Uh ja Isolde? Of hoe heette die trut. Toen haakte ik ook totaal af ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:47 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Maar toen kwam d'r één of ander dom wijf en toen vond ik er niks aan hoe boeiend het onderwerp ook was.
Isolde Hallenslebenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ja Isolde? Of hoe heette die trut. Toen haakte ik ook totaal af ja.
Nieuwe Media.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:49 schreef BlueMage het volgende:
Natuurlijk moet die Applefap ook weer betrokken zijn bij die online universiteit. Wat zou die Klöpping of hoe je 't schrijft zelf eigenlijk gestudeerd hebben?
Alex mag vanavond naar de kermis met 2 vriendjes van zijn ouders.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:50 schreef remcoP het volgende:
Een idee van Klopping en dan Klopping niet uitnodigen, wat is deze?
ICT-medewerker niveau vier.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:49 schreef BlueMage het volgende:
Natuurlijk moet die Applefap ook weer betrokken zijn bij die online universiteit. Wat zou die Klöpping of hoe je 't schrijft zelf eigenlijk gestudeerd hebben?
Ik weet niet hoe ze heette maar d'r was op 'n aflevering ook over quantumphysica en supergeleiding (boeiend onderwerp kan je veel practische toepassingen voor bedenken etc) en ik wilde kijken en toen kwam die muts, FFUUUUU.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ja Isolde? Of hoe heette die trut. Toen haakte ik ook totaal af ja.
Hoe kun je dat zeggen nav die korte fragmentjes? Dat een college leuk is om naar te luisteren betekent niet dat je er niks van leert.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:51 schreef Ties02 het volgende:
Leuk zo'n college waar je geen drol opsteekt
eerder een cabaret show dit
Lewin als leraar lijkt me dan wel tof!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:51 schreef Ties02 het volgende:
Leuk zo'n college waar je geen drol opsteekt
eerder een cabaret show dit
Ik had een docen, die binnenkwam met: ik weet dat jullie liever in je bed hadden gelegen, ik heb dat ook, maar laten we er het beste van maken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
Een liedje zingen, OK dan liep ik de zaal uit denk ikEn Celine Dion nog wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |