Eens!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:59 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat farmen begin ik niet aan. Gewoon op de normale manier hogerop komen. Begrijp nooit waarom mensen altijd zo megasnel naar de endgame willen.
Enige optie is klagen bij de providerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:03 schreef Droathoah het volgende:
Zijn er nog dingen die ik in mijn router kan veranderen om wellicht betere connectie te krijgen?
Ik bedoel de epische heists die je echt moet plannen enzo, de missies die je nu doet zijn nogal saai en eentonig. Alleen de missies die je van Lester krijgt zijn wel aardig.quote:
Hoe hoger je level is hoe meer je krijgt te zienquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik bedoel de epische heists die je echt moet plannen enzo, de missies die je nu doet zijn nogal saai en eentonig. Alleen de missies die je van Lester krijgt zijn wel aardig.
Sorryquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:04 schreef Painore het volgende:
Thanks sevvyD voor het opblazen van m'n persoonlijke wagen!
Bad Sport en hij moet nog betalen voor je auto... neemt niet weg dat het bijzonder irritant is!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:04 schreef Painore het volgende:
Thanks sevvyD voor het opblazen van m'n persoonlijke wagen!
Was tijdens een missie, busje vol enemies stond ernaast die ik opbliesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:07 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Bad Sport en hij moet nog betalen voor je auto... neemt niet weg dat het bijzonder irritant is!
Haha, ga er van uit dat het een ongelukje was. We waren aan het farmen met violent duct.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:07 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Bad Sport en hij moet nog betalen voor je auto... neemt niet weg dat het bijzonder irritant is!
Zeker met die grote vliegtuig?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:07 schreef poker4lifee het volgende:
nice, nieuwe relaxte missie. 10k per 5 min ofzoecht weer een makkelijke
maar geen zin om 'm vaak te doen
nee man was iemand killen, foto maken, cops kwijtraken en naar huis vna die madrozo rijden/vliegenquote:
lolquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nee man was iemand killen, foto maken, cops kwijtraken en naar huis vna die madrozo rijden/vliegen
maar was denk ik wel hoog lvl missie, 30 of 35 ofzo. not sure
?quote:
Heb je wat stouts bij de Clouds gedaan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:15 schreef Nystiq het volgende:
Die cloud servers zijn nog nooit bij mij available geweest. Nooit!
Woon je in NL? Of Spanje?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:15 schreef Nystiq het volgende:
Die cloud servers zijn nog nooit bij mij available geweest. Nooit!
pffquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:21 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik ga Violent duct zo weer hosten. Wil je meedoen laat het even weten. PS3.
Naar jouw avatar kijken terwijl je wachtquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat kan ik doen tegen die Rockstar cloud servers shit melding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |