Gaat mij dan voornamelijk om de volgende tekst die bij het lijstje erbij staatquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die staat ook wel in de top 10 zwaarste, maar niet in de top 10 steilste. Dat is het verschil.
Klopt niet helemaal als je dan vervolgens kijkt naar het lijstjequote:Voor wie op zoek is naar het echte heftige geweld. Een strijd tussen buigen en breken. In Zuid-Limburg is voor de liefhebbers van kuitenbijters genoeg te vinden.
Dit lijstje geeft wat mij betreft een veel betere weergave van de leukste klimmetjes in Nederlandquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
http://www.klimtijd.nl/regio/zuid-limburg
Keutenberg staat 6e qua zwaarte in Zuid-Limburg.
Daarom staat er ook nog een zin voor, die nogal erg belangrijk is in het verhaaltje.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:10 schreef Blik het volgende:
[..]
Gaat mij dan voornamelijk om de volgende tekst die bij het lijstje erbij staat
[..]
Klopt niet helemaal als je dan vervolgens kijkt naar het lijstje
[..]
Dit lijstje geeft wat mij betreft een veel betere weergave van de leukste klimmetjes in Nederland
De camerig van 4,4km is de zwaarste inderdaad. Maar de Camerig richting vijlen is maar 2,6km en heeft maar 5 klimpunten minder. Die vind ik persoonlijk ook mooier om te fietsen omdat er geen enkel rustmoment in zit, dat zit in die van 4,4km wel (3 kleine afdalingen).quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:27 schreef cafca het volgende:
Mwaoh, Camerig de zwaarste?
Hangt natuurlijk ook af van het moment in je route enzo, maar ik zo'n begin van de Keutenberg vind ik vervelender dan de lengte van de Camerig.
Die vind ik ook veel fijner fietsen, bij het parkeerplaatsje linksaf ipv rechtdoor. De zwaardere variant gaat de hele tijd op en af in tegenstelling tot de andere variant. Zitten ook nog 2 mooie haarspeldbochtjes inquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De camerig van 4,4km is de zwaarste inderdaad. Maar de Camerig richting vijlen is maar 2,6km en heeft maar 5 klimpunten minder. Die vind ik persoonlijk ook mooier om te fietsen omdat er geen enkel rustmoment in zit, dat zit in die van 4,4km wel (3 kleine afdalingen).
Use your powers kano! Ik vind 'm ook leukerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:20 schreef kanovinnie het volgende:
Steil, steiler, steilst zou een betere TT zijn geweest
Er zijn er maar weinig die in stijl steil kunnen fietsenquote:
Ik doe dat vrijwel elke keer als ik op de fiets zit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:58 schreef Gripper het volgende:
[..]
Er zijn er maar weinig die in stijl steil kunnen fietsen
Wat loop je nou negatief te doen...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:17 schreef muzas het volgende:
Meh. Geen stuiver waard op die fiets. 4,5k verder nog steeds even traag en waardeloos
Ja ik zeik... [ afbeelding ]
Ach joh, dat hebben we allemaal wel eens.Volgende keer beterquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:22 schreef muzas het volgende:
[..]
Baal een beetje van mn rondje net. Dikke patatbenen.
Hoeveel trainingen op intensiteit? D2 dus.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:17 schreef muzas het volgende:
Meh. Geen stuiver waard op die fiets. 4,5k verder nog steeds even traag en waardeloos
Ja ik zeik... [ afbeelding ]
Vind je het heel gek? Ik merk op dat stukje naar mijn werk ook wel dat we zondag flink gas gegegeven hebben. Dat moet ook een beetje herstellen enzo he?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:29 schreef muzas het volgende:
Die pr's zeggen niks hier in de buurt. liggen 48 miljard segmenten op een stuk van 5 meter enzo...
Ik kom mezelf gewoon steeds vaker tegen op die fiets. Mis kracht, explosiviteit,etc. Dus zodra het ook maar een beetje waait moet ik zowat op mn 30blad voor.
Kan dan echt stevig balen op die fiets....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |