Lijkt me gezelligquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:03 schreef IrCute het volgende:
[..]
Zodra ik verhuis mag je dochter in de logeerkamer crashen en gaan we samen trainen en eten
Hoe lang is je ginger hubby?quote:
Fok blokkeert me als ik te snel post. Tyfus.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:05 schreef CarbonC het volgende:
JMF:![]()
![]()
in 12 seconden een nieuw topic openen, voor de neus van McNulty weg.
Wel even die mascotte veranderen.
und du?quote:
1.70 is echt veeeeeeeelste klein voor een man..quote:
Inwonen bij Ircute en haar ginger hubby op de koop toe krijgen: is er iemand die niet geloofd dat Fanta nu niet nat^2 is?quote:
En terecht.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
Fok blokkeert me als ik te snel post. Tyfus.
Amerikanen zijn allemaal manlets.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
1.70 is echt veeeeeeeelste klein voor een man..
Post pic van je hubby. Ik ben wel nieuwsgierig geworden waarom je op een kortere ginger bent gevallen.quote:
true story, zit iemand bij mij in de klas bij geschiedenis die gewoon een kop kleiner is dan ikquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Amerikanen zijn allemaal manlets.
Maar over het algemeen wel vaak knapper.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Amerikanen zijn allemaal manlets.
mwah, valt tegen waar ik woon.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar over het algemeen wel vaak knapper.
Jij baseert dat op hollywood films?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik baseer dat op the U.S Army.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij baseert dat op hollywood films?
Niet echt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Srry vrnd!quote:
En natuurlijk petje achterstevoren.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:13 schreef IrCute het volgende:
En er lopen ook veel kneusjes rond die zich echt niet kunnen kleden itt NL. Zie ze dagelijks lopen : Basketball shirt, basketball shorts, lange sokken en dan van die adidas slippers en een petje op. En blank he.
hier aziatische deerne voor je ivm het gebrek aan gymtjikquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:14 schreef McNulty het volgende:
Nou, Carbon je mag blij zijn hoor met je Frikandellen OP.
Fantastisch. Echt.
Gaat om TT, jwz...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:14 schreef McNulty het volgende:
Nou, Carbon je mag blij zijn hoor met je Frikandellen OP.
Fantastisch. Echt.
Zeggen ze ook stiekem nigga tegen elkaar wanneer er geen negers in de buurt staan?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:13 schreef IrCute het volgende:
En er lopen ook veel kneusjes rond die zich echt niet kunnen kleden itt NL. Zie ze dagelijks lopen : Basketball shirt, basketball shorts, lange sokken en dan van die adidas slippers en een petje op. En blank he.
Precies. En dan ook nog een diamantje. Beetje de amerikaanse versie van een blanke bontkraag.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En natuurlijk petje achterstevoren.
met zulke tits kan het iig geen ladyboy zijnquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:16 schreef Beach het volgende:
[..]
hier aziatische deerne voor je ivm het gebrek aan gymtjik
[ afbeelding ]
Wat is met dat kontgat in haar buik?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:16 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haar BH is te klein.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:16 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
amerikaanse voeding hequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
met zulke tits kan het iig geen ladyboy zijn
Ik vind haar buik te dikjes voor een Asian.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:16 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is iig geen gymchick => een fail voor de OP.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:18 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik vind haar buik te dikjes voor een Asian.
He hypocriete lul. Ga eens melding van deze OP maken dan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:19 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het is iig geen gymchick => een fail voor de OP.
Mee eens.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
1.70 is echt veeeeeeeelste klein voor een man..
Nah ze heeft een beetje een vreemd hoofd. Would hit natuurlijk want ben niet gay.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:43 schreef Awesome_ het volgende:
En de crush van elke jongen
[ afbeelding ]
Gebeurt vaker dan je denktquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wanneer meisjes het hebben over 'fuckbuddies'.
Weinig vrouwen die dat voor een langere periode volhouden. Helaasquote:
Al 4 maandenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Weinig vrouwen die dat voor een langere periode volhouden. Helaas
Verkapte "vrouwen kunnen niet aan mijn lul zuigen zonder verlieft te worden" post.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Leven van hosselaar gaat niet over rozen mattiquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Niks verkapt aan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:51 schreef McNulty het volgende:
[..]
Verkapte "vrouwen kunnen niet aan mijn lul zuigen zonder verlieft te worden" post.
Je weet dat ik het nu uit moet proberen he.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Niks verkapt aan.
Ligt gewoon aan mijn awesomeness.
Jullie merken het wel, mijn ego is groter dan CarbonC (kijk zn plaatje)
quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je weet dat ik het nu uit moet proberen he.
#Whiteknightesspost.
Pics van je hips. Mijn zonen vergen een royale leefomgeving.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hey baby!
Wanneer mag ik je kids baren?
Bro u fo realquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:43 schreef Sapstengel het volgende:
JB ben jij dit?
[ afbeelding ]
(legit 10/10)
yup eigk wel close tbhquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:43 schreef Sapstengel het volgende:
JB ben jij dit?
[ afbeelding ]
(legit 10/10)
Hahaha, 2 deukjes in haar onderrug?quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:56 schreef Ethanolic het volgende:
Ik liep net tegen een chick en nu zit er een deuk in...Mijn penis is echt moeilijk stijf (in JB)
Moest lachen om je tabbladen...!quote:
heb je geadd grtjsquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Moest lachen om je tabbladen...!![]()
Maar ik heb snel weer weggehaald, anders gaan al die fok chicks me snel toevoegen enzo.
Myth Busted. Load busted.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:43 schreef Awesome_ het volgende:
En de crush van elke jongen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Haha vanwege al deze grappige opmerkingen heb ik deze pagina geliked voor op mijn facebook.
Bedankt booiss
quote:Op zondag 6 oktober 2013 08:21 schreef JackieBrown het volgende:
Wat is alcohol toch troepvoor mij alleen nog maar pillen
Van mdma zelf ga je niet dood. Meestal uitdroging tgv gebruik.quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:06 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Naomi was16 en is nu dood door roze xtc-pil met 190mg pure MDMA
--------------------
Nu we toch bezig zijn
[ http://img151.imageshack.us/img151/2029/27307610150300245140953.jpg (copy/paste deze link) ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jackie is opgegroeid tussn de koeienvlaaien en de schapen. Vandaar dat ze als blok is gevallen voor de boerse sexappeal van Ethan.quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Van mdma zelf ga je niet dood. Meestal uitdroging tgv gebruik.
Op mn 16e had ik nog niet eens van xtc gehoord, laat staan mensen kennen die t gebruikten. Opgroeien in een dorp
alcohol is ook drukssquote:Op zondag 6 oktober 2013 10:26 schreef Awesome_ het volgende:
Drugs acceptance.![]()
Gewoon bier, zoals god het bedoeld heeft
Bier is de meest pauper alcoholische drank sukkel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:26 schreef Awesome_ het volgende:
Drugs acceptance.![]()
Gewoon bier, zoals god het bedoeld heeft
Natuurlijk kun je van MDMA wel dood gaan. Iedere stof is toxisch mits de dosis hoog genoeg is.quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Op mn 16e had ik nog niet eens van xtc gehoord, laat staan mensen kennen die t gebruikten. Opgroeien in een dorp
Helaas wel ja, weinig alcohol veel vochtverlies erdoor en vee; calorieën.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
Bier is de meest pauper alcoholische drank sukkel.
Beter wodka tamponaal inbrengen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Helaas wel ja, weinig alcohol veel vochtverlies erdoor en vee; calorieën.
respect voor je ondertitelquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Helaas wel ja, weinig alcohol veel vochtverlies erdoor en vee; calorieën.
wtftftfttwftftwtftft!quote:
Kijk hem trots zijn ook.quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:15 schreef VMSDKR het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=ed7_1380920679
Ohmy
Ja obviouslyquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je van MDMA wel dood gaan. Iedere stof is toxisch mits de dosis hoog genoeg is.
De werkzame dosis van MDMA voor recreatief gebruik ligt alleen veel lager dan de dodelijke dosis, waardoor je niet zomaar kan zal OD'en.
inb4 transgenders en bilimplantatenquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:13 schreef Montelly het volgende:
Het is zondag, tijd voor grote brazilliaanse clitten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
AAAAAAAAAAANDD IM OFF...
quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je van MDMA wel dood gaan. Iedere stof is toxisch mits de dosis hoog genoeg is.
De werkzame dosis van MDMA voor recreatief gebruik ligt alleen veel lager dan de dodelijke dosis, waardoor je niet zomaar kan zal OD'en.
http://www.camilleri.nl/2(...)lijke-xtc-in-omloop/quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
En je punt is?quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
http://www.camilleri.nl/2(...)lijke-xtc-in-omloop/
Matige journalistiek. Zit geen MDMA in dus is het geen xtc. Dit zijn gewoon roze pillen met troep. Daarom altijd je shit laten testen en jezelf inlezen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
http://www.camilleri.nl/2(...)lijke-xtc-in-omloop/
Iemand had iets in haar drankje gegooid.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:51 schreef fathank het volgende:
Op je 16e aan de pillen, dan hebben je ouders echt gefaald in de opvoeding
Omstanders hebben dat gezien? Is t op video vastgelegd?quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Iemand had iets in haar drankje gegooid.
Dit ja, spijt hebben van hun daden (oa geneukt onder invloed) en het dan maar gooien op een rapedrug.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:42 schreef Sapstengel het volgende:
Ja daarom postte ik het ook.
Meisjes die durven niet toe te geven dat ze drugs hebben gebruikt: iemand heeft iets in m'n drankje gegooid.
Pillen niet kauwenquote:
Kijk eens aan een eckte pillen popper hierzo.quote:
Jij bent nog een puur onschuldig kindje Beach. No worries.quote:
als je het weet, zuip je het toch ook niet opquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:42 schreef Sapstengel het volgende:
Ja daarom postte ik het ook.
Meisjes die durven niet toe te geven dat ze drugs hebben gebruikt: iemand heeft iets in m'n drankje gegooid.
Zal wel meevallen met dat beetje bindmiddel.quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:51 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wel handig bij een zaadlozing over je borsten: het loopt er niet af maar verzamelt zich netjes.
nomnomnomnomnomnomnomnomnomquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:34 schreef JackieBrown het volgende:
Van die kindermultivitamine kauwtabletten
de watte?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:48 schreef McNulty het volgende:
Fuck dese poep ik ga aan de Nebido. Slechts 4 injecties per jaar voor die GAINZZZ.
Langwerkende TRT bishes.
je kan ook een pallet in je kont laten zetten werkt 6 maandenquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:53 schreef McNulty het volgende:
Nebido is testosterone undecanoate blijft tot 12 weken werkzaam in je lichaam. Veel langer dan andere vormen van test, dus maar 4 a 5 injecties per jaar.
YOLO IK GA DESE SHIT FXN FXR
Fullhomoquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:55 schreef THEFXR het volgende:
Vanavond: Commando, Arnie in full gear!
[ afbeelding ]
srry brahquote:
Is er daarna een nat spoor op de glijbaan?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:06 schreef Fanta-stick het volgende:
Dat jurkje van Scarlett is echt mooi!
Mijn neefje van 5 laat meisjes al voor op de glijbaan, wat een casanova!
Ik zag laatst iemand dat doen en ik heb het ook geprobeerdquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:39 schreef Beach het volgende:
http://www.bodybuilding.c(...)e/barbell-hip-thrust
Hoe erg voor luk zou ik staan als ik dit ga doen?
Hahah ja man.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Is er daarna een nat spoor op de glijbaan?
Beach discrimineert nietquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah ja man.
Gaat om meisjes van 4/5 jaar.
Leer je neefje smoothe zinnetjes zoals: "hey meisjuh deed het pijn toen je uit de hemel was gevallen"quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:06 schreef Fanta-stick het volgende:
Dat jurkje van Scarlett is echt mooi!
Mijn neefje van 5 laat meisjes al voor op de glijbaan, wat een casanova!
Viel...quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:08 schreef McNulty het volgende:
[..]
Leer je neefje smoothe zinnetjes zoals: "hey meisjuh deed het pijn toen je uit de hemel was gevallen"
Ja met die zinnen kun je altijd nog 2 kanten op... als ze dan verwaand doet kun je nog vragen door welk ongeluk ze anders aan die rubbernek komt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:08 schreef McNulty het volgende:
[..]
Leer je neefje smoothe zinnetjes zoals: "hey meisjuh deed het pijn toen je uit de hemel was gevallen"
lijkt mij een kutseriequote:Op zondag 6 oktober 2013 20:14 schreef Montelly het volgende:
"Hank" van BB speelt in under the domeik lan hem nog steeds niet plaatsen in zijn nieuwe karakter. Zie het hele tijd als Hank
Hankquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:14 schreef Montelly het volgende:
"Hank" van BB speelt in under the domeik lan hem nog steeds niet plaatsen in zijn nieuwe karakter. Zie het hele tijd als Hank
quote:Walt: "Hank? Need another beer?"
Hank: "Does the Pope shit in his hat?"
Marie: "You know, I don't think that he does, Hank. And I think everybody would like it if you'd stop saying that."
ik heb geen itunesquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja hooor zelfs die aids hoere tering itunes loopt vast als je niet gaat updaten..
Long apple.
dese man weet. a mattie eckte hosselaar jwtzquote:
Zal aanpassen als gym chick.quote:
De huidige OPquote:
Ze moet ff met de bolus in de camera kijken...quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
De huidige OP
Zet deze maar als gymchick:
[ afbeelding ]
met zulke tits heb je geen goede kop nodigquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ze moet ff met de bolus in de camera kijken...
quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
https://soundcloud.com/ro(...)er-x-qlusive-holland
Kom maar haten...!!
Die heb ik op facebook. srsquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
De huidige OP
Zet deze maar als gymchick:
[ afbeelding ]
die gaat in de fapmapquote:
Denk dat ze altijd zo zit te fokkenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
die gaat in de fapmap
neee hoowr geintjuh
y wot?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:08 schreef Sapstengel het volgende:
Hahaha serieus? Ja en ze heeft van die lelijke bloemkooloren
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hier hej wat muziek om te sportn
https://soundcloud.com/ro(...)er-x-qlusive-holland
[ afbeelding ]
Nee ik leer hem andere dingen...quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:08 schreef McNulty het volgende:
[..]
Mijn zus is 1,53 en mijn moeke is 1,55.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:17 schreef fathank het volgende:
1.55, die moet in een kinderzitje in de auto
ligt eraan hoe lang je zelf bent hequote:Op zondag 6 oktober 2013 21:11 schreef Sapstengel het volgende:
Oh ik dacht dat het over Rhonda ging maar je gewoon gaar typte.
Maar die chick is nice, don't care if 1.55
huehehehequote:Op zondag 6 oktober 2013 21:17 schreef fathank het volgende:
1.55, die moet in een kinderzitje in de auto
Je zou wel een goeiuh mommy synquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee ik leer hem andere dingen...
Hij dook vandaag op een stel keien alsof het een hoop kussens was (hij is nogal robuust) en bij bezeerde zijn wang. Huilen natuurlijk. En dan zeg ik altijd...
''Grote jongens huilen niet, het kan gebeuren. Even diep inademen,uitademen''
Kind stopt binnen 5 seconden met huilen.
#proudauntie
Moeders moeten jongens geen gevoelige opvoeding geven a.k.a vrouwelijke waarden bijbrengen. Jongens moeten gewoon lekker jongens zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik leer hem gewoon om geen fucking pussy te worden, aangezien jongens dat steeds meer zijn.
looking for a wifequote:Op zondag 6 oktober 2013 22:04 schreef ChesterPerry het volgende:
kk mcnulty je bent alla day hier gozert
Peter Attia en z'n maatje Gary Taubes doen inmiddels meer schade aan de community door dikke luie mensen hun boodschap dusdanig te verdraaien dat er 'we kunnen er niks aan doen dat we dik zijn' eruit komt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:40 schreef Klokov het volgende:
Hebben jullie je onderhoud al aangepast naar hoe goed je cellen werken? Ik lees net dat je door slechte cellen obesitas kan krijgen.
Bron: KLB / "Blaming the victim" bij mensen met obesitas.
Mijn rottweilerquote:
Lekker toch, zon sloppy pussyeatingjob?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou haar dus ECHT NIET RAKEN.quote:
Doe die shit in een spoiler mennn...quote:
dit is zij..quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Doe die shit in een spoiler mennn...
Wie dat wil raken is gay as helll...quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
dit is zij..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boys, we zijn allemaal extreme topsportersquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:29 schreef slangenwijf het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nergens ontkent.
Alleen zoveel discipline hebben is extreem en dat kan haast niemand volhouden.
Dan moet je denken aan de extreme topsporters, die zouden dat misschien kunnen, maar een "normaal" mens kan dat niet en die bezwijkt op een gegeven moment.
ja man, as hellquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Wie dat wil raken is gay as helll...
Je dick verdwijntquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Wie dat wil raken is gay as helll...
flauw zeg, en totaal ook onterecht en op de verkeerde plek.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Boys, we zijn allemaal extreme topsporters
Kom op, een beetje discipline en je bent meteen een extreme topsporter?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
flauw zeg, en totaal ook onterecht en op de verkeerde plek.
Iemand met gezonde cellen heeft vele malen minder discipline nodig dan iemand met afwijkende cellen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:50 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kom op, een beetje discipline en je bent meteen een extreme topsporter?
bron?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Iemand met gezonde cellen heeft vele malen minder discipline nodig dan iemand met afwijkende cellen.
Ik begrijp dat jij jezelf graag op de borst wil kloppen vanwege de discipline die jij blijkbaar hebt en waarvan jij denkt dat veel mensen met obesitas niet hebben.
Maar dan sla je de plank dus mis aangezien je je moet voorstellen dat je lichaam te weinig energie aanmaakt om uberhaupt een rondje te lopen, je lichaam alles wat je eet opslaat als vet zodat het om voeding blijft vragen en je daarnaast nog eens continu met een honger gevoel rondloopt.
Mensen met normale cellen zoals jij en ik hebben dat niet, wij krijgen energie van eten zodat we kunnen bewegen, ons lichaam slaat het eten niet alleen op als vet zodat het continu om meer blijft vragen en wij hebben een voldaan gevoel na het eten.
Dus zullen we de discussie gewoon laten houden waar het is inplaats van mensen in dit topic er lastig mee te vallen?
99% van de dikke mensen moet gewoon minder vreten. Punt..quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Iemand met gezonde cellen heeft vele malen minder discipline nodig dan iemand met afwijkende cellen.
Ik begrijp dat jij jezelf graag op de borst wil kloppen vanwege de discipline die jij blijkbaar hebt en waarvan jij denkt dat veel mensen met obesitas niet hebben.
Maar dan sla je de plank dus mis aangezien je je moet voorstellen dat je lichaam te weinig energie aanmaakt om uberhaupt een rondje te lopen, je lichaam alles wat je eet opslaat als vet zodat het om voeding blijft vragen en je daarnaast nog eens continu met een honger gevoel rondloopt.
Mensen met normale cellen zoals jij en ik hebben dat niet, wij krijgen energie van eten zodat we kunnen bewegen, ons lichaam slaat het eten niet alleen op als vet en wij hebben een voldaan gevoel na het eten.
In het andere topic.quote:
Prima, ik quote je wel weer in het andere topic.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mensen met normale cellen zoals jij en ik hebben dat niet, wij krijgen energie van eten zodat we kunnen bewegen, ons lichaam slaat het eten niet alleen op als vet zodat het continu om meer blijft vragen en wij hebben een voldaan gevoel na het eten.
Dus zullen we de discussie gewoon laten houden waar het is inplaats van mensen in dit topic er lastig mee te vallen?
zou haar 24/7 eten, juice allesquote:
Ado voel eens aan je wrat...quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:08 schreef no1uknow het volgende:
voor ieder met een beetje gevoel voor gitaar en blues:
Ben je een kloon van Snakey of CarbonC? Ouwelullenmuziek dit datquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:08 schreef no1uknow het volgende:
voor ieder met een beetje gevoel voor gitaar en blues:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gvd mooi en tijdloos, gekquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Ben je een kloon van Snakey of CarbonC? Ouwelullenmuziek dit dat
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:13 schreef VMSDKR het volgende:
kkhard wenkbrauw gestoten tegen kleedhaakje in de gym vandaag. :S;s;SDoe zo'n hip kaal stukje in je wenkbrauw om de aandacht te verleggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
Heb ik links al. Twee keer is gay man.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Doe zo'n hip kaal stukje in je wenkbrauw om de aandacht te verleggen.
kkhard wenkbrauw gestoten tegen kleedhaakje in de gym vandaag. :S;s;SsmoothSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Klinkt lekker zegquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:17 schreef Klokov het volgende:
Al die mensen die trainen op mixjes
Helaas nog geen homegym anders zou ik gangsterrap of hardrock luisteren. Daarna in de vrije tijd naar relaxte deuntjes:
Heb je wel 4 wenkbrauwen. En dat is ook wat waard.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Heb ik links al. Twee keer is gay man.
kkhard wenkbrauw gestoten tegen kleedhaakje in de gym vandaag. :S;s;Snee, je had moeten zeggen dat je gevochten had, voor je eer en trots!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grieken vechten niet. Filosoferen tot ze tot een compromis komen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, je had moeten zeggen dat je gevochten had, voor je eer en trots!
kkhard wenkbrauw gestoten tegen kleedhaakje in de gym vandaag. :S;s;SDikke wond gek.. Jij bent echt een harde he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Trout altijd, komt binnenkort naar Paard van Troje, ga er waarschijnlijk wel heenquote:
Dankje maatje...!quote:
Ik had bij Joe Bonamassa kunnen zijn maar het was me net iets te duur (60-80 euro volgens mij)quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:33 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Trout altijd, komt binnenkort naar Paard van Troje, ga er waarschijnlijk wel heen
Doe je toch niet, we weten allemaal dat JB de broek aan heeft in jullie relatie.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:34 schreef Ethanolic het volgende:
Misschien pak ik hem wel en zet ik JB als gymchick.
ik heb Bonamassa eens op North Sea Jazz gezien maar het geluid was zo onwijs slecht en schel, en hij was zo glitter en glamour bij dat optreden dat we weg zijn gelopenquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik had bij Joe Bonamassa kunnen zijn maar het was me net iets te duur (60-80 euro volgens mij)
Your loss.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Doe je toch niet, we weten allemaal dat JB de broek aan heeft in jullie relatie.
Ik ken frikandelle al toen hij nog maar een niksvermoedend veulentje was. Naief dravend over de eindeloze weide.quote:
aah, je hebt hem helemaal opgevoed in the chicks worldquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:38 schreef Awesome_ het volgende:
Hoeveel vids h
[..]
Ik ken frikandelle al toen hij nog maar een niksvermoedend veulentje was. Naief dravend over de eindeloze weide.
We gingen samen poesjes vangen in de hooizolder van ons mam... Toen bleek katje schurft te hebben en veranderde ik tijdelijk in Golleemm! Weet je nog?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:38 schreef Awesome_ het volgende:
Hoeveel vids h
[..]
Ik ken frikandelle al toen hij nog maar een niksvermoedend veulentje was. Naief dravend over de eindeloze weide.
nog niet genoeg hoezoquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:39 schreef Awesome_ het volgende:
fuck die shit.
[..]
Hoeveel vids heb jij eigenlijk al gedropt vandaag vriend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |