abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 17:14:37 #101
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_132073360
Damn dat Tinder begint ook helemaal los te gaan hier, wtf. Voortaan stroomkabel voor de mobiel meenemen want dit trekt hij niet.
pi_132073635
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 17:14 schreef BeamofLight het volgende:
Damn dat Tinder begint ook helemaal los te gaan hier, wtf. Voortaan stroomkabel voor de mobiel meenemen want dit trekt hij niet.
Hoelang moest je daar op wachten? Hier is het tot nu toe aardig stil...
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 17:26:12 #103
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132073692
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 17:14 schreef BeamofLight het volgende:
Haha hier ook, ik hou het gewoon allemaal niet bij. Minstens 5 matchen erbij per dag.

Overigens ook al 1,5 miljoen keer gedownload las ik. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_132074953
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 16:43 schreef Perzephone het volgende:

[..]

In Wijk aan Zee is het haardvuurtje op het strand brandend hoor, kun je hartstikke leuk met je date knuffelen.
Wijk aan Zee zijn de strandtenten in de winter meen ik alleen in het weekend open, Timboektoe is een aanrader met een hele grote open haard. Ervaring leert dat dat inderdaad heel goed werkt met een date ;)
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_132075057
Datelocatie is trouwens Bergen aan Zee of Egmond aan Zee, hebben beide 5 a 6 strandtenten in het zomerseizoen. Moet alleen nog wel even uitzoeken welke er nog open zijn en een open haard achtig iets hebben.

Ook nog even op zoek naar een grote paraplu trouwens om eventueel met zijn tweeën onder te kunnen lopen. :s)
pi_132075319
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 16:07 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Dat snap ik nooit. Alsof er na een paar keer dan wel opeens een klik is ofzo.
Mee eens. Zit ook zeker wat twijfel bij hoor ('bij twijfel niet doen' :{ ), maar omdat er bij de evaluatie van de date toch weer leuke chats ontstond en de conclusie was dat de omstandigheden ook niet echt ideaal waren (we hebben een uur op een terras over en weer zitten schreeuwen naast een Oktoberfest tent met foute Schlagermuziek, i.c.m. een veel te warme terrasheater en een paar dronken gasten naast ons :D ) en we misschien toch ook wat te 'gestressed' waren (hoge verwachtingen i.v.m. 15+ uur leuk chatten) willen we er toch nog even een tweede meet aan wagen. Basis specs zijn over en weer zijn namelijk toch wel goed en al was het eigenlijk alleen maar om de slechte nasmaak van de date weg te spoelen met het oog op toekomstige dates. :)
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 18:44:18 #107
242666 BeamofLight
pi_132075567
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 17:24 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hoelang moest je daar op wachten? Hier is het tot nu toe aardig stil...
Jij woont gewoon in een buthoek van Nederland. De helft van je straal is Noordzee of Zeeuws meisje.

Trouwens ik heb slechts 1 foto op FB. Mijn profielfoto; bovendien niet duidelijk en ook niet echt een charmante. Doe ook echt helemaal niks met FB.
pi_132076153
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 17:26 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha hier ook, ik hou het gewoon allemaal niet bij. Minstens 5 matchen erbij per dag.

Overigens ook al 1,5 miljoen keer gedownload las ik. :')
Hehe ja loopt als een trein! M'n afstandbalkje staat op 2 km ofzo, soms zijn de potentiële matches op maar toch komen er elke dag weer een stuk of 20 bij :')

Valt me wel op dat er wat losser volk op zit dan op een paiq ofzo, waar er toch wel velen op zoek lijken te zijn naar een serieuze relatie en vooral niet te snel willen afspreken. :r ;) Heb al 2 matches gehad die na 5 min. babbelen vroegen of ik toevallig niets te doen had op dat moment. Een daarvan was bloedjemooi dus gisteren wel een gezellig nachtje gehad c_/
pi_132078907
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 18:44 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Jij woont gewoon in een buthoek van Nederland. De helft van je straal is Noordzee of Zeeuws meisje.

Trouwens ik heb slechts 1 foto op FB. Mijn profielfoto; bovendien niet duidelijk en ook niet echt een charmante. Doe ook echt helemaal niks met FB.
Tja ik zeg zelf ook zo vaak dat ik in een buthoek woon, maar dat wordt altijd door bijna iedereen tegengesproken :')

Ik zoek in een straal van 60 km trouwens. Dan zitten Breda en Goes bv er ook nog bij.

Nouja even afwachten dan nog...
pi_132079705
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 09:38 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dit doet elk normaal persoon toch elke dag? :')

Bij mij op kantoor (in mijn wereld) niet in ieder geval daar houdt lunchen in een boterham eten in de kantine. Maar goed het was een hit en ze leek het leuk. Dus cool we gaan maandag even ergens buiten kantoor lunchen. :)
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_132097607
Zie dat weer! Dat wordt dus helemaal geen warme chocolademelk met malibu bij het haardvuur maar een witbiertje op het terras!
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_132097658
Kijk ze hier allemaal opscheppen hoeveel matches ze hebben op Tinder.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_132097717
Echt hè, ik heb net 3 matches en geeneen geeft reactie..
pi_132097830
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 13:22 schreef Fascination het volgende:
Kijk ze hier allemaal opscheppen hoeveel matches ze hebben op Tinder.
Mannen...
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:35:52 #115
242666 BeamofLight
pi_132097956
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 13:30 schreef MissGump het volgende:

[..]

Mannen...
Daarom likt ze liever een kapot-gereden egel dan dat ze aan een pikt zuigt.

Kut, ik ook trouwens.
pi_132098265
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 13:35 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Daarom likt ze liever een kapot-gereden egel dan dat ze aan een pikt zuigt.

Kut, ik ook trouwens.
Vrouwen...
pi_132098579
Weer even een update. Gisteravond eerste date gehad met "ikdrinknietopeerstedatemeisje". Toch stevig wezen drinken beiden :') Erg gezellig. Alleen ze is nogal into haar geloof. En ik totaal niet. Wel een paar keer het idee gehad dat ik haar per ongeluk beledigde :@ Maar toen ik naar huis ging begon ze me ineens te zoenen en te vragen of ik bij haar wilde blijven slapen...Dat zag ik niet aankomen. :')
Niet gedaan aangezien ik al afgesproken had om met vrienden in Eindhoven te gaan stappen. Achteraf wel een goede keuze denk ik. Denk dat geloof toch lastig gaat worden in een mogelijke relatie :')
pi_132098621
Leuk dat Tinder :)
Zit ik gisteren in de kroeg, komt de ex van een vriendin binnen. Zegt ie: Hee ik zag jou in een app en heb je geliked!
Dus ik start Tinder op, en de eerste foto die verschijnt is hij. Ook maar een hartje gegeven, kunnen we chatten :) Alleen nu al overgeschakeld op whatsapp, want via Tinder werkt dat echt niet.

Gewoon als vrienden trouwens.
pi_132098664
En soms klikt het dus niet...

Gistermiddag een speeddate op paiq die er op uitdraaide dat ze hier kwam eten.
Heel gezellig gekletst maar er miste toch iets. Was ondertussen al wel vrij laat, ze woont niet om de hoek dus ze is op de bank blijven slapen en vanochtend naar huis gegaan.

Een tweede date? Nee, zal niet gebeuren.
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 14:08:41 #120
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132098748
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 14:01 schreef Rickario het volgende:
Weer even een update. Gisteravond eerste date gehad met "ikdrinknietopeerstedatemeisje". Toch stevig wezen drinken beiden :') Erg gezellig. Alleen ze is nogal into haar geloof. En ik totaal niet. Wel een paar keer het idee gehad dat ik haar per ongeluk beledigde :@ Maar toen ik naar huis ging begon ze me ineens te zoenen en te vragen of ik bij haar wilde blijven slapen...Dat zag ik niet aankomen. :')
Niet gedaan aangezien ik al afgesproken had om met vrienden in Eindhoven te gaan stappen. Achteraf wel een goede keuze denk ik. Denk dat geloof toch lastig gaat worden in een mogelijke relatie :')
Zeker katholiek?
Lekker neuken voor het huwelijk en de volgende dag biechten, niks aan het handje :')
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_132098776
En ohja, zoenen in de wind is kut :')
Haren :r
pi_132098794
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 14:08 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Zeker katholiek?
Lekker neuken voor het huwelijk en de volgende dag biechten, niks aan het handje :')
"Hervormd, maar dan niet op die negatieve manier" :')
pi_132098812
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 14:09 schreef Rickario het volgende:
En ohja, zoenen in de wind is kut :')
Haren :r
Dan de volgende keer toch maar voor iemand met een kort pittig kapsel gaan :D
pi_132099199
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 14:11 schreef MissGump het volgende:

[..]

Dan de volgende keer toch maar voor iemand met een kort pittig kapsel gaan :D
De volgende keer neem ik wel een badmuts mee op date :7
pi_132112387
Yeah. Ik mag eindelijk weer eens op date. ^O^ Komende week een date met iemand die ik ook nog gewoon via Tinder heb ontmoet! :) Tot nu toe heb ik erg leuke gesprekken met haar via whatsapp en heb het idee dat dat iig wel klikt. Het voordeel van Tinder is, dat er ook gewoon dames op zitten die totaal niet ervaring hebben met internetdaten. Die zullen dus ook niet snel bij het minste of geringste het contact ineens verbreken omdat ze toch nog met 10 anderen kunnen daten. We zullen zien ;)
pi_132112501
Nou de eerste match reageert niet, de tweede maar 1 reactie. Heb nu aan beide maar kortaf gezegd dat ik er geen doekjes om wil winden en gewoon een keer wil afspreken, fuck it.

Ow en een 3e match is een of andere faker uit de US die een camlink stuurde uiteindelijk :') Had dat al wel snel door :') Elke keer andere afstand ook...
pi_132112509
Samenvatting: Dat gaat ook niks worden met Tinder :')
pi_132112807
Tinder net eens aangezet. Goede vleeskeuring. :9
Burning bridges gives you so much more
pi_132112858
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 00:01 schreef Faxie het volgende:
Nou de eerste match reageert niet, de tweede maar 1 reactie. Heb nu aan beide maar kortaf gezegd dat ik er geen doekjes om wil winden en gewoon een keer wil afspreken, fuck it.

Ze reageren al niet op je berichten en jij gaat zowat eisen om af te spreken? Dit gaat 'm niet worden, Faxie.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_132112898
Paiq is ook weer lekker druk vanavond... :N
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_132112956
Maar inderdaad, Tinder, qua voorgeschotelde foto's zou ik zeggen dat het gemiddelde qua leuk ogende vrouwen beduidend hoger ligt dan op een datingsite. Apart wel.

Heb nu iets van twintig matches, en er klopt geen zak van die afstand valt me op. Ingesteld op 20 (mijl, kilometer, whateeeever) en bij veruit de meesten is het 60 (mijl, kilometer, whateeeever) aan afstand.
pi_132112963
quote:
10s.gif Op zondag 13 oktober 2013 00:16 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ze reageren al niet op je berichten en jij gaat zowat eisen om af te spreken? Dit gaat 'm niet worden, Faxie.
Waar zeg ik eisen? :')

Die ene had ik maar 1 bericht gestuurd. Zo ene van 'hey hoe is het blabla' En de ander stuurde een 'hey' terug en verder nog niks.

Dan moeten ze niet op het hartje klikken :')
pi_132113043
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 00:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

Waar zeg ik eisen? :')

Die ene had ik maar 1 bericht gestuurd. Zo ene van 'hey hoe is het blabla' En de ander stuurde een 'hey' terug en verder nog niks.

Dan moeten ze niet op het hartje klikken :')
Niet letterlijk, maar zo komt het natuurlijk wel over met je kortaf reageren en er geen doekjes om willen winden om af te spreken. En zo'n hartje zou ik niet al te serieus nemen verder.

Ik klik er ook op een stuk of tien als ik een rondje foto's aan het beoordelen ben. Een stuk of acht, negen daarvan spreek ik verder niet eens meer.
pi_132113108
quote:
14s.gif Op zondag 13 oktober 2013 00:24 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Niet letterlijk, maar zo komt het natuurlijk wel over met je kortaf reageren en er geen doekjes om willen winden om af te spreken. En zo'n hartje zou ik niet al te serieus nemen verder.

Ik klik er ook op een stuk of tien als ik een rondje foto's aan het beoordelen ben. Een stuk of acht, negen daarvan spreek ik verder niet eens meer.
Nou ik zei gewoon gewoon van 'zullen we gewoon eens een drankje doen, lijkt me leuker dan chatten'

Ach we zien wel, en anders fuck it. Want een fatsoenlijk gesprekje proberen aan te knopen leek niet echt uitwerking te hebben.

Maar jij liked hun, en als ze jou dan ook liken doe je er verder niks mee? ..
pi_132113133
Ik reageer zelf nog niet eens. Wacht wel tot ze zelf berichten beginnen te sturen. En inderdaad 70 % van mijn matches spreek ik ook niet hoor. En dat hoef ik ook niet anders ben ik met niks anders meer bezig dan berichten sturen :P
  zondag 13 oktober 2013 @ 00:28:18 #136
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_132113135
4,5 jaar geleden zat ik ook op de sites waar ik niets van verwachte. Inmiddels. 2013, super leuke vrouw, geweldige kleine meid van 20 maanden en een leuk nieuw huis. Komt allemaal goed, succes voor iedereen, ik weet hoe lastig het is met soms tegenslagen :)
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_132113171
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 00:27 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nou ik zei gewoon gewoon van 'zullen we gewoon eens een drankje doen, lijkt me leuker dan chatten'

Ach we zien wel, en anders fuck it. Want een fatsoenlijk gesprekje proberen aan te knopen leek niet echt uitwerking te hebben.

Als ik zelf een keer niks te doen heb ga ik gewoon foto's liken of niet liken. Zo nu en dan komen er matches uit. En als ik het de moeite waard vind om contact mee te hebben dan stuur ik wat, maar meestal wacht ik tot ze zelf wat sturen. Met de meesten doe ik ook niks hoor.
pi_132113174
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 00:27 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat is dus al heel wat anders dan kortaf, zoals je eerder zei. En klopt, ik kan ze niet allemaal gaan daten, dus pik je de leukste(n) daar weer uit en stuur je ze wat. Zelfde als op RP, of oneliners op Paiq.
pi_132113213
Bedenk me trouwens net dat ik nog geen update had gegeven van m'n date van afgelopen week. Vorige week vrijdag ben ik samen met m'n date naar een concert geweest. Het bleek al direct dat mijn vrienden haar vriendinnen kennen met wie zij daar was, waardoor het al snel een gezellige groep werd.

Wij probeerden ons een beetje af te zonderen en wij kregen van de rest de ruimte, waardoor we tijdens het concert ook een beetje aandacht voor elkaar hadden. Uiteindelijk zijn onze vrienden na het concert met elkaar naar een discotheek gegaan en zijn wij met z'n tweeën naar een kroegje gegaan. Was erg gezellig en voor ons allebei voor herhaling vatbaar. O+
pi_132113257
Hoe snel krijg je matches op Tinder? Probeer het nu 3 dagen, maar nog geen match? :?
pi_132113263
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 00:30 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat is dus al heel wat anders dan kortaf, zoals je eerder zei. En klopt, ik kan ze niet allemaal gaan daten, dus pik je de leukste(n) daar weer uit en stuur je ze wat. Zelfde als op RP, of oneliners op Paiq.
Dan hebben we een andere definitie van kortaf...
pi_132113276
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 00:34 schreef Quickie_Brat het volgende:
Hoe snel krijg je matches op Tinder? Probeer het nu 3 dagen, maar nog geen match? :?
Ik woon ook best op een afstandje van je.... probeer eens 150 km ;)
  zondag 13 oktober 2013 @ 00:36:10 #143
43642 Bayswater
pi_132113291
Oja, voor begin veertigers, begin over Bush. Goede muziek en de vrouw vindt het een geweldige vent.
Life lies a slow suicide
pi_132113293
Wat je hier vaak leest is dat mensen die een hartje krijgen op RP, of een fotobewonderaar hebben op Paiq, al gelijk menen dat er een gegarandeerde date met kerkklokken en al in de pocket zit. Ja, zo werkt dat natuurlijk niet, ze vinden je bij een eerste oogopslag interessant in zekere zin. Maar meer dan dat is het echt niet.

Er zijn er natuurlijk wel meer die interessant bevonden worden en daar schift je dan weer op.
pi_132113315
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 00:34 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dan hebben we een andere definitie van kortaf...
Vertel. Hoe definieer jij het dan?

http://www.encyclo.nl/begrip/kortaf
  zondag 13 oktober 2013 @ 00:37:12 #146
43642 Bayswater
pi_132113316
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 00:35 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik woon ook best op een afstandje van je.... probeer eens 150 km ;)
30 km is de max
Life lies a slow suicide
pi_132113346
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 00:34 schreef Quickie_Brat het volgende:
Net 10 minuten bezig, 4 matches? :')
pi_132113351
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 00:37 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Vertel. Hoe definieer jij het dan?

http://www.encyclo.nl/begrip/kortaf
Zonder dat onvriendelijke ):O
pi_132113369
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 00:38 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zonder dat onvriendelijke ):O
Alle definities zijn onvriendelijk, wat lul je nu, man?
  zondag 13 oktober 2013 @ 00:41:36 #150
43642 Bayswater
pi_132113412
quote:
14s.gif Op zondag 13 oktober 2013 00:32 schreef Gatenkaas het volgende:
Bedenk me trouwens net dat ik nog geen update had gegeven van m'n date van afgelopen week. Vorige week vrijdag ben ik samen met m'n date naar een concert geweest. Het bleek al direct dat mijn vrienden haar vriendinnen kennen met wie zij daar was, waardoor het al snel een gezellige groep werd.

Wij probeerden ons een beetje af te zonderen en wij kregen van de rest de ruimte, waardoor we tijdens het concert ook een beetje aandacht voor elkaar hadden. Uiteindelijk zijn onze vrienden na het concert met elkaar naar een discotheek gegaan en zijn wij met z'n tweeën naar een kroegje gegaan. Was erg gezellig en voor ons allebei voor herhaling vatbaar. O+
Jouw vrienden en haar vriendinnen waren er ook? Klinkt als een simpele groepsvriendin onder mijn scoop.
Life lies a slow suicide
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')