SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBL (Forum nick tussenhaakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: welke crew kleur wil je?
• zwart
• blauw
• groen
• roze
• oranje
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Heeft iemand een linkje ofzo dat uitlegt hoe je xp kan farmen met racen? Ik ben nu level 30 maar zelfs met Violent Duct rushing gaat het fokking traag.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Als iemand mij wilt uitnodigen voor violent duct ps3 O_Roces
dankumelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
1 lap race op Criminal Recordsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:34 schreef Mani89 het volgende:
Heeft iemand een linkje ofzo dat uitlegt hoe je xp kan farmen met racen? Ik ben nu level 30 maar zelfs met Violent Duct rushing gaat het fokking traag.![]()
moet je ff eL1337- (kolonelkhedaffi) toevoegen, hij is nu aan het hostenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:35 schreef Roces18 het volgende:
Als iemand mij wilt uitnodigen voor violent duct ps3 O_Roces
dankuhier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
gedaanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:36 schreef Grielen het volgende:
[..]
moet je ff eL1337- (kolonelkhedaffi) toevoegen, hij is nu aan het hostenmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Gewoon even naar buiten kijken.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hoe de fuck sluit ik een headset aan. Heb het volgende:
Xbox 360 -> DVI naar lcd beeldscherm
-> audio via een rode en een witte kabel naar mijn boxen. Op mijn boxen zit geen audio uit.
Ik heb al geprobeerd via een verloopje (rood en wit naar 3,5 mm plug) de headset aan te sluiten, maar dan krijg ik alleen geluid. De microfoon werkt dan niet![]()
![]()
Misschien ook instellen bij randapparatuur? Want nu stuurt die alles door via je tvquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:46 schreef Badeendt het volgende:
-> audio via een rode en een witte kabel naar mijn boxen. Op mijn boxen zit geen audio uit.
Ik heb al geprobeerd via een verloopje (rood en wit naar 3,5 mm plug) de headset aan te sluiten, maar dan krijg ik alleen geluid. De microfoon werkt dan nietmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Bedoel je dan mijn (samsung) beeldscherm?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:48 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Misschien ook instellen bij randapparatuur? Want nu stuurt die alles door via je tv![]()
Nee, bij je xbox!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:50 schreef Badeendt het volgende:
[..]
Bedoel je dan mijn (samsung) beeldscherm?melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Gisteren met 4 FOK!kers zitten kloten op de legerbasisWeet alleen niet wie wie was
Was zeker wel tof. Vanavond weer![]()
![]()
quote:Rockstar: Maak geen nieuw GTA Online-personage als je er al een hebt
Bron: CVG
Hoewel de servers van Grand Theft Auto Online stukje bij beetje beter beginnen te werken, zijn alle problemen nog niet verholpen. Zo melden veel spelers dat hun character en progressie af en toe ineens verdwenen zijn. Als ze het character-keuzemenu openen, zien ze soms weer een leeg vakje waar hun multiplayer-personage zou moeten staan. Rockstar heeft laten weten dat men op de hoogte is van het probleem en hard werkt aan een oplossing.
Daarbij geeft men spelers een duidelijk advies: maak geen nieuw character aan als je er al een hebt. Als je in het character-keuzemenu vanuit de singleplayer ineens je GTA Online-personage niet ziet, is het wijselijk om te wachten met spelen. De kans is groot dat de cloud servers er tijdelijk uit liggen. Ga je wel met de multiplayer aan de slag, dan is de kans bijzonder groot dat je al je progessie kwijt bent van een eerder opgeslagen character. Eerst weer terugkeren naar de singleplayer van Grand Theft Auto 5 is voorlopig het advies:
If you have previously created a character but see an empty character selection screen when entering GTA Online, please back out to GTAV Story Mode and try re-entering GTA Online through the pause menu (repeat or wait until Rockstar cloud servers are back up). Do not create a new character in the empty slot where your character should be.
If you receive the message 'The Rockstar Cloud Servers Are Unavailable', please return to GTAV Story Mode and follow the steps above. Please do not press "Retry" on the message and do not proceed online with saving disabled, as this may lead to overwriting your existing character. We apologize for this inconvenience and are working on a permanent fix for these issues.![]()
LOL "de kans is groot ...", inderdaad... Volgens mij weten ze zelf de oorzaak ook niet eens met alle tegenstrijdige adviezen alom. Gisteren poppetje 21341432145 aangemaakt, paar uur kunnen spelen tot: "cloud unavailable", verplicht teruggezet naar SP. In SP kreeg ik na 1 minuut de melding linksonder, loading online. Mijn poppetje stond er inderdaad, maar toen ik daadwerkelijk het poppetje koos kwam ik in het char aanmaakscherm. En zo heb ik al vele wegen gehad naar het char schermquote:![]()
![]()
Dus net geprobeerd mijn DNS te veranderen maar lukt niet omdat de pagina blijft verversen.
Zat al 10 minuten ingame dus besloot maar eens online te gaan. Hij doet het ik kreeg de optie om mijn character aan te passen en dus van dat shemale uiterlijk af te komen.
Kon alleen niet die karaktereigenschappen aanpassen waardoor hij er wat anders uitziet dan voorheen.![]()
Dat farmen begin ik niet aan. Gewoon op de normale manier hogerop komen. Begrijp nooit waarom mensen altijd zo megasnel naar de endgame willen.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Dit dus.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:59 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat farmen begin ik niet aan. Gewoon op de normale manier hogerop komen. Begrijp nooit waarom mensen altijd zo megasnel naar de endgame willen.![]()
Ik wild de echte heists unlocken!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:59 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat farmen begin ik niet aan. Gewoon op de normale manier hogerop komen. Begrijp nooit waarom mensen altijd zo megasnel naar de endgame willen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Eens!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:59 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat farmen begin ik niet aan. Gewoon op de normale manier hogerop komen. Begrijp nooit waarom mensen altijd zo megasnel naar de endgame willen.![]()
Enige optie is klagen bij de providerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:03 schreef Droathoah het volgende:
Zijn er nog dingen die ik in mijn router kan veranderen om wellicht betere connectie te krijgen?![]()
![]()
Ik bedoel de epische heists die je echt moet plannen enzo, de missies die je nu doet zijn nogal saai en eentonig. Alleen de missies die je van Lester krijgt zijn wel aardig.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hoe hoger je level is hoe meer je krijgt te zienquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik bedoel de epische heists die je echt moet plannen enzo, de missies die je nu doet zijn nogal saai en eentonig. Alleen de missies die je van Lester krijgt zijn wel aardig.![]()
nice, nieuwe relaxte missie. 10k per 5 min ofzoecht weer een makkelijke
maar geen zin om 'm vaak te doen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Sorryquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:04 schreef Painore het volgende:
Thanks sevvyD voor het opblazen van m'n persoonlijke wagen!![]()
![]()
Bad Sport en hij moet nog betalen voor je auto... neemt niet weg dat het bijzonder irritant is!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:04 schreef Painore het volgende:
Was tijdens een missie, busje vol enemies stond ernaast die ik opbliesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:07 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Bad Sport en hij moet nog betalen voor je auto... neemt niet weg dat het bijzonder irritant is!Ging niet expres
![]()
Haha, ga er van uit dat het een ongelukje was. We waren aan het farmen met violent duct.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:07 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Bad Sport en hij moet nog betalen voor je auto... neemt niet weg dat het bijzonder irritant is!
Maar ik ben er opeens uitgegooid??![]()
Zeker met die grote vliegtuig?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:07 schreef poker4lifee het volgende:
nice, nieuwe relaxte missie. 10k per 5 min ofzoecht weer een makkelijke
maar geen zin om 'm vaak te doen![]()
![]()
Lol ff me crewmaten mindfucken door met een politieauto te gaan rijdenhier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
nee man was iemand killen, foto maken, cops kwijtraken en naar huis vna die madrozo rijden/vliegenquote:
maar was denk ik wel hoog lvl missie, 30 of 35 ofzo. not sure'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
lolquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nee man was iemand killen, foto maken, cops kwijtraken en naar huis vna die madrozo rijden/vliegen
maar was denk ik wel hoog lvl missie, 30 of 35 ofzo. not sure![]()
?quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Heb je wat stouts bij de Clouds gedaan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:15 schreef Nystiq het volgende:
Die cloud servers zijn nog nooit bij mij available geweest. Nooit!![]()
![]()
Woon je in NL? Of Spanje?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:15 schreef Nystiq het volgende:
Die cloud servers zijn nog nooit bij mij available geweest. Nooit!![]()
pffquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:21 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik ga Violent duct zo weer hosten. Wil je meedoen laat het even weten. PS3.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Naar jouw avatar kijken terwijl je wachtquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat kan ik doen tegen die Rockstar cloud servers shit melding?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
ps3 opnieuw starten helpt hierquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat kan ik doen tegen die Rockstar cloud servers shit melding?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Yes pleasequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:21 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik ga Violent duct zo weer hosten. Wil je meedoen laat het even weten. PS3.![]()
yess (RaZe_1991)quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:21 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik ga Violent duct zo weer hosten. Wil je meedoen laat het even weten. PS3.hier schreef kensei: haha komen
Ik wil over een half uurtje wel Violent Duct doen PS3 voeg me even toe O_Rocesmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
hij zit nu volquote:
geen idee hoe ik moet inviten
hier schreef kensei: haha komen
Done. Weet niet of het over een half uur lukt..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:28 schreef Roces18 het volgende:
Ik wil over een half uurtje wel Violent Duct doen PS3 voeg me even toe O_Roces![]()
Wat is de hoogste level op Fok! op de xbox ?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
headset moet via de controller balhaar of draadloos.. iig niet via je beeld en geluids kabelquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:46 schreef Badeendt het volgende:
Ik heb al geprobeerd via een verloopje (rood en wit naar 3,5 mm plug) de headset aan te sluiten, maar dan krijg ik alleen geluid. De microfoon werkt dan nietI dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
nicequote:
wtf gebeurt erhier schreef kensei: haha komen
Met die gast was ik gisteren. Wel schik gehadquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:04 schreef Painore het volgende:
![]()
Rooie stip ipv wittequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:52 schreef Duuc-nl het volgende:
Hoe zie je of iemand een bounty op hem heeft op de map?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
rood cirkel met een kruis erinquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:52 schreef Duuc-nl het volgende:
Hoe zie je of iemand een bounty op hem heeft op de map?melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Rockstar geeft instructies aan diegene die hun GTA Online personage kwijt zijn
De soap rondom GTA Online is nog steeds in volle gang en het lijkt erop dat dit ook nog wel even aan gaat houden. Vandaag heeft Rockstar haar support-pagina voorzien van nieuwe informatie rondom het kwijtraken van personages. Men meldt dat als je jouw personage niet te voorschijn ziet komen tijdens het laden van GTA Online, je meteen terug moet gaan naar de story modus.
Je kunt dan proberen weer opnieuw naar GTA Online te gaan en dit te herhalen tot je jouw personage ziet, of je kunt wachten tot Rockstar alle problemen met de cloud-servers heeft gefixt. Men raadt je ten zeerste af een nieuw personage te maken.
Als je de melding krijgt ‘The Rockstar Cloud Servers Are Unavailable’ moet je ook meteen teruggaan naar de story modus. Het indrukken van ‘Retry’ kan ervoor zorgen dat je jouw bestaande personage overschrijft met een nieuwe.
Rockstar biedt haar excuses aan en meldt nog steeds bezig te zijn met het oplossen van de problemen.www.psx-sense.nlquote:Updated 10/8/13: If you have previously created a character but see an empty character selection screen when entering GTA Online, please back out to GTAV Story Mode and try re-entering GTA Online through the pause menu (repeat or wait until Rockstar cloud servers are back up). Do not create a new character in the empty slot where your character should be.
If you receive the message ‘The Rockstar Cloud Servers Are Unavailable’, please return to GTAV Story Mode and follow the steps above. Please do not press “Retry” on the message and do not proceed online with saving disabled, as this may lead to overwriting your existing character.
We apologize for this inconvenience and are working on a permanent fix for these issues<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
je crewquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:11 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
En wat betekent wit met blauw eromheen?hier schreef kensei: haha komen
We moeten die darkdivano ff kapotmakenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:42 schreef PicoMMP het volgende:
Lol, Timo-tea en mijn auto die voor de stripclub stonden zijn weg en/of vernietigd.hier schreef kensei: haha komen
dat zijn fokkersquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:11 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
En wat betekent wit met blauw eromheen?melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Ik vond die rode cirkel eromheen duidelijker, vooral als ik op de map keek om te zien waar andere Fok!kers waren.quote:"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
Ik zie geen enkele kleur meer om fokf membersquote:<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Hele tijd time out nu.. freeroamen lukt welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:13 schreef Roces18 het volgende:
heb overigens moeite om online te komen nuPSN: Duuc-nl![]()
Kom even niet meer online, blijft oneindig laden lijkt het.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Probeer die tank eerst maar eens van het terrein te krijgen (misschien met een cargobob?). Ik snap ook echt niet waarom ze besloten hebben om de hekken dicht te 'solderen'. Erg jammer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:14 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Heeft er al iemand een eigen tank btw?If not now, then when.![]()
Je kan er 1 kopen voor 1.5Mquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Probeer die tank eerst maar eens van het terrein te krijgen (misschien met een cargobob?). Ik snap ook echt niet waarom ze besloten hebben om de hekken dicht te 'solderen'. Erg jammer.![]()
![]()
Beetje zonde, tenzij rijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:17 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Je kan er 1 kopen voor 1.5MIf not now, then when.![]()
Volgens mij is stelen makkelijker dan 1,5 m farmen . Auto nodig, cargobob en gaan met die banaanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:17 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Je kan er 1 kopen voor 1.5Mmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Zou je hem dan in je garage kunnen bewaren?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:17 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Volgens mij is stelen makkelijker dan 1,5 m farmen . Auto nodig, cargobob en gaan met die banaan![]()
Denk het nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:19 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Zou je hem dan in je garage kunnen bewaren?melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
ik ben nu on met nieuwe main char nadat hij verwijderd is. Eem VD sessie meld ik mij voor aan. psn: Lisker![]()
\quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:21 schreef Lisker het volgende:
ik ben nu on met nieuwe main char nadat hij verwijderd is. Eem VD sessie meld ik mij voor aan. psn: Lisker
ben bezig om online te komen .... lukt het bij jou wel dan?melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
ik ben online op ps3quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:22 schreef Roces18 het volgende:
[..]
\
ben bezig om online te komen .... lukt het bij jou wel dan?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Pff ik heb 1X retry gedrukt..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:11 schreef -CRASH- het volgende:
Rockstar geeft instructies aan diegene die hun GTA Online personage kwijt zijn
De soap rondom GTA Online is nog steeds in volle gang en het lijkt erop dat dit ook nog wel even aan gaat houden. Vandaag heeft Rockstar haar support-pagina voorzien van nieuwe informatie rondom het kwijtraken van personages. Men meldt dat als je jouw personage niet te voorschijn ziet komen tijdens het laden van GTA Online, je meteen terug moet gaan naar de story modus.
Je kunt dan proberen weer opnieuw naar GTA Online te gaan en dit te herhalen tot je jouw personage ziet, of je kunt wachten tot Rockstar alle problemen met de cloud-servers heeft gefixt. Men raadt je ten zeerste af een nieuw personage te maken.
Als je de melding krijgt ‘The Rockstar Cloud Servers Are Unavailable’ moet je ook meteen teruggaan naar de story modus. Het indrukken van ‘Retry’ kan ervoor zorgen dat je jouw bestaande personage overschrijft met een nieuwe.
Rockstar biedt haar excuses aan en meldt nog steeds bezig te zijn met het oplossen van de problemen.
[..]
www.psx-sense.nl![]()
Start -> Online -> players -> op de schreeuwerd staan x drukken en dan toggle mutequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:24 schreef regiliopeace het volgende:
Hoe mute je schreeuwende Fransen en ander storend kabaal in de PS3-versie?hier schreef kensei: haha komen
Lijkt me ook niet. Ik ga farmen voor een tank. Wil gewoon met tank m'n garage uit kunnen rijden.quote:![]()
![]()
als eerste auto gelijk de Futo gepakt, verreweg de chillste auto van het spelOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Zo, thuis van werk. Zijn er weer lekker veel FOK!kertjes aan het spelen? Hebben we al FOK! logo's op onze auto's?![]()
nee dat is facking lelijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:32 schreef TARDIS. het volgende:
Zo, thuis van werk. Zijn er weer lekker veel FOK!kertjes aan het spelen? Hebben we al FOK! logo's op onze auto's?![]()
![]()
Morgen ochtend heb ik even tijd, ben eigenlijk nog niet echt begonnen dus wat is het slimste om mee te beginnen? Andere mensen die morgen ochtend online komen? tussen 8.30-12.00![]()
ik ben wauturrquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:34 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben met Yn-NoR, Boring_Duck en Wautur, wie zijn dat![]()
Ik heb vandaag tot twee keer toe 'other players kicked you out' gekregen. Klopt niets van, want is gewoon niet waar. Zeker niet als je net 10 seconden in een lobby zit en nog niets gedaan hebt.
Voortgang lijkt vooralsnog opgeslagen te worden. Rank 6 nu. Joepie.![]()
![]()
2 keer maar? Geluksvogel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:35 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb vandaag tot twee keer toe 'other players kicked you out' gekregen. Klopt niets van, want is gewoon niet waar. Zeker niet als je net 10 seconden in een lobby zit en nog niets gedaan hebt.
Voortgang lijkt vooralsnog opgeslagen te worden. Rank 6'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ik word gekickt uit een server, krijg ik de mededeling dat ik een job heb verlaten zonder hem af te makenkrijg ik bad sport als ik het nog een keer doe
![]()
![]()
Ik heb hem eruit gegooid, hoor het wel als het toch een FOK user is en als hij het niet snapte ofzo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:39 schreef Fok-now het volgende:
Wie is vjezefur????
Beetje crewmaten killen zonder reden.![]()
Kan iemand me bij de crew stoppen? (weet niet of het op username of psn gaat?)Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Noem ze eens beide. Heb je al een request gestuurd?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:48 schreef Jimbo het volgende:
Kan iemand me bij de crew stoppen? (weet niet of het op username of psn gaat?)![]()
Las ergens dat als je een tank/chopper/vliegtuig koopt je lester moet bellen om 'm ergens te droppen?oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
bam. 18k voor wave 10 in survivalDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Godverdomme mn characters zijn WEEEEER weg
is er een manier om ze terug te halen ?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
vooral geen nieuwe characters aanmaken volgens rockstarquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:49 schreef Jimbo het volgende:
Godverdomme mn characters zijn WEEEEER weg
is er een manier om ze terug te halen ?![]()
![]()
overal. vanaf level 15 geloof ikquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Maar ik wil spelenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
vooral geen nieuwe characters aanmaken volgens rockstar
Het maakt me ook niet uit dat ze weg zijn, wel dat ik WEER opnieuw moet beginnenOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zie pmquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:48 schreef rene90 het volgende:
[..]
Noem ze eens beide. Heb je al een request gestuurd?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet iemand waar je "makkelijk" een Ubermacht Zion Cabrio vinden kan? Ik had deze met mijn vorige poppetjes en wil hem graag weer maar kan hem nu, na veel rijden, nog steeds niet vinden...![]()
![]()
Is gewoon violent duct...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:58 schreef Droathoah het volgende:
Failed to download jobinvite van el1337
![]()
Ik ruil die dingen altijd in voor 9000 dollar bij LSC . Je kunt ze vinden in de buurt van Michaels huis, de golfbaan en in de buurt van de haven en ook nog eens in de heuvelgebieden waar alle rijkaards wonen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:59 schreef marimbondo het volgende:
Weet iemand waar je "makkelijk" een Ubermacht Zion Cabrio vinden kan? Ik had deze met mijn vorige poppetjes en wil hem graag weer maar kan hem nu, na veel rijden, nog steeds niet vinden...melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Ik kan morgen wel dat doen met jou als je wilt. Vandaag lukt niet want hij wilt er niet opquote:
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Ik moet nog 1 miljoen dus kan deze week prima een keer. Morgen wordt wel lastig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:04 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik kan morgen wel dat doen met jou als je wilt. Vandaag lukt niet want hij wilt er niet op![]()
Thnx! Heb daar al rondgereden, maar zal me daar gaan focussenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:04 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik ruil die dingen altijd in voor 9000 dollar bij LSC . Je kunt ze vinden in de buurt van Michaels huis, de golfbaan en in de buurt van de haven en ook nog eens in de heuvelgebieden waar alle rijkaards wonen.! Die bakken brengen aardig wat op bij LSC ja, daarom ging ik er ook 1 gebruiken en hij bevalt me wel. In ieder geval beter dan de dominator die ik nu heb!
![]()
Oke, hoe start jij ze uberhaupt? Ik krijg alleen gare missies van die meth deal met die campingwagen van Gerard. En die heb ik al honderd keer gedaanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:05 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Ik moet nog 1 miljoen dus kan deze week prima een keer. Morgen wordt wel lastig.
vanaf level 15.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Oke, hoe start jij ze uberhaupt? Ik krijg alleen gare missies van die meth deal met die campingwagen van Gerard. En die heb ik al honderd keer gedaan![]()
Ditquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Oke, hoe start jij ze uberhaupt? Ik krijg alleen gare missies van die meth deal met die campingwagen van Gerard. En die heb ik al honderd keer gedaan! Ik krijg ze iedere keer, achter elkaar nu...
!
Trouwens, waarom willen al die kiddo's die je zo "flink" afknallen in freeroam bijna nooit een 1-1 accepteren...![]()
Schiet je niks mee op.. 5minuten achter elkaar aan rennen..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:08 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Dit! Ik krijg ze iedere keer, achter elkaar nu...
!
Trouwens, waarom willen al die kiddo's die je zo "flink" afknallen in freeroam bijna nooit een 1-1 accepteren...![]()
Violent Duct krijg je redelijk snel als je daar in die buurt rondhangt, gewoon heen en weer rijden langs die AmmuNation
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
quote:fijn bakje dat.
Moet nog ff wachten voordat ik 'm motorisch helemaal kan tunen.oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Ik wil dat al m'n auto's veel tuning opties hebbenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:30 schreef Vijf_voor het volgende:
Ja, ik moet ook ff sparen. Veel tune opties heeft ie
Euh. Nee.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:31 schreef Goldenrush het volgende:
De dogde challenger is nog altijd de beste, ook qua optrekken en snelheid.
Qua topsnelheid de Adder & Entity XF en Obey 9F. Qua acceleratie komt niks in de buurt van de Infernus & Surano & Banshee Carbonizarre & Dewbauchee Rapid GT_O_oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
hele dag al de cloud server eruit op PS3
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Heb jij 1 miljoen voor die cars dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik wil dat al m'n auto's veel tuning opties hebben
[..]
Euh. Nee.
Qua topsnelheid de Adder & Entity XF en Obey 9F. Qua acceleratie komt niks in de buurt van de Infernus & Surano & Banshee Carbonizarre & Dewbauchee Rapid GT_O_
Je kan ze niet stelen, en de dodge kan je ook tunen![]()
Welke? Zion? Sentinel? Oracle?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:37 schreef TARDIS. het volgende:
Ik had een Ubermacht, heb ik verkocht, is dat stom?oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
GODVERDOMME! Net zoals gisteren doet mijn cloud het nog steeds niet. Moet nog steeds opnieuw een character aanmaken....![]()
Dat komt nog wel jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:39 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Heb jij 1 miljoen voor die cars dan?
Je kan ze niet stelen, en de dodge kan je ook tunenMaar qua steelbare auto's heb je wel gelijk
Ik moet die Obey Tailgater zien te vinden. Heb 'm met Michael volledig getuned, wat een heerlijke bak is dat dan
WTF was dezequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:45 schreef fotostarter het volgende:
TARDIS ik ben niet zo goed
godver, staan we een winkel te overvallen slaat ie me kapot![]()
oorzaak: drank?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:45 schreef fotostarter het volgende:
godver, staan we een winkel te overvallen slaat ie me kapot![]()
Zit nu al 2 dagen te wachten tot verdomme mijn cloud het doet![]()
Donderdag 5 dagen naar Barcelona, dan loop in gvd flink achter qua geld en level, BAH!![]()
Wat een kutleven dat je naar Barcelona moet hequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:47 schreef SnuggLe het volgende:
Zit nu al 2 dagen te wachten tot verdomme mijn cloud het doet![]()
Donderdag 5 dagen naar Barcelona, dan loop in gvd flink achter qua geld en level, BAH!![]()
![]()
Wie moet ik toevoegen voor online? Mijn PSN is TheThoryd__Zit nu level 8 maar alle mensen die ik online tegen kom willen niet
![]()
![]()
En ook ik ben mijn karakter kwijt... hoop dat deze terug komt
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."![]()
Dichtbij staan en schietenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:57 schreef Snoepje5 het volgende:
Hoe sla ik iemand met mijn geweer? Ps3![]()
Ook bij fok nu. ElJammos."The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."![]()
Heb eindelijk wat kunnen doen. Hopelijk is het nu wel opgeslagen. Alleen nog even een verzekering regelen en hopelijk wordt dat wel opgeslagen.![]()
Net dan toch maar even geprobeerd online te gaan ondanks alle heisa over die cloud enzo, en heb gelukkig een bijna flawless gameplay ervaring gehad. Ziet er allemaal erg gaaf uit met heel veel potentie, kan niet wachten om wat meer te spelen. Heb alleen 2 vraagjes: Ik kreeg bij jobs steeds 'Job failed to download' te zien, waar kan dit mee te maken hebben? En als ik met FOKkers wil spelen, is het dan handig om die play with crew optie te gebruiken? Limiteert dit je in het aantal RP of whatever dat je kan krijgen?![]()
Heb al een aantal dagen GTA V niet meer aangeraakt. Laat ze eerst dat Online geval maar eens fixen. Cloud server bullshit, en jobs die niet gedownload worden. Fuck that.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Ik had ook steeds failed to download, toen had ik de DNS settings aangepast en toen werkte het wel (ps3) Staat een stuk terug in het topicquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:05 schreef Thizzlor het volgende:
Net dan toch maar even geprobeerd online te gaan ondanks alle heisa over die cloud enzo, en heb gelukkig een bijna flawless gameplay ervaring gehad. Ziet er allemaal erg gaaf uit met heel veel potentie, kan niet wachten om wat meer te spelen. Heb alleen 2 vraagjes: Ik kreeg bij jobs steeds 'Job failed to download' te zien, waar kan dit mee te maken hebben? En als ik met FOKkers wil spelen, is het dan handig om die play with crew optie te gebruiken? Limiteert dit je in het aantal RP of whatever dat je kan krijgen?![]()
![]()
Waar precies?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:07 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik had ook steeds failed to download, toen had ik de DNS settings aangepast en toen werkte het wel (ps3) Staat een stuk terug in het topic![]()
![]()
Hier alles nog aanwezig op socialclub.
Lijkt bij mij stabiel te zijn.
Morgenavond maar weer eens spelen!YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Ik heb een vraag! Moet je alle missies 1 voor 1 doen om andere missies te krijgen of krijg je die automatisch als je level up gaat?![]()
wormer85 ?? waarom schoot je me dood?
Wat dacht je crew of geen crew ik maai iedereen neer die ik zie?
Ich hock in meinem Bonker![]()
Blaadjes ook online?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:12 schreef Blaadjes het volgende:
Wat dacht je crew of geen crew ik maai iedereen neer die ik zie?PS3 of xbox?
Wat zal ik blij zijn als al dat soort spelers aan elkaar gekoppeld wordenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:12 schreef Blaadjes het volgende:
Wat dacht je crew of geen crew ik maai iedereen neer die ik zie?![]()
![]()
Was lachen! Toen ik dronken door de stripclub kroop vond iemand het nodig onze auto's op te blazenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:41 schreef PicoMMP het volgende:
Met Timo-Tea in de stripclub:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij bleef echter de dames lastig vallen met zijn rugbewegingen.![]()
[ afbeelding ]![]()
Volgende x knal ik m'n headset aan, stukken makkelijker.![]()
Waarom wordt ik gekicked??? Ggrrrr"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
Ik ben in de freeroam nog geen 1 keer dood vermoordquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:18 schreef Vexillum1988 het volgende:
[..]
Wat zal ik blij zijn als al dat soort spelers aan elkaar gekoppeld worden
Weet nie waar het aan ligt maar heb ik geen last vanmee bekant vangde gin haas.![]()
Als je de winkel uitloopt na het beroven ervan, hou dan je vizier op de store owner.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:45 schreef fotostarter het volgende:
godver, staan we een winkel te overvallen slaat ie me kapot
Als je met je rug naar hem toestaat begint hij te schieten.
Net zolang op hem richten tot je de winkel uit bent, en dan wegrijden in je waggie!YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Nee ik sloeg hem kapotquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Als je de winkel uitloopt na het beroven ervan, hou dan je vizier op de store owner.
Als je met je rug naar hem toestaat begint hij te schieten.
Net zolang op hem richten tot je de winkel uit bent, en dan wegrijden in je waggie!![]()
![]()
Zijn er hier nog meer mensen die last hebben van een bug dat je niet harder mag dan de max snelheid dat je op de snelweg zelfs door oma ingehaald wordt? Heb hem nu voor de 2e keer...![]()
Haar gleuf accepteerde geen chipknipquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Die zit dan ook achterop.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Haar gleuf accepteerde geen chipknipoh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Lijkt me sterk, heb de PS3 nog niet aangezet vandaagquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:33 schreef fotostarter het volgende:
[..]
ja zag je net nog online, en ineens was je pleite"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
meh.. dan was het gisterenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, heb de PS3 nog niet aangezet vandaag![]()
![]()
Gedeeltelijk volgens mij. Ik kreeg van m'n garage die me 25000 kostte de helft terug.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:34 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Als ik een nieuw huis koop krijg ik dan het geld van het oude huis terug?oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
geloof het wel jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:34 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Als ik een nieuw huis koop krijg ik dan het geld van het oude huis terug?![]()
Ik ga zo weer online.. als het werktquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:12 schreef Grazzle het volgende:
Ik heb een vraag! Moet je alle missies 1 voor 1 doen om andere missies te krijgen of krijg je die automatisch als je level up gaat?![]()
Kom er nu niet meer op bij xbox lijkt het.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
zo te zien welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik ga zo weer online.. als het werkt![]()
![]()
Ik had wel eens problemen bij COD enzo, maar zodra ik dan mijn port had geforward dan was er niks aan de hand. Misschien maar eens proberen of dat ook lukt met GTA?![]()
Welke zouden die moeten zijn? Voor Fifa merk ik overigens geen verschil.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:39 schreef Dumpafval het volgende:
Ik had wel eens problemen bij COD enzo, maar zodra ik dan mijn port had geforward dan was er niks aan de hand. Misschien maar eens proberen of dat ook lukt met GTA?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Die standaard ports van psn al open gezet?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:39 schreef Dumpafval het volgende:
Ik had wel eens problemen bij COD enzo, maar zodra ik dan mijn port had geforward dan was er niks aan de hand. Misschien maar eens proberen of dat ook lukt met GTA?PSN: Duuc-nl![]()
Hoe doe je dat? Ik heb al wel mijn NAT gewijzigd van 3 naar 2.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:41 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Die standaard ports van psn al open gezet?UI Made bij VanilleKwark.![]()
Schijnbaar zet iemand steeds 9k bou ty op mij, ik kan niet eens fatsoenlijk gamen zonder dat de hele stad achter me aan zit![]()
![]()
Jat je niet de hele tijd auto's ?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:48 schreef Badr_Harry het volgende:
Schijnbaar zet iemand steeds 9k bou ty op mij, ik kan niet eens fatsoenlijk gamen zonder dat de hele stad achter me aan zit
Had ik gisteravond ookquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:48 schreef Badr_Harry het volgende:
Schijnbaar zet iemand steeds 9k bou ty op mij, ik kan niet eens fatsoenlijk gamen zonder dat de hele stad achter me aan zit. Ik dacht zo'n Hummer-achtig ding te jatten om te verkopen, stuurt die oma die d'rin zat me een SMSje. Hoppatee, $9,000 bounty op me. Vervolgens trek ik wat later iemand anders uit z'n auto, weer $5,000.
En om het compleet te maken stap ik ook elke keer weer in zo'n flut auto waar je iedere bocht 5 rondjes mee draait..
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
ja dag, ik ga niks aan mijn router veranderen. Ze fixen godverdomme zelf maar die online shit. Ze moeten zelf die zooi werkend maken, en niet die onzin aan de gamer gaan voorleggen.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Erik Kriegler, rot op met je crewkills. Matennaaier"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
kut is dat he, ik geef ze soms wel een knalquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:52 schreef FritsFlits het volgende:
Erik Kriegler, rot op met je crewkills. Matennaaier![]()
![]()
![]()
Heel GTA Online is survival.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:53 schreef Johnbon het volgende:
Hallo GTAers vanaf welk level unlock ik survival
level 16-19 dacht ik.oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:52 schreef FritsFlits het volgende:
Erik Kriegler, rot op met je crewkills. MatennaaierIets te enthousiast geweest, excuses!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:52 schreef FritsFlits het volgende:
Erik Kriegler, rot op met je crewkills. Matennaaier![]()
![]()
shop aan het beroven, ineens gekickt door anders users uit het niets
terwijl ze geld aan mij konden verdienen met een bounty van 9k![]()
Ik gebruik zelf de tactiek door een auto te stelen. En daarna de bestuurder over hoop te knallen. Hierdoor dalen de hoeveelheid smsjes met zeker 50%quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:51 schreef OMG het volgende:
[..]
Had ik gisteravond ook. Ik dacht zo'n Hummer-achtig ding te jatten om te verkopen, stuurt die oma die d'rin zat me een SMSje. Hoppatee, $9,000 bounty op me. Vervolgens trek ik wat later iemand anders uit z'n auto, weer $5,000.
En om het compleet te maken stap ik ook elke keer weer in zo'n flut auto waar je iedere bocht 5 rondjes mee draait..
Ik blijf alleen wel weg van de superluxe auto's, van die cabrio's met driedubbele intakes en 4 uitlaten
Wordt ook vaak gekickt door andere users. Zelfs als je er net 1 minuut in zit en nog niks hebt gedaan.
Jammer dat je geen ramkraak kan plegen bij zo'n ATM. Met een zware shovel dat ding aan gort rijden en dan met sticky bombs de zooi oblazen om bij de cassettes te komen![]()
![]()
laat maar je hebt al sorry gezegdquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:52 schreef FritsFlits het volgende:
Erik Kriegler, rot op met je crewkills. Matennaaier"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ik lees net op het GTA Forum dat je DNS Instellingen veranderen ook wil helpen.
1ste regel: 8.8.8.8
2de regel: 8.8.4.4![]()
Werkte vanmiddagquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:00 schreef Dumpafval het volgende:
Ik lees net op het GTA Forum dat je DNS Instellingen veranderen ook wil helpen.
1ste regel: 8.8.8.8
2de regel: 8.8.4.4
PSN: Duuc-nl![]()
Oke en deed je dat om de cloud te laten werken of online te kunnen?quote:
Want ik kan wel online, alleen die cloud heeft het nog NOOIT goed gedaan bij mij...![]()
Ik snap niet hoe mensen problemen hebben met gekicked worden enzo, ik heb zelf gewoon nergens last van.YouTube
Deathmatch in die filmstudio. Kom ik aan met mijn klappertjespistool"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:09 schreef FritsFlits het volgende:
Deathmatch in die filmstudio. Kom ik aan met mijn klappertjespistool![]()
![]()
![]()
Cloudquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:06 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Oke en deed je dat om de cloud te laten werken of online te kunnen?
Want ik kan wel online, alleen die cloud heeft het nog NOOIT goed gedaan bij mij...PSN: Duuc-nl![]()
Heb er ook geen last van. Had net wel enorm last van een goser bovenin een kraan met een sniper. Grrrr!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik snap niet hoe mensen problemen hebben met gekicked worden enzo, ik heb zelf gewoon nergens last van.
Ich hock in meinem Bonker![]()
Kut is dat. Ik vergeet ook te vaak om wat ammo te kopenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:09 schreef FritsFlits het volgende:
Deathmatch in die filmstudio. Kom ik aan met mijn klappertjespistool![]()
Wees gerust... iedereen met automatische wapens... hier ook alleen een pistool.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:09 schreef FritsFlits het volgende:
Deathmatch in die filmstudio. Kom ik aan met mijn klappertjespistool
Totdat iemand mij erop wees dat je de wapens in dat level zelf moet bemachtigen...
I is N00b!YouTube
Ahhh.. zag wel icoontjes op de mapquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wees gerust... iedereen met automatische wapens... hier ook alleen een pistool.
Totdat iemand mij erop wees dat je de wapens in dat level zelf moet bemachtigen...
I is N00b!"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Als je level hoog genoeg is en je koopt wapens in freeroam kan je deze ook gebruiken in dm gelijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wees gerust... iedereen met automatische wapens... hier ook alleen een pistool.
I is N00b!![]()
GTA Online is echt geweldig. Races zijn bruut, brengt me echt terug naar m'n jeugd. Alsof ik weer NFS Underground 1 aan het spelen ben. Lekker arcade. M'n eigen sportwagen alleen nog pimpen/upgraden en uiteindelijk gebruiken voor races.![]()
Alleen de crewmembers moeten hun invites vaker accepteren. Ik nodig ze bij elke missie zowat uit maar niemand accepteert.![]()
Weet je hoe snel en makkelijk je geld kunt verdienen met missies. (races, missions, deathmatches).![]()
Na 3 dagen weg te zijn geweest even kijken of mn character er nog is..
Iemand nog on op de Xbox?MentionedDCMJ![]()
Komt omdat crew members niet zien dat het van een ander crew lid komtquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:13 schreef Donderjagers het volgende:
GTA Online is echt geweldig. Races zijn bruut, brengt me echt terug naar m'n jeugd. Alsof ik weer NFS Underground 1 aan het spelen ben. Lekker arcade.
Alleen de crewmembers moeten hun invites vaker accepteren. Ik nodig ze bij elke missie zowat uit maar niemand accepteert.![]()
Weet je hoe snel en makkelijk je geld kunt verdienen met missies. (races, missions, deathmatches).
MentionedDCMJ![]()
Ik heb me net aangemeld. Zocht een Nederlandse crew. Hopelijk wordt mijn aanvraag snel geaccepteerd en dan zie ik jullie later!![]()
Moet je nou elke missie doen om andere te unlocken of hangt het af van je level. Dus ook al doe je tot lvl 15 geen enkele missie, dat je alsnog Violent Duct krijgt...?![]()
Gewoon the godfather namen en dat doortrekken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:21 schreef Donderjagers het volgende:
Blijkbaar kunnen we de namen voor de crew ranks customizen. Suggesties?![]()
[ afbeelding ]YouTube
Miniruis crash zijn heli maar vliegt me alsbog voorbij. Bastard
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Zit hier te boeren en te ruften over de chat, ik zal niet verliezen!"Dubbelop alsof ik een quote citeer"![]()
Ik krijg ook veel invites, maar niet iedere keer zin om "weer" te laden. Beetje klooien in freeroam is ook leuk.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Jammer dat je invites van anderen (buiten crew en friends) niet uit kan zetten, of voor bepaalde events. Of allebei.![]()
Zou een goeie zijn voor de komende patch, zien waar je invites vandaan komen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:28 schreef PicoMMP het volgende:
Jammer dat je invites van anderen (buiten crew en friends) niet uit kan zetten, of voor bepaalde events. Of allebei.![]()
?? ik spawnde gewoon opnieuw hoorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:26 schreef FritsFlits het volgende:
Miniruis crash zijn heli maar vliegt me alsbog voorbij. Bastard![]()
![]()
Johquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:31 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
?? ik spawnde gewoon opnieuw hoor"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
M'n zus erin laten rijdenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:32 schreef PicoMMP het volgende:
Hmm hoe kun je het snelst een groep auto's kapot maken (zonder granaat of sticky bomb)?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:21 schreef Grazzle het volgende:
Moet je nou elke missie doen om andere te unlocken of hangt het af van je level. Dus ook al doe je tot lvl 15 geen enkele missie, dat je alsnog Violent Duct krijgt...?![]()
GTA Online is best leuk. Alleen zijn de missies nogal moeilijk te PUGen en kan je best veel mensen kennen in de community. Ik ben nog maar rank 10, dat wel, maar soms duurt het lang vooraleer spelers toevloeien. Het ergste zijn die zodra er je game betreden meteen leaven (omdat ze de eersten zijn die toestromen).![]()
ja ik wil ook een invite voor violent conductquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:36 schreef kensei het volgende:
Ik wil een invite voor die cash farm missie![]()
Ik moet nog wat geld sparen voor mn eerste huisje![]()
Zeer handig inderdaad. En hopelijk weten die Fransen zelf niet hoe het moet, zodat zij lang die 'schreeuwende Nederlanders' aan mogen horen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:25 schreef Grielen het volgende:
[..]
Start -> Online -> players -> op de schreeuwerd staan x drukken en dan toggle mute![]()
![]()
Ik wil ook wel Violent Duct doen eigenlijk"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
kan jij die opstarten?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:40 schreef FritsFlits het volgende:
Ik wil ook wel Violent Duct doen eigenlijk![]()
Op lage rank (ben nog maar rank 10) zijn off road races en fietsraces voorlopig mijn favoriete activiteiten. Vliegraces spreken me ook wel best aan. Ik moet wel nog een waterrace winnen om paars te ontgrendelen als mogelijke respray voor mijn toekomstige wagens.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:36 schreef Typisch het volgende:
fiets race winnen in nog geen 2 minuten, 3.7k![]()
![]()
Vanaf rank 15 gaat dat, maar je moet wel geluk hebben. Gewoon missies blijven doen tot die verschijnt (ik weet dat maar via derden).quote:![]()
Zo fucking irritant die missie.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:32 schreef PicoMMP het volgende:
Hmm hoe kun je het snelst een groep auto's kapot maken (zonder granaat of sticky bomb)?
Auto's dicht op elkaar zetten, en dan 1 helemaal aan flarden schieten.
Dan ontploft alles en pleeg jij suicide
MAAR
je hebt twee levens, dus dan hou je er 1 over en zo haal je het.
Zo ga ik het morgen althans proberen, want die kut politie die na een paar schoten komt is om te huilen!Tinuzz? Of Timuzz ofzoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:42 schreef kamikazebanaan het volgende:
en weer een zo'n trieste crewmember die mij afschiet
YouTube
Kan ook perongeluk gaan met auto aim he..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:42 schreef kamikazebanaan het volgende:
en weer een zo'n trieste crewmember die mij afschiet![]()
![]()
Het is me uiteindelijk gelukt door met de shotguns op de motorkappen te schieten. Toen kwam de politie en reed ik weg. Kwam ik terug en deed ik de rest. Vrij makkelijk eigenlijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zo fucking irritant die missie.
Auto's dicht op elkaar zetten, en dan 1 helemaal aan flarden schieten.
Dan ontploft alles en pleeg jij suicide
MAAR
je hebt twee levens, dus dan hou je er 1 over en zo haal je het.
Zo ga ik het morgen althans proberen, want die kut politie die na een paar schoten komt is om te huilen!![]()
Ik kan geen Violent Duckt starten helaas
Zit Tinuzz er nu nog bij? Die teamverrader"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Wat is dat voor halfgare verzekering? Mn hele wagen naar de mallemoer na wat off-road actie en ik moet dokken voor repair....UI Made bij VanilleKwark.![]()
zal wel die wel voor mn geld gedaan hebben...we waren klaar met een missie en ik had het net op de bank gezet en in 1 keer BOEM..niemand anders in de buurt dus op de map zie je duidelijk dat het een crewmember isquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:44 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Kan ook perongeluk gaan met auto aim he..![]()
Verzekering heb j alleen iets aan als je auto volledig kapot is, i.e. Ontploft.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:45 schreef RingBewoner het volgende:
Wat is dat voor halfgare verzekering? Mn hele wagen naar de mallemoer na wat off-road actie en ik moet dokken voor repair....![]()
Ik knalde hem gisteren af, en daarna is die jongen apeshit gegaan..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:45 schreef FritsFlits het volgende:
Zit Tinuzz er nu nog bij? Die teamverrader
Ik knalde hem af omdat hij mij bijna gekilled had met zijn stuntcapriolen!YouTube
Ik denk dat ik dat was, sorry!. Hoe zie je dat het een crewmember is?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:47 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
zal wel die wel voor mn geld gedaan hebben...we waren klaar met een missie en ik had het net op de bank gezet en in 1 keer BOEM..niemand anders in de buurt dus op de map zie je duidelijk dat het een crewmember is![]()
Dicht!YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: