abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport woensdag 9 oktober 2013 @ 11:42:50 #251
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_132000156
Amersfoort->Deventer is volgens mij aardig tegen de spits in juist. Een gebrek aan keertijd of rangeerderscapaciteit kan het niet zijn, een stel afkoppelen kost volgens mij meer tijd en personeel dan gewoon de hele trein weer mee terug nemen.

De enige mogelijk zinnige reden voor dit hele verhaal is dat men in Amersfoort niet wil koppelen en splitsen.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_132000508
Het gaat lekker op Deventer - Almelo trouwens. Eerst negen overwegen gestoord, toen een ATB-veiligheidsstoring, nu treinverkeer stil gelegd op last van de politie.
  Redactie Sport woensdag 9 oktober 2013 @ 11:56:30 #253
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_132000577
Een overijverige agent die zag dat een trein een geopende overweg naderde misschien? :X
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_132000700
Of ze rennen over het spoor achter een saboteur aan? :+.
dag
  Redactie Sport woensdag 9 oktober 2013 @ 12:05:17 #255
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_132000828
Beetje laat dan: storing is er al sinds 8.30u

Het zou wel kunnen dat de monteur koperdiefstal geconstateerd heeft natuurlijk. Dit monteur was er trouwens pas na half elf blijkbaar, ruim twee uur na het begin van de storing :N
PM mij!
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 9 oktober 2013 @ 12:08:12 #256
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_132000925
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 12:05 schreef dennistd het volgende:
Beetje laat dan: storing is er al sinds 8.30u

Het zou wel kunnen dat de monteur koperdiefstal geconstateerd heeft natuurlijk. Dit monteur was er trouwens pas na half elf blijkbaar, ruim twee uur na het begin van de storing :N
schoonheidsslaapje gaat voor he ;)

Maar even serieus, het is nogal laat ja ...
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 9 oktober 2013 @ 13:30:10 #257
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_132003133
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:49 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Werkt prima, behalve...

Juist: als de opdrachtverlener ook de eigenaar van de zittende vervoerder is.

Gemeente/Stadsregio Rotterdam - RET
Staat - NS

Twee voorbeelden waar de vervoerder belabberd presteert, maar wordt gematst door de opdrachtgever-tevens-eigenaar.

:N
Kun je ook onderbouwen dat RET slecht presteert?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 9 oktober 2013 @ 13:47:30 #258
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_132003670
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 12:05 schreef dennistd het volgende:
Koperdiefstal zou zomaar kunnen inderdaad. En waar lees je dat de monteur er pas na twee uur was? Misschien was hij er al veel eerder, maar was het lang zoeken naar de oorzaak. Het ging immers niet om één, maar negen overwegen, plus blijkbaar nog meer storingen op hetzelfde baanvak.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 13:57:06 #259
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_132003974
quote:
5s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 13:30 schreef Duvel het volgende:

[..]

Kun je ook onderbouwen dat RET slecht presteert?
Ik denk dat dat van Helft van RET-bussen komt te laat bij halte komt, maar de norm ligt op 60 seconden...
  woensdag 9 oktober 2013 @ 14:02:36 #260
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_132004142
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:49 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Werkt prima, behalve...

Juist: als de opdrachtverlener ook de eigenaar van de zittende vervoerder is.

Gemeente/Stadsregio Rotterdam - RET
Staat - NS

Twee voorbeelden waar de vervoerder belabberd presteert, maar wordt gematst door de opdrachtgever-tevens-eigenaar.

:N
Dit verhaal is op zich niet zo sterk. Want een overheid heeft er uiteindelijk meer aan als ov efficiënt is en daarmee een stimulans voor de economie vormt dan dat het iets is om dividend van te trekken. Sterker nog, in Amsterdam is er een sterk bewijs dat eigendom, prestatiegerichte sturing en efficiëntie hand in hand kunnen gaan. Dat zie je ook goed terug in de ov-plannen die er zijn om het ov beter op de klantvraag aan te laten sluiten.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 14:11:26 #261
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_132004403
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 13:57 schreef James1988 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat van Helft van RET-bussen komt te laat bij halte komt, maar de norm ligt op 60 seconden...
Nou nou... En vergelijk dat eens met GVB en HTM? Zijn die cijfers eigenlijk openbaar?
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 9 oktober 2013 @ 14:11:43 #262
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_132004414
Overigens vind ik de Rotterdamse metro de beste metro van Nederland.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 9 oktober 2013 @ 14:15:03 #263
Maffe Fries
pi_132004508
quote:
6s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 14:11 schreef Duvel het volgende:
ben ik zeker met je eens. De Amsterdamse metro is niet echt een visitekaartje voor de hoofdstad ...
pi_132004528
quote:
6s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 14:11 schreef Duvel het volgende:
Ik zat er eergisteren nog in terwijl ik niet echt nuchter was :')
Net toen die wisselstoring of technische storing was. Instappen op Beurs en er uit op de Melanchtonweg. Was proppen en ik en mijn vriendin waren zowat de enige blanken. :')

Maar goed, ik heb het een jaar lang elke dag gedaan van Stadhuis via Beurs naar Coolhaven.
Moet eerlijk zeggen dat ik altijd vrij goed ben vervoerd en niet echt ellende heb mee gemaakt. Wat dat betreft is de metro tak van de RET wel goed voor elkaar. De tramtak op zich ook wel.
Bussen gebruikte ik amper in Rotterdam, maar hoorde daar wel meer negatieve berichten over dan de metro op het gebruikelijke 'stink- en graffitistellen' gezeik na.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 14:28:34 #265
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_132004953
Ik ben ook erg te spreken over de Rotterdamse metro :Y

De Noord/Zuidlijn vind ik ook een gaaf project :D
pi_132005155
Laatste tijd krijg ik wat vaker rangeer klusjes ingedeeld omdat ik bij de planning aangaf dat ook wel leuk te vinden.
Hopelijk krijg ik de nachtdiensten volgend jaar. Rijdende dienst en rangeer werk afwisselen. Zou wel fijn zijn :)
  woensdag 9 oktober 2013 @ 14:35:40 #267
147882 DriekOplopers
Erkend digibeet
pi_132005178
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 14:02 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Dit verhaal is op zich niet zo sterk. Want een overheid heeft er uiteindelijk meer aan als ov efficiënt is en daarmee een stimulans voor de economie vormt dan dat het iets is om dividend van te trekken. Sterker nog, in Amsterdam is er een sterk bewijs dat eigendom, prestatiegerichte sturing en efficiëntie hand in hand kunnen gaan. Dat zie je ook goed terug in de ov-plannen die er zijn om het ov beter op de klantvraag aan te laten sluiten.
In mijn column van maandag op ovpro kom ik hier uitgebreid op terug. Nu een beetje druk hiero.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 14:54:26 #268
45532 ziggyziggyziggy
pi_132005764
quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 14:34 schreef Monopoly het volgende:
Laatste tijd krijg ik wat vaker rangeer klusjes ingedeeld omdat ik bij de planning aangaf dat ook wel leuk te vinden.
Hopelijk krijg ik de nachtdiensten volgend jaar. Rijdende dienst en rangeer werk afwisselen. Zou wel fijn zijn :)
Leuk! Rangeren betekent meer bellen. Werk je morgenochtend ook? Dan ben ik van de S-borden namelijk.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 15:24:51 #269
22818 V2
Deze ruimte is te huur!
pi_132006739
Op het stuk naar Den Haag heeft de RET toch best wel vaak storingen/vertragingen. De NS is niet zo goed met winterweer, maar de RET is nog slechter vind ik. Beetje sneeuw en de boel ligt plat...
As far as we know, our computer has never had an undetected error.
pi_132007995
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 14:54 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Leuk! Rangeren betekent meer bellen. Werk je morgenochtend ook? Dan ben ik van de S-borden namelijk.
Jazeker morgen zit ik in de vroege dienst :')
Niet in de tuin, slag Winschoten, Veendam, passageren Winschoten, terug, Veendam :')
Lekker dienstje dus
Misschien dat ik nog moet wassen, staat op mijn dienstkaartje iig. Maar meestal hoeft dat niet.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 16:01:21 #271
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_132008006
quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 14:15 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

ben ik zeker met je eens. De Amsterdamse metro is niet echt een visitekaartje voor de hoofdstad ...
Al moet ik wel zeggen dat de Amsterdamse enorm betrouwbaar is zolang er geen werkzaamheden zijn.. Beter dan Rotterdam waar ik vaak over storingen hoor.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 16:05:47 #272
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_132008176
Voor degenen die voor de Blauwe Engel een bezoek wilden brengen aan Leeuwarden - Harlingen:

Inmiddels heb ik bij de organisatie alles duidelijk gekregen. Tot nog geen 2 weken geleden was het wel zeker dat er een Blauwe Engel (van de HSA óf het NSM) naar het Noorden zou komen, maar ProRail heeft een veto uitgesproken hierover: Er mag alleen met museummat gereden worden indien er ATB-NG aanwezig is.
Het Hannemahuis en de overige betrokkenen hebben hierop besloten dat dit niet mogelijk geacht wordt, na overleg het NSM, HSA en derden. De kosten zouden te hoog worden, en er werd geen gewenst materieel met ATB-NG gevonden. In samenwerking met Arriva is er een deal gesloten om de bezoekers wel een ritje aan te kunnen bieden, maar dan in het hedendaagse GTW-materieel. In de 2 aangekondigde ritten (13:19 en 14:19 uit Lw en retour uit Hlg) wordt wel extra aandacht besteed aan dit evenement. Helaas, maar bedankt ProRail.

Via het Hannemahuis is het treinkaartje van ¤6 of de combikaartjes gewoon te verkrijgen, dit is een deal tussen de organisatie en Arriva.

[ Bericht 7% gewijzigd door greavy op 09-10-2013 16:13:06 ]
pi_132008957
Zonde wel. Altijd wel leuk om een beetje ouderwets materieel van vroeger te zien rondrijden.
Maar goed, ergens snap ik wel dat je wilt dat er ATB-NG op zit. Kost wel wat helaas.

Was toch ook een tijd terug met een andere stoomstichting die voor een ATB (Eenvoudig meen ik) toen ook een x aantal duizend euro's nodig had.
Vind ik altijd wel rot voor ze. Ze moeten het hebben van vrijwilligers en dan drukken die kosten er wel hard op, omdat iemand van prorail vind dat het moet.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 16:36:47 #274
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_132009092
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 16:05 schreef greavy het volgende:
Voor degenen die voor de Blauwe Engel een bezoek wilden brengen aan Leeuwarden - Harlingen:

Inmiddels heb ik bij de organisatie alles duidelijk gekregen. Tot nog geen 2 weken geleden was het wel zeker dat er een Blauwe Engel (van de HSA óf het NSM) naar het Noorden zou komen, maar ProRail heeft een veto uitgesproken hierover: Er mag alleen met museummat gereden worden indien er ATB-NG aanwezig is.
Het Hannemahuis en de overige betrokkenen hebben hierop besloten dat dit niet mogelijk geacht wordt, na overleg het NSM, HSA en derden. De kosten zouden te hoog worden, en er werd geen gewenst materieel met ATB-NG gevonden. In samenwerking met Arriva is er een deal gesloten om de bezoekers wel een ritje aan te kunnen bieden, maar dan in het hedendaagse GTW-materieel. In de 2 aangekondigde ritten (13:19 en 14:19 uit Lw en retour uit Hlg) wordt wel extra aandacht besteed aan dit evenement. Helaas, maar bedankt ProRail.
Ik zie kandidaten voor "600 van de 4000".
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_132009237
Wat kost het eigenlijk om het hele proces van ATB-NG in te laten bouwen in een trein?
Ik weet dat het wel een paar duizend euro is, maar is dat het ook waard voor een Blauwe Engel?
Weet ook niet wie dat materieel beheerd.
Het is natuurlijk een stuk historie dat zeker bewaard moet blijven. En rijdend hebben er enorm veel mensen plezier van, Beter dan dat zo'n ding in een loods staat en zo af en toe buiten staat voor wat liefhebbers.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 9 oktober 2013 @ 16:42:41 #276
Maffe Fries
pi_132009304
quote:

Via het Hannemahuis is het treinkaartje van ¤6 of de combikaartjes gewoon te verkrijgen, dit is een deal tussen de organisatie en Arriva.
Met dank aan Speno dat in Stavoren ging winkelen en een duik in het IJsselmeer wilde nemen met de net aangeschafte spullen
  woensdag 9 oktober 2013 @ 16:49:32 #277
45532 ziggyziggyziggy
pi_132009589
quote:

Dus eigenlijk heb je gewoon een retourtje Harlingen Haven met 40% korting. Jammer.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 17:33:14 #278
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_132011054
In Utrecht is er komend weekeinde wel oud spul op de baan, vanaf het NSM rijdt er Loc 1312 + Loc 1202 plus rijtuigen, (de website ligt momenteel plat van het NSM 9-10-2013/17.00).

Zoiets denk ik:

[ Bericht 23% gewijzigd door bork op 09-10-2013 17:58:20 ]
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  woensdag 9 oktober 2013 @ 17:42:57 #279
147882 DriekOplopers
Erkend digibeet
pi_132011348
Even over ProRail, museumspul en ATB-NG. Stel dat het niet in de trein zou zitten, ProRail ontheffing verleent en het gaat vervolgens mis.

Dan zou het hele land over ProRail heenvallen. En terecht.

Dus ik snap ProRail wel, wat dit betreft.
pi_132011392
De hele sector is bezeten door risicomanagement.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 9 oktober 2013 @ 17:47:37 #281
Maffe Fries
pi_132011497
quote:
3s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 17:42 schreef DriekOplopers het volgende:
Even over ProRail, museumspul en ATB-NG. Stel dat het niet in de trein zou zitten, ProRail ontheffing verleent en het gaat vervolgens mis.

Dan zou het hele land over ProRail heenvallen. En terecht.

Dus ik snap ProRail wel, wat dit betreft.
mja, je moet ook niet te risicomijdend worden. Als je dat doet dan rijdt er namelijk helemaal niets meer.

In dit geval had een extra piloot misschien wel genoeg geweest. Het is per slot van rekening geen Italiaan die geen Nederlands verstaat die de trein bestuurt.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 17:48:38 #282
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_132011531
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 17:44 schreef b2py het volgende:
De hele sector is bezeten door risicomanagement.
Veiligheidjihadisme is wat anders dan risicomanagement... Dit is geen risicomanagement maar veiligheidsjihadisme.

Risicomanagement:
Wanneer gaat het fout? Als trein rijdt door rood sein, hoe groot kans daarop? Klein maar aanwezig door geen ATB-NG. Nu voor een keertje kan het wel. Structureel echter ongewenst.

Veiligheidsjihadisme:
Trein behaalt niet maximaal haalbare veiligheidsniveau => onveilig.
pi_132011699
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 17:48 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Veiligheidjihadisme is wat anders dan risicomanagement... Dit is geen risicomanagement maar veiligheidsjihadisme.

Risicomanagement:
Wanneer gaat het fout? Als trein rijdt door rood sein, hoe groot kans daarop? Klein maar aanwezig door geen ATB-NG. Nu voor een keertje kan het wel. Structureel echter ongewenst.

Veiligheidsjihadisme:
Trein behaalt niet maximaal haalbare veiligheidsniveau => onveilig.
"We zouden die trein zonder NG erheen kunnen sturen?" "Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt, wat denk je dat het kost als het mis gaat?"
Dat is geen veiligheidsjihadisme maar iets als risicomanagement.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 17:55:36 #284
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_132011748
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 17:54 schreef b2py het volgende:

[..]

"We zouden die trein zonder NG erheen kunnen sturen?" "Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt, wat denk je dat het kost als het mis gaat?"
Dat is geen veiligheidsjihadisme maar iets als risicomanagement.
Jawel. Want risico gaat over kans maal gevolg. Dat gaat om hooguit een eurootje.
pi_132012036
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 17:55 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Jawel. Want risico gaat over kans maal gevolg. Dat gaat om hooguit een eurootje.
Risico wordt altijd in ¤¤¤ gerekend.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 18:07:29 #286
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_132012156
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 18:04 schreef b2py het volgende:

[..]

Risico wordt altijd in ¤¤¤ gerekend.
Ik zeg toch ook niet dat dat niet zo is?
pi_132012273
Ik zie het liefst dat Prorail wel ergens de museumclubs tegemoed komt.
Niet eens zozeer met geld (bezuinigingen, en ik vind dat een bedrijf zich wel moet kunnen redden), maar niet dat het de museumclubs onmogelijk wordt gemaakt.
Het is toch een vorm van geschiedenis wat behouden moet blijven.
pi_132012385
quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 18:11 schreef Monopoly het volgende:
Ik zie het liefst dat Prorail wel ergens de museumclubs tegemoed komt.
Niet eens zozeer met geld (bezuinigingen, en ik vind dat een bedrijf zich wel moet kunnen redden), maar niet dat het de museumclubs onmogelijk wordt gemaakt.
Het is toch een vorm van geschiedenis wat behouden moet blijven.
Als je pas sinds 2005 bestaat besef je je dat niet hoor..
  PR/Manusje van alles woensdag 9 oktober 2013 @ 18:14:38 #289
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_132012397
Alsof die regel er pas sinds gisteren is...... :') beetje alsof je aan een agent vraagt of je voor deze ene keer met je fiets over de snelweg mag....
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 9 oktober 2013 @ 18:18:20 #290
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_132012513
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 18:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Alsof die regel er pas sinds gisteren is...... :') beetje alsof je aan een agent vraagt of je voor deze ene keer met je fiets over de snelweg mag....
Die regel is er pas sinds Stavoren... Of nee, eigenlijk langer maar toen kon je een ontheffing krijgen.
pi_132012850
Ik snap dat het qua regels gewoon opvolgen is.
Maar goed, sommige regels maken dingen sneller moeilijk/kapot.

Doel er meer op dat ik hoop dat men toch kijkt naar de culturele waarde van zo'n club en doorheeft dat het met vrijwilligers en amper een kas aan het werk is om het spul rijdend te houden. Dat sommige regels hoe terecht ze misschien wel zijn in ogen van risicomanagement of risicojihadisten, toch wel een hele grote impact hebben.
Er mag sowieso wel meer naar de waarde van cultuur worden gekeken, zelfs in crisis tijd, maar dat is een andere discussie :)
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 9 oktober 2013 @ 18:31:21 #292
Maffe Fries
pi_132012903
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 18:18 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Die regel is er pas sinds Stavoren... Of nee, eigenlijk langer maar toen kon je een ontheffing krijgen.
de regels worden nu erg streng nageleefd. Te streng als je het aan mij vraagt, want door het meesturen van een ervaren Arriva-machinist zou het gewoon mogelijk moeten zijn.
pi_132012918
quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 18:31 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

de regels worden nu erg streng nageleefd. Te streng als je het aan mij vraagt, want door het meesturen van een ervaren Arriva-machinist zou het gewoon mogelijk moeten zijn.
En wie gaat dat betalen?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 9 oktober 2013 @ 18:32:56 #294
Maffe Fries
pi_132012952
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 18:31 schreef b2py het volgende:

[..]

En wie gaat dat betalen?
zoveel kosten zijn er niet verbonden aan het meesturen van de Arriva-machinist, wat die had er anders toch wel gereden ;)
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 9 oktober 2013 @ 20:17:34 #295
Maffe Fries
pi_132016862
in België zijn ze niet zo blij met de NMBS. Dit jaar zijn er namelijk al meer afgeschafte treinen dan in heel 2012. Als de trend zich doorzet dan gaat het om 30.000 opgeheven treinen in een jaar tijd, meer dan het record uit 2010.

http://www.gva.be/nieuws/(...)o-onbetrouwbaar.aspx

Ben benieuwd hoeveel opgeheven treinen er in Nederland zijn :+
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 9 oktober 2013 @ 20:23:39 #296
Maffe Fries
pi_132017155
Ansaldo wil via de Tweede Kamer proberen dat de NS de V250 toch weer in gebruik wil nemen

http://www.parool.nl/paro(...)p-Tweede-Kamer.dhtml
  woensdag 9 oktober 2013 @ 20:24:24 #297
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_132017193
Echt naïef denk ik..
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 9 oktober 2013 @ 20:26:19 #298
Maffe Fries
pi_132017274
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:24 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Echt naïef denk ik..
ik zie het meer als een laatste wanhoopspoging
  woensdag 9 oktober 2013 @ 20:30:20 #299
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_132017477
quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:26 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Laten we hopen dat het de laaste is idd -O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 9 oktober 2013 @ 20:30:57 #300
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_132017503
quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:26 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Juridisch hebben ze best een case. Maar.... Via deze route wat proberen nadat er zoveel negatieve publiciteit is geweest en terwijl de tweede kamer helemaal geen directe beslissingsbevoegdheid over NS heeft.. Dat is gewoon dom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')