Kortaf is bij mij meer iets als 'beknopt' oid. Nou blijkbaar is van Dale het daar niet mee eens. Da's heel leuk dan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Alle definities zijn onvriendelijk, wat lul je nu, man?
Ja, dahaaag. Leer je dan gewoon eens duidelijk uit te drukken. Je bent toch geen snotjoch van twaalf?quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kortaf is bij mij meer iets als 'beknopt' oid. Nou blijkbaar is van Dale het daar niet mee eens. Da's heel leuk dan.
Haha dat dacht ik vroeger ook. Na vele gesprekken en dates sta ik er nu toch iets nuchterder in.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat je hier vaak leest is dat mensen die een hartje krijgen op RP, of een fotobewonderaar hebben op Paiq, al gelijk menen dat er een gegarandeerde date met kerkklokken en al in de pocket zit. Ja, zo werkt dat natuurlijk niet, ze vinden je bij een eerste oogopslag interessant in zekere zin. Maar meer dan dat is het echt niet.
Er zijn er natuurlijk wel meer die interessant bevonden worden en daar schift je dan weer op.
Nou, ik leerde haar twee weken terug tijdens uitgaan kennen, maar de vrienden met wie ik toen uitging waren er verder geen connecties, dus dat was wel vrij toevallig.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:41 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Jouw vrienden en haar vriendinnen waren er ook? Klinkt als een simpele groepsvriendin onder mijn scoop.
Ja bekijk het maar lekker jijquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, dahaaag. Leer je dan gewoon eens duidelijk uit te drukken. Je bent toch geen snotjoch van twaalf?
Nee, je bedoelde dat je ''kort'' reageerde in plaats van ''kortaf''. Zeg dat dan gewoon, dat voorkomt misverstanden. En koop een woordenboek, for fucks sake.quote:
Faxie is geen vrouw.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:04 schreef Bayswater het volgende:
Tip 1, geef vrouwen altijd gelijk ongeacht of het terecht is of niet.
Hij reageert wel zo danquote:
25 jaar ervaring, gewoon altijd gelijk geven en verder je eigen gang gaanquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Faxie is geen vrouw.
En verder is het de grootste bullshit die ik vandaag gelezen heb. Hoe kom je erop?
Dan weet ik niet wat voor vrouwen jij date of gedate hebt, maar de meesten die ik ken kotsen op hielenlikkers zonder eigen mening en de ruggengraat van een weekdier. En terecht ook.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:06 schreef Bayswater het volgende:
[..]
25 jaar ervaring, gewoon altijd gelijk geven en verder je eigen gang gaan
Whehe, bekijk het in de zijn kader, je moet eerst interessant worden namelijk dat ze hangen aan je lippen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dan weet ik niet wat voor vrouwen jij date of gedate hebt, maar de meesten die ik ken kotsen op hielenlikkers zonder eigen mening en de ruggengraat van een weekdier. En terecht ook.
Nog meer goede tips?
En dat wordt je nu JUIST door je te onderscheiden van het legioen aan kwijlende, hopeloze natte kranten op datingsites die vrouwen op de meest tenenkrommende manieren benaderen. Wees gewoon jezelf.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:11 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Whehe, bekijk het in de zijn kader, je moet eerst interessant worden namelijk.
Dit. Met als extra tip dat je die ballen dan wel eerst moet tonen en wat 'schijt' moet hebben.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zo moeilijk is het niet jongens, echt niet. De enige echte tips zijn;
- Normaal doen.
- Goede foto's hebben.
- Grapjes maken.
- Scherp zijn in gesprekken.
Kloppen die vier punten, hey, dan date je je de ballen uit de pantalon.
Je kan ze serieus nog beter altijd ongelijk geven en een lompe zak zijn, dan maak je nog meer kansquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:04 schreef Bayswater het volgende:
Tip 1, geef vrouwen altijd gelijk ongeacht of het terecht is of niet.
Mijn date van vrijdag was hier een goed voorbeeld van. Ik zag vooraf eerlijk gezegd niet zo zitten. Dus toen we het over haar geloofsovertuiging hadden heb ik er geen doekjes om gewonden dat ik totaal niks met religie heb.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je kan ze serieus nog beter altijd ongelijk geven en een lompe zak zijn, dan maak je nog meer kans
Wees gewoon jezelf en sta voor je eigen principes, klaar, zo moeilijk is het niet...
Mensen worden gek van de personen ie zich anders voordoen om maar in de smaak te vallen, kap daar gewoon eens mee
Backfire much?quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:29 schreef Rickario het volgende:
[..]
Mijn date van vrijdag was hier een goed voorbeeld van. Ik zag vooraf eerlijk gezegd niet zo zitten. Dus toen we het over haar geloofsovertuiging hadden heb ik er geen doek om gewonden dat ik totaal niks met religie heb.
Nu wil ze maar al te graag weer afspreken en zegt ze dat ze via internet nog nooit zo'n leuk iemand heeft ontmoet
Dat zag ik totaal niet aankomen
Ach, t kan best werken hoor.quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:29 schreef Rickario het volgende:
[..]
Mijn date van vrijdag was hier een goed voorbeeld van. Ik zag vooraf eerlijk gezegd niet zo zitten. Dus toen we het over haar geloofsovertuiging hadden heb ik er geen doekjes om gewonden dat ik totaal niks met religie heb.
Nu wil ze maar al te graag weer afspreken en zegt ze dat ze via internet nog nooit zo'n leuk iemand heeft ontmoet
Kerel, ze wil je...quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:29 schreef Rickario het volgende:
[..]
Mijn date van vrijdag was hier een goed voorbeeld van. Ik zag vooraf eerlijk gezegd niet zo zitten. Dus toen we het over haar geloofsovertuiging hadden heb ik er geen doekjes om gewonden dat ik totaal niks met religie heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kerel, ze wil je...Ze gaan soms heel ver daarvoor jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Aan de andere kant: hij heeft een vriendin en woont samen, wij niet....quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:30 schreef BeamofLight het volgende:
En wat is dat met dat gewauwel van bayswater.... De vrouw altijd gewoon gelijk geven en meelopen? Homo.
Dat zegt natuurlijk niet zoveel. Ik heb volgende week ook een vriendin als het echt moet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:34 schreef Clicks_nl het volgende:
Aan de andere kant: hij heeft een vriendin en woont samen, wij niet....
Gelukkig moet je niks, zeker zodra vrouwen over 'je moet' beginnen haak ik vrij snel af.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk niet zoveel. Ik heb volgende week ook een vriendin als het echt moet.
boekje is sowieso gedeelde likes.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:46 schreef MissGump het volgende:
Mannen! Zucht! (ja ik generaliseer even voor het gemak)
Tweede date gehad waarbij meneer boos weg is gestormd. Omdat ik bij de 25e keer hinten op vervolgdates/een relatie voor de 100e keer aangaf dat ik dat niet wilde op een iets minder tactvolle manier. Ik was toch duidelijk vanaf moment 1, oen!
Zo, dat is ook weer klaar. Over naar de orde van de dag, een tinder vraagKlopt het dat het vriendentekentje onder de foto aangeeft hoeveel gezamenlijke vrienden je hebt? Want dan is tinder populair onder de FB-vrienden van mijn FB-vrienden
En wat betekent dat boekje dan?
geeft wel gewoon aan wie gedeelde FBfriends zijn...quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:16 schreef ImYourPimp het volgende:
[..]
boekje is sowieso gedeelde likes.
vrienden tekentje zou mijn gok ook zijn, gezamelijke vrienden.
snap wel dat ie niet weergeeft welke anders zou het wel erg makkelijk zijn om uit te zoeken wie wie precies is.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
geeft wel gewoon aan wie gedeelde FBfriends zijn...
Dit dus! Gewoon altijd in elke situatie je zelf zijn. Het leven is geen toneelstuk of wat dan ook.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:50 schreef SilentChaos het volgende:
Wees gewoon jezelf en sta voor je eigen principes, klaar, zo moeilijk is het niet...
Precies. Goed advies voor alle datingsitegangers, dat ze het nu ook eens gewoon doenquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit dus! Gewoon altijd in elke situatie je zelf zijn. Het leven is geen toneelstuk of wat dan ook.
Er zullen altijd mensen zijn die je te gek vinden, aardig vinden, beetje leuk vinden, je wat minder leuk vinden, en er zijn ook mensen die je intens haten. Je kan het niet iedereen naar zijn / haar zin maken. Je houd uit eindelijk toch alleen maar de leuke mensen over met als gevolg een leuk sociaal leven en je hebt het prima naar je zin.
Zo simpel is het allemaal.
Jammer, want ik vond snorremans wel een van de tofste bijnamen die ik voorbij heb zien komen hierquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Precies. Goed advies voor alle datingsitegangers, dat ze het nu ook eens gewoon doen
Niks meer gehoord van Snorremans, zelf ook niks gestuurd. Is dus wel duidelijk zo
Niet veel bijzondere contacten op dit moment, in real life misschien wel maar dat ga ik eerst een beetje afwachten.
Ik denk dat het vooral is vastgelopen op het feit dat hij zelf zo'n bijnaam niet had kunnen waarderenquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jammer, want ik vond snorremans wel een van de tofste bijnamen die ik voorbij heb zien komen hier
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kerel, ze wil je...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, ze zegt van niet. Maar ik denk toch dat ik een 2e date niet zie zitten. Ik ga hoe dan ook botsen met iemand die geloof zo belangrijk vindt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze gaan soms heel ver daarvoor ja![]()
Dan is het denk ik niet zo fair om nog een keer af te spreken
Dus nu toch maar achter 'de zwaaiende buurman' aan? Of was jij dat niet?quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral is vastgelopen op het feit dat hij zelf zo'n bijnaam niet had kunnen waarderen
Jaquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:37 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dus nu toch maar achter 'de zwaaiende buurman' aan? Of was jij dat niet?
Ja ik was vrij wasted. Heeft ze ook te kennen gegeven. Gesprekken op Whatsapp zijn erg leuk en eerlijk gezegd kan ik wel een verzetje gebruiken aankomend weekend.quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:13 schreef Silenus het volgende:
Vaag verhaal Piet, ga je nog met haar op tweede date terwijl date 1 zo'n drama was?
Leuke dingen zijn dat altijdquote:Op maandag 14 oktober 2013 08:10 schreef tammepiet het volgende:
Ondertussen was mijn vriend hem gesmeerd voor de laatste trein en heb ik van 3 tot 7:11 gewacht op Utrecht CS voor de eerste trein.
Dus dan ga je met een chubby vrouw met irritante schreeuwstem afspreken?quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:16 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Ja ik was vrij wasted. Heeft ze ook te kennen gegeven. Gesprekken op Whatsapp zijn erg leuk en eerlijk gezegd kan ik wel een verzetje gebruiken aankomend weekend.
Zij wilde duidelijk meer, maar jij zit liever een hele nacht op een koud station dan in haar slaapkamer en toch spreek je nog een keer af?quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:10 schreef tammepiet het volgende:
Uiteindelijk 2x gezoend waarbij ze constant naar mijn kruis greep. Het deed me allemaal niet zoveel. Ondertussen was mijn vriend hem gesmeerd voor de laatste trein en heb ik van 3 tot 7:11 gewacht op Utrecht CS voor de eerste trein.
Mijn God dat nooit meer, ga het meisje deze week zien in de bios ofzo, geef haar meerdere kansen. Heel intelligent persoon maar zoiets komt er met klanken van Gers Pardoel en de geur van bier niet uit.
Ze sliep bij een vriendin in Utrecht. Had geen matrasje over.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:20 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Zij wilde duidelijk meer, maar jij zit liever een hele nacht op een koud station dan in haar slaapkamer en toch spreek je nog een keer af?
Zal vast aan mij ligggen, maar ik snap het niet.
What the hell, man. Wat heb je al die tijd tussen 3 en 7 gedaan dan? Beetje half geslapen op een bankje of zo?quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:10 schreef tammepiet het volgende:
Via Paiq zaterdag mijn eerste date beleefd. Meisje stuurde me in de loop van de avond, had eerst een concert, ik wil je ballen.
Toen twijfels om naar de uitgaansgelegenheid te gaan want ik was samen met slechts één vriend. Eenmaal aangekomen zag ik haar en dacht ik hmm op de foto's ben je leuker. Beetje chubby, irritante schreeuw stem.
Uiteindelijk 2x gezoend waarbij ze constant naar mijn kruis greep. Het deed me allemaal niet zoveel. Ondertussen was mijn vriend hem gesmeerd voor de laatste trein en heb ik van 3 tot 7:11 gewacht op Utrecht CS voor de eerste trein.
Mijn God dat nooit meer, ga het meisje deze week zien in de bios ofzo, geef haar meerdere kansen. Heel intelligent persoon maar zoiets komt er met klanken van Gers Pardoel en de geur van bier niet uit.
Dan ga je toch gewoon nog even de stad in?quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
What the hell, man. Wat heb je al die tijd tussen 3 en 7 gedaan dan? Beetje half geslapen op een bankje of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |