ik denk dat iedereen toch onbewust iets van een schema in het hoofd heeft, zonder een schema te volgen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:54 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik zit nu trouwens al wel bijna aan de M zonder schema's.
http://www.hetloopcentrum(...)satie-bij-hardlopen/quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Klein vraagje: wat is eigenlijk het nut van sterke buikspieren tijdens hardlopen?
ondersteunen van het dragen van je bovenlichaamquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Klein vraagje: wat is eigenlijk het nut van sterke buikspieren tijdens hardlopen?
quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:57 schreef winterstorm666 het volgende:
ow wat een ramp finish filmpje! pfff zitten duidelijk weer wat kilo`s aan na de blessure. en wit shirt in xl maat helpt ook niet echt mee. (verstopt hoofd in zand)
Ik loop ook 3 keer per week en dat blijft zo. Ik heb die rustdagen echt nodig. Er zijn gelukkig ook marathon schema's met 3 keer per week lopen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:54 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik zit nu trouwens al wel bijna aan de M zonder schema's. Denk ook niet heel snel dat ik daar mee ga werken, misschien als ik ooit tijd heb voor een AV. Maar tot nu toe gaat het nog steeds lekker, dus mag niet klagen. Maar gebruik inderdaad wel een beetje het idee van La_Tramposa, alleen dan maar 3x per week.
Dat wil ik toch ook wel eens gaan verhogen naar 4x, kijken of mijn lichaam dat nu een beetje goed aankan.
de jaren gaan tellen Swets!quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik loop ook 3 keer per week en dat blijft zo. Ik heb die rustdagen echt nodig. Er zijn gelukkig ook marathon schema's met 3 keer per week lopen.
Je kan best vaker, en ik weet zo niet precies wat je altijd met trainen doet, maar denk wel aan je rust ook.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:54 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik zit nu trouwens al wel bijna aan de M zonder schema's. Denk ook niet heel snel dat ik daar mee ga werken, misschien als ik ooit tijd heb voor een AV. Maar tot nu toe gaat het nog steeds lekker, dus mag niet klagen. Maar gebruik inderdaad wel een beetje het idee van La_Tramposa, alleen dan maar 3x per week.
Dat wil ik toch ook wel eens gaan verhogen naar 4x, kijken of mijn lichaam dat nu een beetje goed aankan.
Maakt niet uit, als 1 van de vaak voorkomende oplossingen maar helpt ertegen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[..]
degene die beide stellingen kan hard maken kan de sportwereld op z'n kop zetten, want volgens mij weet niemand nog precies waardoor kramp veroorzaakt wordt
quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de jaren gaan tellen Swets!
ik merk ook dat ik mijn rustdagen nodig heb, vier keer per week is voor mij voldoende, meer werkt alleen maar contra
inderdaad, dat blijkt wel uit de conversatie die ik afgelopen zondag had....3 weken voor de race een HM of toch een marathon... iedereen heeft er een andere mening over., ik "rommel" maar een beetje aan op een manier die voor mij goed voelt maar toch de "gouden regels" enigszins naleeft.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Ja precies.
En ach, een ex collega van mij heeft 1 september een marathon gelopen binnen 4 en een half uur en heeft in de 2 maanden daarvoor geen 1 keer een afstand boven de 22KM gelopen. Wel heel veel 8 tot 12KM's. Z'n langste afstand was 28KM half mei.
Terwijl ik gedacht zou hebben dat een marathon enigszins comfortabel uitlopen nooit gaat lukken als je niet in de voorbereiding regelmatig een behoorlijke LDL loop! Zoveel mensen zoveel optimale voorbereidingen.
inderdaad, Swets en ik zijn nog uit de tijd dat mannen van staal werden gemaatquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
Sommige mensen zijn onverwoestbaar![]()
Dat blijkt want hij heeft zich ook alweer ingeschreven voor de marathon van rotterdam en daar wil hij 26 minuten van z'n PR aflopen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
Sommige mensen zijn onverwoestbaar![]()
Klopt ja, en weet ik inderdaad. Maar ik liep eigenlijk alleen omdat mijn vriendin ook een rondje deed. Maar zij had last van blaren dus hebben we niet zo lang gelopen. Ik vond het allang fijn om toch nog even bewogen te hebben, redelijk soepel ging het trouwens, alleen een pijntje in mijn knie.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Als we dan toch Jeronimo tips aan het geven zijn (al heeft hij het duidelijk niet nodig): was die 2km van vandaag een uitloop-loopje? Die kun je beter altijd minimaal 20 minuten maken omdat dan je circulatie pas goed op gang is
enough said....slotjequote:Op maandag 7 oktober 2013 20:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Twee regels hou ik wel altijd aan:
1. Never skip de langzame duurloop
2. Als het lichaam protesteert: rust !
quote:
Check en check. Ze lagen net nog braaf op tafel toen ik terugkwam.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die ook. LED's voor de fietsers, en reflectie voor de auto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |