeft het al gezienquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:51 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Een soort mijnwerker, dus.
Oeps! Volgend jaar gaan de Limburgse (nazaten van) mijnwerkers protesteren tegen discriminerende zwarte Pieten.![]()
Kan ik dit bericht nog intrekken??
Bovendien; tevens geen burger <-> overheid interactiequote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:39 schreef sp3c het volgende:
dat een handvol mensen het als discriminerend ervaren maakt het nog geen discriminatie
voor de wet is die term nogal helder dichtgespijkerd en van een ongelijke behandeling van wie dan ook vanwege zijn of haar afkomst of wat dan ook is simpelweg geen sprake
Ik vond hem nog vervelender dan Raymann.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:15 schreef matthijst het volgende:
Mag deze nog een keer dan
[ afbeelding ]
zeker allemaal verkleed als zwarte pieten. want dat vind je extra eng, negers.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:11 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jij discrimineert tegen mensen die van zwarte piet houden. Ik heb je IP doorgestuurd naar de AIVD en de fok! knokploeg. Ik weet niet welke jou eerder te grazen gaan nemen maar ik zou alvast oefenen om gewaterboard te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |