Het is Feyenoord, dus altijd billenknijpen...quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:14 schreef Maver24 het volgende:
pelle had de 0-3 moeten maken, was er niks aan de hand geweest, nou weer billenknijpen
Dat is het probleem dat kunnen ze niet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:15 schreef Muto het volgende:
Ga voetballen godverdomme. In plaats van de bal bij de cornervlag houden in de 86ste minuut.
Lol dan hoorde ik het toch goed. Pijnlijk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Zei hij nou Theo Bos?
Hij bedoelt Peter Bosz.
Opdonderenquote:
rot eens op jaquote:
Even rustig uitspelen hè.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:21 schreef VanKuikeren het volgende:
Gelukkig geen paniek in de verdediging....
als... dan leerdamquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:21 schreef MolFan het volgende:
Hahaha dat schot van Leerdam zat er bijna in
we hebben het overleeft maar vraag niet hoequote:
Dat jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:24 schreef Euribob het volgende:
Stouten gaat helemaal de tering op de radio.
De tering.
Lekker studeren terwijl Feyenoord opstaat is er niet bij vandaag.quote:
Nee.quote:
Terecht, die 4 minuten iig... Tering...quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:28 schreef Cara het volgende:
De tyfus, waar waren die 4 minuten blessuretijd precies goed voor?
Echt hèquote:
Gaat er niet om hoe je wint, maar om dát je wintquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Alleen de manier waarop.... dat overleven we niet elke uitwedstrijd op die manier.
De Vrij is juist de reden dat Vitesse meerdere malen niet scoordequote:Op zondag 6 oktober 2013 16:28 schreef Slobeend het volgende:
Bohhhh wat een spanning. De Vrij kost je toch weer bijna de overwinning
regelneukertje vinkquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:31 schreef Dekatria het volgende:
Overigens, die gele kaart van Mulderwat de neuk was dat?
Dacht dat hij floot om een overtreding tegen Mulder, maar ja...quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:31 schreef Dekatria het volgende:
Overigens, die gele kaart van Mulderwat de neuk was dat?
Deed Mulder dan? Naar mijn idee was die uitgooi puur een normaal gevolg van het pakken van de bal...quote:
Zijn man bij de 1-2 en bij die laatste kans zat 'ie ook goed mis.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De Vrij is juist de reden dat Vitesse meerdere malen niet scoorde
Hij heeft minimaal 2 doelpunten van Vitesse voorkomenquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zijn man bij de 1-2 en bij die laatste kans zat 'ie ook goed mis.
Dat zal best, maar zijn wekelijkse foutjes blijven er in zitten.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij heeft minimaal 2 doelpunten van Vitesse voorkomen
twitter:SamArmenteros twitterde op zondag 06-10-2013 om 16:33:30VAAAAAMOSSSSS 💪💪💪💪💪🙏🙏🙏🙏🙏👏👏👏👏 #FEYENOORD reageer retweet
En dat zonder Lexie!quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:34 schreef PIETR het volgende:
Kost me weer 10 jaar van mn leven, maar de overwinning is binnen
Verdiende overwinning inderdaad. Dat verandert niet omdat Vitesse op het laatst nog een punt rook.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:38 schreef Vasion het volgende:
Lucky Feyenoord?
Deze wedstrijd is volledig verdient gewonnen door ons?
Eerder bad luck Vitesse.. wat die drie kansjes betreft..
Daarom begrijp ik de term ''lucky'' niet zo goed. Als wij lucky hadden, kopte Pelle 0-3 binnen en klaar is kees.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Verdiende overwinning inderdaad. Dat verandert niet omdat Vitesse op het laatst nog een punt rook.
Als je verdient wint, kun je geen geluk hebben gehad?quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Verdiende overwinning inderdaad. Dat verandert niet omdat Vitesse op het laatst nog een punt rook.
Yeah right. 'Lucky' impliceert wel degelijk dat een ploeg meer kreeg dan waar het recht op had, en ik vind dat Feyenoord over de hele wedstrijd gewoon verdiend heeft gewonnen. Het beeld wordt een beetje vertekend omdat die laatste minuten op het netvlies blijven staan.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als je verdient wint, kun je geen geluk hebben gehad?
Gelukkige redding van Mulder en bal op de paal. Allen in blessuretijd, dan heb je gewoon mazzel. Of de overwinning verdient is, staat erbuiten.
Snap je.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Yeah right. 'Lucky' impliceert wel degelijk dat een ploeg meer kreeg dan waar het recht op had, en ik vind dat Feyenoord over de hele wedstrijd gewoon verdiend heeft gewonnen. Het beeld wordt een beetje vertekend omdat die laatste minuten op het netvlies blojven staan.
Hoe jij het impliceert zal me een worst wezen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Yeah right. 'Lucky' impliceert wel degelijk dat een ploeg meer kreeg dan waar het recht op had, en ik vind dat Feyenoord over de hele wedstrijd gewoon verdiend heeft gewonnen. Het beeld wordt een beetje vertekend omdat die laatste minuten op het netvlies blojven staan.
Dan snap je het maar niet. Boeiend, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoe jij het impliceert zal me een worst wezen eerlijk gezegd.
Paniek alom in de Feyenoord defensie en snakken naar het einde van de wedstrijd icm een gelukkige redding en een bal op de paal. Dan heb je gewoon mazzel. Dat Feyenoord gewoon recht had op die 3 punten zal ik echt niet ontkennen.
Muahaha, en dan snap ik het niet?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan snap je het maar niet. Boeiend, eerlijk gezegd.
Hij heeft tot op zekere hoogte wel een punt. Feyenoord is er zelf ook bij. Het is niet alsof Vitesse voor een leeg goal staat en de bal overschiet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Muahaha, en dan snap ik het niet?
En dat is mod?
Mooi hoor die 3 punten en gefeliciteerd, maar als je niet toe durft te geven dat Feyenoord geluk heeft gehad in de laatste minuten, dan snap jij het schijnbaar niet, en is het nog schrijnender dat je het niet toe durft te geven.
Prettige avond....
Bij de bal op de paal komen we goed weg maar waarom noem je de redding van Mulder gelukkig?quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gelukkige redding van Mulder en bal op de paal.
Een redding van een keeper is geen geluk maar kwaliteit. Een bal op de paal schieten of net in het goal is ook kwaliteit. Heeft Feyenoord dan het "geluk" gehad dat de tegenstander noet de kwaliteit had om een bal af te maken? Dan kan je iedere wedstrijd wel geluk noemen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft tot op zekere hoogte wel een punt. Feyenoord is er zelf ook bij. Het is niet alsof Vitesse voor een leeg goal staat en de bal overschiet.
Dit dusquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:18 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Een redding van een keeper is geen geluk maar kwaliteit. Een bal op de paal schieten of net in het goal is ook kwaliteit. Heeft Feyenoord dan het "geluk" gehad dat de tegenstander noet de kwaliteit had om een bal af te maken? Dan kan je iedere wedstrijd wel geluk noemen.
Eagles uit wordt geen makkie nee.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:18 schreef Grifte het volgende:
Extra zuur achteraf dat ik misgreep naar een uitkaartje, maar wat een heerlijke uitoverwinning![]()
Nu Eagles-uit, minstens zo lastig...
Als ik de Eagles-fans ook hoor spelen die zeer sterk in vooral de eerste 40-45 minuten, om vervolgens vaak na rust volledig conditioneel en tactisch door te zakken. Dat zag je onder meer tegen Groningen en NEC-thuis (gisteren), en Ajax-uit.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:50 schreef Vasion het volgende:
[..]
Eagles uit wordt geen makkie nee.
Maar goed.. als zelfs ajax al binnen een kwartier 6x weet te scoren, is het een kwestie van uit laten razen en afmaken die hap.
twitter:JennSommers twitterde op zondag 06-10-2013 om 17:57:41Men wat een spannende wedstrijd... Trots op mijn schat! @MulderErwin reageer retweet
Dat idee had ik twee jaar geleden ook al, maar toen was het geloof er niet. Nu lijkt het er in ieder geval iets meer te zijn, Pellè en Koeman spreken het uit, maar voor het zelfde geld eindigen we 5e oid. Die bovenste ploegen zijn allemaal even slecht/goed.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Als we een keer kampioen willen worden dan moet het dit jaar gebeuren heb ik het idee.
Legendarisch.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:06 schreef Dekatria het volgende:
Voor wie JDS in de slotfase nog even terug wil luisteren
http://www.rijnmond.nl/sp(...)ing-feyenoord-arnhem
Krijg meteen weer hartkloppingen
Sluit ik me helemaal bij aan, kapotgeërgerd aan die gozert. Verdedigend (positioneel) zo uitermate zwak, en aanvallend heeft hij geluk dat uit die corner de 0-1 komt, anders had hij een 100% kans verneukt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:13 schreef Caland het volgende:
Wat was die Nelom trouwens kankertjeslecht zeg. Mijn god
Bij Feyenoord heb ik nog het idee dat ze beter kunnen. Bij de rest heb ik dat niet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat idee had ik twee jaar geleden ook al, maar toen was het geloof er niet. Nu lijkt het er in ieder geval iets meer te zijn, Pellè en Koeman spreken het uit, maar voor het zelfde geldt eindigen we 5e oid. Die bovenste ploegen zijn allemaal even slecht/goed.
Al hebben wij De Kuip voor thuiswedstrijden
Ik denk dat Ajax in de winterstop gewoon flink de knip gaat trekken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord heb ik nog het idee dat ze beter kunnen. Bij de rest heb ik dat niet.
Ik heb tevens bij Feyenoord het idee dat het steeds ook wat beter begint te lopen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Bij Feyenoord heb ik nog het idee dat ze beter kunnen. Bij de rest heb ik dat niet.
Vraag ik mij ook nog steeds af.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:23 schreef Pascalus het volgende:
Weet iemand waarom Vink Mulder en De Vrij een kaart gaf?
Die kaart kreeg hij dan ook. Was een optelsommetje, had in de eerste 5 minuten ofzo al geel moeten hebben die kindsoldaat.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:23 schreef Pascalus het volgende:
Weet iemand waarom Vink Mulder en De Vrij een kaart gaf? Volgens mij deden ze allebei niet zo veel. Als je dan consequent wil zijn moet je Leerdam ook een kaart geven op het moment dat hij Pellé in z'n rug
Mulder ivm protesteren. De Vrij geen idee. Ik denk veel belovende aanval tegenhouden?quote:
De serie die we nu hebben.. 5 gewonnen 1 gelijk, is eigenlijk al ongekend.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zou wel geweldig zijn als je daar de punten pakt, met Heracles-thuis daaropvolgend kan je een heerlijke serie neerzetten.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb tevens bij Feyenoord het idee dat het steeds ook wat beter begint te lopen.
Hahaha geweldig. SJONGEJONGEJONGEquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:06 schreef Dekatria het volgende:
Lol, op basis van wat dan? Vandaag was net zo slecht als tegen Twente, Ajax en PEC.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb tevens bij Feyenoord het idee dat het steeds ook wat beter begint te lopen.
Volgende week minstens zo belangrijke pot wat dat betreft.
Oneens. Heb bij vlagen best genoten van het Feyenoord van vandaag. Men kan alleen niet zo goed omgaan met tegenslagen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lol, op basis van wat dan? Vandaag was net zo slecht als tegen Twente, Ajax en PEC.
Ja, omdat ze gewonnen hebben. Feyenoord speelde tegen FC Twente beter dan vandaag, maar omdat ze verloren is dat door iedereen vergeten.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Oneens. Heb bij vlagen best genoten van het Feyenoord van vandaag. Men kan alleen niet zo goed omgaan met tegenslagen.
De eerste helft was prima van Feyenoord hoor, maar in de tweede helft ging het weer mis.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lol, op basis van wat dan? Vandaag was net zo slecht als tegen Twente, Ajax en PEC.
Dat kan maar geen flauw idee wat hun moeten kopen om het team aan te sterken en betaalbaar is. Denk dat ze dat bij Ajax ook niet zien.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax in de winterstop gewoon flink de knip gaat trekken.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:03 schreef Caland het volgende:
Tot aan de goal stond het verdedigend ook gewoon goed. Met Nelom als uitzondering, maar daar maakte Vitesse maar weinig gebruik van.
Ajax wint ook met 1 verdedigingsfout en 2 keepersfouten. Geen uitgespeelde kansen gezien. Alle top ploegen overtuigen nog niet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:13 schreef Scorpie het volgende:
Kampioenskandidaat nummer 1natuurlijk. Die Coolsingel kan alvast geboekt worden #yolo
sws mattiequote:Op zondag 6 oktober 2013 19:13 schreef Scorpie het volgende:
Kampioenskandidaat nummer 1natuurlijk. Die Coolsingel kan alvast geboekt worden #yolo
Vond ik ook wel meevallen eigenlijk. Er werd ingezakt en zelfs nog 1, 2 goede kansen op de 3-0. Dan was het helemaal over.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De eerste helft was prima van Feyenoord hoor, maar in de tweede helft ging het weer mis.
En Piet maakt hands na zijn kopbal.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:31 schreef Luni het volgende:
Die laatste 2 grote kansen hadden er helemaal niet te zijn, als Vink daarvoor gewoon gefloten had voor de overtreding tegen Mulder die in het 5 metergebied aangevallen werd.
Iets temperamentvoller dan Theo Reitsma, dat dan weer welquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:06 schreef Dekatria het volgende:
Dat Leerdam een kaart kreeg was ik al vergeten door die idiote slotfase met Pietje die de bal bijna binnenkopt en die bal op de paal.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kaart kreeg hij dan ook. Was een optelsommetje, had in de eerste 5 minuten ofzo al geel moeten hebben die kindsoldaat.
Het wordt tijd dat ze die zender wegbezuinigen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:25 schreef Muto het volgende:
Een middag lang werd uitgefloten in De Kuip?
Hij viel in de 83ste minuut in. NOS
Beetje overacting.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:41 schreef Caland het volgende:
Zanger Rinus is een slap en moddervet aftreksel van Van Vliet.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:05 schreef Caland het volgende:
Dat SMS scorebord was ook weer mooi.
"Tommels, trommels, trommels. #DeBaron"
"Kom op Vitesse, laat je eens horen. Ik hoor alleen Rotterdam"
Sowieso het uitvakquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:23 schreef Grifte het volgende:
[..]![]()
Het 'Waar is die lul met z'n trommel?' kwam ook loeihard op tv binnen
Wat een triest ventje is dat toch eigenlijk. Ook telkens ruzie zoeken met Vormerquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Die kindsoldaat trouwens, zei toch dat dit geen speciale wedstrijd was? Die liep vanmiddag alleen maar te schoppen, koesterde toch nog enige wrok had ik het idee
En hij greep Nelom in z'n kruis. Maar een speciale wedstrijd was het niet hoor.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:48 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat een triest ventje is dat toch eigenlijk. Ook telkens ruzie zoeken met Vormer
Nouja. Als ik iemand verdenk in deze selectie dan is het Nelom. Wellicht hadden ze een bromancequote:Op zondag 6 oktober 2013 22:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
En hij greep Nelom in z'n kruis. Maar een speciale wedstrijd was het niet hoor.
Als je je neefje neukt, is het dan incest?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja. Als ik iemand verdenk in deze selectie dan is het Nelom. Wellicht hadden ze een bromance
Ja. Misschien wel de cultuur.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:17 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als je je neefje neukt, is het dan incest?
Niet echt handig van die gasten daar, maar ach. Zag er wel grappig uit.quote:
Niet als je uit speelt, dan telt elke ongewenste zwangerschap dubbel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:17 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als je je neefje neukt, is het dan incest?
Het gaat nog wat stroef op de vleugel, maar heeft al een paar prima assists gegeven.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:52 schreef PollosHermanos het volgende:
Mooie assist trouwens weer van Armenteros, vind dat hij het prima doet op de vleugel. Nu nog wat goals maken
Mja, Vd Struijk is verdedigend net zo sterk als Nelom, dus dat zegt niet zo heel veelquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het gaat nog wat stroef op de vleugel, maar heeft al een paar prima assists gegeven.
Hoe hij vd Struijk het bos in stuurde
Het is ook gewoon niet echt een vleugelspeler.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het gaat nog wat stroef op de vleugel, maar heeft al een paar prima assists gegeven.
Hoe hij vd Struijk het bos in stuurde
Nee klopt, maar dat zie je helaas wel eens uitlopen op wat balverlies. Aan de andere kant is hij 10x balvaster dan Ruben, en geeft Janmaat flink wat ruimte als hij naar binnen trekt. Heeft nog wat fine-tuning nodig, het gaat steeds beter.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook gewoon niet echt een vleugelspeler.
Was ook toen Pelle op de grond lag en Vitesse doorspeelde: een striemend fluitconcert die echt niet alleen vanuit het uitvak kwam.quote:
Toen Clasie een tijdje geleden een paar wedstrijden de aanvoerdersband droeg omdat De Vrij geblesseerd of geschorst was, speelde hij ook opeens dramatisch. Dat wil niet meteen zeggen dat het door de aanvoerdersband komt maar het is wel toevallig.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:49 schreef tjoptjop het volgende:
De Vrij speelde prima, was blijkbaar toch best een last dat aanvoerderschap.
Nico's column over Clasie aanvoerdersschap was een van zijn weinig goedequote:Op maandag 7 oktober 2013 01:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Toen Clasie een tijdje geleden een paar wedstrijden de aanvoerdersband droeg omdat De Vrij geblesseerd of geschorst was, speelde hij ook opeens dramatisch. Dat wil niet meteen zeggen dat het door de aanvoerdersband komt maar het is wel toevallig.
Het is een beetje kiezen tussen twee kwaden. Speel je met Mathijsen dan verkracht je BMI, speelt De Vrij wat minder en sta je automatisch weer 10 meter verder naar achteren. Dus dan zou ik toch gaan voor Nelom.quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:46 schreef Muto het volgende:
Nelom was gisteren niet best. Maar ik vind hem aanvallend sterker dan BMI. Dus zeker tegen zwakkere ploegen vind ik Nelom een betere optie dan BMI.
hahahahaquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:05 schreef Caland het volgende:
Dat SMS scorebord was ook weer mooi.
"Tommels, trommels, trommels. #DeBaron"
"Kom op Vitesse, laat je eens horen. Ik hoor alleen Rotterdam"
Heeft niks met een voetbalstadion te maken inderdaad.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:24 schreef Luni het volgende:
[..]
Das niet zo moeilijk in het Gelredome.
En het publiek wat er zit.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:29 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Heeft niks met een voetbalstadion te maken inderdaad.
Heeft hij natuurlijk een punt. Die Havenaar komt te gevaarlijk in.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:56 schreef Luni het volgende:
Hier de samenvatting, luister ook naar het commentaar van Frank Snoeks over een aantal gele kaarten van Feyenoord en ook de overtreding op Mulder.
Dit. In de winterstop zal hij dan ook vertrekken lijkt me.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:47 schreef CasselerRIP het volgende:
Het grootste voordeel van Armenteros is dat je Verhoek niet meer hoeft op te stellen.
Maar het sterke punt van Verhoek is dat hij strijd in de wedstrijd kan brengenquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:47 schreef CasselerRIP het volgende:
Het grootste voordeel van Armenteros is dat je Verhoek niet meer hoeft op te stellen.
Strijd met zijn eigen onvermogen?quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:40 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar het sterke punt van Verhoek is dat hij strijd in de wedstrijd kan brengen
Ook erg sterk in de spelerstunnel.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:40 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar het sterke punt van Verhoek is dat hij strijd in de wedstrijd kan brengen
Prachtig! Toen ik zelf nog wel 's ging zat ik op Oost, prachtig was dat. Ging nooit vaak uitwedstrijden en dan zit je daar op Oost, je kijkt schuchter op je heen als niet bekende, springt op bij een goal van Feyenoord, kijkt om je heen en je voelt je thuis als je ziet dat de helft van de hele tribune ook opspringt. Je voelt je machtig als je ziet dat er wat Vitesse supporters boos naar je kijken, maar snel weer gaan zitten als ze zien met hoeveel je bent. Heerlijk.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:01 schreef Muto het volgende:
3.40en het stuk na de wedstrijd trouwens ook.
Voor in het Vitesse-topic ja. Wat boeit mij Velthuizen?quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:47 schreef CasselerRIP het volgende:
Ik heb ook wel een zwak voor die Piet. Zou ook wel passen in de Kuip denk ik, echte keeper, want hij is een rare snuiter.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:03 schreef satecl het volgende:
Haha toch blijf ik Pietje een held vinden. Die gast wil zo graag naar Feyenoord. In de Kuip altijd even klappen naar Vak X/SGister na de wedstrijd de lachen met Clasie en Indi te omhelzen alsof het zijn zoon was die 3 jaar is weggeweest.
Ik kan me trouwens herrineren dat Kongolo wel eens LB heeft gespeeld in de voorbereiding. Moeten ze dat niet eens gaan proberen, want Nelom kan echt niet.
Heb die gast weleens bij Holland Sport gezien, kwam over als iemand met een persoonlijkheid van 0,0quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een zwak voor die Piet. Zou ook wel passen in de Kuip denk ik, echte keeper, want hij is een rare snuiter.
Hahahaquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:22 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Heb die gast weleens bij Holland Sport gezien, kwam over als iemand met een persoonlijkheid van 0,0
Helaas pas over 2 weken (interlandsquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:02 schreef CasselerRIP het volgende:
Overigens kan er volgende week in de top veel puntverlies worden geleden met:
Twente - Ajax
Fc Groningen - PSV
Heerenveen - Vitesse
Oeps, foutje.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Helaas pas over 2 weken (interlands), maar er zal sowieso puntverlies zijn in de top ja. Nu moet Feyenoord uit bij GAE en m'n vertrouwen in een goede afloop daar is nog niet erg hoog
NEE.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:23 schreef TLC het volgende:
Ik zag Dickie Advocaat bij Studio Voetbal, is dat wat voor Feyenoord als Ronald Koeman van Gaal gaat opvolgen ?
Nee, gewoon GB voor de groep. Haal je Van Hooijdonk erbij, heb je GHB voor de groepquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:23 schreef TLC het volgende:
Ik zag Dickie Advocaat bij Studio Voetbal, is dat wat voor Feyenoord als Ronald Koeman van Gaal gaat opvolgen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Hahahahahahahaquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:23 schreef TLC het volgende:
Van Gaal word de nieuwe trainer van Feyenoord.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:23 schreef TLC het volgende:
Voor zijn salaris kunnen we Messi kopen...quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:23 schreef TLC het volgende:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, gewoon GB voor de groep. Haal je Van Hooijdonk erbij, heb je GHB voor de groepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Liever niet. Lekker JP en Gio voor de groep.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:23 schreef TLC het volgende:
Stelletje hosselaars zijn we ookquote:'Supporters Feyenoord grootste vreemdgangers'
Feyenoordfans blijken de grootste groep vreemdgangers te zijn onder alle Nederlandse Eredivisie clubs. Dit blijkt uit een enquête van een Nederlandse website voor geheime affaires, waarvoor ruim 3.400 leden ondervraagd werden.
41 procent van de mannelijke ondervraagden en 40 procent van de vrouwen die staan ingeschreven op de site, zijn fan van de Rotterdamse club.
Ook Ajax-fans zijn goed vertegenwoordigd onder de mensen die op zoek zijn naar meer passie naast hun relatie. 37 procent van de mannelijke leden van de datingsite zijn namelijk Ajax-aanhangers en 32 procent van de vrouwen is voor de Amsterdamse club.
Bijna één op de tien ingeschreven mannen en 14 procent van de ondervraagde vrouwen kijkt juist het liefst naar een wedstrijd van PSV, waarmee de club op de derde plaats beland.
wat dacht je van die karate trap van kindsoldaat ? dat was gewoon direct rood..quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:34 schreef Luni het volgende:
Samenvatting effe bekeken, wat blies die Vink slecht zeg!! Feyenoord die echt geel om niks kreeg en Vitesse kreeg eenpaar absolute gele kaarten niet!
De vrouwen van psv gaan meer vreemd dan de mannenquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:44 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Stelletje hosselaars zijn we ook
Hoe kom je daarbij? Leerdam heeft geen wrok tegen Feyenoord en dit was een wedstrijd als alle andere voor hemquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:17 schreef satecl het volgende:
WTF had die Leerdam gisteren? Voor het eerst in 5 jaar dat ik een Leerdam zag met een 'niet over m'n lijk' instelling. Schopte erop los en zocht ruzie met Jan en Alleman. Beetje vreemd dat dit net tegen Feyenoord is.... Of werd hij altijd gepest in de selectie?
Die schop op Boetius was gewoon een bewussie om hem uit de wedstrijd te trappen.
Precies. Dit was ook duidelijk te merken aan zijn sportieve, absoluut niet zure uitspraken na afloop.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Leerdam heeft geen wrok tegen Feyenoord en dit was een wedstrijd als alle andere voor hem
Vloek van de scorende ex-spelers is voorbij!quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies. Dit was ook duidelijk te merken aan zijn sportieve, absoluut niet zure uitspraken na afloop.
In de Volkskrant stond ook nog een mooie. Feyenoord was hem tegen gevallen en Vitesse is verder dan Feyenoord. Want, zo redeneerde hij briljant, Feyenoord wil kampioen worden en Vitesse wil alleen maar méédoen om het kampioenschap. Citaat: "Dus Vitesse is al een aardig eind op weg en Feyenoord heeft nog een lange weg te gaan."![]()
Die zuurpruim heeft geen oog dichtgedaan vannacht.
Afkloppen!!quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vloek van de scorende ex-spelers is voorbij!
Oeh, vind ik wel erg snel concluderen na 2 wedstrijden dat ze niet scoren. Zelfde als zeggen dat uitsyndroom voorbij is, daar waag ik mij nog niet aan. Gister al teveel hartaanvallen moeten overleven, dat zal waarschijnlijk nog veel vaker gebeuren dit jaarquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vloek van de scorende ex-spelers is voorbij!
twitter:Feyenoord twitterde op maandag 07-10-2013 om 16:32:49Feyenoord oefent zondag 5 januari 2014 tegen Excelsior in De Kuip. De opbrengst gaat volledig naar kankeronderzoek http://t.co/D8DyrGWR5X reageer retweet
Op de rechtsbackpositie!quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:29 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat een pauper die Leerdam. Heb nu al zin in Feyenoord - Vitesse.
Andersom toch?quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nelom had Leerdam in zijn ballen geslagen stond in de telegraaf.
En Leerdam probeerde het ook bij Nelom, vertelde hij met een lach, aangezien het neefjes zijn. Wel het hele verhaal vertellen danquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nelom had Leerdam in zijn ballen geslagen stond in de telegraaf.
Juist! De welbegeerde rechtsbackpositie bij het sfeervolle Vitesse..quote:
Familiebanden zijn voor mij geen reden om aan elkaars ballen te gaan zitten. Vreemde familie...quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En Leerdam probeerde het ook bij Nelom, vertelde hij met een lach, aangezien het neefjes zijn. Wel het hele verhaal vertellen dan
Elke familiedag weer, lekker hoor. Dat jullie het niet doen zegt meer over jouw familie denkquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:40 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Familiebanden zijn voor mij geen reden om aan elkaars ballen te gaan zitten. Vreemde familie...
Hij wilde niet bijtekenen dus dan mag je best een erge ziekte krijgen. Verder vond ik hem helemaal niet zo bijzonder, hoogstens bruikbaar.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik snap niet waarom die Leerdam zoveel wrok koestert. Op zich vond ik het wel een goeie spelert. Hij had bij ons ook wel een goede wedstrijdinstelling altijd.
Welnee. Moet hij toch helemaal zelf weten? Snap wel dat je gewoon veel wilt spelen en zoveel mogelijk wilt verdienen. Alleen die wrok is dan nergens voor nodig nee.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij wilde niet bijtekenen dus dan mag je best een erge ziekte krijgen. Verder vond ik hem helemaal niet zo bijzonder, hoogstens bruikbaar.
Dat weet ik, maar ik snap niet waarom hij als een opgefokte tokkie liep te schoppen gisteren.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij wilde niet bijtekenen dus dan mag je best een erge ziekte krijgen. Verder vond ik hem helemaal niet zo bijzonder, hoogstens bruikbaar.
Mwah, wrok omdat hij na de bekendmaking niet meer speelde waarschijnlijk. Toch even laten zien dat hij wel van waarde kon zijn en dit een beetje overactief en te enthousiast doen. Denk dat het gister dan ook meer onkunde dan agressiviteit wasquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welnee. Moet hij toch helemaal zelf weten? Snap wel dat je gewoon veel wilt spelen en zoveel mogelijk wilt verdienen. Alleen die wrok is dan nergens voor nodig nee.
Jongen heeft bijna een compleet seizoen stilgestaan in zijn ontwikkeling dankzij het beleid van de club dus hij zal wel een of ander misplaatst statement hebben willen maken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik snap niet waarom hij als een opgefokte tokkie liep te schoppen gisteren.
Erik Cummins, de reservekeeper komt uit de jeugd van Feyenoord. Verder is Amevor wel een Rotterdammer en heeft die aardig wat Rotterdamse clubs op z'n naam staan, maar geen Feyenoord. Verder weet ik het nietquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:58 schreef DonRaja het volgende:
Heeft Ko Ahead eigenlijk ex-Feyenoorders?
Ok op dat front zijn we dus safe.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Erik Cummins, de reservekeeper komt uit de jeugd van Feyenoord. Verder is Amevor wel een Rotterdammer en heeft die aardig wat Rotterdamse clubs op z'n naam staan, maar geen Feyenoord. Verder weet ik het niet
Room valt geblesseerd uit, Cummins valt in, 93e minuut mee naar voren en kopt de 1-1 in. Je weet het niet..quote:
Dude...quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:04 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Room valt geblesseerd uit, Cummins valt in, 93e minuut mee naar voren en kopt de 1-1 in. Je weet het niet..
Wat een aawinst voor de club aldaar.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:26 schreef Gert het volgende:
In de Volkskrant stond ook nog een mooie. Feyenoord was hem tegen gevallen en Vitesse is verder dan Feyenoord. Want, zo redeneerde hij briljant, Feyenoord wil kampioen worden en Vitesse wil alleen maar méédoen om het kampioenschap. Citaat: "Dus Vitesse is al een aardig eind op weg en Feyenoord heeft nog een lange weg te gaan."![]()
Die zuurpruim heeft geen oog dichtgedaan vannacht.
Ik heb zoveel onuitlegbare dingen meegemaakt, kan dit ook nog wel bijquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dude...
Die wannabe Feyenoorder was er al dichtbij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |