SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJ
ja...quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:18 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Inderdaad, zo lang wachten om 3-0 op 't bord te zien in de Grolsch Veste.
*verdedigd.quote:
Hoppa.quote:
Kies dan zelf wat uit man, zonder het aan te kondigenquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:21 schreef GGMM het volgende:
De magie van post #?? is TT is een beetje weg merk ik.
Ga weg. Leuk gedaan hoor maar in alle vrijheid en Ruiter zuigt nou eenmaal.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:19 schreef GGMM het volgende:
Dit had Siggy niet gekund.
Smoofie Littlerabbit
quote:
Ik hou er van mijn onderdanen de illusie te geven dat ze ook iets bijdragen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kies dan zelf wat uit man, zonder het aan te kondigen
Haha, oke.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga weg. Leuk gedaan hoor maar in alle vrijheid en Ruiter zuigt nou eenmaal.
Wat? Die actie vooraf lukt Sigthorsson echt niet hoor.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga weg. Leuk gedaan hoor maar in alle vrijheid en Ruiter zuigt nou eenmaal.
Onderdanenquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hou er van mijn onderdanen de illusie te geven dat ze ook iets bijdragen.
Die scheurt dan alles af.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat? Die actie vooraf lukt Sigthorsson echt niet hoor.
Niet dan?quote:
Vooractiequote:Op zondag 6 oktober 2013 14:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Joh, maar dat is lastig toegeven. Dus gaan we het maar over andere dingen hebben toch.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar heb je het over?quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh, maar dat is lastig toegeven. Dus gaan we het maar over andere dingen hebben toch.
En als Feyenoord wint neem je een Pelle avatarquote:
Over jou natuurlijkquote:
Feyenoord zal wel 'positiespel' proberen te spelen wat uiteindelijk neerkomt op alle ballen hoog op Pelle te peren.quote:
Ik ben overtuigd door AFCNiels.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonet dacht je nog een gelijkspel.
Laat dan maar.quote:
Mansonquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:27 schreef RvLaak het volgende:
Marilyn Manson bij Fietstas
Geen Immers bij Feyenoord
Waar doe ik dat precies? Ik benoemde tevens zijn fout ja, maar hij maakt één schaar en stond in volledige vrijheid.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Over jou natuurlijk![]()
Ik had het over die actie van Hoesen, dat Siggy dat niet lukt.
Dat de keeper er geen kut van kan staat daar volledig los van.
En Sigthorsson valt dan tegelijkertijd mee.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet dan?
[..]
Vooractie1 schaar en Utrecht valt achterover.
Als tegenargument ja.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Waar doe ik dat precies? Ik benoemde tevens zijn fout ja,
Dat is pure prut, manquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:29 schreef RvLaak het volgende:
[..], vooral The High End of Low is een geweldige plaat
twitter:Catenaccio twitterde op zondag 06-10-2013 om 14:28:13Hoesen in 10 minuten vs Sigthórsson in 81:Passes: 6 vs 8Dribbels: 2 vs 0Schoten: 2 vs 1Doelpunten: 1 vs 0Balverlies: 0 vs 6#ajautr reageer retweet
Ik blijf hem geweldig vinden... Maar de oudere platen zijn ook geniaalquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is pure prut, manDe eckte Manson is Antichrist Superstar, Mechanical Animals, Holywood
Ja, maar die keeper van Utrecht kan er niks van.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:Catenaccio twitterde op zondag 06-10-2013 om 14:28:13Hoesen in 10 minuten vs Sigthórsson in 81:Passes: 6 vs 8Dribbels: 2 vs 0Schoten: 2 vs 1Doelpunten: 1 vs 0Balverlies: 0 vs 6#ajautr reageer retweet
hoesen is een overschat spelertjequote:Op zondag 6 oktober 2013 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind de laatste albums niet echt sterk... The Golden Age of Grotesque had nog wel wat qua sound, maar vanaf Eat Me Drink Me vind ik het niks meerquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik blijf hem geweldig vinden... Maar de oudere platen zijn ook geniaal
Was Twiggy niet terug voor High End?
Eat Me, Drink Me noemde ik dan ook nietquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind de laatste albums niet echt sterk... The Golden Age of Grotesque had nog wel wat qua sound, maar vanaf Eat Me Drink Me vind ik het niks meer
Platleggen dat stadion.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gelredome zit nooit vol bij voetbalwedstrijden
Hey uhh, zoek een SC op of een DM kamertjequote:Op zondag 6 oktober 2013 14:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eat Me, Drink Me noemde ik dan ook niet. Daar was, volgens mij, Twiggy ook afwezig. Wat zijn geluid niet ten goede komt
Die dan ook platleggen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nah, Rammstein speelt daar met enige regelmaat
quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:38 schreef GGMM het volgende:
Ja, zullen we ons weer beperken tot de Eredivisie? Thnx.
Doet Vincent Vermeij, de nieuwe Kluivert wel mee?quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die missen Davy Klaassen, de nieuwe Bergkamp volgens jou, helaas....
Op de bank.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Doet Vincent Vermeij, de nieuwe Kluivert wel mee?
BMI kan goed mikken, plaatst de bal precies daar waar wel publiek zitquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
BMI trapt de bal in het publiek.
Is er wel publiek?
En Plan C is failliet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:41 schreef AFCNiels het volgende:
Lange ballen op Pelle, Feyenoord heeft geen plan b.
De chemie met de Haartjes is zeker weg.quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:44 schreef GGMM het volgende:
Hij is weg jongens, we kunnen het niveau weer omhoog gooien.
zal toch niet meer spelen. Qazaishvilli is beter.quote:
Ik leef #deleven.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Kapi spreekt de taal van de straat.
Speelde vorige week een geweldige wedstrijd. Doet het de laatste tijd goed. Is hij eindelijk in vorm dan zet Koeman hem op de bankquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Uhm, heb je de laatste 10 wedstrijden met Immers niet gezien?
Nah, schijnt geblesseerd te zijnquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:48 schreef Maoist het volgende:
[..]
Speelde vorige week een geweldige wedstrijd. Doet het de laatste tijd goed. Is hij eindelijk in vorm dan zet Koeman hem op de bank
Mooiquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn manager is bij dezen verneukt.
Hij speelt bevrijd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil die persoonlijke coach van De Vrij
Kijk je wel? Het niveau van de wedstrijd Vitesse - Feyenoord is een stuk hoger dan die van de wedstrijd Ajax - Utrecht.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:49 schreef AFCNiels het volgende:
Feyenoord speelt net zo slecht als Ajax, jammer dit.
Insomnia is nu blij.
Stijn, je hoort het.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:50 schreef Maoist het volgende:
Kunnen die manager-autisten niet naar het daarvoor bedoelde topic?
Ze zijn bang dat ze verliezenquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:50 schreef Mani89 het volgende:
Waarom zitten al die Feijenoorders in hun eigen topic?
Ok, er mist wel wat sfeer in dit topic zonder hun.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze zijn bang dat ze verliezen
Stadion zit te vol?quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:52 schreef GGMM het volgende:
Vitesse overweegt een verzoek bij de KNVB in te dienen om deze wedstrijd overnieuw te spelen.
Niemand is opgewassen tegen de Pel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
Anders zet je voortaan gewoon een paar smurfen neer in de verdediging. Als je niets een probeert te springen heeft het geen nut meer.
Ik heb Velthuizen en Kashiaquote:
Ja ja... Eerst zien, dan gelovenquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Koekoek dit gaat Feyenoord niet meer weggeven
Dat weet je nooit maar ziet er niet naar uitquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Koekoek dit gaat Feyenoord niet meer weggeven
quote:
Ik Velthuizen en Piazon, en ik wou Pelle er nog niet inzettenquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb 3 spelers van Vitesse. Ik zuig dan ook apenballen.
Ik had Kashia, maar die heb ik er net uitgeknikkerd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb 3 spelers van Vitesse. Ik zuig dan ook apenballen.
De Pel gaat schitteren in Braziliëquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:54 schreef Maoist het volgende:
Wat een overzicht heeft Pelle. Dat die man geen oproep krijgt.
Je had het dus wel verwacht?quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:54 schreef GGMM het volgende:
Omdat ik niet niet had verwacht dat Feyenoord hier zou winnen heb ik Pelle uit m'n team gehaald.
En Veldhuizen en Leerdam laten staan.
Littlerabbit
Ik ga Denswil en Duarte erin zetten de volgende keer.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik had Kashia, maar die heb ik er net uitgeknikkerd.
Wel heb ik 3 Feyenoorders, overigens alleen omdat Ajax spelers te duur zijn.
het dus het dusquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je had het dus het dus wel verwacht?
*Velthuizen.
Nee, niet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:55 schreef Gramulanion het volgende:
Je had het dus het dus wel verwacht?
Ik had Duarte gekocht.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga Denswil en Duarte erin zetten de volgende keer.
Jullie hebben een half Hitlerjugendpeleton in het teamquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:55 schreef Cavaliers het volgende:
Mulder heeft veel uitstraling. Hij is een killer.
Daarom had ik hem nog net op tijd gewisseld. Niet dat zijn vervanger het goed deed.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had Duarte gekocht.
Die speelde niet.
Ik voorzie een 20+ mil transfer deze winter naar Zenith.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niemand is opgewassen tegen de Pel.
Ajax spelers zijn echt verschrikkelijk duur, ze zijn natuurlijk ook wel veel beter dan Feyenoord, maar zo gigantisch groot is het verschil ook weer niet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga Denswil en Duarte erin zetten de volgende keer.
He?quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:56 schreef Maoist het volgende:
[..]
Jullie hebben een half Hitlerjugendpeleton in het team
Velthuizenquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:54 schreef GGMM het volgende:
Omdat ik het niet had verwacht dat Feyenoord hier zou winnen heb ik Pelle uit m'n team gehaald.
Littlerabbit
De transfer vind ik ok, na het seizoen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:56 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik voorzie een 20+ mil transfer deze winter naar Zenith.
Dat is wel waar. Duarte is nog redelijk te betalen, ook omdat hij van Heracles komt. Maar zo zijn zelfs de jeugdspelers die nauwelijks spelen fucking duur. Dat is wel overdreven.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ajax spelers zijn echt verschrikkelijk duur, ze zijn natuurlijk ook wel veel beter dan Feyenoord, maar zo gigantisch groot is het verschil ook weer niet.
Pelle uit je manager zettenquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:54 schreef GGMM het volgende:
Omdat ik het niet had verwacht dat Feyenoord hier zou winnen heb ik Pelle uit m'n team gehaald.
Littlerabbit
Is hij daar niet wat te oud voor?quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Da's niet iets wat een miljoen of 20 niet verandert
Ach, als hij in 1 transfer Feyenoord zo goed als schuldenvrij kan maken, kan het mij weinig boeien hoe zijn verdere carrière verlooptquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:58 schreef Windwalker88 het volgende:
Ik denk dat Pellé ergens misschien wel bang is dat als hij bij een andere club gaat spelen, hij weer zo'n AZ drama mee gaat maken
Wat een kutspel is het ook.quote:
Dit dus.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pelle uit je manager zettenDan ben je echt geld aan het verneuken.
Dat was meer pech, toen was hij ook niet zo slecht als iedereen zegt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:58 schreef Windwalker88 het volgende:
Ik denk dat Pellé ergens misschien wel bang is dat als hij bij een andere club gaat spelen, hij weer zo'n AZ drama mee gaat maken
Hij is Frans.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:54 schreef Maoist het volgende:
Wat een overzicht heeft Pelle. Dat die man geen oproep krijgt.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Da's goed voor mijn manager.
Mexicanobakker
Drizzt_DoUrden
Achter staan op Stinhoquote:
Ik heb wel een mindere ronde.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Achter staan op StinhoDat doet toch wel pijn..
Ik zweer dat ik Medio had getypt.quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blijf maar weg, wordt het misschien wel 0-4
Ik ook joh. In de SC groep.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Achter staan op StinhoDat doet toch wel pijn..
quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:03 schreef RvLaak het volgende:
Lijkt wel alsof Feyenoord minder de lange bal wil spelen
quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:03 schreef RvLaak het volgende:
Lijkt wel alsof Feyenoord minder de lange bal wil spelen
Kijk je de wedstrijd niet of zo?quote:
Hmm, misschien loop ik iets in door Promes ipv Donald.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb wel een mindere ronde.
[ afbeelding ]
Weet wel dat ik een Twente-verdediging wil hebben. Die krijgen toch vrij weinig tegengols.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hmm, misschien loop ik iets in door Promes ipv Donald.
Die stem is zo slaapverwekkendquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
die reitsma, dat kan toch niet meer
Ik neem binnenkort Marsman.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet wel dat ik een Twente-verdediging wil hebben. Die krijgen toch vrij weinig tegengols.
Alsof het makkelijk is voor een blanke om al die kindsoldaatjes met naam te onderscheiden.quote:
Twentequote:Op zondag 6 oktober 2013 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet wel dat ik een Twente-verdediging wil hebben. Die krijgen toch vrij weinig tegengols.
De teringquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:09 schreef Cavaliers het volgende:
KNVB: Kan Niet Veldkeuren Bond
Jaja, ze hebben humor daar in Arnhem.
Toch Dickie... Zullen ze bij VI blij mee zijnquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:09 schreef Maoist het volgende:
http://www.az.nl/nieuws/advocaat-nieuwe-hoofdtrainer-az/1
8 december 2009, ik lig dubbelquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:09 schreef Maoist het volgende:
3/10quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:09 schreef Maoist het volgende:
Hilarisch inderdaad.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:09 schreef Cavaliers het volgende:
KNVB: Kan Niet Veldkeuren Bond
Jaja, ze hebben humor daar in Arnhem.
HAHAHAHAHAHAHA Lache manquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:09 schreef Maoist het volgende:
Hahahahahahahahaha!quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:09 schreef Maoist het volgende:
Lol, ik had de link niet eens geopendquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hahahahahahahahaha!
Gepubliceerd op 8 december 2009
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |