Helemaal eens, het was niet zo zwaar. Volgens mij was het water op bij de glijbaan. Bij het 2e rondje wel de glijbaan afgegaan, toch wel geinig om zo doorweekt verder te lopen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mijn broer, een vriend en ik zijn ook achterin gestart. 3 uur 26 geloof ik. Heel lang wachten bij de glijbaan en toen was het te gevaarlijk en moesten we er omheen. Is mudmasters zwaarder ja? Vind het wel grappig op discovery dat ze steeds reclame maken en dan zeggen "de zwaarste obstacle run". Het stelde geen klap voor
Ligt er maar net aan wat je wilt!quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:58 schreef minimaLL het volgende:
Hmm. Op zoek naar de volgende uitdaging nadat ik afgelopen weekend mijn eerste HM heb gelopen.
Wat zouden jullie aanraden? Zou dit graag weten zodat ik terug een schema kan instellen. Want ik heb graag een schema als houvast.
- Snellere tijden lopen op HM en kortere afstanden
- Doorgaan tot de marathon.
Dilemma hier.
Binnenstebuiten keren en ergens aan ophangen. Al heb ik geen camelbakquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Zeg, camelbak mannen. Hoe maken jullie je zak droog?
Even aan mijn vrouw vragen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Je hebt in ieder geval al een mooie tijd gelopen, maar onder de 1:30 zou natuurlijk ook ontzettend gaaf zijn. Ik weet niet wat de PR's van je andere afstanden zijn, bijvoorbeeld 5k onder de 20 of 10k onder de 40? Dat zijn allemaal leuke doelen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:58 schreef minimaLL het volgende:
Hmm. Op zoek naar de volgende uitdaging nadat ik afgelopen weekend mijn eerste HM heb gelopen.
Wat zouden jullie aanraden? Zou dit graag weten zodat ik terug een schema kan instellen. Want ik heb graag een schema als houvast.
Dilemma hier.
Ik zou niet weten hoe ik de mijne binnenstebuiten zou moeten krijgen. Mijn zak is dus altijd een beetje vochtig. Om schimmel te voorkomen spoel ik 'm wel regelmatig door en hang ik 'm met open dop op een droge plek.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Binnenstebuiten keren en ergens aan ophangen. Al heb ik geen camelbak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
Die heb ik de tweede ronde ergens ingehaald.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:54 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Helemaal eens, het was niet zo zwaar. Volgens mij was het water op bij de glijbaan. Bij het 2e rondje wel de glijbaan afgegaan, toch wel geinig om zo doorweekt verder te lopen.
De Mudmasters vraagt veel meer spierkracht (met name optrekken enzo) heb ik begrepen. Maar het is een kortere afstand.
We liepen waarschijnlijk dicht bij elkaar! Ik liep bij de vikingen, heb je die ook gezien?
quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:21 schreef YUR het volgende:
Dit is mijn zak binnenstebuiten (NSFW)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:21 schreef YUR het volgende:
Dit is mijn zak binnenstebuiten (NSFW)Blauwe zak !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had hetzelfde en ik heb besloten dat mijn volgende doel een marathon is, maar pas ruim een jaar na mijn eerste HM. In de tussentijd kan ik dan ook andere leuke doelen behalen, zoals een snellere HM en misschien nog wat leuke kortere wedstrijdjes!quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:58 schreef minimaLL het volgende:
Dilemma hier.
Dat doe ik ook inderdaad. Zoveel mogelijk laten drogen en regelmatig doorspoelen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik de mijne binnenstebuiten zou moeten krijgen. Mijn zak is dus altijd een beetje vochtig. Om schimmel te voorkomen spoel ik 'm wel regelmatig door en hang ik 'm met open dop op een droge plek.
Leg 'm, eenmaal uitgespoeld, op 't aanrecht met dop eraf en iets 'in ' de zak zodat er gewoon lucht bij kan komen. (Leeg) waterflesje bijvoorbeeld.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Precies mijn ideequote:Op maandag 7 oktober 2013 18:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde en ik heb besloten dat mijn volgende doel een marathon is, maar pas ruim een jaar na mijn eerste HM. In de tussentijd kan ik dan ook andere leuke doelen behalen, zoals een snellere HM en misschien nog wat leuke kortere wedstrijdjes!
En een schema is leuk, maar als je al lang genoeg traint kun je zelf ook wel bedenken dat je wekelijks een langere loop, een snellere loop, een intervalloop en een halfkort- matig snelle loop doet toch?
quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik de mijne binnenstebuiten zou moeten krijgen. Mijn zak is dus altijd een beetje vochtig. Om schimmel te voorkomen spoel ik 'm wel regelmatig door en hang ik 'm met open dop op een droge plek.
OK, doe ik het ook maar. Want ja als ik nu naar 1KM een afgescheurd bandje heb en de 2e keer dat ik 'm wil gebruiken een beschimmelde legionella zak heb ik er ook weinig lol van.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:29 schreef Arquero het volgende:
[..]
Dat doe ik ook inderdaad. Zoveel mogelijk laten drogen en regelmatig doorspoelen.
Hmz, ook nog een idee.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Leg 'm, eenmaal uitgespoeld, op 't aanrecht met dop eraf en iets 'in ' de zak zodat er gewoon lucht bij kan komen. (Leeg) waterflesje bijvoorbeeld.
De enige valkuil van zonder (marathon) schema lopen is denk ik hert gevaar te weinig rust in te bouwen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:28 schreef La_Tramposa het volgende:
En een schema is leuk, maar als je al lang genoeg traint kun je zelf ook wel bedenken dat je wekelijks een langere loop, een snellere loop, een intervalloop en een halfkort- matig snelle loop doet toch?
Ja, ik ga ook 3 maanden voor de marathon weer een vast schema aanhouden denk ik. Maar soms is het gewoon lekker een periode wat meer op je gevoel te lopen, als je vast houdt aan een paar vaste trainingsprincipes dan leer je daar ook weer heel veel van.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De enige valkuil van zonder (marathon) schema lopen is denk ik hert gevaar te weinig rust in te bouwen.
Ik heb nog nooit met een schema gelopen, dus begrijp het volkomenquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook 3 maanden voor de marathon weer een vast schema aanhouden denk ik. Maar soms is het gewoon lekker een periode wat meer op je gevoel te lopen, als je vast houdt aan een paar vaste trainingsprincipes dan leer je daar ook weer heel veel van.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:58 schreef Quoi het volgende:
Toch nog even een verslagje getiktTer lering en vermaak.
Fijn dat je het vandaag weer wat zonniger in ziet! Op naar de zevenheuvelenloop nu!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ook nog geen M toch?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met een schema gelopen, dus begrijp het volkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |