Niet dan?quote:
Neuh. Maar meestal doen ze het in speelronde 3 en 18 ofzo. Dat is toch een stuk minder leuk.quote:
2-1.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet dan?
Feyenoord moest eigenlijk 3 goals tegenkrijgen in die laatste 10 minuten en PSV heeft geluk van de scheids.
Dus als je geen tegendoelpunten krijgt in de laatste 10 minuten is het lucky.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet dan?
Feyenoord moest eigenlijk 3 goals tegenkrijgen in die laatste 10 minuten en PSV heeft geluk van de scheids.
Meestal in oktober/november en de eerste of tweede speelronde na de winterstop.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh. Maar meestal doen ze het in speelronde 3 en 18 ofzo. Dat is toch een stuk minder leuk.
Dan mogen jullie Ajax ook nooit meer lucky noemen als dit geen lucky was.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus als je geen tegendoelpunten krijgt in de laatste 10 minuten is het lucky.
Logica.
Scorebordjournalistiek.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus als je geen tegendoelpunten krijgt in de laatste 10 minuten is het lucky.
Logica.
Dat kan gebeuren ja.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet dan?
Ajax was lucky vandaag.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan mogen jullie Ajax ook nooit meer lucky noemen als dit geen lucky was.
Ik zal er objectief naar kijken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:32 schreef kapiteintje het volgende:
Kijk straks even hoe Vink weigert te fluiten terwijl Boetius vol in z'n bek wordt getrapt. Schandalig. Altijd fluiten voor mogelijk hoofdletsel.
Angst. Juist in de periode van de 2-1 was Vitesse niet gevaalrijk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:32 schreef RensAjacied het volgende:
Waar kwam die paniek achterin ineens vandaan bij Feyenoord? Was helemaal niet nodig. Nu kwamen ze echt goed weg.
Speelde Boëtius?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jouw mening interesseert me dan weer bar weinig. Ik ben eerder benieuwd wat GGMM ervan vindt.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:34 schreef Shreyas het volgende:
Even tussendoor, wordt de wedstrijd ADO - Vitesse nou nog over gespeeld?
Hele beperkte spelerquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:34 schreef Caland het volgende:
Ik heb zelden een lange voetballer zo niet balvast zien zijn als die Havenaar
Martin Pieckenhagen, Jan Seda.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:35 schreef RensAjacied het volgende:
Was echt mooi geweest als Piet hem erin gekopt had. Een keeper die de club redt
Dit, die mag zich wel schamen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
Vink een enorm slechte wedstrijd gefloten.
Laten ze niet zien blijkbaar. Vol in z'n gezicht getrapt door die lompe debiel Leerdam met z'n wrokgevoelens.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar wordt Boëtius tegen zijn bek geschopt?
Kapiteintje.
Hele matige scheids idd, met zijn pseudo-stoere gedoe.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
Vink een enorm slechte wedstrijd gefloten.
Ik dacht daarom dat het 2-2 was. Kon het zelf even niet meer aanzienquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:35 schreef GGMM het volgende:
Haha, de helft van het publiek liep al te juichen.
kreeg een tets op zn smoel joden scheids doet niks echt te overduidelijk wie de touwtjes in handen heeft in zeistquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar wordt Boëtius tegen zijn bek geschopt?
Kapiteintje.
Eens kijken of FOX er iets van laat zien.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laten ze niet zien blijkbaar. Vol in z'n gezicht getrapt door die lompe debiel Leerdam met z'n wrokgevoelens.
Ik nam ook een beetje de tussenpositie in. Remember?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:36 schreef GGMM het volgende:
Koeman zegt dat Feyenoord erg gelukkig was.![]()
Kapiteintje
Je hebt gelijk dat er bij hoofdletsel gefloten moet worden, maar er gebeurde helemaal niks. Ja Boetius sprong mooi op toen hij een schoen zag. (Ik kan mij enkel één situatie herinneren met Leerdam welke puur voor de bal ging)quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:32 schreef kapiteintje het volgende:
Kijk straks even hoe Vink weigert te fluiten terwijl Boetius vol in z'n bek wordt getrapt. Schandalig. Altijd fluiten voor mogelijk hoofdletsel.
Ah, je begint al een beetje terug te krabbelen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik nam ook een beetje de tussenpositie in. Remember?
Jij ook niet. Spreekt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:37 schreef Shreyas het volgende:
Captain van Feyenoord spreek geen Nederlands![]()
Past wel bij Rotterdamquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:37 schreef Shreyas het volgende:
Captain van Feyenoord spreekt geen Nederlands![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:36 schreef RensAjacied het volgende:
Pieter Vink de man met het meest arrogante homosensuele loopje van Nederland.
Mulder heeft de uitstraling van een derdehands autoverkoper.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mulder klinkt als een 60-jarige man
Suarez kon wel vloeiend Nederlands idd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:37 schreef Shreyas het volgende:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kreeg een tets op zn smoel joden scheids doet niks echt te overduidelijk wie de touwtjes in handen heeft in zeist
"nee nee, ik heb kaartje genoeg"quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Suarez kon wel vloeiend Nederlands idd.
Ja wat een unicum.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:37 schreef Shreyas het volgende:
Heeft ie Diego Alves in dienst?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:37 schreef XSbig het volgende:
[..]
Mulder heeft de uitstraling van een derdehands autoverkoper.
I see what you did there.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat er bij hoofdletsel gefloten moet worden, maar er gebeurde helemaal niks. Ja Boetius sprong mooi op toen hij een schoen zag. (Ik kan mij enkel één situatie herinneren met Leerdam welke puur voor de bal ging)
1xquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:38 schreef Cavaliers het volgende:
JAN ROELFS
Hoe vaak gaat hij het zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |