SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Oh.
Waar woon je dan?quote:Op zondag 6 oktober 2013 03:36 schreef Heeinz het volgende:
Morgen weer lekker om half 10 in de auto.
Half 1 wedstrijden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grappige is dat deze wedstrijd alleen maar mee kan vallenquote:Op zondag 6 oktober 2013 07:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verwacht er niet veel van vandaag.
Gelijkspelletje.
Gelukkig is de killer Eduard Duplan er niet bij aan Utrechtse zijde, net als de belangrijke Willem Janssen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 07:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grappige is dat deze wedstrijd alleen maar mee kan vallen
Leuk joh, ga ergens anders je diarree promoten.quote:Op zondag 6 oktober 2013 08:00 schreef Paul het volgende:
KLB / Niet kunnen slapen omdat we zo tegen Ajax moeten
quote:Op zondag 6 oktober 2013 08:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk joh, ga ergens anders je diarree promoten.
Deze wedstrijd staat op zichzelf, Lans.quote:Op zondag 6 oktober 2013 08:17 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik voorspel een makkelijke winst voor Ajax. Utrecht kan er helemaal niets van.
Dat weet ik. De ban is gebroken na die simpele bekerwinst. Hoe laat spelen ze?quote:Op zondag 6 oktober 2013 08:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze wedstrijd staat op zichzelf, Lans.
De eenzijdige haat van Utrecht komt weer bovendrijven vandaag.
Oh mijn god. Geen wonder dat ze die sociale werkplaatsen overal opdoeken.quote:
Half 1. Na Europees..quote:Op zondag 6 oktober 2013 08:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat weet ik. De ban is gebroken na die simpele bekerwinst. Hoe laat spelen ze?
Ik herzie mijn eerdere mening.quote:
Zou allemaal te makkelijk zijn, die wedstrijd was thuis en afgelopen dinsdag, ik weet het is Utreg maar Ajax moet dit gewoon winnenquote:
twitter:ajaxlife twitterde op zondag 06-10-2013 om 11:20:13Opstelling Ajax: Cillessen; Van Rhijn, VDHoorn, Denswil, Blind; De Jong, Poulsen, Klaassen; De Sa, Sigthórsson, Fischer. #ajautr reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |