SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik geniet van al die prachtige goals van Ajax
Waar moet ik zijn voor meer van dit soort leuke feitjes?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Alweer een tijd geleden dat Ajax in competitieverband won van Utrecht.
Terug naar tijdperk Jol --> Suarez speelde toen nog bij Ajax.
Lekker simpel, alles staat erin, teletekst, het speelschema met tussenstanden per ronde. Mooi man.quote:
GGMM.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Waar moet ik zijn voor meer van dit soort leuke feitjes?
Het is nog niet af hoor.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Alweer een tijd geleden dat Ajax in competitieverband won van Utrecht.
Terug naar tijdperk Jol --> Suarez speelde toen nog bij Ajax.
Niet volgens mij.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:48 schreef j0rdiiii het volgende:
De nieuwe Bergkamp volgens Cavaliers inderdaad, heb het zelf nog niet gezien maar ik wacht rustig af.
Heeft Davy deze gemaakt?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt ja.
Dat is wel een enorme verbetering met het eerste topic.
Leuk dat Utrecht de betere kansen had, maar dan hadden ze maar moeten scorenquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
2e helft is Ajax wel beter, 1e helft had Utrecht wel de betere kansen
Zeker, ik ben dan ook wel tevreden met die 2-0quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Leuk dat Utrecht de betere kansen had, maar dan hadden ze maar moeten scoren
Die kan wel voetballen, ik zie hem nog wel goed terugkomen.quote:
Oh ja, dat was het ja. Die lelijke was van Davy.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, die had een hele lelijke.
Donroyca ofzo heeft deze volgens mij gemaakt.
ik nietquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker, ik ben dan ook wel tevreden met die 2-0
Welke wedstrijd kijk je?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:50 schreef Pieter-utd het volgende:
Ongelooflijk. Utrecht domineert al een uur. Conitinu schoten op doel en gevaarlijke voorzetten aan de lopende band. Jasper kan zich met hangen en wurgen net staande houden en dan maakt het nietige niet voetballende Ajax 2-0
Die eerste van Davy is alsof ik naar Nickelodeon zit te kijken. Deze is van donroyco toch?quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, die had een hele lelijke.
Donroyca ofzo heeft deze volgens mij gemaakt.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:50 schreef Pieter-utd het volgende:
Ongelooflijk. Utrecht domineert al een uur. Conitinu schoten op doel en gevaarlijke voorzetten aan de lopende band. Jasper kan zich met hangen en wurgen net staande houden en dan maakt het nietige niet voetballende Ajax 2-0
Inderdaadquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die eerste van Davy is alsof ik naar Nickelodeon zit te kijken. Deze is van donroyco toch?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:51 schreef TwenteFC het volgende:
Dan de volgende speelronde maar 4 punten los komen.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:51 schreef TwenteFC het volgende:
wat is dit danquote:
Ben je daar zo overtuigd van?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:51 schreef TwenteFC het volgende:
Andere positie, nitwit.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Davy Klaassen kreeg de voorkeur boven superwereldmega talent Andersen
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:52 schreef RvLaak het volgende:
lol, "allemaal aanwezig in de arena. De één voor zijn plezier, de ander om te kijken"
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Terminale Driessen zijn grap was de tweede keer nog grappiger
Oh je meende het echt?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:53 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
dezelfde als Van Halst en Driessen
Cillessen kreeg de voorkeur boven superwereldmega talent Andersenquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Davy Klaassen kreeg de voorkeur boven superwereldmega talent Andersen
hopelijk is die schreuder weer net zo realistisch als vorige keer: "we domineerden de eerste twee minuten, tot de goal van Ajax"quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:51 schreef TwenteFC het volgende:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
hopelijk is die schreuder weer net zo realistisch als vorige keer: "we domineerden de eerste twee minuten, tot de goal van Ajax"
Dat zei je de vorige keer ook, dat hij niet op rechtsbuiten kan spelen. Vervolgens speelde hij tegen GAE, jawel, rechtsbuiten.quote:
Leuke poging, maar je laat zien dat je er weinig van snapt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat zei je de vorige keer ook, dat hij niet op rechtsbuiten kan spelen. Vervolgens speelde hij tegen GAE, jawel, rechtsbuiten.De vorige keer zei je ook dat hij twee posities heeft, linksbuiten en op het middenveld. En waar speelt Klaassen? Jawel, op het middenveld.
Klaassen is de nieuwe Bergkamp volgens hem.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke poging, maar je laat zien dat je er weinig van snapt.
Dat gelul over posities zijn jouw woorden, niet de mijne.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke poging, maar je laat zien dat je er weinig van snapt.
Ah, hij verzint dus wel vaker dingen. Rare user.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Klaassen is de nieuwe Bergkamp volgens hem.
Nee hoor.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Klaassen is de nieuwe Bergkamp volgens hem.
Er staat toch echt dat jij het getypt hebt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat gelul over posities zijn jouw woorden, niet de mijne.
Je kunt niet alles hebben.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ayoub valt vandaag wel ernstig door de mand. Wat een drama
Nee, dat zei jij.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat gelul over posities zijn jouw woorden, niet de mijne.
Nou ja, hij volgt Jong Ajax op de voet dus hij baseert het ook nog ergens op. Bizar inderdaad.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, hij verzint dus wel vaker dingen. Rare user.
Dit laat wel zien dat jij er niet veel verstand van hebt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:57 schreef GGMM het volgende:
Andersen
Waarom staat Klaassen er nog in????
Frank is de competitie aan het trollen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:57 schreef GGMM het volgende:
Andersen
Waarom staat Klaassen er nog in????
Vreemd dat hij dan aan andere moet vragen waar Andersen speelt, maar ok, het zal.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou ja, hij volgt Jong Ajax op de voet dus hij baseert het ook nog ergens op. Bizar inderdaad.
GAE - NEC was wel een vermakelijke wedstrijd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar wel in lijn met de overige wedstrijden tot nu toe dit weekend
kowwet - nek was leukquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar wel in lijn met de overige wedstrijden tot nu toe dit weekend
Maar bar slecht, wat ik zo heb gezien en gehoordquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GAE - NEC was wel een vermakelijke wedstrijd.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Frank is de competitie aan het trollen.
'Wij winnen zelfs met Klaassen nog'
Iedere wedstrijd in de Eredivisie is 'slecht'.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar bar slecht, wat ik zo heb gezien en gehoord
GAE speelde vorige week ook erg goed.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso is iedere wedstrijd van GAE wel leuk.
Feyenoord gaat het lastig krijgen daar.
Feyenoord had het al zeer lastig met PEC en GAE heeft al meerdere decennia niet in Zwolle weten te winnenquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
En zie hem eens rechtsbuiten spelenquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Andersen is een linkshalf / linksbuiten, geen rechtsbuiten.
In Arnhem ook denk ik.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:01 schreef Tarado het volgende:
Het gaat zowaar een beetje op voetbal lijken
Ik hoop op een gelijkspel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hoop dat Feyenoord wint, stink Vitesse.
Ik gun het Vitesse wel. Vitesse is een hele leuke club, aldus Johan Derksen nadat hij door Jordania in een vipbox was uitgenodigd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hoop dat Feyenoord wint, stink Vitesse.
Als Johan Derksen het zegt, zal het wel zo zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik gun het Vitesse wel. Vitesse is een hele leuke club, aldus Johan Derksen nadat hij door Jordania in een vipbox was uitgenodigd.
En een flinke hersenspoeling kreeg.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik gun het Vitesse wel. Vitesse is een hele leuke club, aldus Johan Derksen nadat hij door Jordania in een vipbox was uitgenodigd.
DENK JE?quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:03 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
En een flinke hersenspoeling kreeg.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Johan Derksen het zegt, zal het wel zo zijn.
Ik nu ook.,quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik hoop dan ook dat ze dik winnen vandaag.
Derksen had laatst 5 uit 6.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zal wel niet gebeuren. Volgens Derksen zijn toto zou fietstas nl moeten winnen.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
AJAX TOPTALENT GILIANO VAN VELZEN!!!
/Cavaliers
De meisjes in die vipbox hadden hele korte broekjes.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In het 'Voorspel het beter dan Johan Derksen' topic staat Derksen opvallend hoog. Zoveel die het beter kunnen dan JD zijn er nou ook weer niet.quote:
Ruud Vormer is wel een waardige vervanger.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:05 schreef Cavaliers het volgende:
Wisselspeler Ruud Vormer loopt voor de zekerheid mee in de warming-up. Pellè blijft een twijfelgeval bij Feyenoord.
Immers schuift dan zeker door naar de spitsquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:05 schreef Cavaliers het volgende:
Wisselspeler Ruud Vormer loopt voor de zekerheid mee in de warming-up. Pellè blijft een twijfelgeval bij Feyenoord.
Ik heb een gelijkspel ingevuldquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zal wel niet gebeuren. Volgens Derksen zijn toto zou fietstas nl moeten winnen.
Wat overigens niet betekent dat Vormer een spits is.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:05 schreef Cavaliers het volgende:
Dat beweer ik dan ook weer nietquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In het 'Voorspel het beter dan Johan Derksen' topic staat Derksen opvallend hoog. Zoveel die het beter kunnen dan JD zijn er nou ook weer niet.
Mensen die Klaassen als de nieuwe Bergkamp zien hebben er niet veel verstand van.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Toen had ik 6 uit 6, weten jullie ook weer wie dé kenner is op VBL.
Dat levert bonuspunten op bij Derksen, hoewel hij eigenlijk alleen is geïnteresseerd in kunst.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De meisjes in die vipbox hadden hele korte broekjes.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat overigens niet betekent dat Vormer een spits is.
Ik denk, ik zeg het maar even.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Andersen is een linkshalf / linksbuiten, geen rechtsbuiten.
Ik hoop dat hij gelijk krijgt natuurlijk, maar ik ga er niet vanuit inderdaad.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mensen die Klaassen als de nieuwe Bergkamp zien hebben er niet veel verstand van.
Inderdaad, JJ van Gangelen snapt er niet zo veel van.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mensen die Klaassen als de nieuwe Bergkamp zien hebben er niet veel verstand van.
Dat is ook zo.quote:
Dan kun je beter zonder spits spelen. Als hij in de spits gaat, dan kan Vitesse de keeper wel voor een veldspeler wisselen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Immers schuift dan zeker door naar de spits
Hoesen
Er werd gezegd dat Andersen geen rechtsbuiten is. Wat speelt hij nu? Precies. Rechtsbuiten. De Sa kreeg dus mooi de voorkeur boven Andersen. Ik had gelijk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is ook zo.
Klaassen is geen van beide, dus wat je nu precies met deze opmerking wil ontgaat me even.
Zo zie je hoe moeilijk het is, dat voorspellen waar een talent eindigtquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij gelijk krijgt natuurlijk, maar ik ga er niet vanuit inderdaad.
Wanneer?quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:08 schreef Cavaliers het volgende:
Er werd gezegd dat Andersen geen rechtsbuiten is.
Ik ookquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Toen had ik 6 uit 6, weten jullie ook weer wie dé kenner is op VBL.
Mark van Rijswijk, weet het niet zekerquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:09 schreef RvLaak het volgende:
wie geeft zodadelijk het commentaar bij fietstas-Feyenoord?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Denswil speelt weer sterk.
Binnenkort in NEDERLANDS ELFTAL
Wanneer? zaterdag 28 september 2013 19:38quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wanneer?Jij zei dat Klaassen de voorkeur boven hem kreeg.
AHquote:
Het is apart wanneer je in een discussie met GGMM quotes van jordi gebruikt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wanneer? zaterdag 28 september 2013 19:38
Laat hem maar na het WK instromenquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Denswil speelt weer sterk.
Binnenkort in NEDERLANDS ELFTAL
Dat is een post van 28 septemberquote:
En Cilesquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Serero, Denswil, Andersen zijn imo de besten van het veld.
Toch een leuke afwisseling op 80 minuten "Ajax Amsterdam" scanderen.quote:
Leesbril opdoen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het is apart wanneer je in een discussie met GGMM quotes van jordi gebruikt.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als Ajax een goede spits haalt speel je gewoon halve finale CL
Je haalt drie dingen door elkaar.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wanneer? zaterdag 28 september 2013 19:38
Andersen speelt nu rechtsbuiten, De Sa kreeg de voorkeur. Simpel als wat.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een post van 28 septemberIk had het over de discussie die je vandaag probeerde aan te gaan.
Leuke manier om toch je gelijk te willen halen, maar helaas faal je.
Wat probeer je nou te bereiken?quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Andersen speelt nu rechtsbuiten, De Sa kreeg de voorkeur. Simpel als wat.
Ja precies. Wel Schone en van der Hoorn opstellen, anders komt het niet goed.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewoon tegen Barcelona weer en dan tik je ze thuis met 6-0 weg
met pelle win je CL patsboemquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als Ajax een goede spits haalt speel je gewoon halve finale CL
Je komt nu een stuk minder debiel over dan wanneer je je ongelijk had toegegeven.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Andersen speelt rechtsbuiten, De Sa kreeg de voorkeur. Simpel als wat.
Die gol van Klaassen bewijst je gelijk niet direct hoor, er is wat meer nodig om de nieuwe Bergkamp te zijn.quote:
We hadden het over Andersen, die zogenaamd geen rechtsbuiten zou kunnen spelen. Ik krijg steeds naar mijn hoofd geslingerd dat ik Klaassen de nieuwe Bergkamp zou vinden, iets wat ik nooit beweerd heb. Ik herhaal slechts de ''kenners'' die dat in het verleden hebben aangehaald. Zoals Jan Joost van Gangelen, vandaag nog.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, je begon over Klaassen en haalt nu de Sa erbij.
*jequote:Op zondag 6 oktober 2013 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je komt nu een stuk minder debiel over dan wanneer je je ongelijk had toegegeven.
Althans, in je hoofd. Op mij maak me een compleet krankzinnige indruk.
Verder geen zin om hier m'n tijd aan te besteden.
Ah, dus je geeft nu je ongelijk toe?quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
We hadden het over Andersen, die zogenaamd geen rechtsbuiten zou kunnen spelen. Ik krijg steeds naar mijn hoofd geslingerd dat ik Klaassen de nieuwe Bergkamp zou vinden, iets wat ik nooit beweerd heb. Ik herhaal slechts de ''kenners'' die dat in het verleden hebben aangehaald. Zoals Jan Joost van Gangelen, vandaag nog.
Komt door Mikequote:Op zondag 6 oktober 2013 14:14 schreef Myph. het volgende:
Ajax is sinds Denswil en Cilgod een stuk rustiger achterin. Dat maakt echt het verschil
Welk ongelijk? Over Klaassen heb ik nooit zelf iets beweerd, slechts herhaald. En Andersen speelt rechtsbuiten, iets wat ik wel heb beweerd.quote:
Als je dit Utrecht thuis niet weet te verslaan, dan kun je je beter uit de competitie terugtrekken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax domineert de tweede helft volledig.
Wanneer ga jij zinnige dingen m.b.t Ajax posten?quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:15 schreef Cavaliers het volgende:
Gaat Vincent Vermeij, de nieuwe Kluivert, nog invallen?
Waarom zou Ajax nog een verkrachtende wegpiraat willen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:15 schreef Cavaliers het volgende:
Gaat Vincent Vermeij, de nieuwe Kluivert, nog invallen?
Fixed.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer ga jij zinnige dingen posten?
Ik zou niet hopen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer ga jij zinnige dingen m.b.t Ajax posten?
Net als bij psv-ajaxquote:
Goed is overdreven, maar hij speelt naar zijn mogelijkheden.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Van der Hoorn vind ik wel goed spelen vandaag.
Sfeer op FOK!quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vreemd dat er zelfs toen geen sfeer was idd.
Gewoon uitspelen dit, alleen het eerste gedeelte van de 2e helft ging nog wel, verder was het niet om aan te zien.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:17 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ajax doet er echt alles aan om de entertainment waarde va wedstrijden zo laag mogelijk te houden.
Inderdaad, zo lang wachten om 3-0 op 't bord te zien in de Grolsch Veste.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Balen dat we zometeen alweer 2 weken moeten wachten
Vreemd idd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Trouwens wel frappant hoe vaak die Ajacieden kramp hebben. Vrijwel elke wedstrijd....
Ook tegen Volendam lagen ze op de grond terwijl die veredelde amateurs gewoon door konden gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |