SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Het was meer zo van 'lach ik ben grappig,' maar 'lach ik ben bespottelijk' kan ook. Zolang er maar gelachen wordt.quote:
Wat duurt lang?quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
Anale seks?
Duurt lang. Ken je die echt niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit een Lang is een Chinees grap?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Duurt lang. Ken je die echt niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Ik lach want je bent bespottelijk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Is dit een Lang is een Chinees grap?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
DMC vermaakte ik mij wel, is ook net als K-On
quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sakamichi no Apollon was ook net K-ON.
Detroit Metal Cityquote:
oooh ik vond het al zo raar devil may cry en K-on vergelijkenquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nope
http://myanimelist.net/anime/3702/Detroit_Metal_City
Detroit Metal City vergelijken met K-ON is ook raar.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:33 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
oooh ik vond het al zo raar devil may cry en K-on vergelijken
DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASEquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:05 schreef Qunix het volgende:
GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC!
quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE
Log Horizon, al moet ik zelf nog kijken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:36 schreef Smoofie het volgende:
Heb ik iets gemist met al die database zooi afgelopen 2 topics.
http://myanimelist.net/anime/19257/Meganebu!quote:The story revolves around a group of 5 glasses-wearing high school boys and their relationship.
http://myanimelist.net/an(...)iban_Tsuyoku_Naritai!quote:Hagiwara Sakura and Miyazawa Erena are the leading members of a popular idol group Sweet. One day, Erena is injured by the attack of a female pro-wrestler Kazama Rio during the recording of a TV program. Sakura gets mad at Rio and gives her a dropkick. To avenge Erena, Sakura enters the female pro-wrestling matches.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:05 schreef Qunix het volgende:
GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC!
Ja, een beetje. Ik volg het allemaal niet meer zo op de voet, maar af en toe zal ik nog wel wat kijken hoor.quote:
Hey Robinquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, een beetje. Ik volg het allemaal niet meer zo op de voet, maar af en toe zal ik nog wel wat kijken hoor.
Mooie avatar trouwens, van Ergo Proxy volgens mij.
Ha!quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hey RobinTe druk met je vriendin dat je geen tijd meer hebt voor ons?
Ben zelf ook pas sinds kort weer terug in het topic hoor.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ha!
Misschien een beetje. Al game ik nog wel en dergelijke (ook minder dan vroeger, dat wel), dus het is vooral een kwestie van tijd vrij willen maken.
Dan zitten we in hetzelfde schuitje. Ben benieuwd hoe lang we het hier volhouden dan.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben zelf ook pas sinds kort weer terug in het topic hoor.Maar leuk dat je er weer even bent.
Bwhehe. Maar Sakamichi no Apollon is serieus tof.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sakamichi no Apollon was ook net K-ON.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:20 schreef Kyubey het volgende:
Welkom Robin, we hadden het net over Lovely Complex.
FUCK FUCK FUCKquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:23 schreef Qunix het volgende:
Railgun S laatste ep, referentie naar Gundam
Altijd eerst op MyAnimeList of Wikipedia kijken over hoe en wat..quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
FUCK FUCK FUCK
Aan Railgun S begonnen zonder door te hebben dat het seizoen twee was
Doe ik ook, maar las over het stukje parent story heen. Nou ja, happens.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Altijd eerst op MyAnimeList of Wikipedia kijken over hoe en wat..
Ik mis Keki best wel een beetje.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan zitten we in hetzelfde schuitje. Ben benieuwd hoe lang we het hier volhouden dan.
Hoe is het met .Cake? Hij kwam hier ook minder sinds hij een relatie had gekregen. Is hij er nog wel eens? En de rest?
Mis ik iets?????quote:According to Oricon news, The Berserk film trilogy has been licensed for release in 16 countries worldwide. The countries included are: U.S.A., Canada, Russia, UK, France, Germany, Austria, Italy, Switzerland, Spain, Portugal, Belgium, Netherlands, Sweden, Australia, and South Korea.
Release dates for these regions have not been announced, though VIZ Media's edition is slated for this fall.
ik had ergens gelezen dat ze misschien verder gaan met films na Berserk: Ougon Jidaihen III - Kourinquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:53 schreef Qunix het volgende:
Wat een einde van Berserk... Beetje open ook en zo. En vooral niet positief, wel over de anime.
Heb je nu pas Berserk gekeken?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:53 schreef Qunix het volgende:
Wat een einde van Berserk... Beetje open ook en zo. En vooral niet positief, wel over de anime.
Heeft alleen zin als ze de hele manga gaan animeren.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:04 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
ik had ergens gelezen dat ze misschien verder gaan met films na Berserk: Ougon Jidaihen III - Kourin
hopelijk gaan ze dat doen (en dan wel goed)
Ik wachtte op deel 3, maar was al 2 maanden geleden gesubt (wel de échte 18+ versie en niet de gecensureerde 12+ versie)quote:
Je hebt de anime toch nog? Is precies hetzelfde volgens mij.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik wachtte op deel 3, maar was al 2 maanden geleden gesubt (wel de échte 18+ versie en niet de gecensureerde 12+ versie)
Ah! Dat zal het zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft een van de Berserk-film op DVD. Nederlandse uitgave.
Interessant. Moeten ze wel de manga volgen. Is die al klaar eigenlijk?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:09 schreef otaku-desu het volgende:
http://www.animenewsnetwo(...)g-more-after-3-films
hopelijk gaan ze het doen
Neerlandsche dub hoop ik toch?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft een van de Berserk-film op DVD. Nederlandse uitgave.
Als Brock het maar dubt is alles goedquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met de bekende stemmen van disney XD die het dubben.
volgens mij op hiatus gezet want Kentaro Miura is ernstig ziek en gaan er nu geruchten rond dat hij het niet gaat afmaken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:11 schreef Qunix het volgende:
Ik denk dat de film beter tot zijn recht komt in de bios. Helemaal wanneer de eclipse komt.
[..]
Interessant. Moeten ze wel de manga volgen. Is die al klaar eigenlijk?
Ik zie nu wat pagina's in Google Images... Woow, die kan tekenen!quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:18 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
volgens mij op hiatus gezet want Kentaro Miura is ernstig ziek en gaan er nu geruchten rond dat hij het niet gaat afmaken.
Nu moet ik aan Twilight denken, bedankt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:17 schreef Qunix het volgende:
Als er weer een zonsverduistering is, kijk ik wel goed om me heen
Vind je het te eng worden?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nu moet ik aan Twilight denken, bedankt.
Wie wil een nieuwe Lautnerspam?
het wordt later pas echt vet denk ik, want, wat ik op plaatjes gezien heb, gaat hij met allemaal monsters en demonen vechtenquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik zie nu wat pagina's in Google Images... Woow, die kan tekenen!
http://img862.imageshack.us/img862/5431/beztytuufq.png (copy/paste deze link)quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:22 schreef Qunix het volgende:
EN DAN MENSEN DIE EEN TATTOO NEMEN MET HET MERK
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMG
quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:24 schreef otaku-desu het volgende:
http://img862.imageshack.us/img862/5431/beztytuufq.png (copy/paste deze link) (copy/paste deze link)
Je had de anime moeten kijken, Manga is ook al bijna klaar komt geen vervolg.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:53 schreef Qunix het volgende:
Ik heb de anime gezienquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Je had de anime moeten kijken, Manga is ook al bijna klaar komt geen vervolg.
Films bevatten héél véél cgi. Toch zijn de films echt super tof! Gewoon kijken!quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:31 schreef Smoofie het volgende:
Zijn de films gelijkwaardig, minder of beter dan de anime?
Minder imoquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:31 schreef Smoofie het volgende:
Zijn de films gelijkwaardig, minder of beter dan de anime?
En de OST van de animequote:Op zondag 6 oktober 2013 22:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Minder inderdaad, anime is gewoon echt heel goed. Al blijft dat open einde een gore bitch.
Ja inderdaad. Was ook mooi opgezet, de gevechten kon je vaak echt 'episch' noemen qua sfeer. Erg, erg leuk gedaan.quote:
TELL ME WHY TELL ME WHY TELL ME WHAT YOU AREquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kan me die OP nog herinnen, zo vals engels toch ?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
TELL ME WHY TELL ME WHY TELL ME WHAT YOU ARE
Inderdaad ja.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:42 schreef otaku-desu het volgende:
berserk is 1 van de weinige animes waarvan ik de intro altijd heb geluisterd.
is gewoon een super cool nummer
Ja.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Inderdaad ja.
Zit mij trouwens af te vragen, zijn er nog meer goede anime's met zo'n west-europese insteek qua wapens, setting en dergelijke?
Berserk is een must watch voor elke anime liefhebber toch? Iedereen heeft die toch wel gezienquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wel nice om te zien dat we hier meerdere Berserk kijkers hebben
Claymore is het enige wat mij meteen in het hoofd opkomtquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Inderdaad ja.
Zit mij trouwens af te vragen, zijn er nog meer goede anime's met zo'n west-europese insteek qua wapens, setting en dergelijke?
Hmmm hm hm, kan mij herinneren er tien eps. van gekeken hebben. Vraag mij af of ik die bewust gedropt heb of tijdens een drukke periode op werk liet zitten en niet meer heb opgepikt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Claymore is het enige wat mij meteen in het hoofd opkomt
Zorgde ook gewoon ervoor dat je het volgende deel wou zienquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
srs niet sarcastisch, die is echt goed
Intresting, maar het heeft geen gutsquote:
Is die een beetje goed dan? Gooi ik hem in de downloadquote:
Is wel oké. Probleem is dat het einde nogal...open is. Het is eigenlijk een intro van het grotere verhaal van de LN's. Beetje zoals Berserk eigenlijkquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is die een beetje goed dan? Gooi ik hem in de download
Waarom?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:55 schreef Smoofie het volgende:
Ik kijk nu Berserk deel 3, eerste 2 delen skip ik.
Is het wat?quote:
Anders had ik niet zo'n post gemaakt hequote:
Hoezo niet? Dat is toch precies wat er in de eerste aflevering van Golden Time gebeurde?quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Anders had ik niet zo'n post gemaakt he
De beschrijving in de AniChart klopt alleen voor geen meter, of dat moet nog komen?
Hij heeft al zijn herinneringen verloren?quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dat is toch precies wat er in de eerste aflevering van Golden Time gebeurde?
dat gebeurd toch wel vaker in anime?quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hij heeft al zijn herinneringen verloren?
Ja maar niet in deze dusquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:08 schreef mschol het volgende:
[..]
dat gebeurd toch wel vaker in anime?
Ach zo, nee je hebt gelijk, jij hebt het over het plaatje in de OP terwijl ik aan anichart.net dacht..quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hij heeft al zijn herinneringen verloren?
Golden Time of Oregairu?quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:17 schreef -Strawberry- het volgende:
MAHL nog bedankt voor de tip. De serie is erg leuk. Er zit zelfs vuurwerk in zoals ook in Lovely Complex.
Oregairu dusquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Yahari Ore no Seishun Love Come wa Machigatteiru
Hé Bert. Bert? Bert!quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oregairu dus
Heb mijn UI ook maar eventjes aangepast
Gezondheid.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Yahari Ore no Seishun Love Come wa Machigatteiru
Oh betekent dat hetzelfde? Wist ik niet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oregairu dus
Heb mijn UI ook maar eventjes aangepast
Ja, Watamote is eigenlijk Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui. Maar om begrijpelijke redenen wordt het afgekort.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh betekent dat hetzelfde? Wist ik niet.
Goedzo.
Ik ben eerder benieuwd naar Murasakibara en Akashi. Helemaal omdat Murasakibara in de opening zo vet is.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:01 schreef De_Ilias het volgende:
Kuroko de 2e seizoen begon echt goed! Ik ben benieuwd naar de development van Kuroko.
Mokocchiquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:39 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, Watamote is eigenlijk Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui. Maar om begrijpelijke redenen wordt het afgekort.
Hm, hm. Niet zo veel eigenlijk.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
In hoeverre is Kyubey eigenlijk een Mokocchi?
Sja...quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jammer dat het om de chapter op een jaar hiatus gaat.
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hm, hm. Niet zo veel eigenlijk.
Vraag je dat omdat je Moccochi aantrekkelijk vindt?quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
In hoeverre is Kyubey eigenlijk een Mokocchi?
Nee gekkie, omdat ik nieuwsgierig ben.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Vraag je dat omdat je Moccochi aantrekkelijk vindt?
Nu jij nogquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:45 schreef robin007bond het volgende:
Wel leuk dat MAHL hier een vaste gast is geworden.
Wel jammer dat er nog geen S2 van is, moet ik weer wachten als ik alles heb gezien...quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:39 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, Watamote is eigenlijk Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui. Maar om begrijpelijke redenen wordt het afgekort.
Dat heb ik ook met Attack on Titan/Shingeki. Dat weerhoudt me er een beetje van om te kijken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel jammer dat er nog geen S2 van is, moet ik weer wachten als ik alles heb gezien...
Het is niet alsof het een echt goed uitgedachte serie is, het leukste eraan was de hype en door je weerstand heb je daar een groot deel van gemist. Nu voor het te laat is.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met Attack on Titan/Shingeki. Dat weerhoudt me er een beetje van om te kijken.
Sorry broeder maar.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik denk dat we dé opening van het seizoen al hebben gevonden, kan ook niet anders want het is de opening van Kuroko no Basuke S2.
De CG-animatie in die op is wel heel erg lelijk.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Sorry broeder maar.
en valvrave op nog onbekend
Iedereen hoor ik erover praten, maar na episode 1 te hebben gezien voelde ik me niet direct tot deze serie aangetrokken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het is niet alsof het een echt goed uitgedachte serie is, het leukste eraan was de hype en door je weerstand heb je daar een groot deel van gemist. Nu voor het te laat is.
Weru weru weru Taiga. Watta sahpuraisu to faindo yuu heah.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik denk dat we dé opening van het seizoen al hebben gevonden, kan ook niet anders want het is de opening van Kuroko no Basuke S2.
He, lees je ook de manga?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het is niet alsof het een echt goed uitgedachte serie is, het leukste eraan was de hype en door je weerstand heb je daar een groot deel van gemist. Nu voor het te laat is.
Ik vraag me af wie Hitagi en Homu gaat insprekenquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:36 schreef Qunix het volgende:
"Madoka Magica x Monogatari Series collaboration announced"
http://nlab.itmedia.co.jp/nl/articles/1310/07/news023.html
WTF?
Dankuquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:45 schreef robin007bond het volgende:
Wel leuk dat MAHL hier een vaste gast is geworden.
Nog zat andere series die je ondertussen kunt kijken toch? Ook gewone series. Hannibal al gezien? Ook zeker wat voor jou lijkt mequote:Op maandag 7 oktober 2013 19:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel jammer dat er nog geen S2 van is, moet ik weer wachten als ik alles heb gezien...
Had ik niet. Keek gewoon de eerste ep voordat ik wist waar het over ging, toen ik de anime van dat seizoen aan het uitproberen was. Meteen hooked, en iedere episode was weer smullenquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik wacht nog eventjes met de manga lezen tot die wat verder is, is een maandelijkse manga helaasquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:24 schreef Kyubey het volgende:
[..]
He, lees je ook de manga?
Chapter 50 laat zien wat een goed uitgedachte serie het is.
Na.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Danku
[..]
Nog zat andere series die je ondertussen kunt kijken toch? Ook gewone series. Hannibal al gezien? Ook zeker wat voor jou lijkt me
Oh, kon je pic trouwens niet vinden
[..]
Had ik niet. Keek gewoon de eerste ep voordat ik wist waar het over ging, toen ik de anime van dat seizoen aan het uitproberen was. Meteen hooked, en iedere episode was weer smullen
[..]
Ik wacht nog eventjes met de manga lezen tot die wat verder is, is een maandelijkse manga helaasIs chapter 50 voor of na het einde van de anime?
SPOILER: groot plaatje, geen plotpuntOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Er zit al een half-elf inquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:10 schreef Qunix het volgende:
I'm stuggling in Log Horizon Wow Wow
Als er geen elfen in komen, volg ik hem wel.
Ook veel fur.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Er zit al een half-elf inDe hoofdpersoon.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:01 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Na.
Trouwens:Weet je hoe vervelend het is om als brildrager meteen hetzelfde te moeten doen als je het ziet?SPOILER: groot plaatje, geen plotpuntOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half-elf in Log Horizon Wow Wow?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Er zit al een half-elf inDe hoofdpersoon.
Artikel zelf of de USA live-action versie van diens manga?quote:
furry slet?quote:
De US live action natuurlijk. Hana Yori Dango met sletten in college, geweldig man. Ik wed dat het een kutsoap wordt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Half-elf in Log Horizon Wow Wow?
[..]
Artikel zelf of de USA live-action versie van diens manga?
[..]
furry slet?
Die boek is nog in development hell voor een film,kunnen ze inderdaad een serie van maken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
De US live action natuurlijk. Hana Yori Dango met sletten in college, geweldig man. Ik wed dat het een kutsoap wordt.
Het boek dat ik nu aan het lezen ben, http://en.wikipedia.org/wiki/I_Am_Charlotte_Simmons , lijkt ook verdacht veel op Hana Yori Dango. Beter adapteren ze dat.
Het leuke eraan is alles. Ik heb de hele hype gemist en ik vond het alsnog een van de betere anime series die ik ooit heb gezien.quote:[img]h[quote][img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op maandag 7 oktober 2013 19:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Bij die serie vond ik het niet storend, omdat er aan een verhaallijn ten minste wel een einde zat.quote:Op maanda[quote]
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2027915/4/50#131944450]maandag 7 oktober 2013 19:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met Attack on Titan/Shingeki. Dat weerhoudt me er een beetje van om te kijken.
Ja want Kirito is een nerdquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:19 schreef Smoofie het volgende:
Waarom maken ze de main chars altijd zo nerdig in anime a la SOA en log horizon.
De log horizon MC is een strateeg. En hij draagt zijn volwassen-mannen-cape. Niet nerderig.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:19 schreef Smoofie het volgende:
Waarom maken ze de main chars altijd zo nerdig in anime a la SOA en log horizon.
Veel daarvan kan ik nog begrijpen, maar ik weiger te geloven dat iemand, laat staan jij, Erens geschreeuw en gejank en gezeur leuk vond.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het leuke eraan is alles. Ik heb de hele hype gemist en ik vond het alsnog een van de betere anime series die ik ooit heb gezien.
Zodat de kijkers zich er beter mee kunnen identificeren.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:19 schreef Smoofie het volgende:
Kijken alleen nerdjes of dat soort types in Japan ernaar?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zodat de kijkers zich er beter mee kunnen identificeren.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:19 schreef Smoofie het volgende:
Welke nerdjes??Alle Internet technologie bedenkers sinds 1969?specifieke gebruikers/liefhebbers?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijken alleen nerdjes of dat soort types in Japan ernaar?.
Wat ik bedoel is, waarom nooit een kagami zoals psycho pass in zo'n anime als protagonistquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Welke nerdjes??Alle Internet technologie bedenkers sinds 1969?
Japan loopt in werkelijkheid circa 10-15 jaar achter met o.a ICT,dat is dus 90% van hele bevolking+bedrijven.En hebben heel wat gebrekken
Reddit reacties zijn niet mals
voorbeeld reactie nr 1
This makes me laugh. I work for a Japanese company and they are severely behind the times in terms of technology (10-15 years in some cases). Because of this, most of the IT staff are completely clueless and the majority have never even heard of Linux, cloud computing, or virtualization. Just to give you an idea of how clueless they are, we had an "IT expert" from Japan visit for several weeks because our office was rolling out a new ERP system. The dumb ass got busted by our local IT staff for downloading massive amounts (gigabytes worth) of porn over the wireless network during business hours. When confronted, he said he didn't think anyone could see him download porn over wireless.
voorbeeld reactie nr 2
They don't need advanced technical assistance.
They need assistance with management and expertise on human performance.
All they're doing is containing water. The fact that it's contaminated just makes it important to contain it. It doesn't make it particularly difficult. It shouldn't be hot enough to be affecting gaskets and seals, or if it is they need to be selecting elastomers that can withstand the environment - Viton or EPDM, depending on the seals. They're not dealing with high temperatures. They're not dealing with high pressures. They're not dealing with solvents or particularly corrosive materials.
This is in no way an issue of technical expertise. It is a failure of management.
Those tanks should have gauges, and they should not be filled to more than a fraction of their nominal capacity.
It's been two and a half years since the accident - this is no longer an emergency situation. There are no excuses for this kind of performance..
voorbeeld reactie nr 3
Don't make the mistake of thinking everyone in Japan is a technically advanced Sci Fi loving nerd. As a military American network security person here in Japan for the last 9 years, I can assure you that many Japanese lack coordination, common sense and anticipation of danger. They simply can not design a better website. Send them overseas for two years and they are cured.
Kagami?de dikzak MC?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is, waarom nooit een kagami zoals psycho pass in zo'n anime als protagonist. Beetje bad ass proto.
Zijn enige karaktereigenschap is dat hij een eenzame alpha is, die altijd het coolste doet in elke situatie (waardoor meisjes hem geweldig vinden).quote:
Kougami sorryquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Kagami?de dikzak MC?
Heeft vast te maken met Hollywood/algemene stereotypes over technologie en diens gebruikers.
Ik bedoel meer, het zij niet echt mannen, maar kleine jongetjes.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Zijn enige karaktereigenschap is dat hij een eenzame alpha is, die altijd het coolste doet in elke situatie (waardoor meisjes hem geweldig vinden).
Je kunt alles over hem zeggen maar hij is geen nerd.
Over alpha's gesproken, lees de manga Sakamoto Desu Ka?. Briljant.
Nee, ff checkne.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Zijn enige karaktereigenschap is dat hij een eenzame alpha is, die altijd het coolste doet in elke situatie (waardoor meisjes hem geweldig vinden).
Je kunt alles over hem zeggen maar hij is geen nerd.
Over alpha's gesproken, lees de manga Sakamoto Desu Ka?. Briljant.
Geloven wat /a/ zegtquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:00 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Is het wat? Lees op /a/ dat het zwaar tegenvalt.
Ook wel logisch. Zijn genoeg goede vietnam films.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
Er zal nooit een anime over de vietnam oorlog gemaakt worden
[ afbeelding ]
Jammerquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
Er zal nooit een anime over de vietnam oorlog gemaakt worden
[ afbeelding ]
Maar hij is Kirito met zelfvertrouwen en zonder programmeerskils.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:01 schreef Smoofie het volgende:
http://myanimelist.net/an(...)ara_Kuru_Sou_Desu_yo
Dat is nou een protagonist waar ik blij van word.
In Nederland toch ook?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijken alleen nerdjes of dat soort types in Japan ernaar?.
Ik kijk er ook naarquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
In Nederland toch ook?
Nee, ik ben de uitzondering.
En daarom zou er geen anime over gemaakt kunnen worden?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook wel logisch. Zijn genoeg goede vietnam films.
kloptquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En daarom zou er geen anime over gemaakt kunnen worden?
Er zijn zat anime met scenario's die ook in westerse films voorkomen.
Oeh, nu begin ik wel benieuwd te worden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het leuke eraan is alles. Ik heb de hele hype gemist en ik vond het alsnog een van de betere anime series die ik ooit heb gezien.
[..]
Bij die serie vond ik het niet storend, omdat er aan een verhaallijn ten minste wel een einde zat.
Klopt, maar de anime zal natuurlijk vergeleken worden met de klassieke vietnam films, tenminste, door de niet jappen. Denk niet dat de anime een sfeer kan creeren zoals FMJ, Platoon, Apocalypse now etc waardoor het , denk ik, voor veel Amerikanen enz zal tegenvallen en het is maar de vraag of de jappen op een Vietnam oorlog georienteerde anime zitten te wachten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En daarom zou er geen anime over gemaakt kunnen worden?
Er zijn zat anime met scenario's die ook in westerse films voorkomen.
Hoe zit het eigenlijk met Jappen en de Tweede Wereldoorlog? Beetje net zo'n taboe als in Duitsland?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt, maar de anime zal natuurlijk vergeleken worden met de klassieke vietnam films, tenminste, door de niet jappen. Denk niet dat de anime een sfeer kan creeren zoals FMJ, Platoon, Apocalypse now etc waardoor het , denk ik, voor veel Amerikanen enz zal tegenvallen en het is maar de vraag of de jappen op een Vietnam oorlog georienteerde anime zitten te wachten.
Valt mee. In Hetalia wordt het een en ander geparodieerd en Hellsing Ultimate bevat nazi-zombies.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met Jappen en de Tweede Wereldoorlog? Beetje net zo'n taboe als in Duitsland?
Het is niet echt taboe in Japan,behalve sommige gruwelijke dingen weg laten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met Jappen en de Tweede Wereldoorlog? Beetje net zo'n taboe als in Duitsland?
Laat staan ik?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
Veel daarvan kan ik nog begrijpen, maar ik weiger te geloven dat iemand, laat staan jij, Erens geschreeuw en gejank en gezeur leuk vond.
blijf jezelfquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laat staan ik?
Eerlijk ik heb me er niet aan gestoord. Snap ook niet op welke manier dat storend was.
Repelsteeltju is een hipster, toen de anime een hype werd vond hij hem niet meer leuk. Gewoon negerenquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laat staan ik?
Eerlijk ik heb me er niet aan gestoord. Snap ook niet op welke manier dat storend was.
Ik vond het overdreven on ongepast en het klonk als Yuki Kaji.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laat staan ik?
Mallerd. Een van de beste dingen aan Titan was de hype.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Repelsteeltju is een hipster, toen de anime een hype werd vond hij hem niet meer leuk. Gewoon negeren
Are you even trying?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:36 schreef Qunix het volgende:
Wat ik allemaal volg van dit seizoen:
Coppelion, Freezing Vibration, Hajime no Ippo: Rising, Kill la Kill, Kyoukai no Kanata, Kyousou Giga (TV), Log Horizon, Miss Monochrome, Pokemon: The Origin en Strike the Blood
Wat ik volg van vorige seizoenen:
Hunter x Hunter (2011), One Piece en Uchuu Kyoudai
Wat ik volg wat al klaar is:
Higurashi no Naku Koro ni Kai, Ikkitousen
En nog een aantal OVA's...
Woow.
Pics van je collectie?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Are you even trying?
[ afbeelding ]
Dat zijn ze nog niet eens allemaal trouwens. Komen er nog wat bij (stuk of 6), en dat is dan alleen dit seizoen. Kijk ook nog HxH, Naruto.
ik twijfel nog over Ace of Diamond heb je de eerste aflevering al gezien? Hoe was het?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Are you even trying?
[ afbeelding ]
Dat zijn ze nog niet eens allemaal trouwens. Komen er nog wat bij (stuk of 6), en dat is dan alleen dit seizoen. Kijk ook nog HxH, Naruto.
Hoeveel gig?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Are you even trying?
[ afbeelding ]
10/10 muh baseballquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
ik twijfel nog over Ace of Diamond heb je de eerste aflevering al gezien? Hoe was het?
Watquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Are you even trying?
[ afbeelding ]
Heb maar een hele kleine collectie, mijn 4-5 favoriete anime en alles van Naruto.quote:
Eerste aflevering was wel leuk, maar nog niet veel bijzonders. Animatie was best crappy, maar ik denk dat het verhaal wel goed is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
ik twijfel nog over Ace of Diamond heb je de eerste aflevering al gezien? Hoe was het?
Zal vanavond ff kijken.quote:
Eigenlijk heb ik hier geen eens tijd voor, maar goed. Dan maar 's nachts kijken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 07:39 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat
Ik heb alleen nog Log Horizon en Kuroko gezien.
Ik kijk wel uitquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Are you even trying?
[ afbeelding ]
Who's the real sucker now?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
doe dat maar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heb maar een hele kleine collectie, mijn 4-5 favoriete anime en alles van Naruto.
[..]
Eerste aflevering was wel leuk, maar nog niet veel bijzonders. Animatie was best crappy, maar ik denk dat het verhaal wel goed is.
[..]
Zal vanavond ff kijken.
[..]
Eigenlijk heb ik hier geen eens tijd voor, maar goed. Dan maar 's nachts kijken.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Who's the real sucker now?which data s?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De data uit de database natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
[..]
doe dat maar.
[..]
which data s?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
HAJIME FUCKING IPPO IS TERUGGGGGG!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:54 schreef marp0 het volgende:
Lang niet geweest hier
Season 3 van Hajime no Ippo begint gelijk heel goed!
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
De data uit de database natuurlijk.jeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien moet je baddertijd houdenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
*moet nog goed wakker zijn*
Laatste baddertijd was op 22 septemberquote:
Are you even trying?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Are you even trying?
[ afbeelding ]
rustig maarquote:
spuitelfquote:
in bad gaanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
High-fashion photos of JoJos Bizarre Adventure characters featured at Shisedo event
[..]
Laatste baddertijd was op 22 september
Was al bekendquote:
komt hij naar europa en zo ja, is er al een release datum?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:47 schreef Qunix het volgende:
Mooi hoor: http://imgur.com/a/jDx2q
[..]
Was al bekend
Ik tel er 18, ik heb er 19.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
A
[..]
Are you even trying?
[ afbeelding ]
Monogatari is ook van vorig seizoen faggotquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik tel er 18, ik heb er 19.En bij jou staat ook shit wat niet van dit seizoen is, cheater.
[ afbeelding ]
2 cour, dus eigenlijk hoort het ook bij dit seizoen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Monogatari is ook van vorig seizoen faggot
Nope. Net als Jump, alleen in Japan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:54 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
komt hij naar europa en zo ja, is er al een release datum?
Reken maar wel gewoon op een localization. Als de game daar goed genoeg verkoopt komt hij ook wel naar Amerika, kun je hem altijd daar nog weg halen.quote:
Maar dat gaat niet gebeuren, zie de game JUMP.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Reken maar wel gewoon op een localization. Als de game daar goed genoeg verkoopt komt hij ook wel naar Amerika, kun je hem altijd daar nog weg halen.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Reken maar wel gewoon op een localization. Als de game daar goed genoeg verkoopt komt hij ook wel naar Amerika, kun je hem altijd daar nog weg halen.
Liever geen locale versie a.u.b,gewoon importeren van HKquote:Op woensdag 9 oktober 2013 07:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Maar dat gaat niet gebeuren, zie de game JUMP.
En dan ben je pas bij het beginquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:58 schreef Dearest het volgende:
Net begonnen met HighSchool DxD te kijken, ben nu the amount of boobs dat ik heb gezien al vergetenTering.
Tevens: Hoi![]()
*HIGH FIVE*quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
HAJIME FUCKING IPPO IS TERUGGGGGG!!!!!!!!!!
HIGH FIVE!
oyaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:58 schreef Dearest het volgende:
Net begonnen met HighSchool DxD te kijken, ben nu the amount of boobs dat ik heb gezien al vergetenTering.
Is het wel grappige fanservice (over de top) in plaats van irritante fanservice?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:58 schreef Dearest het volgende:
Hou dou. Ik heb één aflevering van Highschool DxD gezien en ben nu al vergeten de hoe vaak ze de regels van het schaakspel vergaten uit onwetendheid of stilistische masturbatie.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:58 schreef Dearest het volgende:
Nee dat is de nieuwe verbeterde versie van schaak. Mijn favoriete toevoeging is het nieuwe schaakstuk "Quantumgun" waarmee je twee stukken aan de andere kant van het bord uitschakelt. Maakt het net iets uitdagender dan dat lame klassieke schaak. Kom op zeg, het is 2013.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hou dou. Ik heb één aflevering van Highschool DxD gezien en ben nu al vergeten de hoe vaak ze de regels van het schaakspel vergaten uit onwetendheid of stilistische masturbatie.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee dat is de nieuwe verbeterde versie van schaak. Mijn favoriete toevoeging is het nieuwe schaakstuk "Quantumgun" waarmee je twee stukken aan de andere kant van het bord uitschakelt. Maakt het net iets uitdagender dan dat lame klassieke schaak. Kom op zeg, het is 2013.
Manga van DxD schijnt stuk beter te zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:58 schreef Dearest het volgende:
Highschool DxD draait om oppai, je weet tochhh.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:58 schreef Dearest het volgende:
Vind m wel leukquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Highschool DxD draait om oppai, je weet tochhh.
Wie vindt oppai nou niet leuk? DearS heb ik wel van gehoord, maar niet echt mijn genre.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:29 schreef Dearest het volgende:
[..]
Vind m wel leuk
Kent/heeft iemand DearS gezien? Vind die zooo schattig
DearS is onder mijn niveauquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:29 schreef Dearest het volgende:
[..]
Vind m wel leuk
Kent/heeft iemand DearS gezien? Vind die zooo schattig
Hiv anime was dat zegquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Tijd om jullie niveau eens wat te verhogen.
Hm, het heeft geen zin om er tegen in te gaan want eigenlijk was het ook best shitty, maar toch vond ik het fucking vet.quote:
Ja, ik overdreef miss een beetje, nog wel 6.5/10.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hm, het heeft geen zin om er tegen in te gaan want eigenlijk was het ook best shitty, maar toch vond ik het fucking vet.
10/10 Inori4ever in my #heart <3quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, ik overdreef miss een beetje, nog wel 6.5/10.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
10/10 Inori4ever in my #heart <3
Echt? Ik bedoel hiv-aids is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, ik overdreef miss een beetje, nog wel 6.5/10.
Je gaat er niet meer dood aan en is soms zelfs geneesbaar. Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Echt? Ik bedoel hiv-aids is ook niet meer wat het geweest is.
Believe itquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:13 schreef Qunix het volgende:
Goh, weer een nieuwe ending van Hunter x Hunter, maar nog steeds na 100 episodes dezelfde waarbij er iets anders is (zelfde muziek).
Diz faggot. Je kijkt niet eens 1 van de big 3. LELELE.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:14 schreef Arashimashou het volgende:
HABEEB IT
ik liet me wederom even gaan.
Kowakaruna naruto saoto mamoreeeequote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Diz faggot. Je kijkt niet eens 1 van de big 3. LELELE.
De grote 3 in afleveringen ja, in kwaliteit nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Diz faggot. Je kijkt niet eens 1 van de big 3. LELELE.
Pls, chapters.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De grote 3 in afleveringen ja, in kwaliteit niet.
Voor ''The basketball which Kuroko plays'' hebben ze vast geen Engelsman ingehuurd.quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Voor ''The basketball which Kuroko plays'' hebben ze vast geen Engelsman ingehuurd.Beste anime dit seizoen, er van uitgaande dat Valvrave niet beter is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
1:01 mag deze move wel?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Beste anime dit seizoen, er van uitgaande dat Valvrave niet beter is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |