donders over 2 weken alweer! Daarna veel herstellen lijkt me.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:00 schreef Tarahumara het volgende:
Even een paar uurtjes op de bank gelegen en ik ben weer wat tot leven gekomen...![]()
Verslag van m'n Hoge Veluwe Trail:
Voor de start even met Saysem gekletst en wat vrienden opgezocht die een andere afstand liepen. Achterin het startvak gaan staan en lekker rustig gestart. Na 500 meter gingen we van het asfalt af en een single trail op, dit zorgde voor een behoorlijke opstopping. Toen we weer goed en wel onderweg waren, stak er vlak voor me een groot hert/eland-achtig beest (ben niet zo thuis in de dierenwereld) over. Bijna in m'n oogSuper gaaf!
De eerste 10 km waren erg zwaar, veel mul zand. gelukkig was het aan het begin, aan het einde trek je dat echt niet meer. Daarna was het een 10 km bos en hei. vanaf 11 km zag in de verte Saysem lopen, het duurde wel even voordat ik 'm had binnen gehengeld. Samen met hem en nog een vrouw gezellig geouwehoerd tot aan de eerste verzorgingspost. Ff was pinda's en sportdrank naar binnen gegooid en even de benen losgeschud. Ging nog erg lekker![]()
Vanaf een km of 20 km lag er een lelijke bult in het parcours, die we van alle kanten, dus 3 of 4 keer, op moesten. Hier wel een paar keer moeten wandelen. De vermoeidheid begon al behoorlijk toe te slaan, wat resulteerde in een valpartij...Gestruikeld over een boomwortel. Gelukkig geen schade opgelopen.
Rond 30 km had ik het erg moeilijk en vroeg ik me af waarom ik hardlopen eigenlijk leuk vind. Even gaan wandelen om een mueslireepding naar binnen te werken. Het kostte veel moeite om weer opgang te komen. Rond 34/35 km was er weer een verzorgingspost, hier goed te tijd genomen om weer een beetje energie te verzamelen.
Ik kwam de vrouw waar ik aan het begin mee gepraat had weer tegen en samen met haar naar de finish gehobbeld. De kmtijden waren niet echt meer om over naar huis te schrijven, > 6.00 min/km. We hebben elkaar er echt doorheen moeten slepen die laatste kilometers. Gelukkig bleek het toch rond de 38 km te zijn en niet de 39,5 die bij de start werden beloofd.
Na de finish een kwartier in het gras gelegen, helemaal op. Vervolgens nog 2 km naar de auto lopen![]()
Al met al een erg mooie loop, maar erg zwaar. Ik hoop dat ik op tijd hersteld ben voor de marathon over twee weken. Misschien toch niet zo handig om dit zo kort op elkaar te plannen.![]()
Door de autopause functie van m'n Garmin zal m'n officiele eindtijd een paar minuten hoger liggen.
(edit, officiele tijd is 3h50m)
http://www.endomondo.com/workouts/255007090/11291298
met dat zelfde dillema zit ik op dit moment ook een beetje.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
donders over 2 weken alweer! Daarna veel herstellen lijkt me.
Marathon lopen zou ik doen op een relaxed tempo.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
met dat zelfde dillema zit ik op dit moment ook een beetje.
De Southland Marathon is 3 weken voor de Kepler, qua afstand een mooie afsluiter voordat het taperen begint maar het gevaar zit hem in het feit dat je evt. te snel wil.
Gister het er even met wat zeer ervaren clubgenoten gehad en de een zegt "mooie afsluiter als je rustig aan doe" en de andere zegt "beter om een snelle halve te lopen zodat je lichaam meer tijd heeft om te herstellen"....wie het weet mag het zeggen..
wie het niet weet mag het zingen met een lied
Ik zou geen wasverzachter gebruiken, dan gaat de opdruk er vanaf en kan de kleding dunner worden. Droger zou ik ook niet te vaak doen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:01 schreef DJMO het volgende:
vraagje.. Ik heb afgelopen week in Duitsland een zooi hardloopkleding ingeslagen, en waar ik tot voor kort niets gaf om wasvoorschriften, wil ik deze kleding toch wel wat 'voorzichtiger' behandelen. (normaal flikkerde ik het gewoon met de gewone was mee, dus incl. wasverzachter etc) maar wat is de algemene richtlijn eigenlijk voor hardloop/ sportkleding???
quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:00 schreef Tarahumara het volgende:
Even een paar uurtjes op de bank gelegen en ik ben weer wat tot leven gekomen...![]()
Voor de start even met Saysem gekletst en wat vrienden opgezocht die een andere afstand liepen. Achterin het startvak gaan staan en lekker rustig gestart. Na 500 meter gingen we van het asfalt af en een single trail op, dit zorgde voor een behoorlijke opstopping. Toen we weer goed en wel onderweg waren, stak er vlak voor me een groot hert/eland-achtig beest (ben niet zo thuis in de dierenwereld) over. Bijna in m'n oogSuper gaaf!
De eerste 10 km waren erg zwaar, veel mul zand. gelukkig was het aan het begin, aan het einde trek je dat echt niet meer. Daarna was het een 10 km bos en hei. vanaf 11 km zag in de verte Saysem lopen, het duurde wel even voordat ik 'm had binnen gehengeld. Samen met hem en nog een vrouw gezellig geouwehoerd tot aan de eerste verzorgingspost. Ff was pinda's en sportdrank naar binnen gegooid en even de benen losgeschud. Ging nog erg lekker![]()
Vanaf een km of 20 km lag er een lelijke bult in het parcours, die we van alle kanten, dus 3 of 4 keer, op moesten. Hier wel een paar keer moeten wandelen. De vermoeidheid begon al behoorlijk toe te slaan, wat resulteerde in een valpartij...Gestruikeld over een boomwortel. Gelukkig geen schade opgelopen.
Rond 30 km had ik het erg moeilijk en vroeg ik me af waarom ik hardlopen eigenlijk leuk vind. Even gaan wandelen om een mueslireepding naar binnen te werken. Het kostte veel moeite om weer opgang te komen. Rond 34/35 km was er weer een verzorgingspost, hier goed te tijd genomen om weer een beetje energie te verzamelen.
Ik kwam de vrouw waar ik aan het begin mee gepraat had weer tegen en samen met haar naar de finish gehobbeld. De kmtijden waren niet echt meer om over naar huis te schrijven, > 6.00 min/km. We hebben elkaar er echt doorheen moeten slepen die laatste kilometers. Gelukkig bleek het toch rond de 38 km te zijn en niet de 39,5 die bij de start werden beloofd.
Na de finish een kwartier in het gras gelegen, helemaal op. Vervolgens nog 2 km naar de auto lopen![]()
Al met al een erg mooie loop, maar erg zwaar. Ik hoop dat ik op tijd hersteld ben voor de marathon over twee weken. Misschien toch niet zo handig om dit zo kort op elkaar te plannen.![]()
Door de autopause functie van m'n Garmin zal m'n officiele eindtijd een paar minuten hoger liggen.
en nog belangrijker....de ademde capaciteiten van de stof verdwijnen door de wasverzachterquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zou geen wasverzachter gebruiken, dan gaat de opdruk er vanaf en kan de kleding dunner worden. Droger zou ik ook niet te vaak doen.
Erg mooi gebied om te lopen, ik had deze ook erg graag willen loop.quote:
Ik heb eigenlijk geen verstand van dat soort afstanden, maar mijn gevoel zou zeggen: doe een HM op je kepler tempo. De mentale voorbereiding is waarschijnlijk belangrijker dan de km's op dat punt, en zo kun je vast oefenen daarmee. Eventueel kun je een week ervoor nog 40km in training doen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
met dat zelfde dillema zit ik op dit moment ook een beetje.
De Southland Marathon is 3 weken voor de Kepler, qua afstand een mooie afsluiter voordat het taperen begint maar het gevaar zit hem in het feit dat je evt. te snel wil.
Gister het er even met wat zeer ervaren clubgenoten gehad en de een zegt "mooie afsluiter als je rustig aan doe" en de andere zegt "beter om een snelle halve te lopen zodat je lichaam meer tijd heeft om te herstellen"....wie het weet mag het zeggen..
wie het niet weet mag het zingen met een lied
Wow dat klinkt zwaar hee! 2 weken met de benen omhoog dan maar!quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:00 schreef Tarahumara het volgende:
dat "kan niet", dan heeft de training te weinig effect....afstand is dan te kort en/of het tempo te laag.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen verstand van dat soort afstanden, maar mijn gevoel zou zeggen: doe een HM op je kepler tempo.
Wasverzachter is sowieso een bitch voor je wasmachine. Als je niet vaak heet wast dus.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en nog belangrijker....de ademde capaciteiten van de stof verdwijnen door de wasverzachter
ik was minimaal één, en vaak twee keer per dag een was op 40 a 60 graden (ligt er aan hoe vuil de kinderkleding is die er in gaatquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wasverzachter is sowieso een bitch voor je wasmachine. Als je niet vaak heet wast dus.
Aha vandaar.. wat zegt je schema? of heb je dat niet?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat "kan niet", dan heeft de training te weinig effect....afstand is dan te kort en/of het tempo te laag.
Het is of/of...
ik ben van nature al een softy dus geen verzachter nodig hierquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wasverzachter is sowieso een bitch voor je wasmachine. Als je niet vaak heet wast dus.
Waaat zoveel wassen? Ik snap dat nooit. Ik doe elke 2 of 3 weken 2 of 3 wasjes..quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik was minimaal één, en vaak twee keer per dag een was op 40 a 60 graden (ligt er aan hoe vuil de kinderkleding is die er in gaat)
2 jonge kinderen in de zandbakspeelleeftijd ;-))quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Waaat zoveel wassen? Ik snap dat nooit. Ik doe elke 2 of 3 weken 2 of 3 wasjes..
Harde handdoeken drogen het lekkerst af! En je hoeft geen scrub meer te kopenquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ben van nature al een softy dus geen verzachter nodig hier
Bal? You serious?quote:
Nou ik weet dat mijn moeder ook alleen in het weekend wast, ook toen wij klein waren. Maarja iedereen doet het weer op zijn manier!quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
2 jonge kinderen in de zandbakspeelleeftijd ;-))
M, en dan taperen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat "kan niet", dan heeft de training te weinig effect....afstand is dan te kort en/of het tempo te laag.
Het is of/of...
Ik neem 'm in overweging. Wel iets met een hoogzwangere vriendin tegen die tijdquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
Tarahumara, Jero,......
inschrijving is geopend,mooie gelegenheid om jullie scherp te houden tijdens de wintermaanden.
http://www.sportpromotionzeeland.nl/index.php/nl/trail-by-the-sea
Hier soms wel 3 x op een dag. 4 mensen. Sportkleren, werkkleding, kleren enz enz.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Waaat zoveel wassen? Ik snap dat nooit. Ik doe elke 2 of 3 weken 2 of 3 wasjes..
Je kan een stuk makkelijker uitstappen dan op de hoge veluwe.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:32 schreef Tarahumara het volgende:
ik wilde deze eigenlijk als rustig trainingsloopje doen. Was toch wat zwaarder dan verwacht![]()
Even een weekje met de benen omhoog, volgende week rustig loslopen en dan zien we wel hoe de marathon gaat.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bal? You serious?
Oh, en duim op het tweede kootje van je wijsvinger, dan heb je ontspannen handen. Heb ik geleerd.
Hier staat de wasmachine elke nacht aan met 3 kinderen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nou ik weet dat mijn moeder ook alleen in het weekend wast, ook toen wij klein waren. Maarja iedereen doet het weer op zijn manier!
waarom 's nachts? dubbeltarief zeker? het is voordeliger om enkeltarief te nemen en gewoon 24/7 te kunnen doen wat je nodig hebt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hier staat de wasmachine elke nacht aan met 3 kinderen.
Nee dat is het niet. En ja dat heb ik nagerekend. Droger, vaatwasser en wasmachine met uitgestelde start. Ik gebruik MEER laagtarief per jaar dan hoogtarief.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
waarom 's nachts? dubbeltarief zeker? het is voordeliger om enkeltarief te nemen en gewoon 24/7 te kunnen doen wat je nodig hebt.
in dat geval is het wel voordeliger. Ik heb me laten vertellen namelijk dat ca 90 procent van de mensen met dubbeltarief het voordeel ervan, er niet uithalen, omdat ze te weinig in het voordeeltarief kunnen doen zeg maar.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. En ja dat heb ik nagerekend. Droger, vaatwasser en wasmachine met uitgestelde start. Ik gebruik MEER laagtarief per jaar dan hoogtarief.
Daarom was ik mijn loopkleding ook niet na elk loopje. Vuilbeest dat ik benquote:
Dat is wel heel rigoureus. Je kan beter de kleren in de was doen en de Kids onder de douche.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij de goodform running clinic geleerd. Je moet je voorstellen dat je een grote kerstbal op buikhoogte hebt hangen waar je met stokjes in je handen tegenaan tikt. Dan beweeg je minder vanuit de schouders.
[..]
Hier staat de wasmachine elke nacht aan met 3 kinderen.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat is wel heel rigoureus. Je kan beter de kleren in de was doen en de Kids onder de douche.
Gaaf verslag!!quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:00 schreef Tarahumara het volgende:
Eerste foto's staan al online
[ afbeelding ]
Bijnaquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
Zo. Pootjes in een bad met zout, biertje erbij, laptop op schoot en vegeteren de rest van de avond. Tijd voor 'n verslag!
Meer bier.
Ook lekker bezig!!!quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:24 schreef Saysem het volgende:
Een kort verslagje dan terwijl ik in bed lig met een zak chips (zout weer op peil brengen jwz).
Uitstappen werd mij vandaag ook wel erg gemakkelijk gemaakt, met 2 rondesquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:47 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Je kan een stuk makkelijker uitstappen dan op de hoge veluwe.
http://www.staikopdefoto.nlquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:57 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Gaaf verslag!!Erg goed gelopen! En wat gaaf dat Hert!!!
Ik heb helaas niets gezien, was ook wel erg druk overal met mensen en hardlopers
![]()
Waar heb je die foto's gevonden trouwens?
Jij trouwens ook een mooie prestatie geleverd!quote:Op zondag 6 oktober 2013 08:01 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Bonobo![]()
Voor de lopers vandaag veel succes en plezier.
Ja met een temperatuur van 19° en een hoge luchtvochtigheid meer zouten nuttigen en nog meer drinken. Echte kramp heb ik niet gehad, maar ik zat er dicht tegen aan. KOn het allemaal nog net managen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 08:09 schreef Jero_nimo het volgende:
Bonobo!Fantastische tijd man! Vooral voor een kustmarathon! Echt heel netjes gedaan! Jammer van de kramp, maar wel weer een goed leerpuntje.
Werkze! Eet je 's nachts niks?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:13 schreef winterstorm666 het volgende:
en weer de nachtdienst in voor 5 nachten. net even een uurtje op de bank gepit. en volkoren macaroni in mijn mik geduwd.
pfff word een zwaar nachtje!
wat een verslagen afstanden en tijden hier!!
quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:32 schreef Jero_nimo het volgende:
De Hoge Veluwe Trail;
Erg tevreden met een mooie tijd van 3:06'38, 14e bruto-tijd en 16e netto![]()
![]()
[ afbeelding ]
Geen idee!quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:47 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]![]()
Damn, wat snel.
Wat zou jij lopen op een snel marathonparcours???
Bij dit soort details is mijn eerst gedachte dan altijd 'hmz.. volgend jaar zijn ze weer een jaar ouder (en verstandiger hoop ikquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:32 schreef Jero_nimo het volgende:
Dit was erg leuk, genoeg activiteiten voor de kleintjes
Niet zo lang...quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:32 schreef Jero_nimo het volgende:
De Hoge Veluwe Trail;
Vannacht weer verrassend slecht geslapen, maar dat is ingecalculeerd. De rest van de week lekker rustig aan gedaan dus kon dat ook makkelijk. Merkte de laatste 3 dagen al wel dat mijn benen weer wat frisser werden na al dat geklim in Duitsland enzo. Dat was gelukkig een positief punt. Gisteren nog even een snelle 3km neergezet met ook nog een viaduct beklimming. Dit ging ook wel lekker.
Maar in ieder geval, vanochtend eindelijk de wekker om 8 uur, lekker rustig naar beneden, bakje koffie, spullen pakken en toen even 4 krentenbollen en de laatste glas bietensap genuttigd. Goede voorbereiding! Behalve dat ik 1 ding vergeten was, mijn Garmin. Helaas dus geen log van mij en ik moest het maar een beetje aankijken wanneer ik mijn repen (3stuks) en gelletje ging nuttigen.
Toen met de auto die kant op, lekker een beetje rondlopen op het terrein, kijken wat er allemaal te doen was. Dit was erg leuk, genoeg activiteiten voor de kleintjes en een standje van de run2day enzo. Even wezen kijken bij de Moeffie-mijl, erg schattig al die kleine hummels die de longen uit hun lijfje lopen en daarna om wezen kleden en naar het toilet.
Toen was het alweer bijna tijd en qua warmlopen heb ik dan ook niet veel gedaan, maar het was lekker weer dus dat kwam wel goed. Ook fijn voor mijn vriendin en schoonouders die kwamen kijken.
In het startvak Quoi nog even gesproken en die heeft zelfs nog een fotootje van me gemaakt, zag dat die al gepost was, bedankt daarvoor! Erg leuk!
Stond wel erg lekker in het vak, goed vooraan waardoor ik na de start meteen lekker door kon lopen. Geen idee hoe hard ik van start ging, maar het voelde goed en kon lekker meelopen met wat andere mensen. Al snel kwamen we erg veel zand tegen, mul zand. Ik liep op mijn FiveFingers en dat gaf wel het voordeel dat ze enorm licht zijn, zijn dus makkelijk op te tillen uit het zand, afzetten hoef je niet te proberen in ieder geval. Maar zo kon ik nog wat mensen bijhalen, al was het wel ontzettend zwaar. Rond een km of 10 liep ik samen met een andere kerel op waarmee ik aan de praat raakte. Gewoon een leuk gesprek gehad ook, toen wist ik ook meteen dat ik wel op de goede snelheid liep dat ik nog wel zo kon praten, nu nog hopen dat mijn benen het volhouden. Maar die kerel kwam uit Doetinchem en dit was één van z'n eerste trails, al wou hij dit ook vaker gaan doen. Normaal wegwedstrijden en langste afstand was 1km korter dan die van mij, 31 km. Wat me wel verbaasde was dat hij een PR op de 15km had van 53 laag!
![]()
Door het praten kwamen we al snel bij de 1e verzorgingspost aan op 15.5km. Hier even stil gestaan en een stuk banaan en wat TUCjes gegeten. Zoutvoorraad moet je bijhouden heb ik geleerd van Bonobo. De andere jongen moest helaas nog zijn blaren verzorgen en zei me om door te lopen, nou dan gaan we maar weer. Toen echt een behoorlijke tijd alleen gelopen. Weer behoorlijk wat mul zand en op een gegeven moment de al genoemde trappetjes. Bij 1 heuvel heb ik naar boven gewandeld, de rest kon ik gewoon dribbelend volhouden. Dat was wel lekker, maar de benen voelde je daarna al wel goed.
Gelukkig was het daarna vooral veel plat en gewone bospaden, heel af en toe nog wat heuveltjes en afdalingen op kleine single-tracks, maar niets wat extra zwaar was. Rond een km of 30 weer iemand bijgehaald en daar weer even mee opgelopen, maar die trok het ook niet meer zo goed en haakte ook af. Bij de waterpost op 33km weer even rustig 2 sportdrankjes gedronken en er weer vandoor gegaan. Toen kwam ik weer iemand in het vizier, deze had mij bij km 13 ongeveer al ingehaald, nu liep ik op hem in. Bij de 35km was ik bij hem en bleef hij ook meteen bij mij. Nog even wat gekletst over hoe zwaar het was en zelfs 1 keer gevallen toen ik niet oplette doordat ik een plasticje van mijn reep wou terugdoen. De andere man stopte ook meteen, trok me overeind en vroeg hoe het ging. Maar ging goed, gelukkig op een zacht stuk een stronkje geraakt, dus kon weer gewoon doorgaan, samen met hem. Vanaf km33 zaten mijn benen er wel helemaal doorheen trouwens, maar door een korte pas kon ik nog een redelijk tempo volhouden.
Al snel kwamen we weer bij het finishgebied, maar je moest nog wel helemaal om een meer heenlopen. Hier vroeg ik of hij nog wat over had voor een eindsprintje en dat had hij ook nog wel. Hij begon er zelfs mee en ik erachteraan. Dat ging nog op een behoorlijk tempo ook!Had bijna moeite om hem bij te houden en vlak naast elkaar kwamen we over de finish alwaar we elkaar een High-Five gaven, was erg gezellig!
Daarna mijn vriendin op wezen zoeken en de rest van de trailers naar binnen geklapt op het bruggetje in de bocht. Helaas heb ik Tarahumara toen dus gemist toen ik ging omkleden.
Erg tevreden met een mooie tijd van 3:06'38, 14e bruto-tijd en 16e netto![]()
![]()
[ afbeelding ]
Goed bezig!quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:17 schreef Devv het volgende:
Ik heb mijn eerste 10K aangetikt. En nog binnen het uur. Ik moest alleen wel een sprint van ongeveer 200 meter trekken om dat te halen
.
http://runkeeper.com/activity?userId=22753991&trip=253139128
Ik ga alleen wel ander schoeisel halen, want deze zolen geven niets mee. En ze hebben bij ons veel klinkers en kapot gereden asfalt.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:17 schreef Devv het volgende:
Ik heb mijn eerste 10K aangetikt. En nog binnen het uur. Ik moest alleen wel een sprint van ongeveer 200 meter trekken om dat te halen
.
http://runkeeper.com/activity?userId=22753991&trip=253139128
Ik ga alleen wel ander schoeisel halen, want deze zolen geven niets mee. En ze hebben bij ons veel klinkers en kapot gereden asfalt.
Ik ga in december de 10K lopen. Dat zal dan ook gelijk mijn eerste lange afstand ooit wordenquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:21 schreef Jero_nimo het volgende:
Bedankt allemaal!
[..]
Goed bezig!Mooie mijlpaal! Al eens aan gedacht om een wedstrijdje te lopen of al eens gedaan ook op kortere afstanden?
Bouw wel rustig op. Leuke uitspatting maar pas op voor blessures.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:33 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik ga in december de 10K lopen. Dat zal dan ook gelijk mijn eerste lange afstand ooit worden. Daarvoor heb ik eigenlijk nog nooit afstanden gelopen. Ik zou vandaag eigenlijk maar 4K lopen, maar mijn benen waren nog zo goed dat ik maar doorgelopen ben
.
Helaas heb ik niet kunnen schitteren tijdens mijn eerste HM.. Maar vanmorgen een prachtige route van 15km gewandeld. Heerlijk ruiken in het bos en paddestoelen en alles.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
Superdag voor 't topic!Tof. Zo na Downton Abbey lekker slapen! Had koppijn voor het lopen én nu ook weer na het lopen. Maar tijdens het lopen nergens last van: moet dus maar gewoon blijven hardlopen
![]()
![]()
mijn schema zegt een marathon...... ik neig daar zelf ook meer naar ipv een snelle halvequote:Op zondag 6 oktober 2013 20:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Aha vandaar.. wat zegt je schema? of heb je dat niet?
Dan doe je dat!quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mijn schema zegt een marathon...... ik neig daar zelf ook meer naar ipv een snelle halve
ja,inderdaad absurd!! je zou haast iets mompelen over coaching etcquote:
Jullie coachen mij toch?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja,inderdaad absurd!! je zou haast iets mompelen over coaching etc![]()
o'ja dat is ook zo!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |