Ja, daar is het nog 10x zo ergquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:29 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd bij Project Runway!
En Sharon Doorsonquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:32 schreef Karina het volgende:
Boris treedt op tijdens de finale
[..]
Ja, daarom zijn Nederlanders van dat middelmatige klootjesvolk (mij incluis...)quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, daar is het nog 10x zo erg![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik te 'doe normaal gewoon dan doe je gek genoeg' ben
Ik volg ook niet de mode, maar Tamara heeft wel zo'n modellenlook. Het verbaasd me dan ook niks dat ze succes heeft.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:52 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oh ja, dat zal het zijn![]()
Is Tamara zo succesvol? Ik volg ze eigenlijk niet na-HNTM. Ik ben ook geen mode-liefhebbers of zulks
Maar dan zou het een saai programma worden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, daar is het nog 10x zo erg![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik te 'doe normaal gewoon dan doe je gek genoeg' ben
Ik ben erbij! Woo-hoo!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:32 schreef Karina het volgende:
Boris treedt op tijdens de finale
[..]
Ik zie nu al uit naar de recap van iemand-die-erbij-was.quote:
Ik weet dat Anke er wat ouwelijk uitziet, maar deze is 20 jaar ouder en 20 kilo zwaarder.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:29 schreef SunChaser het volgende:
Vraagje, 3 weken terug was ik bij een modeshow van Mart Visser, is dit een van de finalisten?
[ afbeelding ]
Maar wel hetzelfde pittige kapselquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet dat Anke er wat ouwelijk uitziet, maar deze is 20 jaar ouder en 20 kilo zwaarder.
Haha, die vrouwen links vooraan, die lijken zo uit Koefnoen te komenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:29 schreef SunChaser het volgende:
Vraagje, 3 weken terug was ik bij een modeshow van Mart Visser, is dit een van de finalisten?
[ afbeelding ]
haha nu je het zegtquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:52 schreef Toeps het volgende:
[..]
Haha, die vrouwen links vooraan, die lijken zo uit Koefnoen te komen
Voor Fashionmilkquote:Op zondag 20 oktober 2013 09:51 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Namens FOK! of een geaccrediteerde Persburo/agentschap?
(psst..Delorean gaat winnen)
Hmm denk dat ik dat niet ga redden, we moeten vanavond de botenwagen afladen (* Keroppi is roeister, en had dit weekend een wedstrijd)quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:21 schreef Poesopstokje het volgende:
Niet vergeten dat het vanavond vanaf 20.30 is!
Ik zit er alvast klaar voor
Go Anke!
Oh jammer.. Uitzending Gemist dan maar?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:21 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Hmm denk dat ik dat niet ga redden, we moeten vanavond de botenwagen afladen (* Keroppi is roeister, en had dit weekend een wedstrijd)
voor 99 centquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oh jammer.. Uitzending Gemist dan maar?
quote:
ja, na 24 of 48 uur moet je betalenquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:19 schreef alors het volgende:
[..]Ik kijk de aflevering altijd de ochtend erna en heb nog nooit moeten betalen.
Nee hoor, ik heb geloof ik een link gevolgd uit een vorig topic en veel later de aflevering nog eens bekeken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
ja, na 24 of 48 uur moet je betalen
Ik ook, maar ik denk dat Anke gaat winnen.quote:
Ik denk ook dat Daelorian niet gaat winnen, denk oa dat toch haar lengte haar parten gaat spelen. Jammer, want ik vind haar zo ontzettend schattig en mooi.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik denk dat Anke gaat winnen.
Wie?quote:
Zij opende de showquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wie?
Wat loopt Nikki weer slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |