quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:24 schreef Zaktabak het volgende:
Ja verdomt man ik wou de LAPO want ik had de orginele OP.
boeiend die op is overratedquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:24 schreef Zaktabak het volgende:
Ja verdomt man ik wou de LAPO want ik had de orginele OP.
Pak ff de goede OP dan!quote:
Je bent zelf overratedquote:
Neuh. Niemand geeft wat om de OP.quote:
Niemand geeft om 3 maal achter elkaar een afbeelding van louter Pino.quote:
Niet haten op messias Pinoquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Niemand geeft om 3 maal achter elkaar een afbeelding van louter Pino.
Zeker!quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:26 schreef wolfrolf het volgende:
Met alle retspetc voor de maker dat wel
Het is ook niet louter Pino.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik heb er tot nu toe nog niemand anders over zien klagen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Heb je nog even met je jasje gegooid?quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit afdelingsoverleg had wat weg van een aflevering van Voetbal International
Een aaneenschakeling van schijtlollige flauwigheden
Nee. Er werd wel voorzichtig een koek uitgedeeld.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:32 schreef alors het volgende:
[..]
Heb je nog even met je jasje gegooid?
Ik had het ook niet over jou vlegel. Ik had het over dat bekende teringbeest van Sesamstraßequote:
Kelis. Gelukkig.quote:
twitter:NLRolf twitterde op maandag 07-10-2013 om 16:45:43Ik heb zojuist #Shazam gebruikt voor het taggen van Ho Hey van The Lumineers. http://t.co/7ASFfjfmje reageer retweet
quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
18:00 verholpen. Nou, dan zo maar eens de overtocht maken. Weet ik zeker dat ik in Weert kom.
helaasquote:Verwachting
De verstoring is naar verwachting 08 oktober rond 2:00 uur verholpen.
Ik vind Shazam gebruiken voor zo'n overbekend nummer en het twitteren daarvan toch erg lijken op:quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:06 schreef wolfrolf het volgende:
Als je dan 1 dag die Sky Radio kwelling moet aanhoren achtervolgt het je ook gelijk mee naar de Supermarkttwitter:NLRolf twitterde op maandag 07-10-2013 om 16:45:43Ik heb zojuist #Shazam gebruikt voor het taggen van Ho Hey van The Lumineers. http://t.co/7ASFfjfmje reageer retweet
twitter:NLRolf twitterde op maandag 07-10-2013 om 16:45:43Ik ben zo'n muzikale nietsnut dat ik zojuist #Shazam heb moeten misbruiken voor het taggen van dat kutnummer van The Lumineers. http://t.co/7ASFfjfmje reageer retweet
Jij snapt het grapje niet?quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik vind Shazam gebruiken voor zo'n overbekend nummer en het twitteren daarvan toch erg lijken op:twitter:NLRolf twitterde op maandag 07-10-2013 om 16:45:43Ik ben zo'n muzikale nietsnut dat ik zojuist #Shazam heb moeten misbruiken voor het taggen van dat kutnummer van The Lumineers. http://t.co/7ASFfjfmje reageer retweet
Ik las 'gang' op z'n Engels en dacht dat je één van die niksnuttende hangjongeren "from da hood" was.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Vergadering vanavond met de gang. Erg veel zin inVerkouden, hoofdpijn, rugpijn. Dat wordt een topshow. En ik maar vertellen dat iedereen wat stiller moet zijn 's avonds. Ik word een bejaarde
Maar het Nederlandse gang vind ik ook niet zo goed in de zin passen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik las 'gang' op z'n Engels en dacht dat je één van die niksnuttende hangjongeren "from da hood" was.![]()
![]()
En thuis.quote:
Dat had ik dus ookquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar het Nederlandse gang vind ik ook niet zo goed in de zin passen.
okquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij zijn een gang, geen huis. Dat is Wageningse studententaal. Als je het over je huisgenoten hebt woon je in zo'n echt studentenhuis, al je ganggenoten hebt dan woon je in een studentenflat.
ja, maar speculaasquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij zijn een gang, geen huis. Dat is Wageningse studententaal. Als je het over je huisgenoten hebt woon je in zo'n echt studentenhuis, al je ganggenoten hebt dan woon je in een studentenflat.
Ja.quote:
Ja ik sta in de ontspanstand met een flesje waterquote:
Sterkte muisje! Neem een Ibuprofen!quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga met hoofdpijn, rugpijn en een verstopte neus naar bed
beterschapquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Succes en ik wens je toch een goede nacht toe (kunnen echt klote nachten zijn met die klachtenquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Jezus.quote:
tip: Teeth. gaat over een jongedame, erg kuis, met een paar tanden in haar vagijn. hilarisch slechte "horror"comedy.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja ik sta in de ontspanstand met een flesje water
Nu even iets op Netflix kijken ofzo.
Jup. wel lekker.quote:
Zeker, want typisch The National.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup. wel lekker.
Tumbthumping van Chumbawamba
Hier is geen knop voor uitgevonden.quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tip: Teeth. gaat over een jongedame, erg kuis, met een paar tanden in haar vagijn. hilarisch slechte "horror"comedy.
ik volg Jericho. en als ik dat gezien heb begin ik wellicht aan The 4400, of Orphan Black of Orange is the new black of House of Cards of of of of of....love Netflix!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 07:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb de Vampire Diaries pilot gekekenen verdomme ik vind het nog best leuk ook
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Iemand die alleen in medeklinkers praat.
Giel mocht em erin steken denk ik. Weet anders geen geldige reden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom is dat domme wicht in de studio?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:07 schreef Pino112 het volgende:
Muzikaal gezien top, en dan Adele noemen.
ik werk vanaf huis, dat wordt weer zappen vandaag....quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben net 2 seconden op mijn werk.
Pink en Train al gehoord.
Dit wordt weer een topppertje deze dag.
Niet gelezen? Was om half 8 thuis en gegeten, dus 7 uur thuis. Uurtje gedaan over Weert - Eindhovenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Giel![]()
Kon je trouwens nog een beetje thuiskomen gisteren?
Oh stond het hier? Niet gelezen, was weg.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet gelezen? Was om half 8 thuis en gegeten, dus 7 uur thuis. Uurtje gedaan over Weert - EindhovenMaar kon erger dus.
wel mooie picca's van het hijskraantje ed gezien?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh stond het hier? Niet gelezen, was weg.
Valt wel mee dan idd.
Uhm via Twitter wel volgens mij.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wel mooie picca's van het hijskraantje ed gezien?
ik zou kaas in mn oren stoppen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
09.01 Pink Just Give Me A Reason
09.05 Train Drive By
09.13 Anna Kendrick Cups
09.15 Scouting For Girls This Ain't A Lovesong
09.18 Ed Sheeran The A Team
09.31 Gavin Degraw Best I Ever Had
09.35 Phil Collins Can't Stop Loving You
09.39 Counting Crows & Vanessa Carlton Big Yellow Taxi
09.42 Robin Thicke & Pharrell Blurred Lines
09.46 Anouk What Have You Done
09.50 Amy Macdonald This Is The Life
Hier word je toch depressief van?
Echt. Man man man.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:24 schreef Pino112 het volgende:
"Als je geen kanker krijgt maakt het allemaal niet uit"
Britt.
Ik heb er al een vangrails in zitten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zou kaas in mn oren stoppen.
welke nummers?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Manmanman wat een lijst. Knop radio.
Nu Adele, straks Coldplay Rihanna. En de rest ben ik vergeten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
welke nummers?
Ik kan SkyRadio van harte aanbevelen.
Tering. Succes.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nu Adele, straks Coldplay Rihanna. En de rest ben ik vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zin om in te korten.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Succes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zin om in te korten.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
11.21SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zin om in te korten.![]()
Als dat je beste nummer is moet je je diep schamen.quote:
Van dat uur zeer zeker wel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dat je beste nummer is moet je je diep schamen.
Doet Sky ook nooit.quote:
quote:
Dit was een luisteraar die het aanvraagde. En dan Counting Crows verkiezen boven het orgineel van Joni Mitchell. Ik had wel meer verwacht van een 3fm luisteraar.quote:
Sommige mensen zijn gewoon dom. Doe je niets aan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Dit was een luisteraar die het aanvraagde. En dan Counting Crows verkiezen boven het orgineel van Joni Mitchell. Ik had wel meer verwacht van een 3fm luisteraar.
Er moeten ook slechte nummers zijn, anders zijn er ook geen goede nummers.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuke keuze in de lunchbox weerene nummer top, andere flop bij allebei.
Er stond maar 1 fatsoenlijk nummer in de lunchboxenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuke keuze in de lunchbox weerene nummer top, andere flop bij allebei.
bedoel voor morgen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er stond maar 1 fatsoenlijk nummer in de lunchboxenen die is gelukkig gedraaid
Oh inderdaad, de teringquote:
I Wish is wel beter dan So Lonely. Daar maar op gestemd. Al ben ik er morgen toch niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh inderdaad, de teringwat een drama
LB3 zeg ik!
Ik moet altijd aan Gerrie Knetemann denken als ik dat nummer hoor.quote:
Meneer zocht een nummer met beach erin. Was een dance nummer van vorig jaar zomer. Heeft het maar eenmaal gehoord en daarna nooit meer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was er? Iemand zocht starships bij dr pop?
Heeft meneer onder een steen geleefd?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:49 schreef Bronson het volgende:
[..]
Meneer zocht een nummer met beach erin. Was een dance nummer van vorig jaar zomer. Heeft het maar eenmaal gehoord en daarna nooit meer.
"En ik meen mij te herinneren dat het van de Lumineers was, maar ik kan het fout hebben hoor. Ik kan het namelijk niet vinden"quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:49 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga ook een dr. Pop insturen. Ik zoek een nummer met 'ho hey'. Het lukt me maar niet om het nummer te vinden.
Nog steeds ziek?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb 3 lagen kleren aan en nog steeds koud.
Jupsquote:
De banjo viel pas laat inquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wonderwoman van Leaf.
Vanavond zing ik weer 'WHY'S MY LIFE SO BORING'
Sven Kramer met tetten.quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sven Kramer met tetten.
Of die ene voetballer, even z'n naam kwijt
Piet Velthuizen bedoelde ik.quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Piet Velthuizen bedoelde ik.
Artistiek hoor, in de babyschommel.quote:
Uh, lachen?quote:
Juist. Niks mis mee om daar af en toe aan te worden herinnerd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Artistiek hoor, in de babyschommel.
Goeie tieten nogmaals, dat wel.
Te brede heupenquote:
Ik moet even een foto hebben waar ze "normaal" staatquote:
Ze is (gelukkig) wel flink afgevallenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:35 schreef Bronson het volgende:
Het is toch gewoon een heel lief, mooi, normaal meisje? Natuurlijk is het geen model, maar ik zou toch heel gelukkig zijn als mijn vriendin er zo uit ziet.![]()
quote:DJ’s Coen & Sander verdienen inderdaad 193.000 euro per jaar
BNN directeur Marc Adriani heeft bevestigd dat 3FM DJ’s Coen Swijnenberg en Sander Lantinga meer dan 193.000 euro per jaar verdienen voor hun dagelijkse radioprogramma.
Dat gejammer over inkomens altijd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
Haha, Coen en Sander tegen bezuinigingen bij de publieke omroep
bron
[..]
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:31 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dat gejammer over inkomens altijd. [ afbeelding ]
193k per jaar is wel veel hoor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:31 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dat gejammer over inkomens altijd. [ afbeelding ]
Aan de top ben je nu eenmaal veel waard. Bij commerciële omroepen verdienen ze zeker niet minder.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
193k per jaar is wel veel hoor.
Klopt. Blijft erg veel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:46 schreef Rickario het volgende:
[..]
Aan de top ben je nu eenmaal veel waard. Bij commerciële omroepen verdienen ze zeker niet minder.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
GodverdommeHardop lachen in de bus
.
Weet je, Evers verdient miljoenen per jaar.quote:
Goddomme, ik vind haar echt heel erg goed te doen.quote:
Wat is Tinderquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:06 schreef Paul het volgende:
Ik heb ene Martin uit Rijswijk gevonden op Tinder, denk dat ik hem ga daten hee
Nieuwe app wat nu helemaal hot is volgens Coen en Sander.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat is Tinder
StaatGGGIIIIIIIEEELLLLLLL
er ook op?
grgr
Mag hoor, als jij m'n bier betaaltquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:06 schreef Paul het volgende:
Ik heb ene Martin uit Rijswijk gevonden op Tinder, denk dat ik hem ga daten hee
Je zou er hoofdpijn van krijgenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Manmanman allemaal knulletjes van 18-19 op Tinder
Pure vleeskeuring.
ik wil met je datenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
App gaat de prullenbak weer in. Of te jong, of te oud of te lelijk of een foto van Kermit of kat.
Als je de bier betaald ga ik mss nog over nadenken.quote:
Ik knap af op je spellingquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je de bier betaald ga ik mss nog over nadenken.
Dat was Hyves toch al?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:01 schreef wolfrolf het volgende:
En daarom Floris, is Twitter eigenlijk het AIDS van internet. Niks meer dan een spamtool.
Oeh ik heb AIDS gebruikt in een post, krijg ik nu een oorkonde?
Meestal mute ik niet afzonderlijke twitter-users, maar gewoon meteen een bepaalde term uit hun posts (anders krijg je idd een mute-duim). Zo heb ik bijvoorbeeld sinds zojuist 'heartbreaker' in de mute staan, scheelt een hoop zeurende Bieberfans.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:05 schreef wolfrolf het volgende:
Hyves? bestaat dat serieus nog?
Is dat niet een lijkt wat warm wordt gehouden?
Oh en van dat muten krijg je dan niet een mute duim?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |