Ja ik wilde het niet proberen. Ik heb ze allebei weggetieft. Volgens mij piepte er maar eentje.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:51 schreef knokkels het volgende:
Nee, het ei is poreus, dan kán het gaan piepen. Hoe verser, hoe meer kans geloof ik
Waar heb je de eieren vandaan? Winkel == onbevruchte eieren == geen mogelijkheid dat er een lief klein kuikentje inzit hoorquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja ik wilde het niet proberen. Ik heb ze allebei weggetieft. Volgens mij piepte er maar eentje.
Dalijk zit er een kuikel in man
Maargoed dat ik ze ging koken en niet bakken want dan lag er zo een kuiekembryo in mn pan![]()
Ja dat weet ik toch niet waar die eien vandaan komen. Uit mn koelkast. Brennie heeft ze gehaald ergens. In zo een doosje van 6.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Waar heb je de eieren vandaan? Winkel == onbevruchte eieren == geen mogelijkheid dat er een lief klein kuikentje inzit hoor
Nee TS wil geen kuikels in zn etenquote:
Waar komen de kuikens vandaan dan?quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:55 schreef Civilian het volgende:
Eieren zijn de ongesteldheid van een kip. Daar kan geen kuiken inzitten
Kuikens worden levend geboren.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:55 schreef Civilian het volgende:
Eieren zijn de ongesteldheid van een kip. Daar kan geen kuiken inzitten
Dikke neus ja er zat er een in mn ei.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:58 schreef Beebiel het volgende:
[..]
Kuikens worden levend geboren.![]()
Kippen zijn zoogdieren.
Let maar op, je hebt wrs kwaad gemaakt. Ga er maar prat op dat hij wraak wil.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dikke neus ja er zat er een in mn ei.
Ik heb de vuilniszak ook al weggegooid, dalijk rent zo een beest door de kamer hier.
Katten helemaal wild, die kuikel rennen als een gek, ik overstuur en alles. Dat kan ik niet hebben.
In de betonnen container met hangsloten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:00 schreef Beebiel het volgende:
[..]
Let maar op, je hebt wrs kwaad gemaakt. Ga er maar prat op dat hij wraak wil.
Kuikens zijn incognito Houdini's.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
In de betonnen container met hangsloten.
Veel succes kuikeltje!
Joh.. moet zo'n ei eerst bevrucht worden he. Anders is 't gewoon de ongesteldheid van 'n kipquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:58 schreef Beebiel het volgende:
[..]
Kippen zijn zoogdieren.
Je hebt Geralt laten schrikkenquote:
Dat klopt volgens mij niet heulemaalquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:58 schreef Beebiel het volgende:
[..]
Kippen zijn zoogdieren.
Dat wil nog niet zeggen dat ik gecharmeerd ben van kleine kuikeltjes in mn eiquote:
Welke plaats?quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:03 schreef Geralt het volgende:
Ik ga broodjes met kaas eten in de plaats.
Zo is datquote:
Geralt of Rivia verslindt kuikentjes levendquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat ik gecharmeerd ben van kleine kuikeltjes in mn ei![]()
In de plaats van die eienquote:
Huh??Geloof je het zelf of is dit sarcasme?Kippen zijn afstammelingen van de Dinosaurussen.Niet veel te zuigen aan zo'n hen!quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:58 schreef Beebiel het volgende:
[..]
Kippen zijn zoogdieren.
Nouja hij piepte behoorlijk.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:20 schreef ikheetmartijn het volgende:
Zolang het kuikentje niet begint te schreeuwen is er niets aan de hand.
Zo klonk het ongeveerquote:
Blij dat ik geen smerige Aziaat ben (noracist).quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:56 schreef Koral het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)%7CDv5MKQhmiD_DjM%3A
godverdomme man, aziaten betalen grof voor die lekkernij. Dat noemen ze balut waarbij een levend embryo in een ei gekookt wordt zodat je de botjes al een beetje voelt kraken als je er op kauwt.
Ach ja. Elke dag rijst is ook niet allesquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:01 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Blij dat ik geen smerige Aziaat ben (noracist).
Ik wilde reageren maar is toch overduidelijk een trol dus laat ook maar.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja ik wilde het niet proberen. Ik heb ze allebei weggetieft. Volgens mij piepte er maar eentje.
Maargoed dat ik ze ging koken en niet bakken want dan lag er zo een kuiekembryo in mn pan![]()
quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:26 schreef zarGon het volgende:
1 ei, 2 eien, 3 eiens, 4 eiensen..
1 vark, 2 varken, 3 varkens. 4 varkensen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |