quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:24 schreef Zaktabak het volgende:
Ja verdomt man ik wou de LAPO want ik had de orginele OP.
boeiend die op is overratedquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:24 schreef Zaktabak het volgende:
Ja verdomt man ik wou de LAPO want ik had de orginele OP.
Pak ff de goede OP dan!quote:
Je bent zelf overratedquote:
Neuh. Niemand geeft wat om de OP.quote:
Niemand geeft om 3 maal achter elkaar een afbeelding van louter Pino.quote:
Niet haten op messias Pinoquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Niemand geeft om 3 maal achter elkaar een afbeelding van louter Pino.
Zeker!quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:26 schreef wolfrolf het volgende:
Met alle retspetc voor de maker dat wel
Het is ook niet louter Pino.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik heb er tot nu toe nog niemand anders over zien klagen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Heb je nog even met je jasje gegooid?quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit afdelingsoverleg had wat weg van een aflevering van Voetbal International
Een aaneenschakeling van schijtlollige flauwigheden
Nee. Er werd wel voorzichtig een koek uitgedeeld.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:32 schreef alors het volgende:
[..]
Heb je nog even met je jasje gegooid?
Ik had het ook niet over jou vlegel. Ik had het over dat bekende teringbeest van Sesamstraßequote:
Kelis. Gelukkig.quote:
twitter:NLRolf twitterde op maandag 07-10-2013 om 16:45:43Ik heb zojuist #Shazam gebruikt voor het taggen van Ho Hey van The Lumineers. http://t.co/7ASFfjfmje reageer retweet
quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
18:00 verholpen. Nou, dan zo maar eens de overtocht maken. Weet ik zeker dat ik in Weert kom.
helaasquote:Verwachting
De verstoring is naar verwachting 08 oktober rond 2:00 uur verholpen.
Ik vind Shazam gebruiken voor zo'n overbekend nummer en het twitteren daarvan toch erg lijken op:quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:06 schreef wolfrolf het volgende:
Als je dan 1 dag die Sky Radio kwelling moet aanhoren achtervolgt het je ook gelijk mee naar de Supermarkttwitter:NLRolf twitterde op maandag 07-10-2013 om 16:45:43Ik heb zojuist #Shazam gebruikt voor het taggen van Ho Hey van The Lumineers. http://t.co/7ASFfjfmje reageer retweet
twitter:NLRolf twitterde op maandag 07-10-2013 om 16:45:43Ik ben zo'n muzikale nietsnut dat ik zojuist #Shazam heb moeten misbruiken voor het taggen van dat kutnummer van The Lumineers. http://t.co/7ASFfjfmje reageer retweet
Jij snapt het grapje niet?quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik vind Shazam gebruiken voor zo'n overbekend nummer en het twitteren daarvan toch erg lijken op:twitter:NLRolf twitterde op maandag 07-10-2013 om 16:45:43Ik ben zo'n muzikale nietsnut dat ik zojuist #Shazam heb moeten misbruiken voor het taggen van dat kutnummer van The Lumineers. http://t.co/7ASFfjfmje reageer retweet
Ik las 'gang' op z'n Engels en dacht dat je één van die niksnuttende hangjongeren "from da hood" was.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Vergadering vanavond met de gang. Erg veel zin inVerkouden, hoofdpijn, rugpijn. Dat wordt een topshow. En ik maar vertellen dat iedereen wat stiller moet zijn 's avonds. Ik word een bejaarde
Maar het Nederlandse gang vind ik ook niet zo goed in de zin passen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik las 'gang' op z'n Engels en dacht dat je één van die niksnuttende hangjongeren "from da hood" was.![]()
![]()
En thuis.quote:
Dat had ik dus ookquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar het Nederlandse gang vind ik ook niet zo goed in de zin passen.
okquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij zijn een gang, geen huis. Dat is Wageningse studententaal. Als je het over je huisgenoten hebt woon je in zo'n echt studentenhuis, al je ganggenoten hebt dan woon je in een studentenflat.
ja, maar speculaasquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij zijn een gang, geen huis. Dat is Wageningse studententaal. Als je het over je huisgenoten hebt woon je in zo'n echt studentenhuis, al je ganggenoten hebt dan woon je in een studentenflat.
Ja.quote:
Ja ik sta in de ontspanstand met een flesje waterquote:
Sterkte muisje! Neem een Ibuprofen!quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga met hoofdpijn, rugpijn en een verstopte neus naar bed
beterschapquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Succes en ik wens je toch een goede nacht toe (kunnen echt klote nachten zijn met die klachtenquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Jezus.quote:
tip: Teeth. gaat over een jongedame, erg kuis, met een paar tanden in haar vagijn. hilarisch slechte "horror"comedy.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja ik sta in de ontspanstand met een flesje water
Nu even iets op Netflix kijken ofzo.
Jup. wel lekker.quote:
Zeker, want typisch The National.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup. wel lekker.
Tumbthumping van Chumbawamba
Hier is geen knop voor uitgevonden.quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tip: Teeth. gaat over een jongedame, erg kuis, met een paar tanden in haar vagijn. hilarisch slechte "horror"comedy.
ik volg Jericho. en als ik dat gezien heb begin ik wellicht aan The 4400, of Orphan Black of Orange is the new black of House of Cards of of of of of....love Netflix!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 07:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb de Vampire Diaries pilot gekekenen verdomme ik vind het nog best leuk ook
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Iemand die alleen in medeklinkers praat.
Giel mocht em erin steken denk ik. Weet anders geen geldige reden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom is dat domme wicht in de studio?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |