abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 oktober 2013 @ 20:11:51 #76
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131911779
Tarahumara, Jero,......
inschrijving is geopend,mooie gelegenheid om jullie scherp te houden tijdens de wintermaanden.
http://www.sportpromotionzeeland.nl/index.php/nl/trail-by-the-sea
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zondag 6 oktober 2013 @ 20:15:25 #77
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131911909
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:00 schreef Tarahumara het volgende:
Even een paar uurtjes op de bank gelegen en ik ben weer wat tot leven gekomen... :)

Verslag van m'n Hoge Veluwe Trail:
Voor de start even met Saysem gekletst en wat vrienden opgezocht die een andere afstand liepen. Achterin het startvak gaan staan en lekker rustig gestart. Na 500 meter gingen we van het asfalt af en een single trail op, dit zorgde voor een behoorlijke opstopping. Toen we weer goed en wel onderweg waren, stak er vlak voor me een groot hert/eland-achtig beest (ben niet zo thuis in de dierenwereld) over. Bijna in m'n oog >:O Super gaaf!

De eerste 10 km waren erg zwaar, veel mul zand. gelukkig was het aan het begin, aan het einde trek je dat echt niet meer. Daarna was het een 10 km bos en hei. vanaf 11 km zag in de verte Saysem lopen, het duurde wel even voordat ik 'm had binnen gehengeld. Samen met hem en nog een vrouw gezellig geouwehoerd tot aan de eerste verzorgingspost. Ff was pinda's en sportdrank naar binnen gegooid en even de benen losgeschud. Ging nog erg lekker :P

Vanaf een km of 20 km lag er een lelijke bult in het parcours, die we van alle kanten, dus 3 of 4 keer, op moesten. Hier wel een paar keer moeten wandelen. De vermoeidheid begon al behoorlijk toe te slaan, wat resulteerde in een valpartij... |:( Gestruikeld over een boomwortel. Gelukkig geen schade opgelopen.

Rond 30 km had ik het erg moeilijk en vroeg ik me af waarom ik hardlopen eigenlijk leuk vind. Even gaan wandelen om een mueslireepding naar binnen te werken. Het kostte veel moeite om weer opgang te komen. Rond 34/35 km was er weer een verzorgingspost, hier goed te tijd genomen om weer een beetje energie te verzamelen.

Ik kwam de vrouw waar ik aan het begin mee gepraat had weer tegen en samen met haar naar de finish gehobbeld. De kmtijden waren niet echt meer om over naar huis te schrijven, > 6.00 min/km. We hebben elkaar er echt doorheen moeten slepen die laatste kilometers. Gelukkig bleek het toch rond de 38 km te zijn en niet de 39,5 die bij de start werden beloofd.

Na de finish een kwartier in het gras gelegen, helemaal op. Vervolgens nog 2 km naar de auto lopen :{

Al met al een erg mooie loop, maar erg zwaar. Ik hoop dat ik op tijd hersteld ben voor de marathon over twee weken. Misschien toch niet zo handig om dit zo kort op elkaar te plannen. :P

Door de autopause functie van m'n Garmin zal m'n officiele eindtijd een paar minuten hoger liggen.
(edit, officiele tijd is 3h50m)
http://www.endomondo.com/workouts/255007090/11291298
donders over 2 weken alweer! Daarna veel herstellen lijkt me.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zondag 6 oktober 2013 @ 20:23:32 #78
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131912244
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:15 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

donders over 2 weken alweer! Daarna veel herstellen lijkt me.
met dat zelfde dillema zit ik op dit moment ook een beetje.
De Southland Marathon is 3 weken voor de Kepler, qua afstand een mooie afsluiter voordat het taperen begint maar het gevaar zit hem in het feit dat je evt. te snel wil.
Gister het er even met wat zeer ervaren clubgenoten gehad en de een zegt "mooie afsluiter als je rustig aan doe" en de andere zegt "beter om een snelle halve te lopen zodat je lichaam meer tijd heeft om te herstellen"....wie het weet mag het zeggen..
wie het niet weet mag het zingen met een lied
pi_131912330
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:23 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

De Southland Marathon is 3 weken voor de Kepler, qua afstand een mooie afsluiter voordat het taperen begint maar het gevaar zit hem in het feit dat je evt. te snel wil.
Gister het er even met wat zeer ervaren clubgenoten gehad en de een zegt "mooie afsluiter als je rustig aan doe" en de andere zegt "beter om een snelle halve te lopen zodat je lichaam meer tijd heeft om te herstellen"....wie het weet mag het zeggen..
Marathon lopen zou ik doen op een relaxed tempo.
pi_131912360
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:01 schreef DJMO het volgende:
vraagje.. Ik heb afgelopen week in Duitsland een zooi hardloopkleding ingeslagen, en waar ik tot voor kort niets gaf om wasvoorschriften, wil ik deze kleding toch wel wat 'voorzichtiger' behandelen. (normaal flikkerde ik het gewoon met de gewone was mee, dus incl. wasverzachter etc) maar wat is de algemene richtlijn eigenlijk voor hardloop/ sportkleding???
Ik zou geen wasverzachter gebruiken, dan gaat de opdruk er vanaf en kan de kleding dunner worden. Droger zou ik ook niet te vaak doen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_131912388
quote:
Even een paar uurtjes op de bank gelegen en ik ben weer wat tot leven gekomen... :)

Voor de start even met Saysem gekletst en wat vrienden opgezocht die een andere afstand liepen. Achterin het startvak gaan staan en lekker rustig gestart. Na 500 meter gingen we van het asfalt af en een single trail op, dit zorgde voor een behoorlijke opstopping. Toen we weer goed en wel onderweg waren, stak er vlak voor me een groot hert/eland-achtig beest (ben niet zo thuis in de dierenwereld) over. Bijna in m'n oog >:O Super gaaf!

De eerste 10 km waren erg zwaar, veel mul zand. gelukkig was het aan het begin, aan het einde trek je dat echt niet meer. Daarna was het een 10 km bos en hei. vanaf 11 km zag in de verte Saysem lopen, het duurde wel even voordat ik 'm had binnen gehengeld. Samen met hem en nog een vrouw gezellig geouwehoerd tot aan de eerste verzorgingspost. Ff was pinda's en sportdrank naar binnen gegooid en even de benen losgeschud. Ging nog erg lekker :P

Vanaf een km of 20 km lag er een lelijke bult in het parcours, die we van alle kanten, dus 3 of 4 keer, op moesten. Hier wel een paar keer moeten wandelen. De vermoeidheid begon al behoorlijk toe te slaan, wat resulteerde in een valpartij... |:( Gestruikeld over een boomwortel. Gelukkig geen schade opgelopen.

Rond 30 km had ik het erg moeilijk en vroeg ik me af waarom ik hardlopen eigenlijk leuk vind. Even gaan wandelen om een mueslireepding naar binnen te werken. Het kostte veel moeite om weer opgang te komen. Rond 34/35 km was er weer een verzorgingspost, hier goed te tijd genomen om weer een beetje energie te verzamelen.

Ik kwam de vrouw waar ik aan het begin mee gepraat had weer tegen en samen met haar naar de finish gehobbeld. De kmtijden waren niet echt meer om over naar huis te schrijven, > 6.00 min/km. We hebben elkaar er echt doorheen moeten slepen die laatste kilometers. Gelukkig bleek het toch rond de 38 km te zijn en niet de 39,5 die bij de start werden beloofd.

Na de finish een kwartier in het gras gelegen, helemaal op. Vervolgens nog 2 km naar de auto lopen :{

Al met al een erg mooie loop, maar erg zwaar. Ik hoop dat ik op tijd hersteld ben voor de marathon over twee weken. Misschien toch niet zo handig om dit zo kort op elkaar te plannen. :P

Door de autopause functie van m'n Garmin zal m'n officiele eindtijd een paar minuten hoger liggen.
  zondag 6 oktober 2013 @ 20:27:13 #82
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131912396
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:26 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik zou geen wasverzachter gebruiken, dan gaat de opdruk er vanaf en kan de kleding dunner worden. Droger zou ik ook niet te vaak doen.
en nog belangrijker....de ademde capaciteiten van de stof verdwijnen door de wasverzachter
pi_131912431
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:26 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Erg mooi gebied om te lopen, ik had deze ook erg graag willen loop.

Ook de andere lopers hebben het weer goed gedaan. ^O^
pi_131912435
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:23 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk geen verstand van dat soort afstanden, maar mijn gevoel zou zeggen: doe een HM op je kepler tempo. De mentale voorbereiding is waarschijnlijk belangrijker dan de km's op dat punt, en zo kun je vast oefenen daarmee. Eventueel kun je een week ervoor nog 40km in training doen?

quote:

Wow dat klinkt zwaar hee! 2 weken met de benen omhoog dan maar! :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 6 oktober 2013 @ 20:29:59 #85
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131912520
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:28 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk geen verstand van dat soort afstanden, maar mijn gevoel zou zeggen: doe een HM op je kepler tempo.

dat "kan niet", dan heeft de training te weinig effect....afstand is dan te kort en/of het tempo te laag.
Het is of/of...
  Moderator zondag 6 oktober 2013 @ 20:30:41 #86
155227 crew  Guppy
dus
pi_131912558
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:27 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

en nog belangrijker....de ademde capaciteiten van de stof verdwijnen door de wasverzachter
Wasverzachter is sowieso een bitch voor je wasmachine. Als je niet vaak heet wast dus.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 6 oktober 2013 @ 20:31:36 #87
147316 crew  DJMO
#trut
pi_131912602
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:30 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Wasverzachter is sowieso een bitch voor je wasmachine. Als je niet vaak heet wast dus.
ik was minimaal één, en vaak twee keer per dag een was op 40 a 60 graden (ligt er aan hoe vuil de kinderkleding is die er in gaat :') )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_131912608
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:29 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dat "kan niet", dan heeft de training te weinig effect....afstand is dan te kort en/of het tempo te laag.
Het is of/of...
Aha vandaar.. wat zegt je schema? of heb je dat niet?
  zondag 6 oktober 2013 @ 20:32:14 #89
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131912632
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:30 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

ik ben van nature al een softy dus geen verzachter nodig hier
pi_131912646
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:31 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik was minimaal één, en vaak twee keer per dag een was op 40 a 60 graden (ligt er aan hoe vuil de kinderkleding is die er in gaat :') )
Waaat zoveel wassen? Ik snap dat nooit. Ik doe elke 2 of 3 weken 2 of 3 wasjes..
pi_131912655
ik wilde deze eigenlijk als rustig trainingsloopje doen. Was toch wat zwaarder dan verwacht :P

Even een weekje met de benen omhoog, volgende week rustig loslopen en dan zien we wel hoe de marathon gaat. :s)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 6 oktober 2013 @ 20:32:55 #92
147316 crew  DJMO
#trut
pi_131912666
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:32 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Waaat zoveel wassen? Ik snap dat nooit. Ik doe elke 2 of 3 weken 2 of 3 wasjes..
2 jonge kinderen in de zandbakspeelleeftijd ;-))
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Moderator zondag 6 oktober 2013 @ 20:32:56 #93
155227 crew  Guppy
dus
pi_131912667
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:32 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik ben van nature al een softy dus geen verzachter nodig hier
Harde handdoeken drogen het lekkerst af! En je hoeft geen scrub meer te kopen :9
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 6 oktober 2013 @ 20:33:08 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131912676
quote:
6s.gif Op zondag 6 oktober 2013 19:27 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je moet tegen de bal tikken BE
Bal? You serious? :@

Oh, en duim op het tweede kootje van je wijsvinger, dan heb je ontspannen handen. Heb ik geleerd.
pi_131912713
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:32 schreef DJMO het volgende:

[..]

2 jonge kinderen in de zandbakspeelleeftijd ;-))
Nou ik weet dat mijn moeder ook alleen in het weekend wast, ook toen wij klein waren. Maarja iedereen doet het weer op zijn manier!
  zondag 6 oktober 2013 @ 20:35:35 #96
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131912810
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:29 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Het is of/of...
M, en dan taperen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_131912898
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
Tarahumara, Jero,......
inschrijving is geopend,mooie gelegenheid om jullie scherp te houden tijdens de wintermaanden.
http://www.sportpromotionzeeland.nl/index.php/nl/trail-by-the-sea
Ik neem 'm in overweging. Wel iets met een hoogzwangere vriendin tegen die tijd :P
  zondag 6 oktober 2013 @ 20:38:47 #98
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131912964
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:32 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hier soms wel 3 x op een dag. 4 mensen. Sportkleren, werkkleding, kleren enz enz.

Heel soms wat spul op 90graden wassen is goed voor de lagers e.d. Dus dat is wel aan te raden.
pi_131913359
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:32 schreef Tarahumara het volgende:
ik wilde deze eigenlijk als rustig trainingsloopje doen. Was toch wat zwaarder dan verwacht :P

Even een weekje met de benen omhoog, volgende week rustig loslopen en dan zien we wel hoe de marathon gaat. :s)
Je kan een stuk makkelijker uitstappen dan op de hoge veluwe.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 oktober 2013 @ 20:47:41 #100
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_131913375
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:33 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Bal? You serious? :@

Oh, en duim op het tweede kootje van je wijsvinger, dan heb je ontspannen handen. Heb ik geleerd.
:Y

Bij de goodform running clinic geleerd. Je moet je voorstellen dat je een grote kerstbal op buikhoogte hebt hangen waar je met stokjes in je handen tegenaan tikt. Dan beweeg je minder vanuit de schouders.

quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:33 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nou ik weet dat mijn moeder ook alleen in het weekend wast, ook toen wij klein waren. Maarja iedereen doet het weer op zijn manier!
Hier staat de wasmachine elke nacht aan met 3 kinderen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 6 oktober 2013 @ 20:49:58 #101
147316 crew  DJMO
#trut
pi_131913514
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:47 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

waarom 's nachts? dubbeltarief zeker? het is voordeliger om enkeltarief te nemen en gewoon 24/7 te kunnen doen wat je nodig hebt.

FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 oktober 2013 @ 20:51:01 #102
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_131913577
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:49 schreef DJMO het volgende:

[..]

waarom 's nachts? dubbeltarief zeker? het is voordeliger om enkeltarief te nemen en gewoon 24/7 te kunnen doen wat je nodig hebt.
Nee dat is het niet. En ja dat heb ik nagerekend. Droger, vaatwasser en wasmachine met uitgestelde start. Ik gebruik MEER laagtarief per jaar dan hoogtarief.
  zondag 6 oktober 2013 @ 20:51:57 #103
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_131913626
Die rekeningen lopen hard op altijd ja
F means you're fucked
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 6 oktober 2013 @ 20:52:21 #104
147316 crew  DJMO
#trut
pi_131913644
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:51 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee dat is het niet. En ja dat heb ik nagerekend. Droger, vaatwasser en wasmachine met uitgestelde start. Ik gebruik MEER laagtarief per jaar dan hoogtarief.
in dat geval is het wel voordeliger. Ik heb me laten vertellen namelijk dat ca 90 procent van de mensen met dubbeltarief het voordeel ervan, er niet uithalen, omdat ze te weinig in het voordeeltarief kunnen doen zeg maar.

Moderator zondag 6 oktober 2013 @ 20:52:38 #105
155227 crew  Guppy
dus
pi_131913662
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:51 schreef YUR het volgende:
Daarom was ik mijn loopkleding ook niet na elk loopje. Vuilbeest dat ik ben :@
  zondag 6 oktober 2013 @ 20:52:41 #106
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131913664
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:47 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

:Y

Bij de goodform running clinic geleerd. Je moet je voorstellen dat je een grote kerstbal op buikhoogte hebt hangen waar je met stokjes in je handen tegenaan tikt. Dan beweeg je minder vanuit de schouders.

[..]

Dat is wel heel rigoureus. Je kan beter de kleren in de was doen en de Kids onder de douche.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 6 oktober 2013 @ 20:53:38 #107
147316 crew  DJMO
#trut
pi_131913718
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:52 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Dat is wel heel rigoureus. Je kan beter de kleren in de was doen en de Kids onder de douche.
_O-

FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 oktober 2013 @ 20:53:44 #108
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_131913728
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:51 schreef YUR het volgende:
I see what you did there...
pi_131913932
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:00 schreef Tarahumara het volgende:
Eerste foto's staan al online :)
[ afbeelding ]
Gaaf verslag!! _O_ Erg goed gelopen! En wat gaaf dat Hert!!! :D Ik heb helaas niets gezien, was ook wel erg druk overal met mensen en hardlopers :P
Waar heb je die foto's gevonden trouwens?

quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2013 19:09 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Is het al tijd voor een verslag?
Bijna :D wordt niet zo lang als normaal denk ik :P

quote:
14s.gif Op zondag 6 oktober 2013 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
Zo. Pootjes in een bad met zout, biertje erbij, laptop op schoot en vegeteren de rest van de avond. Tijd voor 'n verslag!

Meer bier.
:D ^O^
Ook gaaf verslag! *O* En echt hele goede prestatie! Inderdaad jammer van de blaren... }:|

quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 18:24 schreef Saysem het volgende:
Een kort verslagje dan terwijl ik in bed lig met een zak chips (zout weer op peil brengen jwz).
Ook lekker bezig!!! _O_ Mooi was het he! :D
pi_131913934
Wassen gaat hier gewoon als de mand vol is, en sowieso na het hardlopen altijd wel, of de dag erna dan :)
Ja doei.
pi_131914160
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:47 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Je kan een stuk makkelijker uitstappen dan op de hoge veluwe.
Uitstappen werd mij vandaag ook wel erg gemakkelijk gemaakt, met 2 rondes :P

Ik ga dinsdag nog even met m'n trainer overleggen wat handig is voor in A'dam. Ik vind 8 ook weer zo net niet, en het is niet dat ik zo dol ben op Amsterdam dat ik er "gewoon" graag wil lopen. Maar HM is voor het mooie weer net te ver, eigenlijk.

Voordeel van uitstappen vandaag is wel dat ik dinsdag kan kijken hoe het een groepje hoger gaat :D
pi_131914389
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:57 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Gaaf verslag!! _O_ Erg goed gelopen! En wat gaaf dat Hert!!! :D Ik heb helaas niets gezien, was ook wel erg druk overal met mensen en hardlopers :P
Waar heb je die foto's gevonden trouwens?

http://www.staikopdefoto.nl

Ja staat er vaak op!
  zondag 6 oktober 2013 @ 21:10:10 #113
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_131914630
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2013 08:01 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Bonobo ^O^

Voor de lopers vandaag veel succes en plezier.
Jij trouwens ook een mooie prestatie geleverd! ^O^
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 08:09 schreef Jero_nimo het volgende:
Bonobo! _O_ Fantastische tijd man! Vooral voor een kustmarathon! Echt heel netjes gedaan! Jammer van de kramp, maar wel weer een goed leerpuntje.
Ja met een temperatuur van 19° en een hoge luchtvochtigheid meer zouten nuttigen en nog meer drinken. Echte kramp heb ik niet gehad, maar ik zat er dicht tegen aan. KOn het allemaal nog net managen.
Feyenoord!!! * Barça
pi_131914760
Zo, vandaag RUC gelopen in Leewarden. Was echt heel erg zwaar. Net binnen de 3 uur gebleven en nu overal spierpijn en blauwe plekken.
Nog erg hard gelachen om een groep hardlopers die recreatief de 5km liepen (het leek ons wel een leuke uitdaging) en bij de start/hindernis 1 aan me vroegen of ze echt in dat touw moesten klimmen en over de balk waar deze aan hing. Dan heb je volgens mij geen idee waar je aan begint. Ze waren dan ook meteen hun bandje kwijt. "Ja, dat soort dingen kan je ook eigenlijk niet trainen..."
Dat moet juist! :)

It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_131914816
en weer de nachtdienst in voor 5 nachten. net even een uurtje op de bank gepit. en volkoren macaroni in mijn mik geduwd.
pfff word een zwaar nachtje!

wat een verslagen afstanden en tijden hier!!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  zondag 6 oktober 2013 @ 21:25:52 #116
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131915670
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:13 schreef winterstorm666 het volgende:
en weer de nachtdienst in voor 5 nachten. net even een uurtje op de bank gepit. en volkoren macaroni in mijn mik geduwd.
pfff word een zwaar nachtje!

wat een verslagen afstanden en tijden hier!!
Werkze! Eet je 's nachts niks?
  zondag 6 oktober 2013 @ 21:26:26 #117
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131915709
Mooie HM-tijd, Moblo! Wil ik ook *O*
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_131915820
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:26 schreef SEMTEX het volgende:
Mooie HM-tijd, Moblo! Wil ik ook *O*
Volgend jaar ook bij ons de Tissington komen rennen! Het staat bekend als de PB-HM ;)
Ja doei.
pi_131916248
De Hoge Veluwe Trail;

Vannacht weer verrassend slecht geslapen :P, maar dat is ingecalculeerd. De rest van de week lekker rustig aan gedaan dus kon dat ook makkelijk. Merkte de laatste 3 dagen al wel dat mijn benen weer wat frisser werden na al dat geklim in Duitsland enzo. Dat was gelukkig een positief punt. Gisteren nog even een snelle 3km neergezet met ook nog een viaduct beklimming. Dit ging ook wel lekker.
Maar in ieder geval, vanochtend eindelijk de wekker om 8 uur, lekker rustig naar beneden, bakje koffie, spullen pakken en toen even 4 krentenbollen en de laatste glas bietensap genuttigd. Goede voorbereiding! Behalve dat ik 1 ding vergeten was, mijn Garmin :'( . Helaas dus geen log van mij en ik moest het maar een beetje aankijken wanneer ik mijn repen (3stuks) en gelletje ging nuttigen.
Toen met de auto die kant op, lekker een beetje rondlopen op het terrein, kijken wat er allemaal te doen was. Dit was erg leuk, genoeg activiteiten voor de kleintjes en een standje van de run2day enzo. Even wezen kijken bij de Moeffie-mijl, erg schattig al die kleine hummels die de longen uit hun lijfje lopen en daarna om wezen kleden en naar het toilet.
Toen was het alweer bijna tijd en qua warmlopen heb ik dan ook niet veel gedaan, maar het was lekker weer dus dat kwam wel goed. Ook fijn voor mijn vriendin en schoonouders die kwamen kijken.
In het startvak Quoi nog even gesproken en die heeft zelfs nog een fotootje van me gemaakt, zag dat die al gepost was, bedankt daarvoor! Erg leuk!
Stond wel erg lekker in het vak, goed vooraan waardoor ik na de start meteen lekker door kon lopen. Geen idee hoe hard ik van start ging, maar het voelde goed en kon lekker meelopen met wat andere mensen. Al snel kwamen we erg veel zand tegen, mul zand. Ik liep op mijn FiveFingers en dat gaf wel het voordeel dat ze enorm licht zijn, zijn dus makkelijk op te tillen uit het zand, afzetten hoef je niet te proberen in ieder geval ;) . Maar zo kon ik nog wat mensen bijhalen, al was het wel ontzettend zwaar. Rond een km of 10 liep ik samen met een andere kerel op waarmee ik aan de praat raakte. Gewoon een leuk gesprek gehad ook, toen wist ik ook meteen dat ik wel op de goede snelheid liep dat ik nog wel zo kon praten, nu nog hopen dat mijn benen het volhouden. Maar die kerel kwam uit Doetinchem en dit was één van z'n eerste trails, al wou hij dit ook vaker gaan doen. Normaal wegwedstrijden en langste afstand was 1km korter dan die van mij, 31 km. Wat me wel verbaasde was dat hij een PR op de 15km had van 53 laag! _O_
Door het praten kwamen we al snel bij de 1e verzorgingspost aan op 15.5km. Hier even stil gestaan en een stuk banaan en wat TUCjes gegeten. Zoutvoorraad moet je bijhouden heb ik geleerd van Bonobo ;) . De andere jongen moest helaas nog zijn blaren verzorgen en zei me om door te lopen, nou dan gaan we maar weer. Toen echt een behoorlijke tijd alleen gelopen. Weer behoorlijk wat mul zand en op een gegeven moment de al genoemde trappetjes. Bij 1 heuvel heb ik naar boven gewandeld, de rest kon ik gewoon dribbelend volhouden. Dat was wel lekker, maar de benen voelde je daarna al wel goed.
Gelukkig was het daarna vooral veel plat en gewone bospaden, heel af en toe nog wat heuveltjes en afdalingen op kleine single-tracks, maar niets wat extra zwaar was. Rond een km of 30 weer iemand bijgehaald en daar weer even mee opgelopen, maar die trok het ook niet meer zo goed en haakte ook af. Bij de waterpost op 33km weer even rustig 2 sportdrankjes gedronken en er weer vandoor gegaan. Toen kwam ik weer iemand in het vizier, deze had mij bij km 13 ongeveer al ingehaald, nu liep ik op hem in. Bij de 35km was ik bij hem en bleef hij ook meteen bij mij. Nog even wat gekletst over hoe zwaar het was en zelfs 1 keer gevallen toen ik niet oplette doordat ik een plasticje van mijn reep wou terugdoen. De andere man stopte ook meteen, trok me overeind en vroeg hoe het ging. Maar ging goed, gelukkig op een zacht stuk een stronkje geraakt, dus kon weer gewoon doorgaan, samen met hem. Vanaf km33 zaten mijn benen er wel helemaal doorheen trouwens, maar door een korte pas kon ik nog een redelijk tempo volhouden.
Al snel kwamen we weer bij het finishgebied, maar je moest nog wel helemaal om een meer heenlopen. Hier vroeg ik of hij nog wat over had voor een eindsprintje en dat had hij ook nog wel. Hij begon er zelfs mee en ik erachteraan. Dat ging nog op een behoorlijk tempo ook! :D Had bijna moeite om hem bij te houden en vlak naast elkaar kwamen we over de finish alwaar we elkaar een High-Five gaven, was erg gezellig!
Daarna mijn vriendin op wezen zoeken en de rest van de trailers naar binnen geklapt op het bruggetje in de bocht. Helaas heb ik Tarahumara toen dus gemist toen ik ging omkleden.

Erg tevreden met een mooie tijd van 3:06'38, 14e bruto-tijd en 16e netto :D O+

zondag 6 oktober 2013 @ 21:38:47 #120
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131916782
Kort verslag zegt ie :') ook weer een geweldige prestatie. Maar dat ben ik wel van je gewend :) I wouldn't settle for less.
  zondag 6 oktober 2013 @ 21:47:50 #121
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_131917379
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:32 schreef Jero_nimo het volgende:
De Hoge Veluwe Trail;

[ afbeelding ]
^O^
Damn, wat snel.

Wat zou jij lopen op een snel marathonparcours???
Feyenoord!!! * Barça
  Moderator zondag 6 oktober 2013 @ 21:48:54 #122
155227 crew  Guppy
dus
pi_131917446
Kekke klassering Jero :o
pi_131917590
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:47 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

^O^
Damn, wat snel.

Wat zou jij lopen op een snel marathonparcours???
Geen idee! :P Moet ik wel een keer proberen inderdaad, maar dat duurt nog wel even denk ik. Misschien wel de midwintermarathon, maar dat is niet echt een snel parkoers. :)
En bedankt allemaal! ^O^
  zondag 6 oktober 2013 @ 21:53:35 #124
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_131917757
Dem, wat snel!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 6 oktober 2013 @ 22:03:48 #125
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_131918379
quote:
Dit was erg leuk, genoeg activiteiten voor de kleintjes
Bij dit soort details is mijn eerst gedachte dan altijd 'hmz.. volgend jaar zijn ze weer een jaar ouder (en verstandiger hoop ik ;) ) en als er dan genoeg afleiding is, kunnen ze hopelijk een uurtje alleen zodat we allebei kunnen lopen
:D
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_131918425
Jero _O_
Ja doei.
pi_131918671
Man wat een snelheid heb jij! :o
pi_131918728
quote:
De Hoge Veluwe Trail;

Vannacht weer verrassend slecht geslapen :P, maar dat is ingecalculeerd. De rest van de week lekker rustig aan gedaan dus kon dat ook makkelijk. Merkte de laatste 3 dagen al wel dat mijn benen weer wat frisser werden na al dat geklim in Duitsland enzo. Dat was gelukkig een positief punt. Gisteren nog even een snelle 3km neergezet met ook nog een viaduct beklimming. Dit ging ook wel lekker.
Maar in ieder geval, vanochtend eindelijk de wekker om 8 uur, lekker rustig naar beneden, bakje koffie, spullen pakken en toen even 4 krentenbollen en de laatste glas bietensap genuttigd. Goede voorbereiding! Behalve dat ik 1 ding vergeten was, mijn Garmin :'( . Helaas dus geen log van mij en ik moest het maar een beetje aankijken wanneer ik mijn repen (3stuks) en gelletje ging nuttigen.
Toen met de auto die kant op, lekker een beetje rondlopen op het terrein, kijken wat er allemaal te doen was. Dit was erg leuk, genoeg activiteiten voor de kleintjes en een standje van de run2day enzo. Even wezen kijken bij de Moeffie-mijl, erg schattig al die kleine hummels die de longen uit hun lijfje lopen en daarna om wezen kleden en naar het toilet.
Toen was het alweer bijna tijd en qua warmlopen heb ik dan ook niet veel gedaan, maar het was lekker weer dus dat kwam wel goed. Ook fijn voor mijn vriendin en schoonouders die kwamen kijken.
In het startvak Quoi nog even gesproken en die heeft zelfs nog een fotootje van me gemaakt, zag dat die al gepost was, bedankt daarvoor! Erg leuk!
Stond wel erg lekker in het vak, goed vooraan waardoor ik na de start meteen lekker door kon lopen. Geen idee hoe hard ik van start ging, maar het voelde goed en kon lekker meelopen met wat andere mensen. Al snel kwamen we erg veel zand tegen, mul zand. Ik liep op mijn FiveFingers en dat gaf wel het voordeel dat ze enorm licht zijn, zijn dus makkelijk op te tillen uit het zand, afzetten hoef je niet te proberen in ieder geval ;) . Maar zo kon ik nog wat mensen bijhalen, al was het wel ontzettend zwaar. Rond een km of 10 liep ik samen met een andere kerel op waarmee ik aan de praat raakte. Gewoon een leuk gesprek gehad ook, toen wist ik ook meteen dat ik wel op de goede snelheid liep dat ik nog wel zo kon praten, nu nog hopen dat mijn benen het volhouden. Maar die kerel kwam uit Doetinchem en dit was één van z'n eerste trails, al wou hij dit ook vaker gaan doen. Normaal wegwedstrijden en langste afstand was 1km korter dan die van mij, 31 km. Wat me wel verbaasde was dat hij een PR op de 15km had van 53 laag! _O_
Door het praten kwamen we al snel bij de 1e verzorgingspost aan op 15.5km. Hier even stil gestaan en een stuk banaan en wat TUCjes gegeten. Zoutvoorraad moet je bijhouden heb ik geleerd van Bonobo ;) . De andere jongen moest helaas nog zijn blaren verzorgen en zei me om door te lopen, nou dan gaan we maar weer. Toen echt een behoorlijke tijd alleen gelopen. Weer behoorlijk wat mul zand en op een gegeven moment de al genoemde trappetjes. Bij 1 heuvel heb ik naar boven gewandeld, de rest kon ik gewoon dribbelend volhouden. Dat was wel lekker, maar de benen voelde je daarna al wel goed.
Gelukkig was het daarna vooral veel plat en gewone bospaden, heel af en toe nog wat heuveltjes en afdalingen op kleine single-tracks, maar niets wat extra zwaar was. Rond een km of 30 weer iemand bijgehaald en daar weer even mee opgelopen, maar die trok het ook niet meer zo goed en haakte ook af. Bij de waterpost op 33km weer even rustig 2 sportdrankjes gedronken en er weer vandoor gegaan. Toen kwam ik weer iemand in het vizier, deze had mij bij km 13 ongeveer al ingehaald, nu liep ik op hem in. Bij de 35km was ik bij hem en bleef hij ook meteen bij mij. Nog even wat gekletst over hoe zwaar het was en zelfs 1 keer gevallen toen ik niet oplette doordat ik een plasticje van mijn reep wou terugdoen. De andere man stopte ook meteen, trok me overeind en vroeg hoe het ging. Maar ging goed, gelukkig op een zacht stuk een stronkje geraakt, dus kon weer gewoon doorgaan, samen met hem. Vanaf km33 zaten mijn benen er wel helemaal doorheen trouwens, maar door een korte pas kon ik nog een redelijk tempo volhouden.
Al snel kwamen we weer bij het finishgebied, maar je moest nog wel helemaal om een meer heenlopen. Hier vroeg ik of hij nog wat over had voor een eindsprintje en dat had hij ook nog wel. Hij begon er zelfs mee en ik erachteraan. Dat ging nog op een behoorlijk tempo ook! :D Had bijna moeite om hem bij te houden en vlak naast elkaar kwamen we over de finish alwaar we elkaar een High-Five gaven, was erg gezellig!
Daarna mijn vriendin op wezen zoeken en de rest van de trailers naar binnen geklapt op het bruggetje in de bocht. Helaas heb ik Tarahumara toen dus gemist toen ik ging omkleden.

[ afbeelding ]
Niet zo lang...

Wel super gedaan! Ik ben ook erg benieuwd wat je op een wegmarathon zou kunnen! Die tijden van jou slaan natuurlijk helemaal nergens op ;)
pi_131918771
Godsamme Jeroen, wat een snelheid man _O_
pi_131919218
Ik heb mijn eerste 10K aangetikt :) . En nog binnen het uur. Ik moest alleen wel een sprint van ongeveer 200 meter trekken om dat te halen _O- .

http://runkeeper.com/activity?userId=22753991&trip=253139128

Ik ga alleen wel ander schoeisel halen, want deze zolen geven niets mee. En ze hebben bij ons veel klinkers en kapot gereden asfalt.
pi_131919541
:@ Bedankt allemaal!

quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:17 schreef Devv het volgende:
Ik heb mijn eerste 10K aangetikt :) . En nog binnen het uur. Ik moest alleen wel een sprint van ongeveer 200 meter trekken om dat te halen _O- .

Ik ga alleen wel ander schoeisel halen, want deze zolen geven niets mee. En ze hebben bij ons veel klinkers en kapot gereden asfalt.
Goed bezig! ^O^ Mooie mijlpaal! Al eens aan gedacht om een wedstrijdje te lopen of al eens gedaan ook op kortere afstanden? :)
  zondag 6 oktober 2013 @ 22:22:11 #132
50430 Yuki
Student Midwife
pi_131919600
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:17 schreef Devv het volgende:

*O*
Met 5:52 min/km heb je dat best ruim gehaald, toch? ^O^

Ik mag morgen de loopband weer een stukje afslijten :+ :s)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_131920315
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:21 schreef Jero_nimo het volgende:
:@ Bedankt allemaal!

[..]

Goed bezig! ^O^ Mooie mijlpaal! Al eens aan gedacht om een wedstrijdje te lopen of al eens gedaan ook op kortere afstanden? :)
Ik ga in december de 10K lopen. Dat zal dan ook gelijk mijn eerste lange afstand ooit worden :) . Daarvoor heb ik eigenlijk nog nooit afstanden gelopen. Ik zou vandaag eigenlijk maar 4K lopen, maar mijn benen waren nog zo goed dat ik maar doorgelopen ben _O- .
  FOK!fotograaf zondag 6 oktober 2013 @ 22:35:17 #134
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_131920404
Wow! wat een prestatie TWC en Bonobo!

Top gelopen!
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  zondag 6 oktober 2013 @ 22:35:26 #135
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131920414
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:33 schreef Devv het volgende:

[..]

Ik ga in december de 10K lopen. Dat zal dan ook gelijk mijn eerste lange afstand ooit worden :) . Daarvoor heb ik eigenlijk nog nooit afstanden gelopen. Ik zou vandaag eigenlijk maar 4K lopen, maar mijn benen waren nog zo goed dat ik maar doorgelopen ben _O- .
Bouw wel rustig op. Leuke uitspatting maar pas op voor blessures.
pi_131920436
Heerlijk om die verhalen van iedereen te lezen weer. Wat een tijden (Moblo, Jero en vele anderen!) Gaaf!
All management is Strategic Management.
pi_131920789
De Garminlog van de winnaar vandaag...
http://connect.garmin.com/activity/386677954

Gewoon geen verval 8)7 en wat een tempo, dat is pas echt niet normaal! _O_
  FOK!fotograaf zondag 6 oktober 2013 @ 22:49:11 #138
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_131921116
Wow, Ik was nog niet bij gelezen zag ik. Dus ook een dikke pluim voor de prestaties van Jero, Moblo, Tarahumara en alle andere lopers die ik nu vergeet!

Mooie resultaten dit weekend, en voor de lopers waar het even niet mee zat, Het komt allemaal weer goed binnenkort.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_131921168
Superdag voor 't topic! O+ Tof. Zo na Downton Abbey lekker slapen! Had koppijn voor het lopen én nu ook weer na het lopen. Maar tijdens het lopen nergens last van: moet dus maar gewoon blijven hardlopen O+ :D *)
Ja doei.
  zondag 6 oktober 2013 @ 22:54:49 #140
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131921377
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
Superdag voor 't topic! O+ Tof. Zo na Downton Abbey lekker slapen! Had koppijn voor het lopen én nu ook weer na het lopen. Maar tijdens het lopen nergens last van: moet dus maar gewoon blijven hardlopen O+ :D *)
Helaas heb ik niet kunnen schitteren tijdens mijn eerste HM.. Maar vanmorgen een prachtige route van 15km gewandeld. Heerlijk ruiken in het bos en paddestoelen en alles. O+
  zondag 6 oktober 2013 @ 22:59:31 #141
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131921593
De vele verhalen zijn inspirerend! *O*

Morgen weer met de club lopen. Maar het zal wel een stuk rustiger zijn dan normaal, er waren er vandaag nogal veel die de HM hebben gelopen.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  zondag 6 oktober 2013 @ 23:28:25 #142
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131923065
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:31 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Aha vandaar.. wat zegt je schema? of heb je dat niet?
mijn schema zegt een marathon...... ik neig daar zelf ook meer naar ipv een snelle halve
  zondag 6 oktober 2013 @ 23:29:52 #143
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131923123
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 23:28 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

mijn schema zegt een marathon...... ik neig daar zelf ook meer naar ipv een snelle halve
Dan doe je dat! ^O^
  zondag 6 oktober 2013 @ 23:30:13 #144
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131923137
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Kekke klassering Jero :o
ja,inderdaad absurd!! je zou haast iets mompelen over coaching etc :X ;)
pi_131923192
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 23:30 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ja,inderdaad absurd!! je zou haast iets mompelen over coaching etc :X ;)
Jullie coachen mij toch? :D
  zondag 6 oktober 2013 @ 23:53:26 #146
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131923964
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 23:31 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Jullie coachen mij toch? :D
o'ja dat is ook zo!
Mark (mijn collega die mee was naar de Ardennen) liep ook mee bij de Veleuwe trail, hij vond het een mooie trail alleen het parkoers vond hij niet zo uitdagend.
pi_131924088
Ik ga even een stukje op de loopband proberen, kijken of mijn beurse beentjes dat aankunnen.
pi_131925913
Gelukt! Beetje stijf in mijn kont maar ging verder prima.
pi_131926135
Oh ja en ik ben in Nederland al jarig jeeej ;) 30 urige verjaardag!
pi_131926169
Gefeliciteerd dan!

En ook alle succesvolle lopers van vandaag gefeliciteerd, supersnel allemaal zeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')