abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 oktober 2013 @ 15:16:26 #176
412007 ImYourPimp
Evil is doubt
pi_132124538
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 23:46 schreef MissGump het volgende:
Mannen! Zucht! (ja ik generaliseer even voor het gemak :) )

Tweede date gehad waarbij meneer boos weg is gestormd. Omdat ik bij de 25e keer hinten op vervolgdates/een relatie voor de 100e keer aangaf dat ik dat niet wilde op een iets minder tactvolle manier. Ik was toch duidelijk vanaf moment 1, oen!

Zo, dat is ook weer klaar. Over naar de orde van de dag, een tinder vraag :) Klopt het dat het vriendentekentje onder de foto aangeeft hoeveel gezamenlijke vrienden je hebt? Want dan is tinder populair onder de FB-vrienden van mijn FB-vrienden :D En wat betekent dat boekje dan?
boekje is sowieso gedeelde likes.
vrienden tekentje zou mijn gok ook zijn, gezamelijke vrienden.
snap wel dat ie niet weergeeft welke anders zou het wel erg makkelijk zijn om uit te zoeken wie wie precies is.
  zondag 13 oktober 2013 @ 15:18:22 #177
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_132124583
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 15:16 schreef ImYourPimp het volgende:

[..]

boekje is sowieso gedeelde likes.
vrienden tekentje zou mijn gok ook zijn, gezamelijke vrienden.
snap wel dat ie niet weergeeft welke anders zou het wel erg makkelijk zijn om uit te zoeken wie wie precies is.
geeft wel gewoon aan wie gedeelde FBfriends zijn...
pi_132124691
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2013 15:18 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

geeft wel gewoon aan wie gedeelde FBfriends zijn...
:Y En dat maakt die app alleen maar komischer :)
Why do dishes when you can do daiquiris?
  zondag 13 oktober 2013 @ 16:52:26 #179
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132127851
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2013 01:50 schreef SilentChaos het volgende:

Wees gewoon jezelf en sta voor je eigen principes, klaar, zo moeilijk is het niet...

Dit dus! Gewoon altijd in elke situatie je zelf zijn. Het leven is geen toneelstuk of wat dan ook.
Er zullen altijd mensen zijn die je te gek vinden, aardig vinden, beetje leuk vinden, je wat minder leuk vinden, en er zijn ook mensen die je intens haten. Je kan het niet iedereen naar zijn / haar zin maken. Je houd uit eindelijk toch alleen maar de leuke mensen over met als gevolg een leuk sociaal leven en je hebt het prima naar je zin.

Zo simpel is het allemaal.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_132129321
Vrij groot artikel over Tinder in de volkskrant trouwens gister.
Dat levert ook vast een boel nieuwe aanmeldingen op.

http://www.volkskrant.nl/(...)e-vleeskeuring.dhtml
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  zondag 13 oktober 2013 @ 18:07:38 #181
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132129949
Tinder is leuk maar er zitten teveel mensen op met een relatie en teveel mensen die mee willen doen aan de hype dat het nu aardig vermoeiend begint te worden naar mijn mening.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 13 oktober 2013 @ 18:14:56 #182
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132130138
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 16:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dit dus! Gewoon altijd in elke situatie je zelf zijn. Het leven is geen toneelstuk of wat dan ook.
Er zullen altijd mensen zijn die je te gek vinden, aardig vinden, beetje leuk vinden, je wat minder leuk vinden, en er zijn ook mensen die je intens haten. Je kan het niet iedereen naar zijn / haar zin maken. Je houd uit eindelijk toch alleen maar de leuke mensen over met als gevolg een leuk sociaal leven en je hebt het prima naar je zin.

Zo simpel is het allemaal.
Precies. Goed advies voor alle datingsitegangers, dat ze het nu ook eens gewoon doen :P

Niks meer gehoord van Snorremans, zelf ook niks gestuurd. Is dus wel duidelijk zo ;)
Niet veel bijzondere contacten op dit moment, in real life misschien wel maar dat ga ik eerst een beetje afwachten.
pi_132131015
bizar, 1 dag weer op badoo en gelijk een meid leren kennen waarbij in eindelijk weer eens totaal geen twijfels heb en helemaal op 1 lijn zit, en er goed uitziet! :)

Hopelijk denkt ze ook zo
  zondag 13 oktober 2013 @ 19:42:48 #184
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132132751
quote:
14s.gif Op zondag 13 oktober 2013 18:14 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Precies. Goed advies voor alle datingsitegangers, dat ze het nu ook eens gewoon doen :P

Niks meer gehoord van Snorremans, zelf ook niks gestuurd. Is dus wel duidelijk zo ;)
Niet veel bijzondere contacten op dit moment, in real life misschien wel maar dat ga ik eerst een beetje afwachten.
Jammer, want ik vond snorremans wel een van de tofste bijnamen die ik voorbij heb zien komen hier :D
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  zondag 13 oktober 2013 @ 19:53:13 #185
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132133109
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:42 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Jammer, want ik vond snorremans wel een van de tofste bijnamen die ik voorbij heb zien komen hier :D
Ik denk dat het vooral is vastgelopen op het feit dat hij zelf zo'n bijnaam niet had kunnen waarderen :D
pi_132141341
quote:
10s.gif Op zondag 13 oktober 2013 14:28 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Kerel, ze wil je...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
2s.gif Op zondag 13 oktober 2013 14:29 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ze gaan soms heel ver daarvoor ja :D
Haha, ze zegt van niet. Maar ik denk toch dat ik een 2e date niet zie zitten. Ik ga hoe dan ook botsen met iemand die geloof zo belangrijk vindt. :')
Dan is het denk ik niet zo fair om nog een keer af te spreken
pi_132141390
quote:
7s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:53 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik denk dat het vooral is vastgelopen op het feit dat hij zelf zo'n bijnaam niet had kunnen waarderen :D
Dus nu toch maar achter 'de zwaaiende buurman' aan? Of was jij dat niet? :@
  zondag 13 oktober 2013 @ 23:37:10 #188
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132143871
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 22:37 schreef Rickario het volgende:

[..]

Dus nu toch maar achter 'de zwaaiende buurman' aan? Of was jij dat niet? :@
Ja :) Een beetje hosselen in het echt is ook wel weer eens leuk en vind het tot nu toe bij mijn terugkeer op Paiq een beetje tegenvallen qua matches en speeddates. Veel lage matchscores ook, denk dat ze op zijn :P
pi_132147851
Via Paiq zaterdag mijn eerste date beleefd. Meisje stuurde me in de loop van de avond, had eerst een concert, ik wil je ballen.

Toen twijfels om naar de uitgaansgelegenheid te gaan want ik was samen met slechts één vriend. Eenmaal aangekomen zag ik haar en dacht ik hmm op de foto's ben je leuker. Beetje chubby, irritante schreeuw stem.

Uiteindelijk 2x gezoend waarbij ze constant naar mijn kruis greep. Het deed me allemaal niet zoveel. Ondertussen was mijn vriend hem gesmeerd voor de laatste trein en heb ik van 3 tot 7:11 gewacht op Utrecht CS voor de eerste trein.

Mijn God dat nooit meer, ga het meisje deze week zien in de bios ofzo, geef haar meerdere kansen. Heel intelligent persoon maar zoiets komt er met klanken van Gers Pardoel en de geur van bier niet uit.
  maandag 14 oktober 2013 @ 08:13:14 #190
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132147862
Vaag verhaal Piet, ga je nog met haar op tweede date terwijl date 1 zo'n drama was?
Gourmetten of steengrillen?
pi_132147883
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 08:13 schreef Silenus het volgende:
Vaag verhaal Piet, ga je nog met haar op tweede date terwijl date 1 zo'n drama was?
Ja ik was vrij wasted. Heeft ze ook te kennen gegeven. Gesprekken op Whatsapp zijn erg leuk en eerlijk gezegd kan ik wel een verzetje gebruiken aankomend weekend.
  maandag 14 oktober 2013 @ 08:20:21 #192
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132147917
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2013 08:10 schreef tammepiet het volgende:
Ondertussen was mijn vriend hem gesmeerd voor de laatste trein en heb ik van 3 tot 7:11 gewacht op Utrecht CS voor de eerste trein.

Leuke dingen zijn dat altijd :D :')
zo heb ik ooit eens 's ochtends in Kroatië een taxi moeten regelen naar een andere stad, omdat de rest al naar huis was gegaan :(
Uiteraard geen geld op zak, 1 pinautomaat aan de andere kant van de stad... top :')
En de volgende dag een partij verrot, niet normaal :D
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  maandag 14 oktober 2013 @ 10:05:24 #193
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132149228
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2013 08:16 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Ja ik was vrij wasted. Heeft ze ook te kennen gegeven. Gesprekken op Whatsapp zijn erg leuk en eerlijk gezegd kan ik wel een verzetje gebruiken aankomend weekend.
Dus dan ga je met een chubby vrouw met irritante schreeuwstem afspreken? :P Kun je dan niet beter gewoon een nieuwe nemen?
pi_132150570
quote:

Uiteindelijk 2x gezoend waarbij ze constant naar mijn kruis greep. Het deed me allemaal niet zoveel. Ondertussen was mijn vriend hem gesmeerd voor de laatste trein en heb ik van 3 tot 7:11 gewacht op Utrecht CS voor de eerste trein.

Mijn God dat nooit meer, ga het meisje deze week zien in de bios ofzo, geef haar meerdere kansen. Heel intelligent persoon maar zoiets komt er met klanken van Gers Pardoel en de geur van bier niet uit.
Zij wilde duidelijk meer, maar jij zit liever een hele nacht op een koud station dan in haar slaapkamer en toch spreek je nog een keer af?

Zal vast aan mij ligggen, maar ik snap het niet.
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_132150816
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 11:20 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Zij wilde duidelijk meer, maar jij zit liever een hele nacht op een koud station dan in haar slaapkamer en toch spreek je nog een keer af?

Zal vast aan mij ligggen, maar ik snap het niet.
Ze sliep bij een vriendin in Utrecht. Had geen matrasje over.
  maandag 14 oktober 2013 @ 11:33:55 #196
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132150925
Dan nog had ik daar liever warm op de vloerbedekking gelegen (met je hoofd op een kussen van de bank ofzo) dan op zo'n *(#$)$%#(!-bankje op Utrecht Centraal. Waar je niet in slaap durft te vallen omdat je dan beroofd/verkracht wordt door een bende duistere sujetten.

Je had ook bij mij mogen blijven tukken trouwens. :+ Maarja, te laat!
pi_132151731
quote:
Via Paiq zaterdag mijn eerste date beleefd. Meisje stuurde me in de loop van de avond, had eerst een concert, ik wil je ballen.

Toen twijfels om naar de uitgaansgelegenheid te gaan want ik was samen met slechts één vriend. Eenmaal aangekomen zag ik haar en dacht ik hmm op de foto's ben je leuker. Beetje chubby, irritante schreeuw stem.

What the hell, man. Wat heb je al die tijd tussen 3 en 7 gedaan dan? Beetje half geslapen op een bankje of zo?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 14 oktober 2013 @ 12:10:05 #198
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_132151758
lol, dat gaat van de week dus nog eens ff factor 3,5 tegenvallen. Dude, als het aangeschoten/beschonken al niks is...
pi_132151856
quote:
15s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:08 schreef Fascination het volgende:

[..]

What the hell, man. Wat heb je al die tijd tussen 3 en 7 gedaan dan? Beetje half geslapen op een bankje of zo?
Dan ga je toch gewoon nog even de stad in? 8)7
pi_132152548
Altijd leuk, aangeschoten naar de nachttrein rennen :+

Maar ehm, hoe ver moest je dan, taxi echt geen optie?
Why do dishes when you can do daiquiris?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')