Het hardlooptopic op slot, voorgoed, want er viel na die constatering niets meer te zeggen! Alles was gezegd. We zijn tot de kern van de zaak gekomen, en alles daarna zou de perfectie ervan alleen nog maar teniet doenquote:
Ik ben bijna trots op jequote:Op maandag 7 oktober 2013 20:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check en check. Ze lagen net nog braaf op tafel toen ik terugkwam.
quote:
Je kan zo even vuur spuwen, dan zien ze je wel.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check en check. Ze lagen net nog braaf op tafel toen ik terugkwam.
Mghehehe, het mental image.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je kan zo even vuur spuwen, dan zien ze je wel.
Kappen nou! Volgende keer blijf je op de Hollandse Hoeve!quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:56 schreef Mascleta het volgende:
Ik vind het zo moeilijk om me in te houden. Ik ga weg van huis voor een rondje van 3km in laag tempo en kom weer thuis met 10km binnen het uur. En dan moest ik mezelf nog dwingen om niet door te lopen, maar om weer richting huis te gaan.
Mijn enthousiasme tijdens het lopen gaat me nog weer eens een blessure kosten, rustig opbouwen lukt me niet. Tijdens het lopen gaat alles perfect en voel ik niks, maar de komende dagen kom ik waarschijnlijk hier weer zielig doen over allerlei pijntjes.....
Waarom kan ik niet gewoon rustig aan doen!
http://www.endomondo.com/workouts/255380273/9191691
elke keer dat je je wel aan je vooraf gestelde tijd hebt gehouden een bepaald bedrag in de pot gooien en daarvan op den duur nieuwe kleding, schoenen of het inschrijfgeld van een marathon bekostigen??quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:56 schreef Mascleta het volgende:
Ik vind het zo moeilijk om me in te houden. Ik ga weg van huis voor een rondje van 3km in laag tempo en kom weer thuis met 10km binnen het uur. En dan moest ik mezelf nog dwingen om niet door te lopen, maar om weer richting huis te gaan.
Mijn enthousiasme tijdens het lopen gaat me nog weer eens een blessure kosten, rustig opbouwen lukt me niet. Tijdens het lopen gaat alles perfect en voel ik niks, maar de komende dagen kom ik waarschijnlijk hier weer zielig doen over allerlei pijntjes.....
Waarom kan ik niet gewoon rustig aan doen!
http://www.endomondo.com/workouts/255380273/9191691
Hier kun je ook nog een e-book erover downloaden:quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:53 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/de-halve-van-egmond/9200000001652704/
Dit ga ik toch maar eens lezen voor januari
Bedankt! Ik zocht naar reviews of tips maar kon niets vinden dus dit is vast handig!quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:07 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hier kun je ook nog een e-book erover downloaden:
http://all4running.nl/ebook
Geen idee of het iets voorstelt trouwens.
Nicequote:Op maandag 7 oktober 2013 20:53 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/de-halve-van-egmond/9200000001652704/
Dit ga ik toch maar eens lezen voor januari
dat was alleen in de vorige eeuw...quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben een beetje aan het lezen over de Halve van Egmond en nu word ik een beetje bangAfgelastingen, sneeuw, wind tegen, langzame tijden..
2010 nogquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat was alleen in de vorige eeuw...
Vorig jaar was het allemachtigprachtig! Ik heb de kwart gelopen, maar ook voor de halve was het prima volgens mij. Mooi weer, droog, temperatuur zo rond het vriespunt en kneiterhard strand. Maar wel even een aardige opstopping bij de strandafgang. En druk.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben een beetje aan het lezen over de Halve van Egmond en nu word ik een beetje bangAfgelastingen, sneeuw, wind tegen, langzame tijden.. Nouja in ieder geval maar vaak naar mijn ouders gaan om op het strand te trainen!
Als het geen uitdaging is, is het niks aan. Nu ik de veluweloop niet heb gedaan kan dit mijn eerste HM worden. (als ik niks anders ga plannen ervoor)quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben een beetje aan het lezen over de Halve van Egmond en nu word ik een beetje bangAfgelastingen, sneeuw, wind tegen, langzame tijden.. Nouja in ieder geval maar vaak naar mijn ouders gaan om op het strand te trainen!
Ja is ook zo, het lijkt me ook een super ervaring! Denk alleen dat ik mijn doel voor een scherp PR op de HM misschien op een andere wedstrijd zal moeten behalenquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als het geen uitdaging is, is het niks aan. Nu ik de veluweloop niet heb gedaan kan dit mijn eerste HM worden. (als ik niks anders ga plannen ervoor)
Dit hoor ik de laatste tijd vaker, maar toch snap ik het niet helemaal. Het kan aan mij liggen, maar je maakt er toch gewoon zelf een uitdaging van? Als het een makkelijk parkoers is probeer je hem gewoon sneller te lopen. Zo kan een 800m wedstrijd op de baan nog een enorme uitdaging zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als het geen uitdaging is, is het niks aan. Nu ik de veluweloop niet heb gedaan kan dit mijn eerste HM worden. (als ik niks anders ga plannen ervoor)
Zijn trailschoenen nodig? Staat in dat ebook dat dat aan te raden is..quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:10 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Vorig jaar was het allemachtigprachtig! Ik heb de kwart gelopen, maar ook voor de halve was het prima volgens mij. Mooi weer, droog, temperatuur zo rond het vriespunt en kneiterhard strand. Maar wel even een aardige opstopping bij de strandafgang. En druk.
volgens mij zoek je een excuus om nieuwe schoenen te kopenquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zijn trailschoenen nodig? Staat in dat ebook dat dat aan te raden is..
Nee, ik heb net nieuwequote:Op maandag 7 oktober 2013 21:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
volgens mij zoek je een excuus om nieuwe schoenen te kopen
Dat zou ik sowieso doen. Grote kans dat de strandopgang je een paar minuten kost (dat is een gemeen stukje).quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja is ook zo, het lijkt me ook een super ervaring! Denk alleen dat ik mijn doel voor een scherp PR op de HM misschien op een andere wedstrijd zal moeten behalen
Ja, maar ik heb nog geen richt PR dus kom maar op met die zware HMquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:17 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dit hoor ik de laatste tijd vaker, maar toch snap ik het niet helemaal. Het kan aan mij liggen, maar je maakt er toch gewoon zelf een uitdaging van? Als het een makkelijk parkoers is probeer je hem gewoon sneller te lopen. Zo kan een 800m wedstrijd op de baan nog een enorme uitdaging zijn.
Staan er auteurs bij? Ik ken wel wat mensen van die tokoquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zijn trailschoenen nodig? Staat in dat ebook dat dat aan te raden is..
ik heb ook net nieuwe, maar ik heb toch verlekker staan kijken naar andere afgelopen week in duitslandquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee, ik heb net nieuweMaar 7km over het strand is toch best anders dan over de weg.
Ik heb eerder een zwak voor alle thermotruitjes van bijzondere stofjesquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb ook net nieuwe, maar ik heb toch verlekker staan kijken naar andere afgelopen week in duitsland
daar ben ik me dus te buiten aan gegaan bij de lidl en aldi vorige weekquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb eerder een zwak voor alle thermotruitjes van bijzondere stofjes
Tuurlijk, gewoon weer doen!quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:32 schreef wild-r0se het volgende:
Hoi hoi,
afgelopen zaterdag voor het eerst meegelopen in een hardloopgroepje hier in Groningen: een groep voor beginners en moeizame lopers. Dat leek mij best handig met mijn inspanningsastma. De training viel niets tegen, inlopen in een dribbeltempo wat ik wandelend makkelijk in zou kunnen halen en de hele training heb ik makkelijk mee kunnen doen, ook nog fijne tips gekregen bij het oplopen van een trap/heuvel (in het Noorderplantsoen hier kun je daar goed mee oefenen). De trainster merkte aan mij dat het qua atletisch vermogen (spieren ed) prima was, ik dans ook 4x in de week, maar dat ik vrij snel al begon te hijgen en benauwd was. Dat benauwde was voor mij niet eens echt merkbaar, alleen voor anderen, en ik kon ook nog gewoon doorpraten, iets wat mij zelf normaal niet lukt als ik ga lopen.
Zelf heb ik al wel eens gelopen, meestal met evy oid, en dan loop ik wel wat sneller dan nu tijdens de training gebeurde, ik denk dat dat wel goed is voor mijn longen, zodat die rustig mee kunnen komen en dat ik daarna kan zien hoe ver ik het kan uitbreiden.
Ik vond het echt geslaagd en denk dat ik zaterdag weer ga ^^
vind het wel leuk om het stukje over de gechiedenis te lezen en vooral de oude foto'squote:Op maandag 7 oktober 2013 21:20 schreef YUR het volgende:
Dat ebook is zeker in elkaar gezet door een toko die schoenen verkoopt?
Ik bedoel eigenlijk dat ze in dat ebook aanraden om trailschoenen te kopen voor de Halve van Egmond, terwijl dat in mijn ogen pure geldklopperij is.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vind het wel leuk om het stukje over de gechiedenis te lezen en vooral de oude foto's
luek om te zien hoe men er toen, in de jaren 70, bij liep op hardloopgebied.
Kwam laatst een foto van mijzelf tegen van de Halve van Egmond van '97 en ook dan zie je dat er in een kleine twintig jaar behoorlijk wat verandert is op kledinggebied
dat is inderdaad nergens voor nodig, buiten het strand om valt het allemaal wel mee.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:11 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat ze in dat ebook aanraden om trailschoenen te kopen voor de Halve van Egmond, terwijl dat in mijn ogen pure geldklopperij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |