Je kan er 1 kopen voor 1.5Mquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Probeer die tank eerst maar eens van het terrein te krijgen (misschien met een cargobob?). Ik snap ook echt niet waarom ze besloten hebben om de hekken dicht te 'solderen'. Erg jammer.
Beetje zonde, tenzij rijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:17 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Je kan er 1 kopen voor 1.5M
Volgens mij is stelen makkelijker dan 1,5 m farmen . Auto nodig, cargobob en gaan met die banaanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:17 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Je kan er 1 kopen voor 1.5M
Zou je hem dan in je garage kunnen bewaren?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:17 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Volgens mij is stelen makkelijker dan 1,5 m farmen . Auto nodig, cargobob en gaan met die banaan
Denk het nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:19 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Zou je hem dan in je garage kunnen bewaren?
\quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:21 schreef Lisker het volgende:
ik ben nu on met nieuwe main char nadat hij verwijderd is. Eem VD sessie meld ik mij voor aan. psn: Lisker
ik ben online op ps3quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:22 schreef Roces18 het volgende:
[..]
\
ben bezig om online te komen .... lukt het bij jou wel dan?
Pff ik heb 1X retry gedrukt..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:11 schreef -CRASH- het volgende:
Rockstar geeft instructies aan diegene die hun GTA Online personage kwijt zijn
De soap rondom GTA Online is nog steeds in volle gang en het lijkt erop dat dit ook nog wel even aan gaat houden. Vandaag heeft Rockstar haar support-pagina voorzien van nieuwe informatie rondom het kwijtraken van personages. Men meldt dat als je jouw personage niet te voorschijn ziet komen tijdens het laden van GTA Online, je meteen terug moet gaan naar de story modus.
Je kunt dan proberen weer opnieuw naar GTA Online te gaan en dit te herhalen tot je jouw personage ziet, of je kunt wachten tot Rockstar alle problemen met de cloud-servers heeft gefixt. Men raadt je ten zeerste af een nieuw personage te maken.
Als je de melding krijgt ‘The Rockstar Cloud Servers Are Unavailable’ moet je ook meteen teruggaan naar de story modus. Het indrukken van ‘Retry’ kan ervoor zorgen dat je jouw bestaande personage overschrijft met een nieuwe.
Rockstar biedt haar excuses aan en meldt nog steeds bezig te zijn met het oplossen van de problemen.
[..]
www.psx-sense.nl
Start -> Online -> players -> op de schreeuwerd staan x drukken en dan toggle mutequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:24 schreef regiliopeace het volgende:
Hoe mute je schreeuwende Fransen en ander storend kabaal in de PS3-versie?
Lijkt me ook niet. Ik ga farmen voor een tank. Wil gewoon met tank m'n garage uit kunnen rijden.quote:
nee dat is facking lelijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:32 schreef TARDIS. het volgende:
Zo, thuis van werk. Zijn er weer lekker veel FOK!kertjes aan het spelen? Hebben we al FOK! logo's op onze auto's?
ik ben wauturrquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:34 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben met Yn-NoR, Boring_Duck en Wautur, wie zijn dat
2 keer maar? Geluksvogel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:35 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb vandaag tot twee keer toe 'other players kicked you out' gekregen. Klopt niets van, want is gewoon niet waar. Zeker niet als je net 10 seconden in een lobby zit en nog niets gedaan hebt.
Voortgang lijkt vooralsnog opgeslagen te worden. Rank 6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |