Daar zag ik laatst iets over op tv, natuurlijke graven.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is dat ik gecremeerd wil worden, anders had ik graag in het bos begraven willen worden. Zonder steen of wat dan ook, gewoon een boompje of zo er op
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar zag ik laatst iets over op tv, natuurlijke graven.
Wel mooi!
Mijn buurman ook niet, maar die kreeg er gewoon eentje volgens mij. Enorm sober. Er kwam geen familie opdagen, alleen mijn ouders zo'n beetje. Erg sneu, het was nog een redelijk jonge man, grof gebekt Rotterdams, maar stond wel altijd voor je klaar. Ik zou wel balen als het bij mij zo zou gaan, maar tegelijkertijd zou ik het juist zo simpel en klein mogelijk willen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb er ook geenWat eigenlijk niet zo netjes is mocht ik plots komen te overlijden
Mijn neef die vorig jaar heel plots is overleden had ook geen verzekering en er was dus ook geen echte uitvaart oid.
Ik wil ook wel iets simpels en kleins, maar alles kost geld natuurlijk. Gewoon cremeren, goedkoopste kist (of voor mijn part gerold in een rood vloerkleed). Dure kaarten, advertentie: lijken me allemaal niet echt nodig. Maar natuurlijk wel een kopje koffie met een plakje cake, maar dat hoeft dan niet per se bij de uitvaartvereniging, dat kan ook thuis. Alles waar ook maar het woord 'uitvaart' of 'begrafenis' aan zit is volgens mij al direct 10x duurder dan noodzakelijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:38 schreef Myraela het volgende:
Mijn buurman ook niet, maar die kreeg er gewoon eentje volgens mij. Enorm sober. Er kwam geen familie opdagen, alleen mijn ouders zo'n beetje. Erg sneu, het was nog een redelijk jonge man, grof gebekt Rotterdams, maar stond wel altijd voor je klaar. Ik zou wel balen als het bij mij zo zou gaan, maar tegelijkertijd zou ik het juist zo simpel en klein mogelijk willen.
Oh, dat eerste is natuurlijk een mustquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:46 schreef Sunnythesun het volgende:
ik wil éigenlijk dat een koor+orkest het hele Requiem van Mozart integraal komt uitvoeren..
![]()
maar eenvoudig mag ook, als mijn nabestaanden maar het gevoel hebben een goed afscheid te hebben kunnen nemen
Ja, dat is heel mooi. In Leusden, bij Amersfoort, is er ook zo'n begraafplaats.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]dan zagen we denk ik het zelfde. Wat ik mooi vond was dat het hele bos een grafmonument was omdat je niet precies weet wie waar ligt
Ik vind van wel. Tenminste dat je op dat moment afscheid neemt , samen met andere mensen. Dat vind ik wel mooi.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:49 schreef Myraela het volgende:
Echt afscheid nemen doe je toch niet op zo'n moment. Vind ik.
Heb je ook opgeschreven dat je gecremeerd wil worden?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:26 schreef borisz het volgende:
Ik weet dat ik gecremeerd wil worden als het klaar is. Verder heb ik een muziekmap met mp3's al klaar staan mocht er plots iets gebeuren
Heb nog niets op papier gezet. Maar pa en ma weten wat ze moeten doen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heb je ook opgeschreven dat je gecremeerd wil worden?
Ah! Das goed!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb nog niets op papier gezet. Maar pa en ma weten wat ze moeten doen.
Het scheelt ook al een hoop geld als je de steen zelf uitzoekt en regelt bij een steenhouwerij.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil ook wel iets simpels en kleins, maar alles kost geld natuurlijk. Gewoon cremeren, goedkoopste kist (of voor mijn part gerold in een rood vloerkleed). Dure kaarten, advertentie: lijken me allemaal niet echt nodig. Maar natuurlijk wel een kopje koffie met een plakje cake, maar dat hoeft dan niet per se bij de uitvaartvereniging, dat kan ook thuis. Alles waar ook maar het woord 'uitvaart' of 'begrafenis' aan zit is volgens mij al direct 10x duurder dan noodzakelijk.
Goed zo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:49 schreef Isabeau het volgende:
golfer, ga er direct één regelen, een uitvaartverzekering. Heb geen plannen in die richting, maar wil mijn familie niet met kosten opzadelen.
Kan je dat nu altijd betalen? Of heb je nu voor altijd genoeg betaald?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:55 schreef golfer het volgende:
Wij hebben alles vastgelegd via Yarden (onze verzekering). Alle wensen en details t/m de muziek zitten in een digitaal wensendossier. We kunnen het altijd op elk moment nog bijstellen en veranderen.
Crematie zelf wordt allemaal heel minimaal, maar het 'feest' er om heen wordt wat grootser uitgepakt.
We hebben een groot deel al betaald en betalen maandelijks nog een bedragje aan Yarden om het allemaal te kunnen financieren.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:58 schreef krakkemieke het volgende:
Kan je dat nu altijd betalen? Of heb je nu voor altijd genoeg betaald?
Oke.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:01 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben een groot deel al betaald en betalen maandelijks nog een bedragje aan Yarden om het allemaal te kunnen financieren.
Doe eens effe normaal. Een beetje over eten praten in CUL. Het mot niet gekker worre!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Sorry voor de omschakelingMaar t moet hier ook af en toe over eten gaan
Yardenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:56 schreef golfer het volgende:
Goed zo.
Kijk even via Independer wat voor jou het meest gunstige is.
Meestal kom je dan terecht bij Dela of Yarden.
Goed werkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:16 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kom net bij de diabetisch verpleegkundige vandaan. Vorig jaar ben ik rond deze tijd daar naar de huisarts gegaan met klachten. Toen zat ik op 63 (mmol/mol). Nu, een jaar later, zit ik op 44 (mmol/mol). Alle bloedwaardes waren verder normaal (of gezond). Cholesterol was dik in orde. En als ik zo doorga mag ik medicatie afbouwen.
Ik vind dat ik taart heb verdiend (met veel suiker en andere lekkere troep).
Lekker!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:16 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kom net bij de diabetisch verpleegkundige vandaan. Vorig jaar ben ik rond deze tijd daar naar de huisarts gegaan met klachten. Toen zat ik op 63 (mmol/mol). Nu, een jaar later, zit ik op 44 (mmol/mol). Alle bloedwaardes waren verder normaal (of gezond). Cholesterol was dik in orde. En als ik zo doorga mag ik medicatie afbouwen.
Ergens tussen de 25 en 28 kg tot nu toequote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker!
Ben je ook veel afgevallen dan?
Wauwquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:43 schreef Anthraxx het volgende:
Ergens tussen de 25 en 28 kg tot nu toe.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Knap hoor.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:43 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb een stuk boterkoek gehaaldquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Wat een geweldig nieuws, Annie!Brownie?
Ik bel net de woningbouwvereniging met een vraag en ze zegt dat ze het antwoord naar mijn emailadres gaat sturen en nog een fijne middag. Dus ik zeg: maar u weet helemaal niet wie ik ben? Ik heb alleen mijn naam gegeven toen de telefoon werd beantwoord. Zegt ze: oh, maar met uw telefoonnummer heb ik alle klantcontactgegevens direct in beeld....Big Brother!
Kan je nagaan. De looptijd bij mij is slechts 10 jaar.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:40 schreef Isabeau het volgende:
Handig hoor, dat yarden. Je kan een looptijd van 30 jaar kiezen als je nog onder de 40 bent: check. Het duurt nog minstens 7 weken voor ik die leeftijd bereik, maar ik kan al geen looptijd van 30 jaar meer kiezen
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:40 schreef Isabeau het volgende:
Handig hoor, dat yarden. Je kan een looptijd van 30 jaar kiezen als je nog onder de 40 bent: check. Het duurt nog minstens 7 weken voor ik die leeftijd bereik, maar ik kan al geen looptijd van 30 jaar meer kiezen
Bedankt golfer, ook namens mijn oudersquote:Beste mevrouw Isa
U heeft nu uw UitvaartKeuze verzekering aangevraagd en ontvangt daarvan binnen enkele minuten een bevestiging op uw emailadres:iets@iets
Uw aanvraag wordt door ons zo snel mogelijk in behandeling genomen. Binnen 5 werkdagen ontvangt u de polis per post.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:04 schreef Isabeau het volgende:
Bedankt golfer, ook namens mijn ouders(want die zouden anders voor de kosten opdraaien)
goede berichten dus. en eet smakelijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:16 schreef Anthraxx het volgende:
Beetje zoeken op FOK en je kan het ook vinden heurquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:07 schreef golfer het volgende:
En dan kan je nu ook alvast via https://mijn.yarden.nl/ alle wensen kenbaar maken.
Ah mooi, ik zal het noteren om naar je begrafenis te komen want dat wordt dus een feestje met uitgebreide lunch oidquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:17 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb er zelfs twee. Er loopt er nog 1 via mijn ouders. Die komt vrij over 1 jaar en dan kan ik voor een flink bedrag begraven worden. De andere heb ik zelf ooit afgesloten voor die paar euro's per maand. Om de staat er voor op te laten draaien gaat ook wat ver.
Zo eentje had B. ook. Die dacht ook dat alles dus al betaald was en goed te zitten. Bleek het verzekerde bedrag 2.340 te zijn. Daar kan je net een kistje van in elkaar laten timmeren tegenwoordig.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:17 schreef Anthraxx het volgende:
Er loopt er nog 1 via mijn ouders. Die komt vrij over 1 jaar en dan kan ik voor een flink bedrag begraven worden.
Alleen al de kosten voor transport en opbaring zijn al hogerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:25 schreef golfer het volgende:
Zo eentje had B. ook. Die dacht ook dat alles dus al betaald was en goed te zitten. Bleek het verzekerde bedrag 2.340 te zijn. Daar kan je net een kistje van in elkaar laten timmeren tegenwoordig.
Oh. In dat geval wordt het geen uitgebreide lunch Isa, maar moet je zelf maar iets meenemenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo eentje had B. ook. Die dacht ook dat alles dus al betaald was en goed te zitten. Bleek het verzekerde bedrag 2.340 te zijn. Daar kan je net een kistje van in elkaar laten timmeren tegenwoordig.
Zo doen we dat!!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:16 schreef Anthraxx het volgende:
Hij reserveert hem voor een uitvaart denk ikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:57 schreef Isabeau het volgende:
Wat heb je nu met het kleed gedaan, Steer? Want vind je er nu van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:50 schreef Bluezz het volgende:
Zo'n lekker dagje weer op het werk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer hard aan het werk geweest. Zo door naar Santpoort voor de presentatieavond van alle kandidaatraadsleden. Ikzelf hoor daar niet bij.Ik zal wel weer op de lijst staan als lijstvulling.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ambieer je dat wel?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:54 schreef borisz het volgende:
Weer hard aan het werk geweest. Zo door naar Santpoort voor de presentatieavond van alle kandidaatraadsleden. Ikzelf hoor daar niet bij.Ik zal wel weer op de lijst staan als lijstvulling.
Ik wil best op de lijst, maar ik ga niet voor een directe plek voor de raad. Komende jaren eerst 'mijn eigen leven op orde brengen'.quote:
nog ff hierover, want ik typte dat op het werk: veel (huis-)artsen hebben medicatie als eerstelijns hulpmethode (hallo Metformin). Aan de ene kant is dit 'begrijpelijk', want maar 10 minuten per spreekuur en dat is niet genoeg om zomaar de levensstijl van iemand aan te passen zodat het lichaamsvetniveau omlaag gaat en er meer bewogen wordt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo doen we dat!!
Het is zeker een omkeerbaar proces, met name als je er vroeg bij bent en doortastend te werk gaat zoals jij
Medicatie is pappen en nathouden, dweilen met de kraan open, maar veel beter is het om de kraan lekker een stukje dicht te draaien.
Heel goed, veel respect.
Veel beter! Had gister mijn danspartnertje Y. te eten en die vond het helemaal geweldig (maar die houdt dan ook erg van rood). Ik denk dat ik het nu nog een beetje te fel vind, omdat ik een witte muur heb. Daar komen twee planken op boven de plank, met (foto)lijsten en accessoires die ook kleurrijk zijn, en dan trekt alles in balans.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:57 schreef Isabeau het volgende:
Wat heb je nu met het kleed gedaan, Steer? Want vind je er nu van?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens heb ik mijn bureau vandaag een nieuwe knie poot gegevenHet beslag moest helemaal uit Zweden komen
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuk, dezelfde lamp in de slaapkamer![]()
En Bluezz; tof joh van je collega
Grotere ja, de grootste zou op mn bed hangen zo groot dus die was niet mogelijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]matties 4 life
![]()
Ik heb de kleine, heb jij de grote?
quote:Ik vind hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tevens in be4:
- bed niet opgemaakt
- ladder niet opgeruimd voor foto
- doos niet opgeruimd voor fotoConfidence through competence
Een van de poten mist nog een schroefquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:28 schreef Isabeau het volgende:
Wat een mooi licht van die lamp!
Enne, je bed heeft aan de linkerkant in ieder geval twee poten(daar keek ik direct naar
)
Ik bedoelde het niet sarcastisch hoor! Ik zou dat echt niet verwachten van IKEA, serieus dusquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee (serieus). Ik mis nóóit wat, hou wel eens wat over (en ja dat is écht over)
Haha ok, meeste mensen die zo iets zeggen bedoelen dat wel sarcastisch. IKEA heeft nog steeds de reputatie onvolledig te leveren en niet in elkaar te zetten te zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet sarcastisch hoor! Ik zou dat echt niet verwachten van IKEA, serieus dus
Ik zie het al, je had een dimmer moeten hebbenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:41 schreef Stereotomy het volgende:
Jeetje Isa, je kent me toch!
Het moet:
- knus en gezellig worden
en
- goed licht zijn om jezelf goed in de spiegel te kunnen checken voordat ik naar m'n werk ga
en
- het liefst tegelijk
en
- het licht moet aan/uit kunnen met gedachtenbesturing
en
- het liefst voordat ik zelf weet wat voor licht ik wil![]()
![]()
![]()
O, die reputatie kende ik dus nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Haha ok, meeste mensen die zo iets zeggen bedoelen dat wel sarcastisch. IKEA heeft nog steeds de reputatie onvolledig te leveren en niet in elkaar te zetten te zijn.
In Steers geval dus wel waar maar ok.. uitzondering die de regel bevestigt..
Dat ging niet, want hotelschakelingquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie het al, je had een dimmer moeten hebben
Ik doe het grote licht aan als ik de slaapkamer binnen kom en dan knip ik het bedlampje aan en gaat de grote lamp weer uit.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:43 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Steer: je hebt toch (hoop ik) ook een klein leeslampje naast het bed?
Wij hebben het grote licht vrij weinig aan moet ik zeggen
Nog geen leeslampjequote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:43 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Steer: je hebt toch (hoop ik) ook een klein leeslampje naast het bed?
Wij hebben het grote licht vrij weinig aan moet ik zeggen
En daar ben ik dus te lui voorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik doe het grote licht aan als ik de slaapkamer binnen kom en dan knip ik het bedlampje aan en gaat de grote lamp weer uit.
check, zo gaat het hier ookquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik doe het grote licht aan als ik de slaapkamer binnen kom en dan knip ik het bedlampje aan en gaat de grote lamp weer uit.
Ik ga nog een LED lichtlijst met sensor inbouwen in de kledingkast, maar dat lost het probleem van kleding checken nog niet op.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
check, zo gaat het hier ook![]()
En de spiegel + kledingkasten staan in een ander kamer, daar heb ik de lamp dus ook niet echt voor nodig, scheelt natuurlijk..
Dat laatste ook bij mijquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
check, zo gaat het hier ook![]()
En de spiegel + kledingkasten staan in een ander kamer, daar heb ik de lamp dus ook niet echt voor nodig, scheelt natuurlijk..
Eén groot licht ga je spijt van krijgen als je een meisje meeneemt in je slaapkamerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga nog een LED lichtlijst met sensor inbouwen in de kledingkast, maar dat lost het probleem van kleding checken nog niet op.
Of..... ik neem daarnaast nog een kastlamp. Misschien is dat het overwegen waard, al is een 'groot licht' ipv allemaal kleintjes in de slaapkamer soms ook handig.
Maw, nog ff over nadenken.
... wat ook een reden was om deze Maskros aan te schaffen en de plafonière die ik eerst had eraf te halen. Die was *echt* heel fel met de lampen die ik erin had.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eén groot licht ga je spijt van krijgen als je een meisje meeneemt in je slaapkamer
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:49 schreef Isabeau het volgende:
Eén groot licht ga je spijt van krijgen als je een meisje meeneemt in je slaapkamer
Geen nood, Sunnie, dit licht blijft gewoon aan tijdens de actie.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Een bed zonder kleine bedlampjes was ik niet ingedoken hoor als vrijgezelle jonge dame/heerIedere keer het 'grote licht' aan als je even iets wilt checken is niet handig hoor Steer (en niet gezellig)
Ik ben het eens met Sunquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Een bed zonder kleine bedlampjes was ik niet ingedoken hoor als vrijgezelle jonge dame/heerIedere keer het 'grote licht' aan als je even iets wilt checken is niet handig hoor Steer (en niet gezellig)
Nog ergerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geen nood, Sunnie, dit licht blijft gewoon aan tijdens de actie.
Of moet ze daarna direct naar huis?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
Geen nood, Sunnie, dit licht blijft gewoon aan tijdens de actie.
^^quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Nog ergerzeker de eerste paar keer een no-no hoor
Pcies.. Weet wel dat TAV zijn bed tegen een muur had gezet en alleen aan 'zijn' kant een lampje had. Heeft niet lang geduurd, onhandig gedoequote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of moet ze daarna direct naar huis?Ik hoop dat ze mag blijven slapen en dan is het dus niet handig hè, zo'n groot licht. Bijv als je even naar de wc moet: floep dat grote licht aan: zij of jij weer helemaal wakker...
Hallo, ik ga de eerste keer echt niet in het donker blote dingen doen hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nog ergerzeker de eerste paar keer een no-no hoor
Nope en vooral liever niet dat de ander het ziet *onzeker is*quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hallo, ik ga de eerste keer echt niet in het donker blote dingen doen hoorWil wel zien wat voor vlees ik in de kuip heb
jij niet dan
Dat je niet per ongeluk een she-male je hol hebt ingesleept?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:04 schreef Stereotomy het volgende:
Hallo, ik ga de eerste keer echt niet in het donker blote dingen doen hoorWil wel zien wat voor vlees ik in de kuip heb
jij niet dan
Maar dat is toch de hele fun dat je elkaar wel ziet? Anders kun je het net zo goed zelf doenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nope en vooral liever niet dat de ander het ziet *onzeker is*![]()
Voor jou doe ik het licht uit en de verduisteringsgordijnen naar benedenquote:Maar goed, die lamp van je geeft toch bijna geen licht, dan is het wellicht te doen
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar dat is toch de hele fun dat je elkaar wel ziet? Anders kun je het net zo goed zelf doen![]()
denk ik dan.
[..]
Voor jou doe ik het licht uit en de verduisteringsgordijnen naar beneden
Ja, dat zou schrikken zijnquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat je niet per ongeluk een she-male je hol hebt ingesleept?
Ik leg/hang 's avonds mn kleren al klaar in het gangetje, zo voor het grijpen, hoeft alleen het ganglicht maar aanquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:48 schreef Isabeau het volgende:
Dat laatste ook bij mijRoss slaapt 's morgens nog als ik weg ga en zo kan ik rustig kleding pakken zonder hem te storen.
Goeie zoekfunctiequote:Op donderdag 10 oktober 2013 04:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben op de website van het voedingscentrum wat recepten aan het opzoeken, type ik 'kip' in en zie dat je daarna nog dingen als 'voorgerecht' 'eenpansgerecht' 'balansdag' etc kan selecteren. Staat er ook 'vegetarisch hoofdgerecht 1'Dat maakte me wel nieuwsgierig, welk vegetarisch hoofdgerecht kip bevat
Maar helaas, toen ik keek welk gerecht het was stond bij geen enkel ingrediënt iets kipachtigs. Er werd niet eens een menu-suggestie van kip gegeven.
Nou, ik ben de Metformine ook wel dankbaar hoor. Ik had het wel degelijk nodig. Ik zat op 11.6 (dacht ik) toen ik vorig jaar naar de huisarts ging. Zij heeft mij trouwens persoonlijk behoorlijk goed begeleid, langer dan 10 minuten per consult en goed geholpen. Echter je merkt wel dat tegenwoordig er gewoon geen tijd voor is om langdurig over het probleem te pratenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
nog ff hierover, want ik typte dat op het werk: veel (huis-)artsen hebben medicatie als eerstelijns hulpmethode (hallo Metformin). Aan de ene kant is dit 'begrijpelijk', want maar 10 minuten per spreekuur en dat is niet genoeg om zomaar de levensstijl van iemand aan te passen zodat het lichaamsvetniveau omlaag gaat en er meer bewogen wordt.
Aan de andere kant is het natuurlijk volslagen debiel en krankjorum dat big Pharma op deze manier gesponsord wordt: aanhoudend je lichaam kapotmaken door een levensstijl wat type 2 diabetes heeft veroorzaakt en medicijnen slikken om markers van type 2 diabetes in toom te houden, met dubieuze resultaten.
Ik had het er de laatste keer met mijn huisarts er ook nog over: vroeger was hij nog 'idealistisch' en probeerde mensen idd te coachen met levensstijlverandering, maar hij moest toegeven dat hij de laatste jaren liever gewoon wat Metformin voorschreef.
Dus.ff uit het systeem.
wow, tot diep in de 20ste eeuw dus nog 'normaal' al zal er steeds meer protest tegen deze traditie zijn gekomen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:35 schreef Lienekien het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Black_and_White_Minstrel_Show
Dus nog wel langer dan alleen begin 20e eeuw. Met, wonderlijk genoeg, Lenny Henry.
Dat bed ziet er akelig comfortabel uit op de foto.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind hem![]()
![]()
Tevens in be4:
- bed niet opgemaakt
- ladder niet opgeruimd voor foto
- doos niet opgeruimd voor foto
Dat is ook heel lastigquote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:00 schreef Anthraxx het volgende:
Levensstijl veranderen is trouwens echt heel lastig. Ik lig ook liever op de bank, maar dat kan nou eenmaal niet. Het enige waar ik echt moeite mee heb is eten. Daar moet ik elke dag nog steeds goed bij nadenken wat 'verstandig' is of niet. Dat heb ik overigens gisteren ook al probleem neergelegd. Ik ben er bang voor dat als ik van die medicatie af ga dat het een paar jaar goed gaat en daarna weer langzaam aan terugkomt. Maar daar wilde ze het over hebben voor de volgende sessie over een x aantal maanden
.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:54 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, en ik ben echt eneurm blij met mijn / FTT's lamp!
Ik hou ervan.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:51 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
een hoop fysiologigie / spiegelogie op de vroege ochtend
www.ikwileenleukeblognaammaarbeninspiratieloos.nlquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:04 schreef Myraela het volgende:
Ik wil een nieuwe blognaam, maar ik ben inspiratieloos.
een vos verliest wel zijn staart maar niet zijn streken. het veranderen van je eetpatroon en of houding gaat zeer moeilijk en het is een grote uitdaging om niet terug te vallen in de oude gewoontes.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat is ook heel lastigWat ik in studies lees over de recidiviteit (
) van mensen met voormalig overgewicht die in staat zijn om het nieuwe lichaamsvetpercentage aan te houden, is dat de kleine groep die het wel lukt, altijd bewust is dat wanneer ze er geen 'aandacht' meer aan schenken, ze domweg weer richting vroeger gaan. Of dit nou genetisch of in je jeugd bepaald is, hoeveel hongergevoel / bewegingsactiviteit je lichaam onbewust aangeeft, is denk ik zelfs het minst relevante onderdeel van het verhaal. Feit is dat het gebeurt: ik hou ook nog steeds van (veel) eten en ondanks dat ik trainen erg leuk vind, plof ik ook het liefst op de bank. Dit is dan ook de reden waarom ik mijn hele leven met overgewicht rondgelopen heb.
Dus, helaas om te zeggen: ik denk dat het nooit 100% 'went', dit nieuwe eet- en beweegpatroon. Er zal altijd iets van bewuste keuze in je hoofd daarvoor achterblijven.Dit wil niet zeggen dat je nooit meer kunt genieten van eten, of dat je krampachtig je porties moet afwegen, wat veel mensen denken. Als krampachtigheid in je patroon voorkomt, dan heb je nog geen gedragsverandering ondergaan, maar zit je nog te vechten tegen je gevoel.
Ik telefooneer bijvoorbeeld krampachtig, om maar een voorbeeld te geven.
Ik vergelijk het wel eens met ex-alcoholisten of ex-drugsgebruikers: het is niet dat die nooit meer zin hebben in een glaasje of een lijntje, net zoals ik nooit meer zin zou hebben in chronisch 'te veel eten' waardoor ik weer een hoger lichaamsvetpercentage aanneem. Maar ze hebben een gedragspatroon ontwikkeld waarin dat niet meer voorkomt. Nu heb je voedsel 'altijd' nodig, dus je zult een patroon aan moeten nemen waarin je op de een of andere manier genoeg eet voor je lijf.
Het 'beste' eetpatroon is een patroon die je genoeg energie geeft voor je beoogde lichaamsvetpercentage, en daarbinnen genoeg eiwit om je spieren te ondersteunen, en genoeg vitamines/mineralen voor je lichaamsfuncties. Welke dit is, kan iedereen voor zichzelf bepalen.
Ik wil mimes.nl gaan gebruiken voor mijn persoonlijke portfolio. Dus zou ik moeten overstappen naar mimesfood.nl Maar dat vind ik dan weer niet geweldig. Mimes was eigenlijk altijd sowieso bedoeld als portfolio naam, aangezien mime een verhaal zonder woorden is en dat is grafische vormgeving ook een beetje.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:19 schreef Molleman het volgende:
wat is er mis met Mimes? Is tenminste origineler dan de meeste blogs die ik tegen kom.
En gewoon blog.mimes.nl ?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil mimes.nl gaan gebruiken voor mijn persoonlijke portfolio. Dus zou ik moeten overstappen naar mimesfood.nl Maar dat vind ik dan weer niet geweldig. Mimes was eigenlijk altijd sowieso bedoeld als portfolio naam, aangezien mime een verhaal zonder woorden is en dat is grafische vormgeving ook een beetje.
quote:
Haha, soort van.quote:
Als ik zoiets las zou ik zo'n naam al direct opzij schuiven als 'ongeschikt'. Zo'n term zal maar plots aanslaan bij een groter publiekquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:26 schreef Myraela het volgende:
Haha, soort van.
Google wist mij ook dit te vertellen
"The act of pulling out of a girls vagina directly before ejaculation and covering her stomach in hot man jam"
Maar dat bedoel ik er dus niet mee.
Ik zou die naam nog eens heroverwegen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Haha, soort van.
Google wist mij ook dit te vertellen
"The act of pulling out of a girls vagina directly before ejaculation and covering her stomach in hot man jam"
Maar dat bedoel ik er dus niet mee.
Tenzij ze een andere carrière wilt starten, als dat blog niets blijkt te worden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou die naam nog eens heroverwegen.
Ross keek laatst naar een live stream van een meisje dat heel veel geld verdient door haar League of Legends stream openbaar te hebben (incl haar in beeld dus); er kijken namelijk heel veel mensen (lees: mannen denk ik). Reden? Ze was hiervoor een webcamgirl. Nu verdient ze meer en kan ze haar kleren aanhouden en 'een girly gamer' zijn. Niet dat ze goed is hoor, maar ze is wel aantrekkelijk terwijl ze speelt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:45 schreef Anthraxx het volgende:
Tenzij ze een andere carrière wilt starten, als dat blog niets blijkt te worden.
Dat is met al die LoL meisjes, ze zijn helemaal niet goed, ze worden echt puur bekeken omdat het meisjes zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ross keek laatst naar een live stream van een meisje dat heel veel geld verdient door haar League of Legends stream openbaar te hebben (incl haar in beeld dus); er kijken namelijk heel veel mensen (lees: mannen denk ik). Reden? Ze was hiervoor een webcamgirl. Nu verdient ze meer en kan ze haar kleren aanhouden en 'een girly gamer' zijn. Niet dat ze goed is hoor, maar ze is wel aantrekkelijk terwijl ze speelt.
Maar dat is dus andersom een carrière hebben
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ross keek laatst naar een live stream van een meisje dat heel veel geld verdient door haar League of Legends stream openbaar te hebben (incl haar in beeld dus); er kijken namelijk heel veel mensen (lees: mannen denk ik). Reden? Ze was hiervoor een webcamgirl. Nu verdient ze meer en kan ze haar kleren aanhouden en 'een girly gamer' zijn. Niet dat ze goed is hoor, maar ze is wel aantrekkelijk terwijl ze speelt.
Maar dat is dus andersom een carrière hebben
Grooming? Oude mannen die online jonge meisjes proberen te regelen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:53 schreef golfer het volgende:
Sinds gisteren ken ik het begrip 'grooming' en snap ik er veel meer van.
Overigens nog steeds niet van die meisjes die daar vrijwillig aan mee doen.
Van de 300 'slachtoffers' die voor de webcam van die pervert uit de kleren gingen hebben er 3 aangifte gedaan tot nu toe?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:54 schreef Myraela het volgende:
Grooming? Oude mannen die online jonge meisjes proberen te regelen?
Daar doen de meisjes over het algemeen toch niet vrijwillig aan mee.
Schaamte?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:57 schreef golfer het volgende:
Van de 300 'slachtoffers' die voor de webcam van die pervert uit de kleren gingen hebben er 3 aangifte gedaan tot nu toe?
[grap]quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah. Het gaat bellyjelly.nl worden.
Je krijgt als jong meisje overal het advies om niemand te vertrouwen online, zeker geen rare dingen te doen voor de cam etc. Het enige wat je doet, is jezelf schamen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Van de 300 'slachtoffers' die voor de webcam van die pervert uit de kleren gingen hebben er 3 aangifte gedaan tot nu toe?
hormoonbommen die de aandacht krijgen die ze willen hebben en ook te horen krijgen wat ze graag willen horen doen gekke dingen. daarbij de spanning van het mag niet maar ik doe het toch.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Grooming? Oude mannen die online jonge meisjes proberen te regelen?
Daar doen de meisjes over het algemeen toch niet vrijwillig aan mee.
ook in een hotelschakeling/wisselschakeling kan een dimmer worden gebruikt. deze zijn wat duurder maar zijn er wel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat ging niet, want hotelschakeling
Boven de eettafel hangt wel een gloeilamp met dimmer
Dat ook ongetwijfeld en vooral afzetten tegen de eigen ouders.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:02 schreef z80 het volgende:
hormoonbommen die de aandacht krijgen die ze willen hebben en ook te horen krijgen wat ze graag willen horen doen gekke dingen. daarbij de spanning van het mag niet maar ik doe het toch.
Bofkont!!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb zojuist van mn werk het hele cote d'or assortiment gekregen! Van alles wat ze hebben 1 stuk.
Doos vol cote d'or. Kan niet wachten tot ik de gezichten van mn fam zie![]()
Lekker!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb zojuist van mn werk het hele cote d'or assortiment gekregen! Van alles wat ze hebben 1 stuk.
Omgquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Geen idee! Maar het lijkt me fijn om te kunnen zeggen: het is mooi geweest, ik stap er uitquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:23 schreef Anthraxx het volgende:
Na 1000 jaar ben je leven ook wel zat denk ik.
Na een jaar of 150 vind ik dat ook wel kunnen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:24 schreef Isabeau het volgende:
Maar het lijkt me fijn om te kunnen zeggen: het is mooi geweest, ik stap er uitDus op je eigen gronden en niet omdat je ziek of oud bent oid.
We gaan er zaterdag maar weer naartoe.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Probeer er maar van te genieten zolang het nog kan.
Toch, voor zover van toepassing, een goede dag gewenst.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:02 schreef Bluezz het volgende:
Zussielief blijkt een soort opleving te hebben, wil ineens zuurkool met worst, haar stem is weer terug en het gaat een piepje beterHeel fijn, maar erg verwarrend en het zorgt voor mixed feelings, vooral bij haarzelf en haar dochter.
Beter nog een paar keer een stukkie rijden dan spijt hebben dat je niet bent geredenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
We gaan er zaterdag maar weer naartoe.
Stukkie rijden, maar ja, je weet nooit wanneer het de laatste keer is dat we haar kunnen zien/spreken.
Mn ouders vinden het onzin dat ik die heb afgesloten maar ik laat het gewoon zo. Die paar euro's kan ik er wel voor missen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:55 schreef Stereotomy het volgende:
hm, binnenkort ook maar eens verdiepen in uitvaartverzekering
Dat denk ik niet. Je wordt geen hoer omdat je ouders dat niet willen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat ook ongetwijfeld en vooral afzetten tegen de eigen ouders.
wat is de reden dat ze het onzin vinden, hebben ze dat ook gezegd?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Mn ouders vinden het onzin dat ik die heb afgesloten maar ik laat het gewoon zo. Die paar euro's kan ik er wel voor missen.
dubbele ontkenning, die zin moest ik ff opnieuw lezenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Je wordt geen hoer omdat je ouders dat niet willen.
Goeie vraag ja!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
wat is de reden dat ze het onzin vinden, hebben ze dat ook gezegd?
Semantiek, gedoe met taal. Ik lees dat je het waardeert.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
dubbele ontkenning, die zin moest ik ff opnieuw lezen
Ik denk dat het voornamelijk aandacht en hormonen is. Was laatst een artikel over #realgirls meisjes, die naakt poseren voor de badkamerspiegel en zichzelf fotograferen met de iPhone. Meestal zijn de meisjes nog minderjarig. Op de iPhone worden foto's altijd met GPS coordinaten opgeslagen, dus bij de meeste foto's was gewoon het huis te zien waarin de foto's genomen waren: meestal middenklasse, suburban woningen. Kinderen wonen gewoon nog bij pappa en mamma thuis.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]Nieuwe poging:
Het is omdat de ouders geen normale aandacht aan die meisjes geven. Zoals aan mijn oppasmeisje.
dubbele ontkenning, die zin moest ik ff opnieuw lezen
Ik denk dat het voornamelijk aandacht en hormonen is. Was laatst een artikel over #realgirls meisjes, die naakt poseren voor de badkamerspiegel en zichzelf fotograferen met de iPhone. Meestal zijn de meisjes nog minderjarig. Op de iPhone worden foto's altijd met GPS coordinaten opgeslagen, dus bij de meeste foto's was gewoon het huis te zien waarin de foto's genomen waren: meestal middenklasse, suburban woningen. Kinderen wonen gewoon nog bij pappa en mamma thuis.
Weet niet meer precies. Weet wel dat ik zei 'dan hoeven jullie niet voor mijn begrafenis te betalen'.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
wat is de reden dat ze het onzin vinden, hebben ze dat ook gezegd?
Ik weet niet hoe ik het moet zeggen, maar ik vind het erg volwassen, dat je die verzekering hebt!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Weet niet meer precies. Weet wel dat ik zei 'dan hoeven jullie niet voor mijn begrafenis te betalen'.
Ze moeten er niet aan denken, dat is het waarschijnlijk
Ik weet eigenlijk niet of zij dit hebben.
Als ik doodga, heb ik waarschijnlijk weinig familie. En dan wil ik niet dat ze mijn uitvaart moeten betalen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het moet zeggen, maar ik vind het erg volwassen, dat je die verzekering hebt!
Het zou wel handig zijn als je ouders een verzekering hebben. Anders moeten de kinderen het betalen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Weet niet meer precies. Weet wel dat ik zei 'dan hoeven jullie niet voor mijn begrafenis te betalen'.
Ze moeten er niet aan denken, dat is het waarschijnlijk
Ik weet eigenlijk niet of zij dit hebben.
Het ligt eraan wat je slecht noemt. Op zich is het geen verwaarlozing. Maar ik ben het anders gewend. Dat mijn ouders wel de tijd namen om me dingen te leren.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:30 schreef Sarabi het volgende:
Het oppasmeisje had wel een erg slechte jeugd of niet?
Arme meid
Ik denk dat het vooral om de jeugd van haar ouders gaat. Ze willen het zo erg anders doen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:30 schreef Sarabi het volgende:
Het oppasmeisje had wel een erg slechte jeugd of niet?
Arme meid
Je kunt je altijd nog door de gemeente onder de grond/in de fik laten doen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:25 schreef krakkemieke het volgende:
Als ik doodga, heb ik waarschijnlijk weinig familie. En dan wil ik niet dat ze mijn uitvaart moeten betalen.
dat is vaak een slecht teken, althans de situaties die ik heb meegemaakt waarin stervende mensen plots een opleving haddenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:02 schreef Bluezz het volgende:
Zussielief blijkt een soort opleving te hebben, wil ineens zuurkool met worst, haar stem is weer terug en het gaat een piepje beterHeel fijn, maar erg verwarrend en het zorgt voor mixed feelings, vooral bij haarzelf en haar dochter.
Gezelligquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 07:55 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemorgen! Gezellig bij de huisarts langs voor controle
Ah, de huisarts, daar mag ik zo ook weer eens langs. Ook mijn huisarts zit nu in een of ander complex (en gelukkig evengoed nog vlakbij) dus ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 07:55 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemorgen! Gezellig bij de huisarts langs voor controle
Niks gezelligs aanquote:
Arme ziel! De laatste keer dat ik bloed moest laten prikken ben ik flauw gevallen, uit pure ellende en angst. De vorige keer dat de huisarts me vroeg bloed te laten prikken heb ik voor de deur van de prik-locatie besloten mijn vage klachten te negeren en ben ik met een rood hoofd naar huis gefietst.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niks gezelligs aanVoetcontrole in het kader van diabetes
En ik had blijkbaar bloed moeten laten prikken. Leuk......4x per jaar langs het lab
Tja Pee.. Het is niet leuk, maar diabetes hebben/krijgen al helemaal niet!! Het is een goed iets dat je zo in de gaten gehouden wordt me dunktquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En ik had blijkbaar bloed moeten laten prikken. Leuk......4x per jaar langs het lab
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:33 schreef minilot het volgende:
Succes Sun!Thanx.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4x? Dat is weinigquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat dacht je van patatas bravasquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:55 schreef Myraela het volgende:
Saus sowieso, een salade leek me geen geweldige combinatie. Maar misschien moet het maar, want ik kan niets anders verzinnen.
Misschien met noodles met groenten.
Ik zit ook maar eens per 3 maanden bij die vampiers op verzoek van mijn Internist.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:57 schreef Anthraxx het volgende:
4x? Dat is weinig. Ik mocht tot op deze maand 1x per 2 maanden gemiddeld en nog eens hetzelfde riedeltje bij een internist.
ik wil best komen helpen met opeten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:20 schreef Myraela het volgende:
Niet zo'n fan van. En ik heb best veel om er echt nog tapas bij te maken.
Is de eerste keer dat ik inktvis maak hoor, weet niet of je dat wel aandurft.quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Thanx.Hoe ging het , hoe was ie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit lang geleden zat ik er ook nogal doorheen, en moest naar de bedrijfsarts. Heb alleen maar zitten janken. Was vrij duidelijk dat ik nog ff niet aan het werk moest.
Al met al heeft een een maandje of 2 geduurd en kon ik langzaam aan elke werkdag een paar uurtjes opbouwen. Hopelijk gaat het met jou ook zo in de toekomst en laat je geen termijnen en uren opleggen. Goed luisteren naar gevoel![]()
waarom niet? wat kan er fout gaan? als het fout gaat is het niet gaar, of het is post elastiek.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is de eerste keer dat ik inktvis maak hoor, weet niet of je dat wel aandurft.Ze waren voor een spotprijsje bij de toko, iets van 5 euro voor 2 kilo.
Oh ook maar eens kijken, hier riekt de kledingwas ook af en toe zo niet lekkerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:58 schreef z80 het volgende:
ook fijn, muffe lucht uit de was machine.
leeg met azijn kookwas gedraaid, zeepbakje schoon gemaakt, filter na gekeken. niet hielp.
trek in het wasverzachter bakje het klepje dat voor het "Pythagoras cup" effect zorgt los. blijkt hierachter de boosdoener te zitten.
wat een vette troep is opgedroogde wasverzachter. pot chloor er doorheen gegooid. en probleem verholpen.
niet verwacht dat wasverzachter de boosdoener zou zijn.
Ik weet het niet, ik ga het merken. Ik ga er niet teveel mee doen, doe het gewoon het zelfde als ik bij hotel new york heb geleerd. Marineren in citroen en soyasaus en daarna kort door de bloem halen en frituren voor een paar minuutjes.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:00 schreef z80 het volgende:
[..]
waarom niet? wat kan er fout gaan? als het fout gaat is het niet gaar, of het is post elastiek.
Toch wat geleerd bij HNYquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:04 schreef Myraela het volgende:
Ik weet het niet, ik ga het merken. Ik ga er niet teveel mee doen, doe het gewoon het zelfde als ik bij hotel new york heb geleerd. Marineren in citroen en soyasaus en daarna kort door de bloem halen en frituren voor een paar minuutjes.
Ik heb trouwens soyasaus die echt lekker ruikt, denk dat de soyasaus die ik vroeger gebruikte gewoon geen goede was.
Maak je alles behalve de keuken schoon. Doe je die NA het bakkenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:32 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin om iets te bakken, maar ik moet eerst het huis schoonmaken van mezelf, anders doe ik dat weer niet. Maar als het schoon is, is het zonde om te gaan bakken, want ik strooi altijd met bloem door het hele huis.
Luie vrijgezel he. Hou er niet van om dingen dubbel te doenquote:
Ik ga het gewoon snel maken en als het in de oven staat kan ik schoonmaken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maak je alles behalve de keuken schoon. Doe je die NA het bakken
Als ie nog enigszins groen is knapt ie wel weer op vaakquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:47 schreef PdeHoog het volgende:
Bijna weekendZin in
Ik ga eens kijken of ik mijn basilicumplant nog kan redden. Geloof dat ik die de afgelopen dagen in mijn algemene brakheid een tikkie vergeten ben om water te geven
als die buiten staak krijgt deze vandaag water zat.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:47 schreef PdeHoog het volgende:
Bijna weekendZin in
Ik ga eens kijken of ik mijn basilicumplant nog kan redden. Geloof dat ik die de afgelopen dagen in mijn algemene brakheid een tikkie vergeten ben om water te geven
Staat op een balkon. En daar valt niet altijd regenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:53 schreef z80 het volgende:
[..]
als die buiten staak krijgt deze vandaag water zat.
De 2 euro versie van de KFC is lekker.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:43 schreef borisz het volgende:
Zojuist een simpele hamburger van een Euro bij de BurgerKing gegeten. Vele malen beter dan de goedkope versie van McDonalds
Dat mis ik zeg. Hotwings op dinsdagquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
De 2 euro versie van de KFC is lekker.Voor de rest vind ik de KFC veel te duur.
Ja. we nemen het weer op om versneld later te kunnen bekijken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Straks laatste Blind AuditionsB&G; kijken jullie ook (later)?
Werd ook wel eens tijd.quote:
De regering. Alleen weten ze het zelf nog niet. De grootste lijkenpikkers staan opzij mee te kijken.quote:
Ik zag hem toevallig nog ergens in WGR iets roepen over de laagbetaalden versus de hoogopgeleiden en dan in een context van zakenreizen. Maar dat las ik vannacht om een uur of vijf en hoewel ik niet kon slapen,was die materie net even te veel voor me.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 07:01 schreef Isabeau het volgende:
Onze economie is dood.
WeekendEn ik moet natuurlijk werken
Maar dinsdag heb ik weekend
Waar is DH tochKan iemand hem even poken, want ik mis hem.
Of zoiets. Ze is onnavolgbaar natuurlijk. Volgens mij is ze snel weer terug.quote:Niet slapen -warhoofd dus nog een inhaalof eerst c_ / beide: helder resultaat !
* Me weet er alles van /tip
Ja dat is tegenwoordig normaal voor me. Oh en we werden wakker door het alarm van het tankstation hier tegenover.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 08:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mogge!
Jij bent ook best vroeg!
En nu heb je alle ramen en deuren gesloten?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 08:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat is tegenwoordig normaal voor me. Oh en we werden wakker door het alarm van het tankstation hier tegenover.
Haha nee gebeurt vaker als ze de tent open gooien dat het alarm per ongeluk af gaatquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En nu heb je alle ramen en deuren gesloten?![]()
Ik denk dat het kabinet valt na PS15 of na de verkiezingen van de EK later dat jaar omdat een meerderheid halen nog lastiger zal zijn.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
De regering. Alleen weten ze het zelf nog niet. De grootste lijkenpikkers staan opzij mee te kijken.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:49 schreef Stereotomy het volgende:
WEEEEKEEEEND
Lekker plinten wit verven, filmpjes kijken, kibbeling eten op de markt, dansen en rondstruinen door de stad
Pa gaat met pensioen. Hij heeft zo'n 15 jaar gewerkt op de school waar hij nu werkt, en ze gaan een hele dag voor hem organiseren met alle oud-collega'sIk ga een dagje vrij nemen om erbij te zijn.
Zus en peuter T. komen ook
Pa wil helemaal niet met pensioen, maar helaas 'moet' hij van de school.
Mooi zo! Al heb ik inmiddels afleiding, in de vorm van NOG een BBC-docu: 'Extreme OCD Camp', waarin Britse tieners met zeer sterke dwangstoornissen 'exposure therapy' ondergaan in een bos. Heftig! En interessant.quote:
Gat: akelig. Pop-up-diner: tof! Waar is het?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:11 schreef Vork het volgende:
Ja, ik ben opweg naar de voorbereidingen voor de tweede avond Geef café. Een pop-up diner met koks van Fifteen en waarbij de gasten zelf bepalen wat ze betalen.
Tot november ben ik iedere dag aan het werk (al dan niet betaald) om daarna ik een groot diep donker gat te vallen.
Super tof! Ik wil ook naar zo'n pop-up diner.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:11 schreef Vork het volgende:
Ja, ik ben opweg naar de voorbereidingen voor de tweede avond Geef café. Een pop-up diner met koks van Fifteen en waarbij de gasten zelf bepalen wat ze betalen.
Tot november ben ik iedere dag aan het werk (al dan niet betaald) om daarna ik een groot diep donker gat te vallen.
Maak je chips van aardappel of van iets anders?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:13 schreef Myraela het volgende:
Ik wil zelfs chips maken, maar ik weet niet echt welke kruiden ik erop ga gooien.
Ik heb alleen aardappel in huis.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Maak je chips van aardappel of van iet s anders?
Amsterdam Oost.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Gat: akelig. Pop-up-diner: tof! Waar is het?
Aha! Eind weg.quote:
Mee eens. *knuf*quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:56 schreef minilot het volgende:
En een -x- voor Bloes. Snap dat het een beetje een raar, dubbel gevoel geeft, zo'n opleving.
op zaterdag zit ik pas na mijn avond eten achter de pc.quote:
Nee, geen tel.nr geloof ik. Maar hij is nog wel op FOK! en heeft ons verlatenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 08:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zag hem toevallig nog ergens in WGR iets roepen over de laagbetaalden versus de hoogopgeleiden en dan in een context van zakenreizen. Maar dat las ik vannacht om een uur of vijf en hoewel ik niet kon slapen,was die materie net even te veel voor me.
Heb je zijn nummer niet? Om te sms'en misschien?
En nu heb ik "Never going to France" in mijn hoofd...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, geen tel.nr geloof ik. Maar hij is nog wel op FOK! en heeft ons verlatenIk meng me niet in discussies over inkomen en opleiding etc etc. Ik vind dat iedereen een fatsoenlijk salaris verdient, ongeacht opleiding.
Heb je eventueel al iets anders op het oog, Vork?Zou zo fijn zijn als je niet in dat gat hoeft te vallen
En nu heb ik Tubular Bells in mijn hoofd....en denk aan Bassie en Adriaan
Heb die lyrics nooit begrepenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:40 schreef krakkemieke het volgende:
En nu heb ik "Never going to France" in mijn hoofd...
Ik volgde het racen niet. Maar wel hoe het verder ging met Nikki Lauda, die kende ik.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
Minilot had gelijk over Rush![]()
Ik was met name in de jaren '90 erg fan van Formule 1, verslond ook boeken (internet had je toen nog niet) over F1 vanaf de jaren '80, en met name het gevecht tussen Prost en Lauda in '84 vond ik mooi. Het vehaal van Hunt en Lauda kende ik niet zo goed, maar het was erg leuk in beeld gebracht en hier en daar gedramatiseerd natuurlijk.
En mja, vrouwen geven betekenis aan je leven![]()
Alexandra Maria Lara![]()
een van de meest onderschatte actrices
Ik ook niet,zoals wel meer lyrics. Dat zijn gewoon mooie plaatjes.quote:
zowel de race als de techniek die er achter zat heb ik lange tijd gevolg.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
Minilot had gelijk over Rush![]()
Ik was met name in de jaren '90 erg fan van Formule 1, verslond ook boeken (internet had je toen nog niet) over F1 vanaf de jaren '80, en met name het gevecht tussen Prost en Lauda in '84 vond ik mooi. Het vehaal van Hunt en Lauda kende ik niet zo goed, maar het was erg leuk in beeld gebracht en hier en daar gedramatiseerd natuurlijk.
En mja, vrouwen geven betekenis aan je leven![]()
Alexandra Maria Lara![]()
een van de meest onderschatte actrices
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |