quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:24 schreef Zaktabak het volgende:
Ja verdomt man ik wou de LAPO want ik had de orginele OP.
boeiend die op is overratedquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:24 schreef Zaktabak het volgende:
Ja verdomt man ik wou de LAPO want ik had de orginele OP.
Pak ff de goede OP dan!quote:
Je bent zelf overratedquote:
Neuh. Niemand geeft wat om de OP.quote:
Niemand geeft om 3 maal achter elkaar een afbeelding van louter Pino.quote:
Niet haten op messias Pinoquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Niemand geeft om 3 maal achter elkaar een afbeelding van louter Pino.
Zeker!quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:26 schreef wolfrolf het volgende:
Met alle retspetc voor de maker dat wel
Het is ook niet louter Pino.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik heb er tot nu toe nog niemand anders over zien klagen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Heb je nog even met je jasje gegooid?quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit afdelingsoverleg had wat weg van een aflevering van Voetbal International
Een aaneenschakeling van schijtlollige flauwigheden
Nee. Er werd wel voorzichtig een koek uitgedeeld.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:32 schreef alors het volgende:
[..]
Heb je nog even met je jasje gegooid?
Ik had het ook niet over jou vlegel. Ik had het over dat bekende teringbeest van Sesamstraßequote:
Kelis. Gelukkig.quote:
twitter:NLRolf twitterde op maandag 07-10-2013 om 16:45:43Ik heb zojuist #Shazam gebruikt voor het taggen van Ho Hey van The Lumineers. http://t.co/7ASFfjfmje reageer retweet
quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
18:00 verholpen. Nou, dan zo maar eens de overtocht maken. Weet ik zeker dat ik in Weert kom.
helaasquote:Verwachting
De verstoring is naar verwachting 08 oktober rond 2:00 uur verholpen.
Ik vind Shazam gebruiken voor zo'n overbekend nummer en het twitteren daarvan toch erg lijken op:quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:06 schreef wolfrolf het volgende:
Als je dan 1 dag die Sky Radio kwelling moet aanhoren achtervolgt het je ook gelijk mee naar de Supermarkttwitter:NLRolf twitterde op maandag 07-10-2013 om 16:45:43Ik heb zojuist #Shazam gebruikt voor het taggen van Ho Hey van The Lumineers. http://t.co/7ASFfjfmje reageer retweet
twitter:NLRolf twitterde op maandag 07-10-2013 om 16:45:43Ik ben zo'n muzikale nietsnut dat ik zojuist #Shazam heb moeten misbruiken voor het taggen van dat kutnummer van The Lumineers. http://t.co/7ASFfjfmje reageer retweet
Jij snapt het grapje niet?quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik vind Shazam gebruiken voor zo'n overbekend nummer en het twitteren daarvan toch erg lijken op:twitter:NLRolf twitterde op maandag 07-10-2013 om 16:45:43Ik ben zo'n muzikale nietsnut dat ik zojuist #Shazam heb moeten misbruiken voor het taggen van dat kutnummer van The Lumineers. http://t.co/7ASFfjfmje reageer retweet
Ik las 'gang' op z'n Engels en dacht dat je één van die niksnuttende hangjongeren "from da hood" was.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Vergadering vanavond met de gang. Erg veel zin inVerkouden, hoofdpijn, rugpijn. Dat wordt een topshow. En ik maar vertellen dat iedereen wat stiller moet zijn 's avonds. Ik word een bejaarde
Maar het Nederlandse gang vind ik ook niet zo goed in de zin passen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik las 'gang' op z'n Engels en dacht dat je één van die niksnuttende hangjongeren "from da hood" was.![]()
![]()
En thuis.quote:
Dat had ik dus ookquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar het Nederlandse gang vind ik ook niet zo goed in de zin passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |