Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Komt die daar ooit dan?quote:
quote:
hahahaha xD xDquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Seda keept uitstekend zeg.
Zou wat zijn als hij er nog blundert.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je Depay in je team hebt is dit een nutteloze statistiek.
Waarheid als een Koeman.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij snel nog een keer met een afstandsschot scoort, dan gaat hij voortaan proberen vanaf eigen helft op doel te schieten.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, maar door hun resultaten en financiële situatie nog altijd vele malen groter dan Feyenoord. Een ploeg als PSV heeft geen groot stadion met fanatieke supporters nodig om een grote club te zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
Psvwatten kutclub met dat lelijke kutstadion.
Feyenoord is ook en armzalig clubje met goeie supporters.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, maar door hun resultaten en financiële situatie nog altijd vele malen groter dan Feyenoord. Een ploeg als PSV heeft geen groot stadion met fanatieke supporters nodig om een grote club te zijn.
Jammer, maar waar.
Jij bent echt een mafketel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Feyenoord is ook en armzalig clubje met goeie supporters.
Het is geen mazzeloverwinning. PSV wint verdient. Het zou pure pech zijn als PSV punten zou verspelen. Je moet het ook niet omdraaienquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heerlijk ook zo'n mazzeloverwinning van PSV. Extra leuk hoe zuur iedereen het dan vindt
Zeker met het oog op het aantal supporters is het natuurlijk bespottelijk dat ze zo weinig succes weten te bewerkstelligen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Feyenoord is ook en armzalig clubje met goeie supporters.
Ik merk dat je een nieuw woordje hebt gevonden.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker met het oog op het aantal supporters is het natuurlijk bespottelijk dat ze zo weinig succes weten te bewerkstelligen.
Maar dat geheel terzijde.
Je zou bijna denken dat mensen Feyenoordsupporter worden puur uit medelijden met de club omdat ze zo weinig winnen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker met het oog op het aantal supporters is het natuurlijk bespottelijk dat ze zo weinig succes weten te bewerkstelligen.
Ja, klopt, het was pure pech dat PSV niet allang voor stond. Maar als je 'm dan alsnog zo wint..quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is geen mazzeloverwinning. PSV wint verdient. Het zou pure pech zijn als PSV punten zou verspelen. Je moet het ook niet omdraaien
Als RKC iets minder geluk zou hebben gehad was het voor de rode kaart al 3-1.
Het is dan ook een hele reis van Waalwijk naar Eindhoven.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik 20 minuten lang cricket sounds in het Philips heb gehoord vandaag. Het geklaag over de supporters was dus weer eens terecht.
RKC had ook vijf uitsupporters mee
Alors, ben jij nou een koelie?!quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:15 schreef alors het volgende:
[..]
Het is dan ook een hele reis van Waalwijk naar Eindhoven.
Bespottelijk of Bewerkstelligen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik merk dat je een nieuw woordje hebt gevonden.
Bespottelijk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bespottelijk of Bewerkstelligen?
Beetje liverpool.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, famous for not traveling ofzoquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:15 schreef alors het volgende:
[..]
Het is dan ook een hele reis van Waalwijk naar Eindhoven.
Tja, je hebt in elk land enorme volksclubs die relatief weinig winnen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoordsupporter word je niet. Daar zit nou net het evidente verschil met het gros van de Ajacieden. Met name op dit forum, maar dat geheel terzijde.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat mensen Feyenoordsupporter worden puur uit medelijden met de club omdat ze zo weinig winnen.
Sneu ventje.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Serero
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten.
Absoluut wel. Vaak omdat papa/mama het ook zijn of je favoriete vriendje op school.quote:
was maar 2 ton.quote:
Ik dacht 650.000 oid?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
was maar 2 ton.
Wel 2 ton teveel.
7 toch?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
was maar 2 ton.
Wel 2 ton teveel.
Precies. Dan ben je het dus al bij je geboorte.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Absoluut wel. Vaak omdat papa/mama het ook zijn
Je bent ook omdat je papa en mama zijn. Denk daar maar eens over na.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Absoluut wel. Vaak omdat papa/mama het ook zijn of je favoriete vriendje op school.
Kon er bij Feyenoord ook niks van.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:18 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Had bij ADO een prima seizoen, maar inderdaad alsnog vreemd.
Oh, 6 ton.quote:
Maar dat lag aan het Kuip-effect. Daarom dachten ze ook dat hij bij PSV wel zou slagen, want daar heb je nauwelijks door dat er publiek zit.quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar dat lag aan het Kuip-effect. Daarom dachten ze ook dat hij bij PSV wel zou slagen, want daar heb je nauwelijks door dat er publiek zit.
Tja, wie wel bij Ajax?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:20 schreef Cavaliers het volgende:
He, Andersen speelt rechtsbuiten. Dat kon hij toch niet?
Als we allemaal deden wat onze ouders deden reden we nu nog rond met paard en wagen, was de kerk nog steeds machtig en waren we op geen elk vlak vooruit gegaan. Als Feyenoorders zich daarmee willen identificeren, primaquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies. Dan ben je het dus al bij je geboorte.
Zoals gezegd, vandaag weer 20 minuten cricket soundsquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar dat lag aan het Kuip-effect. Daarom dachten ze ook dat hij bij PSV wel zou slagen, want daar heb je nauwelijks door dat er publiek zit.
Je mist het hele punt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als we allemaal deden wat onze ouders deden reden we nu nog rond met paard en wagen, was de kerk nog steeds machtig en waren we op geen elk vlak vooruit gegaan. Als Feyenoorders zich daarmee willen identificeren, prima
Zo, die zit.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als we allemaal deden wat onze ouders deden reden we nu nog rond met paard en wagen, was de kerk nog steeds machtig en waren we op geen elk vlak vooruit gegaan. Als Feyenoorders zich daarmee willen identificeren, prima
Tsja. Ik vind het wel wat hebben, clubliefde dat van vader op zoon wordt doorgegeven. Maar ik begrijp dat dat lastig is uit te leggen aan een foxsports-Ajaciedquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:22 schreef kapiteintje het volgende:
Davy Klaassen Danny Hoesen, nieuwe Kluivert.
Mwa, niet echt. ik zei alleen dat Siggy het niet kan. Dat maakt het nou niet bepaald knap.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:22 schreef Nativism het volgende:
Ggmm vond de voorbeweging van Hoesen heel erg knap.
Dus je geeft toe?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja. Ik vind het wel wat hebben, clubliefde dat van vader op zoon wordt doorgegeven. Maar ik begrijp dat dat lastig is uit te leggen aan een foxsports-Ajacied
Ik denk dat het nooit verkeerd is om bepaalde dingen uit je opvoeding mee te nemen. Hey, ze zijn er niet voor niks he. Die ouders.quote:
haha luek grapjen xdquote:
Dat dacht ik al. Bedankt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dit een leuk gevonden gifje.Chapeau.
Wanneer is Feyenoord-Ajax ook alweer?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Bedankt.We voelen elkaar weer zo goed aan de laatste tijd dat het straks wel weer goed fout moet gaan.
Feyenoord heeft best een aardig elftal, vond ze vanmiddag zo zonder Immers redelijk spelen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord afgelopen 4 wedstrijden gewonnen?
Idd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:26 schreef Caland het volgende:
Pelle gewoon weer een assist en een goaltje. No problem.
0-1 een assist van Pelle? Wordt door andere websites niet gezegd. Assist van Clasie of Vormerquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:26 schreef Caland het volgende:
Pelle gewoon weer een assist en een goaltje. No problem.
Voor welke kutclub ben jij dan.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:27 schreef Cavaliers het volgende:
Kom jongens, met z'n allen juichen! Aan Nederland laten zien wat voor holmaten we zijn.
Relatief laat in het seizoen. Lang geleden dat de KNVB dat deed.quote:
2 maart volgens mij.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Relatief laat in het seizoen. Lang geleden dat de KNVB dat deed.
Wedstrijd voor het kampioenschap dusquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Relatief laat in het seizoen. Lang geleden dat de KNVB dat deed.
Ik vond het zijn assist. Al raakt ie hem misschien nauwelijksquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
0-1 een assist van Pelle? Wordt door andere websites niet gezegd. Assist van Clasie of Vormer
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:27 schreef Cavaliers het volgende:
Kom jongens, met z'n allen juichen! Aan Nederland laten zien wat voor holmaten we zijn.
Dat kan.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het zijn assist. Al raakt ie hem misschien nauwelijks
Triest.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
10.000 man van de 25.000
Maar 40%
18.000quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
10.000 man van de 25.000
Maar 40%
Op Dost na prima spitsen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:29 schreef Kopsterk het volgende:
Als je in de Eredivisie een klein beetje kan koppen als spits, eindig je makkelijk op 20+ goals. Ik noem een Dost, Pelle, Luuk de Jong, Bony, Huntelaar.
Niet dan?quote:
Neuh. Maar meestal doen ze het in speelronde 3 en 18 ofzo. Dat is toch een stuk minder leuk.quote:
2-1.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet dan?
Feyenoord moest eigenlijk 3 goals tegenkrijgen in die laatste 10 minuten en PSV heeft geluk van de scheids.
Dus als je geen tegendoelpunten krijgt in de laatste 10 minuten is het lucky.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet dan?
Feyenoord moest eigenlijk 3 goals tegenkrijgen in die laatste 10 minuten en PSV heeft geluk van de scheids.
Meestal in oktober/november en de eerste of tweede speelronde na de winterstop.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh. Maar meestal doen ze het in speelronde 3 en 18 ofzo. Dat is toch een stuk minder leuk.
Dan mogen jullie Ajax ook nooit meer lucky noemen als dit geen lucky was.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus als je geen tegendoelpunten krijgt in de laatste 10 minuten is het lucky.
Logica.
Scorebordjournalistiek.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus als je geen tegendoelpunten krijgt in de laatste 10 minuten is het lucky.
Logica.
Dat kan gebeuren ja.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet dan?
Ajax was lucky vandaag.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan mogen jullie Ajax ook nooit meer lucky noemen als dit geen lucky was.
Ik zal er objectief naar kijken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:32 schreef kapiteintje het volgende:
Kijk straks even hoe Vink weigert te fluiten terwijl Boetius vol in z'n bek wordt getrapt. Schandalig. Altijd fluiten voor mogelijk hoofdletsel.
Angst. Juist in de periode van de 2-1 was Vitesse niet gevaalrijk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:32 schreef RensAjacied het volgende:
Waar kwam die paniek achterin ineens vandaan bij Feyenoord? Was helemaal niet nodig. Nu kwamen ze echt goed weg.
Speelde Boëtius?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jouw mening interesseert me dan weer bar weinig. Ik ben eerder benieuwd wat GGMM ervan vindt.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:34 schreef Shreyas het volgende:
Even tussendoor, wordt de wedstrijd ADO - Vitesse nou nog over gespeeld?
Hele beperkte spelerquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:34 schreef Caland het volgende:
Ik heb zelden een lange voetballer zo niet balvast zien zijn als die Havenaar
Martin Pieckenhagen, Jan Seda.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:35 schreef RensAjacied het volgende:
Was echt mooi geweest als Piet hem erin gekopt had. Een keeper die de club redt
Dit, die mag zich wel schamen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
Vink een enorm slechte wedstrijd gefloten.
Laten ze niet zien blijkbaar. Vol in z'n gezicht getrapt door die lompe debiel Leerdam met z'n wrokgevoelens.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar wordt Boëtius tegen zijn bek geschopt?
Kapiteintje.
Hele matige scheids idd, met zijn pseudo-stoere gedoe.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
Vink een enorm slechte wedstrijd gefloten.
Ik dacht daarom dat het 2-2 was. Kon het zelf even niet meer aanzienquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:35 schreef GGMM het volgende:
Haha, de helft van het publiek liep al te juichen.
kreeg een tets op zn smoel joden scheids doet niks echt te overduidelijk wie de touwtjes in handen heeft in zeistquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar wordt Boëtius tegen zijn bek geschopt?
Kapiteintje.
Eens kijken of FOX er iets van laat zien.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laten ze niet zien blijkbaar. Vol in z'n gezicht getrapt door die lompe debiel Leerdam met z'n wrokgevoelens.
Ik nam ook een beetje de tussenpositie in. Remember?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:36 schreef GGMM het volgende:
Koeman zegt dat Feyenoord erg gelukkig was.![]()
Kapiteintje
Je hebt gelijk dat er bij hoofdletsel gefloten moet worden, maar er gebeurde helemaal niks. Ja Boetius sprong mooi op toen hij een schoen zag. (Ik kan mij enkel één situatie herinneren met Leerdam welke puur voor de bal ging)quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:32 schreef kapiteintje het volgende:
Kijk straks even hoe Vink weigert te fluiten terwijl Boetius vol in z'n bek wordt getrapt. Schandalig. Altijd fluiten voor mogelijk hoofdletsel.
Ah, je begint al een beetje terug te krabbelen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik nam ook een beetje de tussenpositie in. Remember?
Jij ook niet. Spreekt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:37 schreef Shreyas het volgende:
Captain van Feyenoord spreek geen Nederlands![]()
Past wel bij Rotterdamquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:37 schreef Shreyas het volgende:
Captain van Feyenoord spreekt geen Nederlands![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:36 schreef RensAjacied het volgende:
Pieter Vink de man met het meest arrogante homosensuele loopje van Nederland.
Mulder heeft de uitstraling van een derdehands autoverkoper.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mulder klinkt als een 60-jarige man
Suarez kon wel vloeiend Nederlands idd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:37 schreef Shreyas het volgende:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kreeg een tets op zn smoel joden scheids doet niks echt te overduidelijk wie de touwtjes in handen heeft in zeist
"nee nee, ik heb kaartje genoeg"quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Suarez kon wel vloeiend Nederlands idd.
Ja wat een unicum.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:37 schreef Shreyas het volgende:
Heeft ie Diego Alves in dienst?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:37 schreef XSbig het volgende:
[..]
Mulder heeft de uitstraling van een derdehands autoverkoper.
I see what you did there.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat er bij hoofdletsel gefloten moet worden, maar er gebeurde helemaal niks. Ja Boetius sprong mooi op toen hij een schoen zag. (Ik kan mij enkel één situatie herinneren met Leerdam welke puur voor de bal ging)
1xquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:38 schreef Cavaliers het volgende:
JAN ROELFS
Hoe vaak gaat hij het zeggen?
Dat moet idd echt een vereiste zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:37 schreef Shreyas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |