dat zei ze toch?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weinig rode lichten op de snelweg.
Inderdaadquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weinig rode lichten op de snelweg.
Terwijl Tom net in de anchors moest. Haha.quote:
ze hebben daar een goede metrostelselquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat je er woont betekent niet dat je er ooit gereden hebt.
Het is niet echt een prestatie nooit door rood te rijden op de snelweg als er geen rode lichten zijn.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:58 schreef n00b13 het volgende:
[..]
dat zei ze toch?
Overkomt me nooit op de snelweg.
Nee, dat is het leuke er vanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:59 schreef marcodej het volgende:
Maar snapt iemand die rotonde? Ik niet namelijk.
Maar zij zei dat toch?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is niet echt een prestatie nooit door rood te rijden op de snelweg als er geen rode lichten zijn.
Dat weet ik, want ik heb er ook gestudeerd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ze hebben daar een goede metrostelsel
De wip, geloof ik.quote:
kutlevenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat weet ik, want ik heb er ook gestudeerd.
Ah. Die. Ik herinner het weer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
Over schouder kijken naar bord achter je en de juiste richting kiezen.
Ben je nu klaar met je machogebral?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat weet ik, want ik heb er ook gestudeerd.
Niet samen gewoond met Liesbeth though
3 keer de amsterdam arena volquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, jij trekt in volle zalen.
Te hopen voor Liesbeth dat hij niet toevallig dit programma op Youtube tegenkomt..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:00 schreef JaneDoe het volgende:
maar dr is ju dus een parijsenaar met schade achter gebleven?
niet meer wssquote:
Het regent zonnestralenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:02 schreef adnapekkid het volgende:
waarom heeft ruud een paraplu in z'n handen...
Vanwege het zweet dat van liesbeth af trilt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:02 schreef adnapekkid het volgende:
Ja, je zou het haast zeggen he. Ze is zich totaal niet bewust van zichzelf en haar omgeving.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:02 schreef Zhero het volgende:
Sowww stop dat wijf in een inrichting zeg, niet geschikt voor deze maatschappij
Tegen de hittequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:02 schreef adnapekkid het volgende:
Hij is een baasquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:02 schreef adnapekkid het volgende:
het is maar waar je eerste gedachten naar toe gaanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zijn flinke kwakjes dan.
Het kon niet anders geïnterpreteerd worden. Lees maar terug.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:03 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het is maar waar je eerste gedachten naar toe gaan
een beest in bedquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:04 schreef trovey het volgende:
Behalve gillen kan Gildin ook schreeuwen.
Wil het niet horenquote:
ik had ook niets anders van je verwachtquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het kon niet anders geïnterpreteerd worden. Lees maar terug.
Uh, okéquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik had ook niets anders van je verwacht
Daar lijkt het wel opquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Niet kunnen rijden correleert met een kut karakter.
Pestkopquote:
Hee handen af van johannes ouwe geilneef.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik had ook niets anders van je verwacht
je mag hem houdenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hee handen af van johannes ouwe geilneef.
Hij denkt dat hij heel wat is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hee handen af van johannes ouwe geilneef.
Een beetje de 3de man van FOK!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij heel wat is.
Eindredactie games.
Dan is er heel wat misgegaan in je leven.
Veel kleinere benzinemotoren kunnen de auto niet op de koppeling houden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:07 schreef zoem het volgende:
Eerst koppeling op laten komen, rem los en beetje gas geven. Hoe moeilijk
wil je er over praten?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij heel wat is.
Eindredactie games.
Dan is er heel wat misgegaan in je leven.
Dan moet je rem loslaten en gas geven omdraaienquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Veel kleinere benzinemotoren kunnen de auto niet op de koppeling houden.
klopt. Diesel is 100x makkelijkerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:08 schreef donald_dick het volgende:
ik wil nu een gifje hoe ze haar billen schut
Het is wel wennen bij verschillende auto's maar het kan wel hoor. Heb al veel auto's gereden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Maak dan!quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:08 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Er is maar één voetganger dood.
Best knap.
Handrem gebruiken ipv de voetrem. Kun je met een beetje gas erbij zo wegtrekkenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:08 schreef zoem het volgende:
[..]
Dan moet je rem loslaten en gas geven omdraaien
schut ja?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:08 schreef donald_dick het volgende:
ik wil nu een gifje hoe ze haar billen schut
In de Ford Ka van m'n moeder doe ik het niet hoorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het is wel wennen bij verschillende auto's maar het kan wel hoor. Heb al veel auto's gereden.
Van schutting.quote:
gebeurd wel eensquote:
Ik moet de eerste nog tegenkomen waarbij dat niet kan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Toen ik voor BE ging kon de handrem de combo auto met verzwaarde aanhanger niet houden op de helling. Moest ik voetrem erbij gebruikenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Handrem gebruiken ipv de voetrem. Kun je met een beetje gas erbij zo wegtrekken
Mijn vrouw had toevallig de Honda variant van de Ka en mij lukt het wel. (Wel 10 jaar terug) Dus weet het niet van de huidige modellen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
In de Ford Ka van m'n moeder doe ik het niet hoor.
Die cm terugrol accepteer ik wel, tenzij ik zie dat er iemand strak achter me staat, dan gebruik ik de handrem wel.
dat is iets anders ja. Ik had het niet over de aanhanger erbijquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:11 schreef zoem het volgende:
[..]
Toen ik voor BE ging kon de handrem de combo auto met verzwaarde aanhanger niet houden op de helling. Moest ik voetrem erbij gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |