SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik geniet van al die prachtige goals van Ajax
Waar moet ik zijn voor meer van dit soort leuke feitjes?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Alweer een tijd geleden dat Ajax in competitieverband won van Utrecht.
Terug naar tijdperk Jol --> Suarez speelde toen nog bij Ajax.
Lekker simpel, alles staat erin, teletekst, het speelschema met tussenstanden per ronde. Mooi man.quote:
GGMM.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Waar moet ik zijn voor meer van dit soort leuke feitjes?
Het is nog niet af hoor.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Alweer een tijd geleden dat Ajax in competitieverband won van Utrecht.
Terug naar tijdperk Jol --> Suarez speelde toen nog bij Ajax.
Niet volgens mij.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:48 schreef j0rdiiii het volgende:
De nieuwe Bergkamp volgens Cavaliers inderdaad, heb het zelf nog niet gezien maar ik wacht rustig af.
Heeft Davy deze gemaakt?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt ja.
Dat is wel een enorme verbetering met het eerste topic.
Leuk dat Utrecht de betere kansen had, maar dan hadden ze maar moeten scorenquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
2e helft is Ajax wel beter, 1e helft had Utrecht wel de betere kansen
Zeker, ik ben dan ook wel tevreden met die 2-0quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Leuk dat Utrecht de betere kansen had, maar dan hadden ze maar moeten scoren
Die kan wel voetballen, ik zie hem nog wel goed terugkomen.quote:
Oh ja, dat was het ja. Die lelijke was van Davy.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, die had een hele lelijke.
Donroyca ofzo heeft deze volgens mij gemaakt.
ik nietquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker, ik ben dan ook wel tevreden met die 2-0
Welke wedstrijd kijk je?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:50 schreef Pieter-utd het volgende:
Ongelooflijk. Utrecht domineert al een uur. Conitinu schoten op doel en gevaarlijke voorzetten aan de lopende band. Jasper kan zich met hangen en wurgen net staande houden en dan maakt het nietige niet voetballende Ajax 2-0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |