Hoelang moest je daar op wachten? Hier is het tot nu toe aardig stil...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:14 schreef BeamofLight het volgende:
Damn dat Tinder begint ook helemaal los te gaan hier, wtf. Voortaan stroomkabel voor de mobiel meenemen want dit trekt hij niet.
Haha hier ook, ik hou het gewoon allemaal niet bij. Minstens 5 matchen erbij per dag.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:14 schreef BeamofLight het volgende:
Damn dat Tinder begint ook helemaal los te gaan hier, wtf. Voortaan stroomkabel voor de mobiel meenemen want dit trekt hij niet.
Wijk aan Zee zijn de strandtenten in de winter meen ik alleen in het weekend open, Timboektoe is een aanrader met een hele grote open haard. Ervaring leert dat dat inderdaad heel goed werkt met een datequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:43 schreef Perzephone het volgende:
[..]
In Wijk aan Zee is het haardvuurtje op het strand brandend hoor, kun je hartstikke leuk met je date knuffelen.
Mee eens. Zit ook zeker wat twijfel bij hoor ('bij twijfel niet doen'quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:07 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dat snap ik nooit. Alsof er na een paar keer dan wel opeens een klik is ofzo.
Jij woont gewoon in een buthoek van Nederland. De helft van je straal is Noordzee of Zeeuws meisje.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoelang moest je daar op wachten? Hier is het tot nu toe aardig stil...
Hehe ja loopt als een trein! M'n afstandbalkje staat op 2 km ofzo, soms zijn de potentiële matches op maar toch komen er elke dag weer een stuk of 20 bijquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha hier ook, ik hou het gewoon allemaal niet bij. Minstens 5 matchen erbij per dag.
Overigens ook al 1,5 miljoen keer gedownload las ik.
Tja ik zeg zelf ook zo vaak dat ik in een buthoek woon, maar dat wordt altijd door bijna iedereen tegengesprokenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Jij woont gewoon in een buthoek van Nederland. De helft van je straal is Noordzee of Zeeuws meisje.
Trouwens ik heb slechts 1 foto op FB. Mijn profielfoto; bovendien niet duidelijk en ook niet echt een charmante. Doe ook echt helemaal niks met FB.
Bij mij op kantoor (in mijn wereld) niet in ieder geval daar houdt lunchen in een boterham eten in de kantine. Maar goed het was een hit en ze leek het leuk. Dus cool we gaan maandag even ergens buiten kantoor lunchen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit doet elk normaal persoon toch elke dag?
Mannen...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:22 schreef Fascination het volgende:
Kijk ze hier allemaal opscheppen hoeveel matches ze hebben op Tinder.
Daarom likt ze liever een kapot-gereden egel dan dat ze aan een pikt zuigt.quote:
Vrouwen...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Daarom likt ze liever een kapot-gereden egel dan dat ze aan een pikt zuigt.
Kut, ik ook trouwens.
Zeker katholiek?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:01 schreef Rickario het volgende:
Weer even een update. Gisteravond eerste date gehad met "ikdrinknietopeerstedatemeisje". Toch stevig wezen drinken beidenErg gezellig. Alleen ze is nogal into haar geloof. En ik totaal niet. Wel een paar keer het idee gehad dat ik haar per ongeluk beledigde
Maar toen ik naar huis ging begon ze me ineens te zoenen en te vragen of ik bij haar wilde blijven slapen...Dat zag ik niet aankomen.
Niet gedaan aangezien ik al afgesproken had om met vrienden in Eindhoven te gaan stappen. Achteraf wel een goede keuze denk ik. Denk dat geloof toch lastig gaat worden in een mogelijke relatie
"Hervormd, maar dan niet op die negatieve manier"quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zeker katholiek?
Lekker neuken voor het huwelijk en de volgende dag biechten, niks aan het handje
Dan de volgende keer toch maar voor iemand met een kort pittig kapsel gaanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:09 schreef Rickario het volgende:
En ohja, zoenen in de wind is kut
Haren
De volgende keer neem ik wel een badmuts mee op datequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:11 schreef MissGump het volgende:
[..]
Dan de volgende keer toch maar voor iemand met een kort pittig kapsel gaan
Ze reageren al niet op je berichten en jij gaat zowat eisen om af te spreken? Dit gaat 'm niet worden, Faxie.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:01 schreef Faxie het volgende:
Nou de eerste match reageert niet, de tweede maar 1 reactie. Heb nu aan beide maar kortaf gezegd dat ik er geen doekjes om wil winden en gewoon een keer wil afspreken, fuck it.
Waar zeg ik eisen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ze reageren al niet op je berichten en jij gaat zowat eisen om af te spreken? Dit gaat 'm niet worden, Faxie.
Niet letterlijk, maar zo komt het natuurlijk wel over met je kortaf reageren en er geen doekjes om willen winden om af te spreken. En zo'n hartje zou ik niet al te serieus nemen verder.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar zeg ik eisen?![]()
Die ene had ik maar 1 bericht gestuurd. Zo ene van 'hey hoe is het blabla' En de ander stuurde een 'hey' terug en verder nog niks.
Dan moeten ze niet op het hartje klikken
Nou ik zei gewoon gewoon van 'zullen we gewoon eens een drankje doen, lijkt me leuker dan chatten'quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Niet letterlijk, maar zo komt het natuurlijk wel over met je kortaf reageren en er geen doekjes om willen winden om af te spreken. En zo'n hartje zou ik niet al te serieus nemen verder.
Ik klik er ook op een stuk of tien als ik een rondje foto's aan het beoordelen ben. Een stuk of acht, negen daarvan spreek ik verder niet eens meer.
Als ik zelf een keer niks te doen heb ga ik gewoon foto's liken of niet liken. Zo nu en dan komen er matches uit. En als ik het de moeite waard vind om contact mee te hebben dan stuur ik wat, maar meestal wacht ik tot ze zelf wat sturen. Met de meesten doe ik ook niks hoor.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik zei gewoon gewoon van 'zullen we gewoon eens een drankje doen, lijkt me leuker dan chatten'
Ach we zien wel, en anders fuck it. Want een fatsoenlijk gesprekje proberen aan te knopen leek niet echt uitwerking te hebben.
Maar jij liked hun, en als ze jou dan ook liken doe je er verder niks mee? ..
Dat is dus al heel wat anders dan kortaf, zoals je eerder zei. En klopt, ik kan ze niet allemaal gaan daten, dus pik je de leukste(n) daar weer uit en stuur je ze wat. Zelfde als op RP, of oneliners op Paiq.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik zei gewoon gewoon van 'zullen we gewoon eens een drankje doen, lijkt me leuker dan chatten'
Ach we zien wel, en anders fuck it. Want een fatsoenlijk gesprekje proberen aan te knopen leek niet echt uitwerking te hebben.
Maar jij liked hun, en als ze jou dan ook liken doe je er verder niks mee? ..
Dan hebben we een andere definitie van kortaf...quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is dus al heel wat anders dan kortaf, zoals je eerder zei. En klopt, ik kan ze niet allemaal gaan daten, dus pik je de leukste(n) daar weer uit en stuur je ze wat. Zelfde als op RP, of oneliners op Paiq.
Ik woon ook best op een afstandje van je.... probeer eens 150 kmquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:34 schreef Quickie_Brat het volgende:
Hoe snel krijg je matches op Tinder? Probeer het nu 3 dagen, maar nog geen match?
Vertel. Hoe definieer jij het dan?quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan hebben we een andere definitie van kortaf...
30 km is de maxquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik woon ook best op een afstandje van je.... probeer eens 150 km
Net 10 minuten bezig, 4 matches?quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:34 schreef Quickie_Brat het volgende:
Hoe snel krijg je matches op Tinder? Probeer het nu 3 dagen, maar nog geen match?
Zonder dat onvriendelijkequote:Op zondag 13 oktober 2013 00:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vertel. Hoe definieer jij het dan?
http://www.encyclo.nl/begrip/kortaf
Alle definities zijn onvriendelijk, wat lul je nu, man?quote:
Jouw vrienden en haar vriendinnen waren er ook? Klinkt als een simpele groepsvriendin onder mijn scoop.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:32 schreef Gatenkaas het volgende:
Bedenk me trouwens net dat ik nog geen update had gegeven van m'n date van afgelopen week. Vorige week vrijdag ben ik samen met m'n date naar een concert geweest. Het bleek al direct dat mijn vrienden haar vriendinnen kennen met wie zij daar was, waardoor het al snel een gezellige groep werd.
Wij probeerden ons een beetje af te zonderen en wij kregen van de rest de ruimte, waardoor we tijdens het concert ook een beetje aandacht voor elkaar hadden. Uiteindelijk zijn onze vrienden na het concert met elkaar naar een discotheek gegaan en zijn wij met z'n tweeën naar een kroegje gegaan. Was erg gezellig en voor ons allebei voor herhaling vatbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |