Uh ja Isolde? Of hoe heette die trut. Toen haakte ik ook totaal af ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:47 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Maar toen kwam d'r één of ander dom wijf en toen vond ik er niks aan hoe boeiend het onderwerp ook was.
Isolde Hallenslebenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ja Isolde? Of hoe heette die trut. Toen haakte ik ook totaal af ja.
Nieuwe Media.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:49 schreef BlueMage het volgende:
Natuurlijk moet die Applefap ook weer betrokken zijn bij die online universiteit. Wat zou die Klöpping of hoe je 't schrijft zelf eigenlijk gestudeerd hebben?
Alex mag vanavond naar de kermis met 2 vriendjes van zijn ouders.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:50 schreef remcoP het volgende:
Een idee van Klopping en dan Klopping niet uitnodigen, wat is deze?
ICT-medewerker niveau vier.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:49 schreef BlueMage het volgende:
Natuurlijk moet die Applefap ook weer betrokken zijn bij die online universiteit. Wat zou die Klöpping of hoe je 't schrijft zelf eigenlijk gestudeerd hebben?
Ik weet niet hoe ze heette maar d'r was op 'n aflevering ook over quantumphysica en supergeleiding (boeiend onderwerp kan je veel practische toepassingen voor bedenken etc) en ik wilde kijken en toen kwam die muts, FFUUUUU.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ja Isolde? Of hoe heette die trut. Toen haakte ik ook totaal af ja.
Hoe kun je dat zeggen nav die korte fragmentjes? Dat een college leuk is om naar te luisteren betekent niet dat je er niks van leert.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:51 schreef Ties02 het volgende:
Leuk zo'n college waar je geen drol opsteekt
eerder een cabaret show dit
Lewin als leraar lijkt me dan wel tof!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:51 schreef Ties02 het volgende:
Leuk zo'n college waar je geen drol opsteekt
eerder een cabaret show dit
Ik had een docen, die binnenkwam met: ik weet dat jullie liever in je bed hadden gelegen, ik heb dat ook, maar laten we er het beste van maken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
Een liedje zingen, OK dan liep ik de zaal uit denk ikEn Celine Dion nog wel.
Dan zou ik wel luisteren.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had een docen, die binnenkwam met: ik weet dat jullie liever in je bed hadden gelegen, ik heb dat ook, maar laten we er het beste van maken.
Vond ik een stuk realistischer
Leren is niet echt een bewust proces meestal.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
Sorry hoor maar daar zou ik niks van leren, ik zou me kapot lachen.
Idd, Walter Lewin is ook al zo raar. Maar toch blijft dat beter hangen dan dat van Jekel net.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:54 schreef BlueMage het volgende:
Toch leer je van zo'n mensen best wel veel, heb ook zo'n natuurkundedocent gehad op de middelbare school, wat 'n baas was dat.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
Ah jammer dat Matthijs niet op de tafel moet staan. Altijd leuk als hij voor lul staat.
Idd dit is best goed, eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:58 schreef Uccie het volgende:
Kijk, als hij zo serieus is, is het veel beter aan te horen!
Hij wordt helemaal emotioneel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:58 schreef Uccie het volgende:
Kijk, als hij zo serieus is, is het veel beter aan te horen!
Dat was mooi.quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:59 schreef Ties02 het volgende:
Paxcon studeert duidelijk geen neuropsychologie
Ach, per faculteit heb je wel zulke hoogleraren. De een kan het nu beter dan de andere.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:59 schreef Rickario het volgende:
Van die man wil ik ook wel colleges volgen
Oh wat moet ik ze dan te eten geven?quote:
Welkom.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:02 schreef videonatic het volgende:
Dit topic zit vol eenzame mensen. Een aflevering live op een forum bespreken. The fokkk.
We zijn twitter al ver vooruit..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:02 schreef videonatic het volgende:
Dit topic zit vol eenzame mensen. Een aflevering live op een forum bespreken. The fokkk.
Hai, hallo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:02 schreef videonatic het volgende:
Terwijl ze zingen I've had the time of my lifequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:04 schreef Specularium het volgende:
Die zijn allemaal over Floortje heen geweest.
Uh denk het niet, mannen die Dancing Queen zingen...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:04 schreef Specularium het volgende:
Dat is de sky radio guilty pleasure van die mannen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh denk het niet, mannen die Dancing Queen zingen...
Floortje is Nederland ontgroeid. Bazin.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:04 schreef Specularium het volgende:
...en zuiver zou zingen, dat helpt ook wel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:07 schreef marcodej het volgende:
Dit zou tof zijn, als hij te verstaan was.
Chris Zegers is de wereld ontgroeid.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Floortje is Nederland ontgroeid. Bazin.
Zoveel groeit er niet bij die jongens.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Floortje is Nederland ontgroeid. Bazin.
Dit was niet onzuiver. Wel hard en rauw, lekker.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:07 schreef BlueMage het volgende:
[..]
...en zuiver zou zingen, dat helpt ook wel.
Daarom heet het ook Punkjazzquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit is geen punk en al helemaal geen jazz
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:08 schreef Wire het volgende:
[..]
Oh ik heb vanmorgen mijn baard eraf geschoren..
Onder of boven?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:08 schreef Wire het volgende:
[..]
Oh ik heb vanmorgen mijn baard eraf geschoren..
Moet jij ook niet eens de wijde wereld in?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Chris Zegers is de wereld ontgroeid.
Die doet tegenwoordig een Zwitsers Leven.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Chris Zegers is de wereld ontgroeid.
Ik moest ook gelijk aan Gordon Ramsy denken ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
Ik wist niet dat dit amper nog werd gemaakt. Wat ik al zei: bij Hells Kitchen maken ze dit echt elke aflevering.
Bedoel je daarmee de rechten borrels?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Moet jij ook niet eens de wijde wereld in?
Paul de Leeuw mag niet meer komen nadat ie alles had opgegeten in de tijd dat Matthijs uitlegde wat er op tafel stond.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu gaat Matthijs weer lekkere dingen eten
Die zijn omgebouwd?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote mutsen.
"veel haar", gaat hier niet op.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote mutsen.
Terecht, hij weet dat Matthijs soms zijn bek eens moet houden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
Puntmuts wil niet in de rede worden gevallen.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee de rechten borrels?
En een fris doucke na afloop.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:12 schreef alors het volgende:
[..]
Sproitjes met sloavinkEn appelmoes om het af te maken.
Ga jij zometeen even inschakelen op 3FM?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:12 schreef alors het volgende:
[..]
Sproitjes met sloavinkEn appelmoes om het af te maken.
Ik doelde eigenlijk meer op Kranenborg die hem in de rede viel, Matthijs deed daarna wel vrolijk mee ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Terecht, hij weet dat Matthijs soms zijn bek eens moet houden.
Ja, de verpakking is van Biologisch materiaal gemaakt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze eten toch wel biologisch he?
Ik denk het niet, maar ik weet dat hij er zit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ga jij zometeen even inschakelen op 3FM?
Dit ja, walgelijk.quote:
Al gesopt vandaag bij Timoer natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar ik weet dat hij er zit.
Ik heb het nog 0x gehad, maar het is gewoon not dun.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heb ik 1 keer gehad in Parijs maar toen was het niet zo lekker.
Alleen gescreende VARA-leden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Krijgt het publiek nu ook wat?
Of alleen Matthijs?
Hij is de kok, Kraan zijn hulpje hier!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:14 schreef marcodej het volgende:
Wat een irritante lul, die puntmuts. Laat Robert uitspreken aub.
Ik kan dit bevestigen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:16 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Wel GoldenPower, beter dan RedBull.
Gr,
Energydrinkdeskundige
Je was weer eerder.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt dezelfde humor als ik. Help.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen in het publiek is keihard gescreend.
Ja die opmerking van Filemon, 'heerlijk'. Ik dacht aan andere dingenquote:
quote:
Sst niemand mag weten dat wij dezelfde persoon zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt dezelfde humor als ik. Help.
Parijsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:18 schreef Zipportal het volgende:
De Allerslechtste Chauffeur Van Nederland
![]()
Alles is er mis mee.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:16 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Niks mis mer, heb hier wat blikjes staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Van Gaal heeft ook van die gevaarlijke mondhoeken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
Bij Matthijs loopt het speeksel zowat uit zijn mond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |