Ah, je begint al een beetje terug te krabbelen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik nam ook een beetje de tussenpositie in. Remember?
Jij ook niet. Spreekt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:37 schreef Shreyas het volgende:
Captain van Feyenoord spreek geen Nederlands![]()
Past wel bij Rotterdamquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:37 schreef Shreyas het volgende:
Captain van Feyenoord spreekt geen Nederlands![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:36 schreef RensAjacied het volgende:
Pieter Vink de man met het meest arrogante homosensuele loopje van Nederland.
Mulder heeft de uitstraling van een derdehands autoverkoper.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mulder klinkt als een 60-jarige man
Suarez kon wel vloeiend Nederlands idd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:37 schreef Shreyas het volgende:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kreeg een tets op zn smoel joden scheids doet niks echt te overduidelijk wie de touwtjes in handen heeft in zeist
"nee nee, ik heb kaartje genoeg"quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Suarez kon wel vloeiend Nederlands idd.
Ja wat een unicum.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:37 schreef Shreyas het volgende:
Heeft ie Diego Alves in dienst?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:37 schreef XSbig het volgende:
[..]
Mulder heeft de uitstraling van een derdehands autoverkoper.
I see what you did there.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat er bij hoofdletsel gefloten moet worden, maar er gebeurde helemaal niks. Ja Boetius sprong mooi op toen hij een schoen zag. (Ik kan mij enkel één situatie herinneren met Leerdam welke puur voor de bal ging)
1xquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:38 schreef Cavaliers het volgende:
JAN ROELFS
Hoe vaak gaat hij het zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |