Nog niet nee. Maar net 1 dag terug van vakantie dus pas uurtje gta5 gedaan. Doordat die af is...quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat verwacht ik NOG niet, maar ik ken het effect wel ja
Ja voordat die af is zou ik m idd ook niet kopen nee. Dan is ie sowieso al goedkoper.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog niet nee. Maar net 1 dag terug van vakantie dus pas uurtje gta5 gedaan. Doordat die af is...
Kenniknie....quote:Dan is volgens mij nu crysis3 op psplus? Die schijnt ook wel aardig te zijn?
O. Ik ben niet van de shooters.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:35 schreef HeatWave het volgende:
Crysis is wel ok, wel een redelijk standaard shooter met goeie graphics.
Dan moet je eigenlijk niet op de console gamenquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O. Ik ben niet van de shooters.
Wel van de graphics.
Ik ben een beeld-hoer.
Ik ben echter ook een gemakshoerquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet je eigenlijk niet op de console gamen.
Die kunnen mij dan weer aan mijn reet roesten (tot een bepaalde hoogte uiteraard)quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O. Ik ben niet van de shooters.
Wel van de graphics.
Ik ben een beeld-hoer.
Ik ook steeds meer en meer hoor, voorheen maakt het me niet uit of ik eerst wat patches en driverupdates moest downloaden op de PC om een spel aan de praat te krijgen. Tegenwoordig koop ik het vaak gewoon voor de consolequote:
Als ik nu een Final Fantasy 7 ga spelen, met enorm achterhaalde graphics, dan kan t verhaal NOG zo goed zijn..... ik kan er niet van genietenquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die kunnen mij dan weer aan mijn reet roesten (tot een bepaalde hoogte uiteraard)
Ik heb er ook moeite mee hoor, ik kom uit de tijd dat 2 bewegende blokjes op je TV al geweldig was, maar ik kan me ook moeilijk door oudere games heen worstelen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik nu een Final Fantasy 7 ga spelen, met enorm achterhaalde graphics, dan kan t verhaal NOG zo goed zijn..... ik kan er niet van genieten
Daar moet je dan idd maar eens aan beginnen ja, die zijn toch wel top.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:51 schreef Ang3l het volgende:
Ach, ik wacht wel weer ff op t nieuwe deel van FF XIII (Lightning returns). Die is volgens mij ook nog op de PS3. En dan met Beyond en Rain heb ik voorlopignog geen PS4 nodig. .... Sowieso, moet alle 3 de Uncharteds nog uitspelen!
Ik heb deel 1 en 2, en gespeeld... maar dan te weinig tijd ineens en na een pauze weer kwijt hoe de besturing zat dus opnieuw beginnen en... pfff.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar moet je dan idd maar eens aan beginnen ja, die zijn toch wel top.
Ja hier ook, de PS4 dan he.quote:Ik ga gewoon een Ps4 en Xbox One halen zodra ze normaal beschikbaar zijn, ga niet pre-orderen, zo'n haast heeft het nou ook weer niet. Maar ze komen er wel weer.
Heb je het echt over shooters? Die tegenwoordig zwaar gerailroad zijn en eigenlijk totaal niet moeilijk? Die zijn juist alleen grafisch enorm gegroeid, qua speelbaarheid, AI en openheid zijn ze zwaar achteruit gegaan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er ook moeite mee hoor, ik kom uit de tijd dat 2 bewegende blokjes op je TV al geweldig was, maar ik kan me ook moeilijk door oudere games heen worstelen.
Maar dat is niet alleen graphics, de besturing, A.I., camerastandpunten etc is ook gewoon veel beter geworden. Oude shooters bijv zijn echt houterig en statisch.
Maar opzich gaat gameplay wel boven graphics, alleen dan wel met vergelijkbare games qua speelbaarheid.
Blijf de mythe levend houdenquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook steeds meer en meer hoor, voorheen maakt het me niet uit of ik eerst wat patches en driverupdates moest downloaden op de PC om een spel aan de praat te krijgen. Tegenwoordig koop ik het vaak gewoon voor de console.
Dat Belgische? Dat zag er ook ranzig uit.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:04 schreef Ang3l het volgende:
Hey Godtje, dat Weekend festival (samenwerking Bungalup & Milkshake) is trouwens afgelast he. te weinig animo
Dat zeg ik. Tot een bepaalde hoogte. Goed voor deze console generatie is goed genoeg voor mij. Het hoeft niet uitstekend of prachtig te zijn als de speelbaarheid top is.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik nu een Final Fantasy 7 ga spelen, met enorm achterhaalde graphics, dan kan t verhaal NOG zo goed zijn..... ik kan er niet van genieten
En ja, natuurlijk is dat niet criteria nummer 1
Het is toch ook gewoon zo?. Veel spellen die ik de laatste tijd heb geprobeerd deden het toch echt niet zonder een driverupdate etc. Al is het wel zo dat er voor consoles ook wel vaak patches nodig zijn. En voor de goede orde, ik heb het over illegale spellen voor de PCquote:
nee, schoenen en makeupjes zijn boeiende gespreksonderwerpen wou je zeggen?quote:
Nee dat Nederlandse.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat Belgische? Dat zag er ook ranzig uit.
Zal wel weer Bungalup voorbij komen op FB volgens mij
Niet?quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, schoenen en makeupjes zijn boeiende gespreksonderwerpen wou je zeggen?.
Ik ken weinig onboeiendere onderwerpen eigenlijkquote:
ik praat nooit over makeup jes anders :pquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo mannelijk is het nou ook weer niet, maar hele gesprekken over iemands schoenen heb ik nooit begrepenquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik praat over shooters en hooters en games en consoles en zo. Super woest mannelijk. *krabt aan zak* *zegt niet wiens zak*
Schoenenquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb echt al tijden niet mijn drivers ge-update, en draai allerlei games zonder problemen. Uiteraard legaal, maar dat maakt voor de drivers niet uit. En idd de patches geldt voor consoles en PC.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon zo?. Veel spellen die ik de laatste tijd heb geprobeerd deden het toch echt niet zonder een driverupdate etc. Al is het wel zo dat er voor consoles ook wel vaak patches nodig zijn. En voor de goede orde, ik heb het over illegale spellen voor de PC.
Nou ja, anderen snappen dan weer niet dat je t kan hebben over schimmelzombies op een schermpjequote:Op maandag 7 oktober 2013 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo mannelijk is het nou ook weer niet, maar hele gesprekken over iemands schoenen heb ik nooit begrepen.
True, maar het is toch wel makkelijk, zo'n consolequote:Op maandag 7 oktober 2013 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb echt al tijden niet mijn drivers ge-update, en draai allerlei games zonder problemen. Uiteraard legaal, maar dat maakt voor de drivers niet uit. En idd de patches geldt voor consoles en PC.
Joah, maar het is niets voor mij. (ik wil een tb/muis)quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar het is toch wel makkelijk, zo'n console.
Zo was ik ook, maar inmiddels speel ik mijn PC spellen ook met de Xbox-controller. Mijn dagen van krom achter een tafel gamen zijn voorbij, alles op de 50 inch op de bankquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Joah, maar het is niets voor mij. (ik wil een tb/muis)
quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:35 schreef stbabylon het volgende:
Van het weekend met 23 man (m/v) en een paar kids in een grote woonboerderij. Supergezellig! Veel te veel Weervolven gespeeld
Ik vind t ook 1000 maal relaxter, liggend op de bank met een controller en een lul in de hand.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo was ik ook, maar inmiddels speel ik mijn PC spellen ook met de Xbox-controller. Mijn dagen van krom achter een tafel gamen zijn voorbij, alles op de 50 inch op de bank.
Je was je baan toch kwijt? Of heb je een nieuwe?quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:27 schreef Pheno het volgende:
Ik schrijf nu over drie games. Parttimedag
Ik kan niet gamen met 1 hand hoorquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t ook 1000 maal relaxter, liggend op de bank met een controller en een lul in de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |