Kijk, dat zijn de kenners.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:43 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Zivkovic gaat scoren.
Was ff spannend vanmidag ja.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gozertjij al van de hartbewaking af?
Zou prachtig zijn als ze compleet instorten.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:43 schreef AFCNiels het volgende:
De sfeer is gelijk een stuk beter bij AZ nu Verbeek weg is.
Ach. Waarom.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zou prachtig zijn als ze compleet instorten.
Spoileren? Het was een gevoel. Ik heb de wedstrijd niet eens gezien.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:44 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM kun jij Cavaliers even waarschuwen voor het spoileren?
Ik gun het ze van harte. Verbeek vond ik eigenlijk het enige leuke aan die club.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zou prachtig zijn als ze compleet instorten.
En dirk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik gun het ze van harte. Verbeek vond ik eigenlijk het enige leuke aan die club.
Ze hadden er twee. Op de ene stond: FOX neemt het voetbal over; einde eerste divisiequote:
Bedankt voor deze informatie.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
5 maanden terug speelde hij nog de beker finale tegen de B1 van Ajax.
Een hele matige selectie die een 'harde hand' niet kunnen handelen. Bestuur dat als een stel watjes beslissingen neemt. Eén of ander belangrijk gemaakt zoontja van die opeens populair staat te doen. Tenenkrommend.quote:
was wel dirty ja.quote:
Youri Tielemans speelde ook nog in de finale tegen de B1 van Ajax een aantal maanden geleden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |