quote:

Ik ga het doenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:11 schreef Loldor het volgende:
Ik vind het een absurd idee om je looptijd af te zetten tegenover die van anderen, in tegenstelling tot tegenover looptijden van jezelf, tenzij je jezelf ziet als topatleet. Je kunt het gebruiken als motivator indien gewenst, maar het is in ieder geval geen meetlat voor een 'goede' tijd.
Met andere woorden, lekker je eigen race lopen.

Wat een leuk artikel! Ik moet zeggen dat het inderdaad een beetje zo voelt. Ik zal vanavond bij mijn training goed onthouden dat ik het voor mijn eigen plezier doe en niet voor een anderquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:11 schreef streamnl het volgende:
Waarom willen we in vredesnaam sneller zijn dan de buurman?
http://www.prorun.nl/trai(...)-zijn-dan-de-buurman
En vooral het laatste stukje goed lezen

quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:02 schreef GoWithIt het volgende:
Hij heeft overigens zelf al wel vaker meegelopen, met een tijd van 38:11. Dit jaar doet hij niet mee.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600

quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:24 schreef Wolve000 het volgende:
Bij ons in de club heeft er eentje de bijnaam "Slow Farah".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All management is Strategic Management.

Ja hier ervaring en het advies om niet te kopen. In het begin was ik er enthousiast over. Het zat prettog in het begin bij korte afstanden. Op een gegevenmoment kreeg ik op mijn werk last van mijn pols. Bij mijn langeduurloop welke steeds langer werd. Niet zo gek bij een marathon schema begon ik er tijdens het lopen last van te krijgen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:35 schreef Zwabberhark het volgende:
Iemand ervaring met een Velcor-polsbandje voor de Garmin Forerunner? Ik ben inmiddels toe aan mijn 4e vervanging, omdat het ijzeren haakje na een tijdje domweg wegscheurt uit het rubber. Die Velcor-dingen zijn van klittenband en dat klinkt prettig.

Schaf dan een 610 aanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:42 schreef Zwabberhark het volgende:
Ok thanks voor alle overduidelijke feedback, die ga ik dus niet bestellen. Ik monteer binnenkort het grote polsbandje aan de 305 en voordat die weer versleten is heb ik hopelijk al een 620. Ik word enigszins nerveus van alle nieuwe dingen die het kan meten en wil dat ding snel hebben, eerlijk gezegd. Al weet ik nu al dat de eerste firmware buggy zal zijn en ik na een tijdje me af zal vragen wat ik moet met "verticale oscillatie"-metingen.

Van de huidige modellen gaat mijn voorkeur uit naar de 910xt, maar sinds de 620 is aangekondigd gaat mijn jongetjeshart steeds verder open: wat een geweldig speelgoed!!quote:

Die is cool.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:21 schreef Cynic het volgende:
Ik had de fotograaf al wel zien staan zondag. Zat er toen al goed doorheen...
[ afbeelding ]

Ja, dat.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:14 schreef Wolve000 het volgende:
Ik zou daar echt nooit omhoog komen.
Ik houd het wel bij gewoon hardlopen.

Scheelt echt veel!
 Scheelt echt veel!

Je kan misschien ook wel een lokale webwinkel die ook nog naar het buitenland verscheept adviserenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zou voor jullie allemaal schoenen hier willen kopen als ik ze kon meenemenScheelt echt veel!

De winkel waar ik mijn schoenen heb gekocht heeft geen webwinkel, dus ik zou helaas geen goede tip weten..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:30 schreef Manual het volgende:
[..]
Je kan misschien ook wel een lokale webwinkel die ook nog naar het buitenland verscheept adviseren

quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:21 schreef Cynic het volgende:
Ik had de fotograaf al wel zien staan zondag. Zat er toen al goed doorheen...
[ afbeelding ]
Ditquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:14 schreef Wolve000 het volgende:
Ik zou daar echt nooit omhoog komen.
Ik houd het wel bij gewoon hardlopen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |