SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Guppy op 06-10-2013 16:52:03 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het is/was ook benauwd. Gisteren ook al. Ik heb over de Sacharovbrug gerend trouwensquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:09 schreef Gogo83 het volgende:
Verstand is heel stom. Maar wel verstandig hats.. en volgende keer beter!![]()
Heb zelf een mooi en gezellig rondje met mossel gelopen. Het lopen zelf ging niet zo. Het was heel benauwd, kreeg m'n ademhaling niet onder controle en aan het eind hyperventilerend gestopt. Herkende het gelukkig wel maar nog nooit gehad tijdens hardlopen..
Wel klote van het hyperventileren trouwens
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja.. heb het vroeger ook wel eens gehad, een tijdje toen ik een poging tot saxofoon spelen deed en een tijdje toen het niet zo lekker ging. Probleem alleen is dat ik toen beide keren bang werd voor herhaling waardoor dat ook gebeurde. En dat wil ik nu niet. Maar goed, loopt wel los hoop ik.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is/was ook benauwd. Gisteren ook al. Ik heb over de Sacharovbrug gerend trouwens
Wel klote van het hyperventileren trouwens![]()
Ik vind verstandig over het algemeen ook stom, en toen ik zo rond 5min/km startte had ik er al helemaal schijt aanen toen pakte verstand me kneiterhard terug. Nouja. Ik heb wel wat lopen twijfelen of ik niet gewoon kalm aan door zou hobbelen, maar toen rode-kruismevrouwen me bij het waterput heel bezorgd aankeken en vroegen of het wel ging (ik zag er denk ik toen al niet meer zo fit uit, wat voor mij toch wel gek is
), besloten te stoppen. Toen nog 3km op m'n dooie gemak naar het centrum van Bergen gehobbeld, wat ook echt niet meer ging omdat m'n hoofd niet meer op doorzetstand stond, maar op faalstand. Uiteindelijk toch echt gewoon eigen schuld dikke bult. Oké, en een beetje van de zon.
![]()
Vast wel. Het was ook benauwd, en dat helpt ook niet echt. Soms wil het gewoon even nietquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:33 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ja.. heb het vroeger ook wel eens gehad, een tijdje toen ik een poging tot saxofoon spelen deed en een tijdje toen het niet zo lekker ging. Probleem alleen is dat ik toen beide keren bang werd voor herhaling waardoor dat ook gebeurde. En dat wil ik nu niet. Maar goed, loopt wel los hoop ik.
Jullie kennen vast Watts Zap wel, van Eurosport? Ik vond een Best of Moscow, met allemaal leuke atletiekstukjeshet staat op Facebook, geen idee of je daarnaar kunt linken eigenlijk
https://www.facebook.com/photo.php?v=585583121497704[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En terug van de schollebosloop voor een enerverende 20KM. Vooraf was niet helemaal duidelijk hoe het parcours was. Het 20KM parcours was namelijk precies hetzelfde als de 15 waaronder cryptisch "+ extra ronde 5KM" stond. Waar die extra ronde dan zat was niet helemaal duidelijk, want het parcours bestond eigenlijk uit 2 landelijke gebieden die dmv een kilometer of 3 fietspad met elkaar verbonden waren.
Anyway, samen Arquero op tijd bij de start nummer opgehaald, chip aan de veter, camelbak om en gestart. En net na het 1KM punt brak bij de wiggle camelbak van mij al een bandje los. Gevolg. 3 minuten kloten om te zien of ik het ding nog op 1 of andere manier vast kon knopen en daarna maar bij een vrijwilliger afgegeven.
Na 8KM werden we als 20 lopers netjes voor een nog een rondje gestuurd dus dat probleem was ook opgelost. Verder konden we redelijk constant een tempo van ergens tussen de 5:40 en 5:50 vasthouden en zo kwamen we na 16KM weer in het gebied van de start. Daar zag ik nog een loper op een meter of 200 voor me en die moest ik nog inhalenTemp iets omhoog en uiteindelijk nog ruim onder de 2 uur gefinished wat mijn doel was. Jammer alleen dat de medailles op waren
Die wordt na gestuurd
Licht pijntje in de achillespees gehad dus dat blijft voorlopig oppassen. Verder bedacht ik me dat ik nog een lange weg te gaan heb tot de marathon, maar eigenlijk is het nog best acceptabel als je je bedenkt dat ik 3 dagen geleden nog aan het projectielkotsen was.
Ow en de kinderen vonden het erg fijn dat er krentenbollen en sinaasappels voor de gefinishte lopers waren.
http://www.endomondo.com/workouts/254847695/819185
En hiermee heb ik mijn jaartotaal van vorig jaar overtroffen![]()
![]()
Goed gedaan Swets!Lief dat ze de medaille nasturen
Wel balen van je Camelback... Is dat nog te fixen?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Even snel: Jero moet zelf maar verslag doen. Tipje vd sluier: hij was té snel voor mijn fototoestel
Mijn race: om te vergetenIk ging een pacer voor 1u volgen ( met als plan versnellen bij 7k), maar die startte met 5:40 min/km. Ik heb me dus kapotgelopen.... Bah bah bah!
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 06-10-2013 15:18:27 ]![]()
Dat finishen vind ze wel leuk..
(die 20km er voor hoeven van haar niet zo)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Verslagenquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:13 schreef YUR het volgende:
Nou, dan wacht ik inderdaad maar even op het verslag van JeroWat een rare start voor een pacer voor één uur?quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:12 schreef Quoi het volgende:
Even snel: Jero moet zelf maar verslag doen. Tipje vd sluier: hij was té snel voor mijn fototoestel
Mijn race: om te vergetenIk ging een pacer voor 1u volgen ( met als plan versnellen bij 7k), maar die startte met 5:40 min/km. Ik heb me dus kapotgelopen.... Bah bah bah!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
TWC & Bonobo, mooie verslagen en een erg goeie prestatie.
Swetsenegger
Dus??? Je hebt een PR???quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:12 schreef Quoi het volgende:
![]()
Heel tevreden hier van de Brussels Half Marathon:
- Officiële tijd: 1u32.57
- Rank: 481/7853
- Betere tijd dan verwacht, zwaarder parcours dan verwacht --> Benen helemaal verzuurd nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:41 schreef minimaLL het volgende:
- Betere tijd dan verwacht, zwaarder parcours dan verwacht --> Benen helemaal verzuurd nu.Wat een nette tijd zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
- Betere tijd dan verwacht, zwaarder parcours dan verwacht --> Benen helemaal verzuurd nu.Zo. Dat is vrij snel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik realiseer me trouwens dat ik fantastisch heb gelopen. Even los van die 2e kilometer 19KM lang tussen de 5:40 en 5:50. Ik had dit tempo ook 21.1KM kunnen volhouden, wat een HM in 2 uur 2 ongeveer had geweest. Sneller dan mijn snelste tot nu toe.![]()
Ik vind het inderdaad ook een nette tijd!quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik realiseer me trouwens dat ik fantastisch heb gelopen. Even los van die 2e kilometer 19KM lang tussen de 5:40 en 5:50. Ik had dit tempo ook 21.1KM kunnen volhouden, wat een HM in 2 uur 2 ongeveer had geweest. Sneller dan mijn snelste tot nu toe.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
- Betere tijd dan verwacht, zwaarder parcours dan verwacht --> Benen helemaal verzuurd nu.Das een behoorlijke tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja, 20 seconden te snel in de eerste km is ook weer niet zo raar. Pas als die het langer volhoudt wordt het problematisch lijkt me..quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Verslagen
[..]
Wat een rare start voor een pacer voor één uur?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik zou verwachten dat een pacer net iets behoudender start, zodat zijn volgers zich niet meteen kapot lopen... Die lopers verwachten weg te gaan op 6min/km, en dan is 20sec meer best een verschil.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nou ja, 20 seconden te snel in de eerste km is ook weer niet zo raar. Pas als die het langer volhoudt wordt het problematisch lijkt me..[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Au, heb echt een hele grote mega bloedblaar aan de zijkant van m'n teen zitten![]()
Nu ff kids naar hun moeder brengen en dan vanavond euh... weinig meer doen
Op zich lekker gelopen, maar zat er rond de 15 beetje doorheen. Toch nog aardig door kunnen trekken, maar ik merk dat ik daar nog wat vermogen mis om ook die laatste kilometers lekker te kunnen lopen. Maar eens kijken hoe ik dat verbeterd kan krijgen.![]()
Net de Bredase Singelloop gelopen (5km). Ging lekker maar pas bij de laatste kilometer kon je een beetje je eigen tempo lopen. Dus mijn doel niet gehaald. Maar het was superleuk om te doen! Wat minder leuk is, is dat ik m'n rondje wil inladen met mijn horloge en die valt ineens vrolijk uit ("Activiteiten opslaan" was het laatste dat ik erop las en toen, boem, blanco) en ik krijg hem met geen mogelijkheid aan de praat. Iemand tips?![]()
![]()
Hmpf... Welk horloge heb je?quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:07 schreef Cee het volgende:
Net de Bredase Singelloop gelopen (5km). Ging lekker maar pas bij de laatste kilometer kon je een beetje je eigen tempo lopen. Dus mijn doel niet gehaald. Maar het was superleuk om te doen! Wat minder leuk is, is dat ik m'n rondje wil inladen met mijn horloge en die valt ineens vrolijk uit en ik krijg hem met geen mogelijkheid aan de praat. Iemand tips?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: