Die heeft net verteld dat ie kapot is. Dan wil ze die ook vast nietquote:
Nou nou.quote:
Ik dacht dus dat hij kapot was omdat hij GvE een beurt had gegeven.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heeft net verteld dat ie kapot is. Dan wil ze die ook vast niet
Waarom denk jij dit?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sorry, in mijn hoofd is Peu een kloon van Rival.
Ik bedoelde uiteraard Rival.
Hey hallo... Voordat we rare dingen gaan denken. Er is niks mis met mijn Keu.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heeft net verteld dat ie kapot is. Dan wil ze die ook vast niet
Maar je keu hapert!!quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:57 schreef rival het volgende:
[..]
Hey hallo... Voordat we rare dingen gaan denken. Er is niks mis met mijn Keu.
Ik heb last van spierpijn en gevoelige plekken enzo
Dat is dus nog onbekend.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:00 schreef rhubarbje het volgende:
Kan ik de korte versie krijgen over wie nou wie heeft geneukt?
Ik begon met terug lezen maar nee
Hmmmquote:
Niemand neukt hier met elkaar doe niet zo mal, neuken is viesquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:00 schreef rhubarbje het volgende:
Er heeft een anal gangbang plaatsgevonden Raene als stralend middelpunt. Ik zal het beeldmateriaal je wel via dm sturen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:00 schreef rhubarbje het volgende:
Graagquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er heeft een anal gangbang plaatsgevonden Raene als stralend middelpunt. Ik zal het beeldmateriaal je wel via dm sturen.
Op Fok bestaan geen korte versies tochquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:00 schreef rhubarbje het volgende:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er heeft een anal gangbang plaatsgevonden Raene als stralend middelpunt. Ik zal het beeldmateriaal je wel via dm sturen.
oh want ik verveel me.quote:
Stuur maar naar mij, dan plaats ik het in de volgende nieuwsbrief van deze sc.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Graag
stuur ik mijn feedback daarna naar raene of is er een ander aanspreekpunt?
Feedback naar mijn DMquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Graag
stuur ik mijn feedback daarna naar raene of is er een ander aanspreekpunt?
Heujquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Stuur maar naar mij, dan plaats ik het in de volgende nieuwsbrief van deze sc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |