Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Ik was serieus. Indien je doelt op het duel waar Leerdam de bal van achter Boetius wil wegtrappen?quote:
Klopt. Kwam gewoon vol in z'n mik. Mag je best voor fluiten als iemand daarna op de grond blijft liggen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was serieus. Indien je doelt op het duel waar Leerdam de bal van achter Boetius wil wegtrappen?
Goeie TT dit.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt. Kwam gewoon vol in z'n mik. Mag je best voor fluiten als iemand daarna op de grond blijft liggen.
Hier kan ik niks mee natuurlijk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt. Kwam gewoon vol in z'n mik. Mag je best voor fluiten als iemand daarna op de grond blijft liggen.
Dit gaat niet passen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Ik behoud mijn positie.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, je begint al een beetje terug te krabbelen.
"Kwam gewoon vol in zijn mik" is voldoende als TT lijkt me.quote:
Tja, hopelijk denkt niet iedereen dat het mijn TT is en dat ik dus homoseksueel ben, maar vooruit.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
"Kwam gewoon vol in zijn mik" is voldoende als TT lijkt me.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, hopelijk denkt niet iedereen dat het mijn TT is en dat ik dus homoseksueel ben, maar vooruit.
Jodenstreek.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Kapiteintje, ik heb voor je gekeken. Ook FOX laat er niets van zien.
joochquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:42 schreef Kun-Aguero het volgende:
Die Letschert juichde net ook als een debiel.
jauchquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:42 schreef Kun-Aguero het volgende:
juuchquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:42 schreef Kun-Aguero het volgende:
Joogquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:42 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kijk, dat zijn de kenners.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:43 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Zivkovic gaat scoren.
Was ff spannend vanmidag ja.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gozertjij al van de hartbewaking af?
Zou prachtig zijn als ze compleet instorten.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:43 schreef AFCNiels het volgende:
De sfeer is gelijk een stuk beter bij AZ nu Verbeek weg is.
Ach. Waarom.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zou prachtig zijn als ze compleet instorten.
Spoileren? Het was een gevoel. Ik heb de wedstrijd niet eens gezien.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:44 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM kun jij Cavaliers even waarschuwen voor het spoileren?
Ik gun het ze van harte. Verbeek vond ik eigenlijk het enige leuke aan die club.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zou prachtig zijn als ze compleet instorten.
En dirk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik gun het ze van harte. Verbeek vond ik eigenlijk het enige leuke aan die club.
Ze hadden er twee. Op de ene stond: FOX neemt het voetbal over; einde eerste divisiequote:
Bedankt voor deze informatie.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
5 maanden terug speelde hij nog de beker finale tegen de B1 van Ajax.
Een hele matige selectie die een 'harde hand' niet kunnen handelen. Bestuur dat als een stel watjes beslissingen neemt. Eén of ander belangrijk gemaakt zoontja van die opeens populair staat te doen. Tenenkrommend.quote:
was wel dirty ja.quote:
Youri Tielemans speelde ook nog in de finale tegen de B1 van Ajax een aantal maanden geleden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |