SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Oh.
Waar woon je dan?quote:Op zondag 6 oktober 2013 03:36 schreef Heeinz het volgende:
Morgen weer lekker om half 10 in de auto.
Half 1 wedstrijden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grappige is dat deze wedstrijd alleen maar mee kan vallenquote:Op zondag 6 oktober 2013 07:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verwacht er niet veel van vandaag.
Gelijkspelletje.
Gelukkig is de killer Eduard Duplan er niet bij aan Utrechtse zijde, net als de belangrijke Willem Janssen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 07:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grappige is dat deze wedstrijd alleen maar mee kan vallen
Leuk joh, ga ergens anders je diarree promoten.quote:Op zondag 6 oktober 2013 08:00 schreef Paul het volgende:
KLB / Niet kunnen slapen omdat we zo tegen Ajax moeten
quote:Op zondag 6 oktober 2013 08:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk joh, ga ergens anders je diarree promoten.
Deze wedstrijd staat op zichzelf, Lans.quote:Op zondag 6 oktober 2013 08:17 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik voorspel een makkelijke winst voor Ajax. Utrecht kan er helemaal niets van.
Dat weet ik. De ban is gebroken na die simpele bekerwinst. Hoe laat spelen ze?quote:Op zondag 6 oktober 2013 08:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze wedstrijd staat op zichzelf, Lans.
De eenzijdige haat van Utrecht komt weer bovendrijven vandaag.
Oh mijn god. Geen wonder dat ze die sociale werkplaatsen overal opdoeken.quote:
Half 1. Na Europees..quote:Op zondag 6 oktober 2013 08:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat weet ik. De ban is gebroken na die simpele bekerwinst. Hoe laat spelen ze?
Ik herzie mijn eerdere mening.quote:
Zou allemaal te makkelijk zijn, die wedstrijd was thuis en afgelopen dinsdag, ik weet het is Utreg maar Ajax moet dit gewoon winnenquote:
twitter:ajaxlife twitterde op zondag 06-10-2013 om 11:20:13Opstelling Ajax: Cillessen; Van Rhijn, VDHoorn, Denswil, Blind; De Jong, Poulsen, Klaassen; De Sa, Sigthórsson, Fischer. #ajautr reageer retweet
Zal vooral met de omschakeling (verdedigend) te maken hebben, Klaassen heeft dat waarschijnlijk beter door dan Serero en Schone heeft het momenteel gewoon niet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het meest treurige middenveld in jaren ...
Blijft een afgang als je niet de 3 punten paktquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
FC Utrecht speelt twee wedstrijden per jaar goed en dat is tegen Ajax
Thuis moet je eigenlijk alles winnenquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft een afgang als je niet de 3 punten pakt
Uit ookquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Thuis moet je eigenlijk alles winnen
Dat hoeft toch ook nietquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens zo dominant zijn we al heel lang niet meer
v/d Hoorn had ik wel verwacht, Klaassen verrast me welquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:26 schreef Gruisman het volgende:
Ook gewoon met Hoorn en Klaassen spelen tegen Utereg
We zullen aanvallend niks kunnen uitrichten, maar hé gelukkig staan we verdedigend goed.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal vooral met de omschakeling (verdedigend) te maken hebben, Klaassen heeft dat waarschijnlijk beter door dan Serero en Schone heeft het momenteel gewoon niet.
Serero heeft natuurlijk wel het fysiek van een 14-jarige., tegen Utrecht kan dat wel eens voor problemen zorgen.quote:
Die kunnen een bal in één keer aannemen, dat is veel te risicovol joh. We hebben boerenkooljongens nodig die stuntelen met een bal.quote:
Of je moet onder die fysieke druk uitvoetballenquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:44 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Serero heeft natuurlijk wel het fysiek van een 14-jarige., tegen Utrecht kan dat wel eens voor problemen zorgen.
Ach in zijn eentje kan hij het ook niet doen. Hij heeft ook 2 spelers op het middenveld nodig die hem snappen en die mee kunnen in snel combinatiespel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:44 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Serero heeft natuurlijk wel het fysiek van een 14-jarige., tegen Utrecht kan dat wel eens voor problemen zorgen.
Zal zo wel komen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Frank al uitgelegd waarom Klaasen in de basis staat, en niet Serero of Schöne???
Dat het middenveld het voetballend vermogen van een zondag vierde klasser heeft.quote:
dat is ook weer niet helemaal zo. Maar t ontbeert wel wat creativiteit. En Klaassen laat de laatste tijd niets meer zienquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat het middenveld het voetballend vermogen van een zondag vierde klasser heeft.
Slechtste middenveld ooitquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zou bijna denken dat Martin Jol terug is gekeerd in de ArenA. Wat een debiel middenveld.
Schone kun je vervangen met een paspop, geen verschil. En Serero is nog steeds niet fit.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Frank al uitgelegd waarom Klaasen in de basis staat, en niet Serero of Schöne???
Mwa is ook wel discutabel, lood om oud ijzer en zal ook wel met fitheid te maken hebbenquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Bank Ajax: Vermeer, Veltman, Boilesen, Andersen, Schöne, Hoesen, Serero
Op Vermeer na hoort elke speler in de basis
Is tegenwoordig voor een wedstrijd alquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Al die negativiteit en paniek hier altijd.
Zou normaal het 1e ook niet halen. In dit Ajax kan ie aardig meekomen.quote:
Aardig? Laat niks zien vandaag.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou normaal het 1e ook niet halen. In dit Ajax kan ie aardig meekomen.
Dus valt ie niet uit de toon bij dit Ajax.quote:
Kan er echt niks van, is echt niet beter dan Lukokiquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou normaal het 1e ook niet halen. In dit Ajax kan ie aardig meekomen.
Is de enige die nog wat kan met een balquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:09 schreef Pedroso het volgende:
Fischer er maar is uitgooien, die komt echt geen lantaarnpaal meer voorbij. Garantie voor balverlies.
Dat weet ie dan al een tijd goed te verbergen dan. Was veelbelovend maar zit in een heel diep wak.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is de enige die nog wat kan met een bal
Dat is wel zo maar ik zou eerder De Sa wisselen voor Andersenquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat weet ie dan al een tijd goed te verbergen dan. Was veelbelovend maar zit in een heel diep wak.
Dat denk ik ook ja. Wat is deze man toch goed! Vorige actie ook al prachtig langs de man.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:15 schreef Dven het volgende:
SereroLitmanenAFCA zal wel chagrijnig zijn nu
Misschien Blind maar proberen op CVM, Boilesen op LB.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Serero opnieuw de enige middenvelder die doet wat een Ajax middenvelder moet doen.
Lucas Andersen er de 2e helft maar in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |